Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
SERVEI DE SALUT DE LES ILLES BALEARS
Núm. 103823
Resolució de la directora de Recursos Humans del Servei de Salut de les Illes Balears per la qual es convoca la provisió, pel sistema de concurs, del lloc de feina de cap de secció de Contractació de la Central de Compres del Departament de Contractació de la plantilla orgànica autoritzada dels Serveis Corporatius del Servei de Salut de les Illes Balears
Fets
És necessari cobrir el lloc de feina de cap de secció de contractació de la Central de Compres del Departament de Contractació corresponent a la plantilla orgànica autoritzada dels Serveis Corporatius del Servei de Salut de les Illes Balears.
Fonaments de dret
1. Els articles 29 i 30 de la Llei 55/2003, de 16 de desembre, de l'estatut marc del personal estatutari dels serveis de salut (BOE núm. 301, de 17 de desembre de 2003).
2. El Reial decret llei 1/1999, de 8 de gener, sobre selecció de personal estatutari i provisió de places a les institucions sanitàries de la Seguretat Social (BOE núm. 8, de 9 de gener de 1999).
3. La disposició transitòria segona de la Llei 4/2016, de 6 d'abril, de mesures de capacitació lingüística per a la recuperació de l'ús del català en l'àmbit de la funció pública (BOIB núm. 46, de 12 d'abril de 2016).
4. L'Acord de la Mesa Sectorial de Sanitat de 13 de maig de 2022 pel qual es regula el sistema de provisió de llocs de feina del personal estatutari de gestió i serveis del Servei de Salut de les Illes Balears, ratificat per l'Acord del Consell de Govern de 22 de maig de 2022 (BOIB núm. 70, de 31 de maig de 2022).
5. L'Acord del Consell de Govern de 22 de desembre de 2023 pel qual es ratifica l'Acord de la Mesa Sectorial de Sanitat de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears de 4 de desembre de 2023, pel qual s'estableix un barem únic de puntuació dels mèrits de coneixement de català aplicable a tots els procediments selectius, de provisió i mobilitat del personal estatutari del Servei de Salut de les Illes Balears, publicat en el BOIB núm. 173, de 23 de desembre del 2023.
Per això dict la següent
Resolució
1. Aprovar la convocatòria per proveir, pel sistema de concurs, el lloc de feina de cap de secció de Contractació de la Central de Compres del Departament de Contractació corresponent a la plantilla orgànica autoritzada dels Serveis Corporatius del Servei de Salut de les Illes Balears.
2. Aprovar les bases que regeixen aquesta convocatòria, que figuren en l'annex 1.
3. Designar els membres de la Comissió de Selecció, que figuren en l'annex 2.
4. Aprovar el barem de mèrits aplicable a aquesta convocatòria, que figura en l'annex 3.
5. Publicar el model de sol·licitud i el model de projecte de gestió i organització per accedir al lloc de feina ofert en aquesta convocatòria, accessible en el portal web www.ibsalut.es.
6. Publicar aquesta resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears i en el portal web del Servei de Salut de les Illes Balears
(www.ibsalut.es).
Interposició de recursos
Contra aquesta resolució —que exhaureix la via administrativa— es pot interposar un recurs de reposició davant l'òrgan que la dicta en el termini d'un mes comptador des de l'endemà de la data de publicació, de conformitat amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques, en relació amb l'article 57 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
També es pot interposar directament un recurs contenciós administratiu davant la jurisdicció contenciosa administrativa de Palma en el termini de dos mesos comptadors des de l'endemà de la data de publicació d'aquesta resolució, de conformitat amb els articles 8 i 46 de la Llei 29 /1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, sens perjudici de qualsevol altre recurs que es consideri procedent interposar.
Firmat electrònicament: 13 de febrer de 2025
La directora de Recursos Humans del Servei de Salut de les Illes Balears Margarita Bujosa Pocoví Per delegació de competència de la consejera de Salut (BOIB núm. 112, de 12/08/2023)
ANNEX 1 Bases de la convocatòria
1. Lloc de feina ofert
Cap de secció de Contractació de la Central de Compres del Departament de Contractació corresponent a la plantilla orgànica autoritzada dels Serveis Corporatius del Servei de Salut de les Illes Balears.
