Secció III. Altres disposicions i actes administratius
AJUNTAMENT DE SANT JOSEP DE SA TALAIA
Núm. 136100
Bases reguladores del procés selectiu per a la constitució d’una borsa de treball de caràcter temporal per a la contractació de directors/es de temps lliure per a les escoles d’estiu i altres activitats que organitza l’ajuntament de Sant Josep de sa Talaia
1. OBJECTE
És objecte de la present convocatòria la creació d'una borsa de treball de directors/es de temps lliure o personal equivalent, personal laboral temporal, per a cobrir les possibles necessitats urgents de provisió de llocs de treball de director/a d'escoles d'estiu i altres activitats que organitza l'Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia, mitjançant el sistema de concurs de mèrits, grup de classificació C2, nivell CD 14, d'acord amb l'aprovació de la fitxa descriptiva i valoració de llocs de treball «Director/a de temps lliure, monitor/a de temps lliure i monitor/a de temps lliure-TP», adoptada per acord plenari el 31 de març de 2022.
2. REQUISITS DELS ASPIRANTS
2.1. Per a prendre-hi part, les persones interessades han de complir els següents requisits:
a. Tenir nacionalitat espanyola, sens perjudici del que disposa l'article 57 del Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei de l'estatut bàsic de l'empleat públic.
b. Posseir la capacitat funcional per a l'acompliment de les tasques.
c. Tenir complits 18 anys i no excedir de l'edat màxima de jubilació forçosa.
d. Estar en possessió del Títol Oficial de Graduat Escolar/Graduat en Educació Secundària Obligatòria (ESO), Formació Professional de Primer Grau o equivalent.
e. Estar en possessió d'alguna de les titulacions que s'indiquen a continuació, o estar en condicions d'obtenir-la en la data en què finalitzi el termini de presentació de sol·licituds:
o Diploma de director/a d'activitats d'educació en el temps lliure infantil i juvenil.
o Certificat de professionalitat de direcció i coordinació d'activitats de temps lliure educatiu infantil i juvenil.
o Títol de tècnic/a superior en animació sociocultural i turística.
o Títol de tècnic/a superior en ensenyament i animació socioesportiva.
o Títol de tècnic/a superior en animació d'activitats físiques o esportives.
o Títol de tècnic/a superior en termalisme i benestar.
o Diplomes de director/a d'activitats d'educació en el temps lliure infantil i juvenil expedits pels organismes responsables en matèria de joventut de les comunitats autònomes i d'altres països que capacitin per a la realització d'aquesta funció en el lloc d'origen. L'òrgan competent en matèria de joventut de cada illa pot emprar qualsevol mitjà vàlid per a assegurar-ne l'autenticitat i la validesa.
o O estar en possessió d'altres titulacions establides en el Decret 23/2018, de 6 de juliol, pel qual es desplega parcialment la Llei 10/2006, de 26 de juliol, integral de la joventut i el Reglament de regulació de les activitats de temps lliure infantil i juvenil a l'àmbit territorial de l'illa d'Eivissa, BOIB núm. 40, de 19 de març de 2011.
En el cas de titulacions expedides a l'estranger, caldrà aportar la corresponent homologació del Ministeri d'Educació i Formació Professional, o d'una universitat espanyola.
La titulació s'acreditarà mitjançant l'expedició dels títols corresponents per l'autoritat acadèmica competent. Aquesta mateixa autoritat podrà declarar també l'equivalència de títols.
f) Acreditar el coneixement de la llengua catalana corresponent al nivell del certificat B2, mitjançant l'aportació del certificat expedit per l'EBAP o homologat per la Direcció General de Política Lingüística del Govern de les Illes Balears o qualsevol dels certificats o documents considerats equivalents per la administració d'acord amb la normativa vigent.
Els aspirants que no hagin acreditat la documentació requerida de coneixements de llengua catalana de nivell B2 tenen l'opció de fer la prova específica per a acreditar així els coneixement i el nivell requerit.
g) Haver satisfet els drets d'examen.
h) No haver estat separat mitjançant expedient disciplinari del servei de cap de les administracions públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial, per a l'accés al cos o escala de funcionari, o per a exercir funcions similars a les que es desenvolupen en el cas de personal laboral, en què hagués estat separat o inhabilitat. En el cas de ser nacional d'un altre estat, no trobar-se inhabilitat o en situació equivalent ni haver estat sotmès a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu estat, en els mateixos termes l'accés a l'ocupació pública.
i) Amb caràcter previ a la formalització del contracte, l'interessat ha d'aportar el certificat negatiu del Registre Central de Delinqüents Sexuals que acrediti que no ha estat condemnat per sentència ferma per cap delicte contra la llibertat i la indemnitat sexual, ni per tràfic d'éssers humans (article 13.5 de la LO 1/1996, de 15 de gener modificada per la Llei 26/2015, de 28 de juliol, de modificació del sistema de protecció a la infància i l'adolescència).
