Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

PORTS DE LES ILLES BALEARS

Núm. 144746
Citació a les persones interessades en el Procediment Ordinari 03/2025 que es substància davant el Jutjat Contenciós Administratiu nº 1 de Palma

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Fets

S'ha interposat recurs contenciós administratiu, que es segueixen pel procediment ordinari davant el jutjat contenciós administratiu num. 1 de Palma de Mallorca, contra la desestimació per silenci administratiu del recurs de reposició contra l'Administració de Ports de les Illes Balears de 5 de març de 2024, i per extensió contra l'Acord del Consell d'Administració de Ports de les Illes Balears de 5 de desembre de 2023.

Fonaments de dret

1. L'article 49 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciós administrativa.

2. L'article 45.1.a) Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Per això, dict la següent

Resolució

1. Citar les persones interessades en el recurs contenciós-administratiu, actuacions núm. 03/2025, que es segueixen pel procediment ordinari jutjat contenciós administratiu num. 1 de Palma de Mallorca, amb la finalitat que serveixi com a emplaçament a les persones interessades per que es puguin personar com a demandades davant aquest Jutjat en el termini de nou dies des de la data de publicació d'aquesta Resolució.

2. Comunicar a les persones interessades que si es personen fora del termini establert, se'ls considerarà com a part, sense que per això s'hagi de retrotreure ni interrompre el procediment i que, si no se personen, el procediment continuarà i no serà procedent fer cap notificació .

 

Palma, (signat electrònicament: 28 de febrer de 2025)

El vicepresident Antonio Mercant Morato