2. Característiques generals
El règim jurídic del lloc de feina en qüestió és el que estableix la Llei 55/2003, de 16 de desembre, de l'estatut marc del personal estatutari dels Serveis de Salut, i les disposicions que la desenvolupen. El càrrec s'ocuparà en règim de dedicació exclusiva.
3. Requisits dels aspirants
3.1. Requisits generals
a) Tenir la nacionalitat espanyola o la d'un estat membre de la Unió Europea o de l'Espai Econòmic Europeu, o tenir dret a la lliure circulació de treballadors de conformitat amb el Tractat de la Unió Europea o altres tractats ratificats per Espanya, o bé tenir reconegut aquest dret per mitjà d'una norma legal.
b) Tenir un nomenament com a personal estatutari fix que, en la data de publicació d'aquesta convocatòria, estigui en la situació de servei actiu o en la situació de reserva de lloc i presti servei en institucions sanitàries del Sistema Nacional de Salut.
També poden participar a les convocatòries de llocs de feina el personal funcionari de carrera que, a la data de la publicació d'aquesta convocatòria, estigui en la situació de servei actiu o en la situació de reserva de lloc i presti serveis en qualsevol administració pública.
Així mateix, hi pot optar el personal estatutari temporal que compleixi la resta dels requisits que estableix la convocatòria, circumscrivint-ne la possible selecció a l'absència de personal fix.
c) Titulació oficial que habiliti per a l'exercici professional del lloc de feina (o estar en condicions d'obtenir-la dins del termini per presentar sol·licituds):
Subgrup A1: llicenciatura o grau.
Subgrup A2: diplomatura o grau.
Subgrup C1: batxillerat i/o formació professional de grau superior.
d) Acreditar, tant en el subgrup A1, A2 com al C1, els coneixements de català corresponents al nivell B2 per mitjà d'un certificat expedit per l'Escola Balear d'Administració Pública o qualssevol dels expedits, reconeguts com a equivalents o homologats per la Direcció General de Política Lingüística que acreditin aquest nivell de coneixement.
e) Tenir la capacitat funcional necessària per exercir les funcions que es derivin del nomenament.
f) Tenir complits setze anys i no sobrepassar l'edat de jubilació forçosa.
g) No haver estat separat del servei —per mitjà d'un expedient disciplinari— de qualsevol servei de salut o administració pública en els sis anys anteriors a la convocatòria, ni estar inhabilitat amb caràcter ferm per exercir funcions públiques ni, si escau, la professió corresponent.
En els casos de persones d'altres estats esmentades en el paràgraf a), no estar inhabilitat per una sanció o una pena per a l'exercici professional o per accedir a funcions o serveis públics en el seu estat, ni haver estat separat per mitjà d'una sanció disciplinària de cap de les seves administracions o serveis públics en els sis anys anteriors a la convocatòria.
3.2. Requisits específics
a) Ser personal estatutari fix de gestió i serveis o personal funcionari de carrera dels subgrups A1, A2 i C1 que en la data de la publicació de la convocatòria estigui en servei actiu o en reserva de plaça i presti serveis en una institució sanitària del Sistema Nacional de Salut o en qualsevol altra administració pública.
b) Tenir la plaça adscrita als Serveis Corporatius del Servei de Salut de les Illes Balears.
c) Tenir reconegut el nivell III de carrera professional (la capacitació professional ha de ser als subgrups de classificació de gestió i serveis al qual s'opta).
d) Acreditar un mínim de tres anys d'experiència professional en un càrrec, amb les funcions descrites en el punt 4 d'aquestes bases, en institucions del Servei de Salut de les Illes Balears, amb un justificant de la gerència on els hagi prestat.
e) Presentar un projecte de gestió i organització relacionat amb les funcions del lloc de feina i objectius del servei, segons el model publicat en el portal web www.ibsalut.es.