2.2. Amb caràcter previ a la formalització del contracte, l'interessat ha de manifestar que no desenvolupa cap lloc o activitat en el sector públic dels que delimita la Llei 53/84, de 26 de desembre, d'incompatibilitats del personal al servei de les administracions públiques, i que no percep pensió de jubilació, retir o orfandat. Si realitza cap activitat privada, inclosa la de caràcter professional, ho ha de declarar en el termini de deu dies naturals comptats a partir del dia de la formalització del contracte, per tal que la corporació acordi la declaració de compatibilitat o incompatibilitat.
2.3. Les persones aspirants han de reunir els requisits establits en aquestes bases a la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds i mantenir-los durant tot el procés selectiu. En aquest sentit, es poden efectuar les comprovacions oportunes durant tot el procés.
2.4. De conformitat amb el que disposa l'article 22.2 del Reial decret legislatiu 1/2013, de 29 de novembre, que aprova el Text refós de la Llei general de drets de les persones amb discapacitat en l'àmbit de l'ocupació, les condicions bàsiques d'accessibilitat i no-discriminació a què es refereix el capítol V són d'aplicació amb caràcter supletori respecte al que preveu la legislació laboral.
3. PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS
3.1. Les sol·licituds per prendre part en el procés selectiu s'han de presentar telemàticament a la seu electrònica de l'Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia (http://santjosep.sedelectronica.es, Catàleg de tràmits / Instància general + pujar fitxers escanejats) o en el Registre General de l'Ajuntament de Sant Josep, oficines municipals de Sant Jordi o Cala de Bou, en horari d'atenció al públic, o per qualsevol dels mitjans admesos a l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques, dins el termini de DEU (10) DIES HÀBILS comptadors des de l'endemà de la publicació de l'anunci de la convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB) i en el tauler d'anuncis de la seu electrònica del web municipal, http://santjosep.sedelectronica.es.
Les instàncies que no es presentin telemàticament a la seu electrònica o en el registre electrònic general de l'Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia i es presentin per la forma prevista a l'esmenat article 16 de la Llei 39/2015, no són admeses encara que consti que es varen lliurar abans de la finalització del termini de presentació de les sol·licituds, llevat que la persona interessada ho comuniqui a l'Ajuntament mitjançant l'enviament d'un correu electrònic a l'adreça joventut@santjosep.org, i adjunti la justificació de l'enviament en què consti la data de remissió de la sol·licitud del dia en què es presenta.
3.2. Per a ser admeses i prendre part en el procés selectiu, les persones aspirants han de manifestar en la sol·licitud que reuneixen tots i cada un dels requisits exigits a la base segona d'aquesta convocatòria per a l'exercici del lloc de treball, referits sempre a la data de finalització del termini assenyalat per a la presentació de sol·licituds, i adjuntar-hi la següent documentació:
a. Document nacional d'identitat en vigor, o, en cas de no posseir nacionalitat espanyola, document oficial acreditatiu de la personalitat.
b. Titulació exigida a les lletres d) i e) de la base anterior o certificat acadèmic que acrediti que té cursats i aprovats els estudis necessaris per a l'obtenció del títol corresponent, juntament amb el document que acrediti que ha abonat els drets per a l'expedició, si és el cas.
c. Certificat del nivell de coneixements de llengua catalana exigit a la lletra f) de la base anterior.
d. Resguard justificatiu d'haver ingressat els drets d'examen. D'acord amb el que preveu l'article 15 de la Llei 14/1998, de 23 de desembre, de mesures tributàries i administratives, queden exemptes del pagament de la taxa de drets d'examen les persones amb discapacitat igual o superior al 33%. La falta de justificació del pagament íntegre dels drets d'examen en el termini de presentació de sol·licituds determina l'exclusió definitiva de l'aspirant.
e. Model de sol·licitud de participació (annex II).
f. Relació (annex III d'autobaremació) i fotocòpia dels documents justificatius dels mèrits al·legats per al concurs d'acord amb el barem establit a l'annex I. El tribunal no valora els mèrits que no s'acreditin juntament amb la instància de sol·licitud per a participar en el procés selectiu.
g. Certificat negatiu de Delictes de Naturalesa Sexual.
3.3. Els documents acreditatius dels mèrits que s'al·leguin per a la fase de concurs han d'estar ordenats seguint l'ordre establit en el barem de mèrits que consten en aquestes bases i acompanyats d'un document que indiqui la relació de documents que es presenten a la fase de concurs (annex III), mitjançant les còpies aportades per les persones interessades, que es responsabilitzen de la seua veracitat, de conformitat amb el que preveu l'article 28 de la Llei 39/2015. Els mèrits al·legats i no justificats per les persones aspirants en la forma indicada en aquest paràgraf no es valoraran i en cap cas no es tenen en compte mèrits posteriors a la finalització del termini de presentació.
3.4. Les persones aspirants han de conservar el rebut de presentació de la sol·licitud, per si els fos requerit en qualsevol moment.
3.5. La presentació de la instància implica, als efectes de la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals, el consentiment dels afectats perquè l'Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia la utilitzi per a la gestió, i és obligatòria la formalització. Es disposa, en tot cas, dels drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició en els termes previstos a la legislació vigent i és responsable de l'arxiu l'Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia.
3.6. Tota la documentació que es presenta en llengua estrangera ha d'anar acompanyada de la corresponent traducció jurada a la llengua catalana o castellana.
3.7. La participació en aquesta convocatòria comporta l'acceptació de les presents bases.
4. DRETS D'EXAMEN
4.1. Els drets d'examen per a optar a aquesta convocatòria són de 15,00 euros.
4.2. El pagament dels drets d'examen no suposa, en cap cas, el tràmit de presentació de la sol·licitud a l'Administració dins el termini establit.
4.3. No és procedent la devolució de l'import íntegre satisfet en concepte de taxa per drets d'examen en el supòsit d'exclusió de les proves selectives per causes imputables a les persones interessades. Això no obstant, es torna la taxa quan, per causes no imputables al subjecte passiu, l'activitat tècnica o administrativa que constitueix el fet imposable de la taxa no es faci.
4.4. El pagament dels drets d'examen es fa exclusivament per Internet, a l'apartat Pagament en línia de tributs (autoliquidacions) del web www.santjosep.org dins el termini de presentació de les sol·licituds en el registre d'entrada per a participar en el procediment.
5. ADMISSIÓ D'ASPIRANTS
5.1. Finalitzat el període de presentació de sol·licituds, l'autoritat convocant, o la que en tengui la delegació, ha de dictar resolució per la qual s'aprova la llista provisional de persones admeses i excloses en el procés selectiu. Aquesta relació es publica en el tauler d'anuncis de la seu electrònica del web municipal, amb expressió del document nacional d'identitat dels aspirants admesos i exclosos i, si escau, de la causa de la no-admissió. La corresponent resolució indica també el lloc, data i hora de realització de la prova específica de llengua catalana per als aspirants que no hagin acreditat documentalment la titulació requerida.
Als efectes del que estableix la present base, s'entenen com a causes d'exclusió no esmenables:
- La realització del pagament de la taxa fora del termini de presentació d'instàncies.
- La presentació de la sol·licitud fora de termini.
- La falta de compliment de qualsevol requisit de participació el darrer dia del termini de presentació d'instàncies.
- Qualsevol altra que resulti de la normativa aplicable o del que preveuen les bases específiques de cada convocatòria.
5.2. En tot cas, amb la finalitat d'evitar errors i, si se'n produeixen, possibilitar-ne l'esmena dins el termini i en la forma escaient, les persones interessades han de comprovar no només que no figuren a la relació de persones excloses sinó que, a més, els números de DNI consten a la relació pertinent de persones admeses.
5.3. Per a esmenar el possible defecte, acompanyar els documents que siguin preceptius, o presentar reclamacions, es disposarà d'un termini de TRES (3) DIES HÀBILS, comptadors des de l'endemà de la publicació de la llista provisional d'admesos i exclosos indicada en el tauler d'anuncis de la seu electrònica del web municipal. Aquesta esmena no és aplicable als mèrits al·legats però no aportats.