3.3. Acreditació dels requisits:
a) Els requisits s'han de complir el darrer dia del termini per presentar sol·licituds de la manera que la convocatòria determini i s'han de presentar en el moment de formalitzar la sol·licitud.
b) Pel que fa als requisits generals d'aquesta convocatòria, no cal l'acreditació documental per al personal del Servei de Salut de les Illes Balears —a excepció del nivell de coneixements de català—, ja que el Servei de Selecció i Provisió de Personal Estatutari en farà les comprovacions necessàries d'ofici, llevat que l'aspirant s'oposi manifestament en la sol·licitud.
c) En el cas del personal no pertanyent al Servei de Salut de les Illes Balears, sí que haurà d'aportar la documentació acreditativa —original o una còpia autèntica— de tots els requisits en els termes establerts en l'apartat 3.3 a).
4. Característiques del lloc de feina i funcions per exercir
La persona que obtengui el lloc de feina dependrà de la cap de Departament del Servei de Contractació i exercirà les funcions pròpies de cap de secció de Contractació de la Central de Compres del Departament de Contractació de la plantilla orgànica autoritzada dels Serveis Corporatius del Servei de Salut, entre elles les següents:
a. Organitzar, controlar i planificar el treball de la secció, en coordinació amb el o la cap del servei i/o departament.
b. Coordinar l'equip de la secció.
c. Col·laborar amb el cap del Servei en les funcions següents:
Controlar l'estat dels expedients de contractació, reajustaments comptables i pròrrogues.
Assessorar la Central de Compres en l'elecció de sistemes de contractació idònies de l'objecte a subministrar.
Tramitar els procediments de contractació que li indiqui el cap del Servei.
Elaborar propostes d'informes en cas de recursos contractuals davant del Tribunal Administratiu Central de Contractació.
d. Donar suport tècnic informàtic i administratiu al cap del Servei.
5. Tràmit de sol·licitud
5.1. Els aspirants han de presentar la sol·licitud per mitjà del model publicat en el portal web www.ibsalut.es (vegeu el punt 6.1) en el termini de vint dies hàbils a comptar de l'endemà de la publicació de la convocatòria al Butlletí Oficial de les Illes Balears .
5.2. Es pot formalitzar al Registre General dels Serveis Corporatius del Servei de Salut o per mitjà de qualssevol de les vies que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
5.3. Les sol·licituds de les convocatòries pròpies dels Serveis Corporatius s'han d'adreçar al Servei de Selecció i Provisió de Personal Estatutari (codi DIR 3 A04029527).
5.4. A la sol·licitud cal adjuntar la documentació que s'especifica en l'apartat 6 de la convocatòria, en documents originals o còpies autèntiques.
5.5. Un cop vençut el termini per presentar sol·licituds, es publicaran en el portal web del Servei de Salut (www.ibsalut.es) les llistes provisionals d'admesos i exclosos, especificant la causa de l'exclusió.
5.6. Els aspirants disposaran d'un termini de tres dies hàbils comptadors des de l'endemà de la publicació de les llistes provisionals per presentar reclamacions —que no tindran caràcter de recurs— o per esmenar, si escau, el defecte que n'hagi motivat l'exclusió o corregir errors detectats en la consignació de les dades personals.
5.7. Posteriorment es publicaran en el mateix portal web les llistes definitives de candidats i exclosos, amb expressió de la causa d'exclusió de cada persona. Alhora, es publicarà la llista provisional de puntuacions dels mèrits dels candidats.
5.8. Atenent els principis d'eficiència i celeritat, en cas que únicament concorri un candidat i sempre que compleixi les condicions i els requisits establerts a l'apartat 7.5 de l'Acord, independentment de la puntuació mínima per adjudicar el lloc de feina, es podrà eximir de valorar els mèrits al·legats i adjudicar-li directament el lloc de feina.
6. Documentació que cal aportar
6.1. Sol·licitud per participar al procés selectiu i projecte de gestió i organització. Els models d'aquests documents es poden descarregar en el portal web www.ibsalut.es seguint la ruta Professionals > Treballa amb nosaltres > Prefectures del personal estatutari > Gestió i serveis.