Les persones sol·licitants que dins el termini assenyalat no esmenin els defectes justificant el dret a ser admeses, seran definitivament excloses del procés selectiu.
5.4. Si es presenten esmenes, seran estimades o desestimades mitjançant la resolució que aprovi la llista definitiva, que es publicarà, així mateix, en els llocs indicats per a la llista provisional. En cas que no es presentin esmenes, es considerarà elevada a definitiva la llista provisional de persones admeses i excloses, i no fa falta tornar-la a publicar.
5.5. Els errors de fet poden ser esmenats en qualsevol moment, d'ofici o a petició de la persona interessada.
6. TRIBUNAL AVALUADOR
6.1. L'òrgan de selecció està constituït per un/a president/a, dos vocals i un/a secretari/ària, amb veu però sense vot.
Els membres han d'estar en possessió d'una titulació acadèmica de nivell igual o superior a l'exigit a les persones aspirants. La meitat de les persones, com a mínim, de les que són membres del tribunal, han de posseir una titulació corresponent a la mateixa àrea de coneixements que l'exigida a les persones aspirants.
6.2. El tribunal no es pot constituir ni actuar sense l'assistència de més de la meitat dels membres, titulars o suplents indistintament, ni sense president/a ni secretari/ària, i les decisions s'han d'adoptar per majoria.
6.3. La designació nominal dels membres, que ha d'incloure la dels respectius suplents, s'ha de fer per decret d'Alcaldia i s'ha de publicar en el tauler d'anuncis de la seu electrònica d'aquest Ajuntament.
6.4. El tribunal pot disposar la incorporació a les seues tasques d'assessors o especialistes, que poden actuar amb veu però sense vot.
6.5. Els membres del tribunal han d'abstenir-se d'intervenir, i ho han de notificar a l'autoritat convocant, quan concorri alguna de les circumstàncies previstes a l'article 23.2 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic, o si han fet tasques de preparació d'aspirants a proves selectives d'accés a les places de què es tracta durant els cinc anys anteriors a la publicació de la convocatòria.
6.6. Així mateix, els aspirants poden recusar els membres del tribunal quan es doni alguna de les circumstàncies esmentades en el paràgraf anterior, d'acord amb el que preveu l'article 24 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre.
6.7. Als efectes previstos en el Reial decret 462/2002, de 24 de maig, relatiu a indemnitzacions per raó de servei, el tribunal queda classificat a la categoria segona.
7. PROCÉS SELECTIU
7.1. Prova de català
7.1.1. Els aspirants que no hagin acreditat documentalment, dins el termini de presentació de sol·licituds, els coneixements corresponents de llengua catalana, han de fer una prova específica per a acreditar-los.
7.1.2. Aquesta prova té caràcter obligatori i el resultat és Apte o No apte. La qualificació No apte implica l'exclusió del concurs de mèrits.
7.1.3. Els resultats obtenguts únicament són vàlids en l'àmbit de la present convocatòria i no generen cap dret respecte a altres processos selectius de cap tipus.
7.1.4. En el cas que algun dels aspirants obtengui el nivell exigit una vegada exhaurit el termini de presentació de sol·licituds, s'haurà de presentar en el lloc i en la data assenyalats per a la realització de la prova específica de català per tal d'acreditar-lo mitjançant l'aportació d'algun dels títols o certificats previstos en aquesta base. En tot cas, la comissió tècnica designada per a avaluar aquesta prova decideix sobre l'admissió dels certificats que aporten els aspirants.
7.1.5. Per a la realització i avaluació de les proves de llengua catalana es comptarà amb el servei d'una persona tècnica assessora que fa les proves necessàries per a determinar l'aptitud de les persones candidates.
7.2. Fase de concurs
7.2.1. El procediment de selecció és el concurs de mèrits. La puntuació màxima total és de 13 punts.
7.2.2 Els mèrits que el tribunal ha de valorar a la fase de concurs són els establits a l'annex I d'aquestes bases i s'han de presentar d'acord amb el que estableix el punt 3.3 de la base tercera.
8. PUBLICACIÓ DELS RESULTATS
8.1. Conclosa la valoració del procés selectiu, el tribunal avaluador ha de fer públic en el tauler d'anuncis de l'Ajuntament i en el tauler d'anuncis del web municipal una llista provisional de les puntuacions obtengudes per les persones aspirants amb indicació del número del document nacional d'identitat. Aquesta llista s'ha de publicar per ordre de major a menor puntuació total.