6.2. S'ha d'aportar la documentació acreditativa dels requisits que estableix l'apartat 3.
7. Sistema selectiu
7.1 Prèviament a la valoració a càrrec de la Comissió de Selecció, el Servei de Selecció i Provisió de Personal Estatutari revisarà cada sol·licitud per verificar si l'aspirant compleix els requisits per concórrer al procés selectiu i farà una primera valoració dels mèrits al·legats i acreditats en relació amb les característiques del lloc de feina.
7.2 El sistema per proveir aquest lloc de feina és el concurs específic, de manera que es valorarà si els mèrits s'adeqüen a les característiques del lloc.
7.3. Els mèrits acreditats es valoraran amb referència a la data de venciment del termini per presentar sol·licituds.
7.4. Els mèrits al·legats poden acreditar-se per mitjà de la documentació següent:
a) Antiguitat, experiència professional i grau de carrera professional: certificat expedit per l'administració pública corresponent.
b) Estudis acadèmics reglats i formació de postgrau: còpia autèntica del títol o del resguard acreditatiu (anvers i revers).
Si es presenten títols d'estudis cursats a l'estranger, cal acreditar-ne l'homologació del ministeri competent en matèria d'educació.
c) Coneixements de català: certificat expedit per l'Escola Balear d'Administració Pública (EBAP) o bé expedit o homologat per la Direcció General de Política Lingüística o reconegut com a equivalent per la normativa autonòmica vigent.
d) Cursos de formació: només es valora la formació acreditada per mitjà de certificats d'aprofitament.
7.5. En el procés de valoració dels mèrits es pot exigir formalment al candidat que aclareixi certs documents que hagi adjuntat o que aporti la documentació addicional que es consideri necessària per comprovar els mèrits al·legats.
7.6. Els mèrits seran valorats per la Comissió de Valoració, els membres dels quals figuren en l'annex 2. Tots els membres de la Comissió tenen la condició de personal estatutari fix o funcionari de carrera en una plaça, una categoria, un cos, un grup o una escala per als quals s'exigeixi tenir una titulació de nivell acadèmic igual o superior que l'exigida per al lloc de feina ofert. Pertànyer a la Comissió és sempre a títol individual, de manera que no s'hi pot pertànyer en representació d'una altra persona.
8. Resolució de la convocatòria i efectes
8.1. D'acord amb el punt 10.1 de l'Acord de la Mesa Sectorial de Sanitat de 13 de maig de 2022, la Comissió de Selecció elaborarà una llista amb les puntuacions dels mèrits de cada candidat i elevarà a l'òrgan competent una proposta motivada de nomenament del que hagi obtingut la puntuació més alta. Això no obstant, pot proposar de manera motivada que es declari deserta la convocatòria si no ha concorregut cap aspirant que compleixi els requisits o no assoleixi la puntuació mínima prevista.
8.2. L'òrgan competent per resoldre ha de dictar resolució provisional del concurs, que ha d'indicar la puntuació obtinguda per cada aspirant que hagi estat admès i s'ha de publicar en el portal web del Servei de Salut de les Illes Balears (www.ibsalut.es).
8.3. Contra aquesta resolució es podran presentar al·legacions en el termini de set dies hàbils comptadors des de l'endemà de la publicació.
Les al·legacions registrades seran resoltes per mitjà de la resolució amb què es publiquin la llista de definitiva i el nomenament del candidat designat per ocupar el lloc de feina —o bé la declaració que la convocatòria ha quedat deserta, si escau—, que es farà pública en el mateix portal web i també en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
8.4 El candidat designat ha de prendre possessió del lloc de feina dins el termini màxim d'un mes a partir de l'endemà de la publicació de la resolució a què fa referència el punt anterior. Això no obstant, l'òrgan convocant pot prorrogar aquest termini si el candidat designat ho sol·licita i ho justifica degudament.
8.5. En cas que, per qualsevol motiu, el candidat designat no prengui possessió del lloc de feina, l'òrgan competent pot designar el candidat de la llista que el segueixi per ordre de puntuació.
8.6. El candidat designat obtindrà un nomenament per ocupar el lloc de feina convocat i la seva situació serà la següent:
a) Si té la condició d'estatutari fix del Servei de Salut de les Illes Balears amb plaça al mateix centre, ocuparà el lloc de feina com a personal estatutari fix de la seva categoria al mateix centre.
b)Si té la condició d'estatutari fix del Servei de Salut de les Illes Balears amb plaça en un altre centre, passarà a ocupar directament el lloc de feina al centre de destinació i quedarà en la situació de reserva respecte a la seva plaça estatutària fixa.
c) Si té la condició d'estatutari fix d'un altre servei de salut, passarà a ocupar directament el lloc de feina al centre de destinació i quedarà en la situació administrativa que li correspongui segons la legislació aplicable.
d)Si té la condició de funcionari de carrera amb plaça fixa en una altra administració pública, passarà a ocupar directament el lloc de feina al centre de destinació i quedarà en la situació administrativa que li correspongui segons la legislació aplicable.
8.7. Els efectes econòmics i administratius del nomenament només es produiran una vegada s'hagi efectuat la presa de possessió del lloc de feina.
8.8.El treballador nomenat no podrà participar a concurrència d'altres llocs de cap als concursos de provisió de llocs de feina durant un termini mínim de dos anys a comptar del dia en què hagi pres possessió del lloc. Aquesta previsió no és aplicable als supòsits de remoció o supressió del lloc de feina, de redistribució d'efectius o altres supòsits de mobilitat forçosa.
8.9. En els supòsits de renúncia, de cessament al lloc de feina proveït per mitjà del sistema de lliure designació o de cessament per no haver superat les avaluacions que corresponguin a aquest lloc, aquest treballador deixarà d'ocupar el lloc obtingut i passarà a ocupar la plaça bàsica de la seva categoria des de la data en què el supòsit sigui efectiu.
9. Cessament
9.1. Són causes de cessament al lloc de feina obtingut les que estableix el punt 16 de l'Acord de la Mesa Sectorial de Sanitat de 13 de maig de 2022.
9.2. Així mateix, en cas de renúncia o cessament, és aplicable el que estableix aquest mateix punt de l'Acord.
10. Avaluació de l'exercici
10.1. El treballador nomenat haurà de superar l'avaluació de l'exercici professional i del compliment dels objectius del lloc de feina obtingut. Per tant, la continuïtat en aquest lloc de feina queda vinculada a superar aquesta avaluació.
10.2. La primera avaluació es farà en complir el primer any des de la data en què hagi pres possessió del lloc de feina.
10.3 Els objectius del lloc de feina el compliment dels quals seran objecte de l'avaluació de l'exercici prevista en l'article 14 de l'Acord pel qual es regula el sistema de provisió de llocs de feina del personal estatutari de gestió i serveis del Servei de Salut de les Illes Balears tenen, com a objectiu principal, aplicar el marc legal vigent en matèria de personal estatutari del Servei de Salut de les Illes Balears.
10.4 A aquest efecte s'aplicarà el procediment d'avaluació que s'estableix en el punt 15 de l'Acord de la Mesa Sectorial de Sanitat de 13 de maig de 2022.