8.2. Ordre de prelació. En cas d'empat, s'ha de resoldre tenint en compte, successivament, els criteris establits a l'article 4.4 del Reglament de funcionament de borsins de personal de l'Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia (BOIB núm. 64, de 21/06/2016).
8.3. Les persones aspirants disposen d'un termini de TRES (3) DIES HÀBILS, comptadors a partir de l'endemà de la publicació de la llista en el tauler d'anuncis municipal, en el del web i en el de la seu digital, per a al·legar les rectificacions pertinents sobre la valoració provisional del procés selectiu. En cas contrari, s'entén elevada a definitiva. El tribunal avaluador ha d'elevar la llista definitiva a la Presidència de la corporació per a la constitució mitjançant decret de la borsa de treball. Aquesta llista es publica en el tauler d'anuncis de la corporació, en el del web municipal i en el de la seu digital.
9. FUNCIONAMENT I VIGÈNCIA DE LA BORSA DE TREBALL
El funcionament de la borsa de treball creada a partir d'aquestes bases es regeix pel Reglament de funcionament de borsins de personal de l'Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia, aprovat mitjançant acord del Ple de la corporació municipal en data 25 de febrer de 2016 i publicat en el BOIB núm. 64, de 21 de maig de 2016.
De conformitat amb l'article 11 de l'esmentat Reglament, així com la normativa que regula la funció pública, aquesta borsa de treball tindrà una vigència màxima de tres anys des de la data de la seva creació.
10. PUBLICITAT
L'anunci de convocatòria d'aquest procediment selectiu es publica en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB) i en el tauler d'anuncis de la seu electrònica del web www.santjosep.org.
El mitjà de comunicació de tots els actes de tràmit del procediment, d'acord amb l'article 45 de la Llei 39/2015 del procediment administratiu comú, és el tauler d'anuncis de la seu electrònica del web www.santjosep.org.
11. INCIDÈNCIES
El tribunal avaluador queda facultat per a interpretar aquestes bases, resoldre els dubtes i incidències que es plantegin i per a prendre els acords necessaris per a assegurar el desenvolupament correcte de la convocatòria aprovada en tot el que no estigui previst a les bases.
Abans de la constitució del tribunal avaluador s'atribueix a l'Alcaldia la facultat d'interpretar aquestes bases i de resoldre les incidències i recursos.
12. IMPUGNACIÓ
Les presents bases i tots els actes administratius que se'n derivin, d'aquestes i de les actuacions del tribunal avaluador, poden ser impugnats d'acord amb el que estableix la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú.
Sant Josep de sa Talaia, document firmat electrònicament (26 de febrer de 2025
El regidor Juan Francisco Ribas Vidal)
ANNEX I Barem del concurs de mèrits
El barem de mèrits s'estructura en cinc blocs: experiència professional, mèrits acadèmics, accions formatives, coneixements de la llengua catalana i coneixement de llengües estrangeres.
1.- Experiència professional
La puntuació màxima d'aquest apartat és de 4 punts.
— Per cada mes complet de serveis efectius prestats en treballs realitzats a qualsevol administració pública com a director/a de temps lliure, justificats amb el certificat de serveis prestats expedit per l'administració pública corresponent acompanyat d'un certificat de vida laboral emès per la Seguretat Social: 0,50 punts.
En el cas que els serveis s'hagin prestat a l'Ajuntament de Sant Josep, s'acreditarà mitjançant declaració jurada de l'aspirant(annex IV) en la qual s'indicarà el període treballat, acompanyat obligatòriament del certificat de vida laboral emès per la Seguretat Social.
— Per cada mes complet de serveis efectius prestats en treballs realitzats a una empresa privada en una categoria igual que la plaça convocada, justificats amb còpies dels contractes de treball o certificats d'empresa, acompanyats obligatòriament del certificat de vida laboral emès per la Seguretat Social: 0,25 punts.
Els serveis prestats es comptabilitzen en dies treballats a jornada completa, i, en el cas de realització d'altres tipus de jornades, els serveis prestats es comptabilitzen proporcionalment al temps treballat. No obstant això, en els casos establits a l'article 56 de la Llei orgànica 3/2007, de 22 de març, per a la igualtat efectiva de dones i homes (règim d'excedències, reduccions de jornada, permisos o altres beneficis per tal de protegir la maternitat i facilitar la conciliació de la vida personal, familiar i laboral, així com el permís de paternitat) es computa, en tot cas, com a jornada completa.
2.- Mèrits acadèmics
La puntuació màxima d'aquest apartat és de 3 punts.
Per estar en possessió d'alguna titulació acadèmica d'acord amb els criteris següents:
— Màster, postgrau, expert o especialista relacionat amb matèries com educació, esports, art o lleure: 3 punts
— Llicenciatura, diplomatura o grau relacionat amb matèries com educació, esports, art o lleure (així con llicenciatura, diplomatura o grau en infermeria, fisioteràpia, teràpia ocupacional o educació social, mestre en educació especial, pedagogia terapèutica i psicologia, psicopedagogia i similars): 3 punts
— Resta de títols universitaris: 1,5 punts
— Cicle formatiu de grau superior relacionat directament amb matèries d'educació, art, esports o lleure (així com tècnic/a en atenció a persones en situació de dependència, tècnic en integració social, en mediació comunicativa o similar): 2 punts
— Resta de cicles formatius de grau superior: 1 punt
— Títol de formació professional de grau mitjà, relacionat directament amb matèries d'educació, art, esports o lleure: 1 punt
— Resta de titulacions inferiors: 0,5 punts
— Certificats de professionalitat d'atenció sociosanitària, d'inserció laboral de persones amb discapacitat, d'atenció a l'alumnat amb necessitats educatives especials, mediació entre la persona sordcega i la comunitat i similars: 0,5 punts No es valoraran els títols acadèmics que s'hagin presentat com a requisit.
Només es valorarà la titulació acadèmica superior.
3.- Accions formatives
La puntuació màxima d'aquest apartat és de 3 punts, d'acord amb els següents criteris:
— Pel títol de socorrista expedit per la Creu Roja, la Federació Espanyola de Socorrisme o la Conselleria de Sanitat o alguna entitat legalment reconeguda per l'administració competent: 1 punt
— Per cursos de primers auxilis:
— Per cursos/tallers o estudis relacionats amb activitats de temps lliure, l'esport, la música, el teatre, la dansa o l'art, tractament de persones amb necessitats especials, manipulador d'alimets, així com altres relacionats amb el lloc de treball, sempre que no s'hagin valorat en els punts anteriors:
No es valoraran els certificats en què només s'especifica l'assistència i no l'aprofitament. És convenient adjuntar al certificat del curs/taller el programa o temari per valorar si té relació amb el que s'estableix.
4.- Coneixements orals i escrits de català
La puntuació màxima d'aquest apartat és de 2 punts.
Es valoren els certificats relacionats amb els tipus de coneixements següents:
— Certificat de nivell C1 o equivalent: 1,25 punts
— Certificat de nivell C2 o equivalent: 1,5 punt
— Certificat de nivell LA (llenguatge administratiu) o equivalent: 0,50 punts
Codi Validació: H76SQHK5WFNCR6T3MAHNMMRZ2 |
Verificació: https://santjosep.sedelectronica.es/ |
Document signat electrònicament des de la plataforma esPublico Gestiona | Pàgina 8 de 12 |
Es valora només el certificat que correspongui al nivell més alt aportat per la persona interessada, excepte en el cas del certificat de coneixements de llenguatge administratiu, en què la puntuació es pot acumular a la de l'altre certificat que s'acrediti.
5.- Coneixements de llengües estrangeres
La puntuació màxima d'aquest apartat és d'1 punt, d'acord amb els següents criteris:
— Títols o certificats expedits per l'Escola Oficial d'Idiomes o equivalents: · Nivell bàsic o equivalent en el Marc europeu A2: 0,10 punts
— Títols o certificats expedits per la Universitat de Cambridge:
L'acreditació dels diferents nivells d'idiomes que es tenguin es farà mitjançant la presentació de certificats emesos per entitats oficials reconegudes d'acord amb la taula d'equivalències d'idiomes respecte al Marc europeu de referència.
En cas de presentar més d'un títol o certificat corresponent a una mateixa llengua estrangera, només es valorarà el nivell més alt acreditat i de major puntuació.
ANNEX II Model de sol·licitud de participació a la borsa de directors/es de temps lliure
Nom: Cognoms:
Document d'identitat: Data de naixement:
Adreça electrònica: Telèfon:
Adreça: Núm: CP:
Localitat: Província:
EXPÒS:
Que, vistes les bases de la convocatòria per a la constitució d'una borsa de treball de director/a de temps lliure, per cobrir les places vacants per a les escoles d'estiu o altres activitats juvenils i infantils, necessitats o substitucions a la plantilla de personal d'aquest Ajuntament,
DECLARACIÓ JURADA:
Declar que reuneix tots i cada un dels requisits exigits a la convocatòria i que són certes les dades que s'hi consignen.
DOCUMENTACIÓ QUE S'ACOMPANYA:
(Marcau la casella de la documentació que es presenta.)
( ) Document nacional d'identitat en vigor o, en cas de no posseir nacionalitat espanyola, fotocòpia del document oficial acreditatiu de la personalitat.
( ) Títols exigits en les lletres d) i e) de la base segona de la convocatòria.
( ) Acreditació del nivell de català exigit a la convocatòria.
( ) Resguard justificatiu d'haver ingressat íntegrament els drets d'examen.
( ) Certificat negatiu de delictes de naturalesa sexual.
( ) Relació i documentació justificativa dels mèrits al·legats per al concurs d'acord amb el barem establit a l'annex I.
Núm. |
Document |
Nombre d'hores (tallers i cursos, experiència) |
---|---|---|
1 |
|
|
2 |
|
|
3 |
|
|
4 |
|
|
5 |
|
|
6 |
|
|
7 |
|
|
8 |
|
|
9 |
|
|
10 |
|
|
11 |
|
|
12 |
|
|
13 |
|
|
14 |
|
|
15 |
|
|
16 |
|
|
17 |
|
|
18 |
|
|
19 |
|
|
20 |
|
|
( ) Full d'autobaremació (annex III) degudament emplenat.
( ) Si és el cas, declaració jurada (annex IV).
( ) Si és el cas, fotocòpia del certificat acreditatiu de discapacitat.
SOL·LICIT:
Prendre part i ser admès/esa en el procediment selectiu convocat per l'Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia.
Sant Josep de sa Talaia, ......... d .............................. de 2025
(firma)
ANNEX III Autobaremació
Els sol·licitants únicament han d'omplir les columnes en blanc, la part ombrejada s'omplirà pel tribunal qualificador.
1.- Experiència professional. Puntuació màxima: 4 punts.
Núm. |
Títol del document |
Mesos |
Punts |
Punts T |
---|---|---|---|---|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TOTAL |
|
|
2.- Mèrits acadèmics. Puntuació màxima: 3 punts.
Núm. |
Títol del document |
|
Punts |
Punts T |
---|---|---|---|---|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TOTAL |
|
|
3.- Accions formatives. Puntuació màxima: 3 punts.
Núm. |
Títol del document |
Crèdits/ hores |
Punts |
Punts T |
---|---|---|---|---|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TOTAL |
|
|
4.- Coneixements orals i escrits de català. Puntuació màxima: 2 punts.
Núm. |
Títol del document |
|
Punts |
Punts T |
---|---|---|---|---|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TOTAL |
|
|
5.- Coneixements de llengües estrangeres. Puntuació màxima: 1 punt.
Núm. |
Títol del document |
|
Punts |
Punts T |
---|---|---|---|---|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TOTAL |
|
|
Sant Josep de sa Talaia, ............ d ................................................ de 2025
(firma)
ANNEX IV Declaració jurada de serveis prestats
Jo, amb DNI
DECLAR:
1.- Que he prestat serveis a l'Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia en places reconegudes, en els següents períodes (adjuntar certificat de vida laboral emès per la Seguretat Social):
Any |
Data d'inici (dd/mm/aaaa) |
Data final (dd/mm/aaaa) |
Càrrec i escola (director/a de temps lliure) |
---|---|---|---|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.- Que he prestat serveis com a director/a de temps lliure per a altres administracions públiques o empreses privades, en places reconegudes, en els següents períodes (adjuntar còpies de contractes de treball o certificats d'empresa, acompanyades del certificat de vida laboral emès per la Seguretat Social):
Nom de l'administració o empresa privada |
Data d'inici (dd/mm/aaaa) |
Data final (dd/mm/aaaa) |
Càrrec (director/a de temps lliure) |
---|---|---|---|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sant Josep de sa Talaia, ......... d ........................................ de 2025
(firma)