ANNEX 2 Comissió de Selecció
Càrrec |
Nom |
---|---|
Titulars |
|
Presidenta |
Maria Antonia Artigues Martin |
Secretari |
Silvia Prats Méndez |
Vocal titular 1 |
Concepción Garau Pou |
Vocal titular 2 |
Maria Luisa González Gorrias |
Vocal titular 3 |
Felicitación Hernández Jover |
Suplents |
|
President |
Diego Baguena Berduque |
Secretaria |
Pilar Ripoll Calleja |
Vocal suplente 1 |
Marta Pallarés Ruiz |
Vocal suplente 2 |
Antonia Mas Cantallops |
Vocal suplente 3 |
Maria Mercedes Vila Amengual |
ANNEX 3 Barem de mèrits
L'Acord de la Mesa Sectorial de Sanitat de 13 de maig de 2022 estableix els mèrits següents:
A.Mèrits generals de consideració necessària (puntuació màxima, 50 punts)
Aspectes que es valoraran:
1. Antiguitat
2. Nivell de coneixements de català
3. Grau de carrera professional
4. Formació:
1. Estudis acadèmics reglats
2. Formació de postgrau
3. Formació continuada i de perfeccionament
B. Mèrits específics relacionats amb el lloc de feina (puntuació màxima, 61 punts)
Aspectes que es valoraran:
1. Currículum professional
2. Projecte de gestió i organització
3. Entrevista personal
A continuació, es desglossa cadascun dels mèrits que es valoraran.
A. Mèrits generals de consideració necessària (màxim, 50 punts)
1. Antiguitat ( puntuació màxima, 20 punts)
Serveis prestats Puntuació
En una categoria de gestió i serveis del subgrup A1 ..................... 0,20/mes
En una categoria de gestió i serveis del subgrup A2 ..................... 0,18/mes
En una categoria de gestió i serveis del subgrup C1 ..................... 0,16/mes
Es computarà per mesos de servei al Sistema Nacional de Salut o en altres administracions públiques; no es poden computar els serveis prestats simultàniament amb altres al·legats.
2. Nivell de coneixements de català (puntuació màxima, 5 punts)
Només es valorarà el certificat del nivell més alt que s'acrediti, a més del certificat de coneixements de llenguatge administratiu, la puntuació del qual s'acumularà a la del primer. En qualsevol cas, només es valoraran els certificats d'un nivell superior a l'exigit com a requisit d'accés a la funció pública d'acord amb la normativa vigent en el moment de la convocatòria.
Per participar en un procediment per cobrir llocs de feina adscrits conjuntament a diferents de cossos, escales i categories cal tenir el certificat de coneixements de català corresponent al cos o escala de més exigència.
Nivell de català Puntuació
C1 (certificat de nivell de suficiència) ............................................... .... 3
C2 (certificat de nivell superior) ........................................................ .... 4
LA (certificat de llenguatge administratiu) ........................................ .... 1
3. Grau de carrera professional (puntuació màxima, 15 punts)
Es valorarà segons el nivell de carrera professional consolidat. Els nivells no són acumulables.
En el cas que el nivell del grau de carrera professional sigui un requisit específic, només es valorarà el nivell màxim al requerit com a requisit d'accés.
Nivell de carrera Puntuació
I .......................................................... 4,00
II ......................................................... 7,50
III ...................................................... 11,50
IV ...................................................... 15,00
4. Formació ( puntuació màxima, 10 punts)
4.1 Estudis acadèmics reglats i completats de nivell igual o superior i diferents de la titulació requerida per al nomenament a la categoria d'origen que estiguin directament relacionats amb el lloc de feina ofert
Titulació Puntuació
Per cada títol igual al requerit
per a la categoria d'origen ............................................................................ 3
Per cada títol superior al requerit
per a la categoria d'origen .......................................................................... 4,5
En cas de presentar més d'una titulació, s'ha d'especificar quina correspon a formació i quina correspon al requisit general.
Els estudis que donen accés a les titulacions de grau no són acumulables.
4.2. Formació de postgrau
Titulació Puntuació
Màster oficial universitari ............................................................................... 6
Titulacions universitàries pròpies Puntuació
LRU ECTS
Màster............................................................ 2,0......................... 4,5
Especialista.................................................... 1,5......................... 3,0
Expert............................................................. 1,0......................... 2,0
Cursos............................................................ 0,5......................... 1,0
En el cas dels màsters oficials universitaris, no es poden valorar com a formació predoctoral i alhora com una acció formativa de postgrau.
Les puntuacions als estudis de postgrau no són acumulables.
4.3. Formació continuada i de perfeccionament
Puntuació en hores |
Puntuació en crèdits |
|
ECTS |
LRU |
|
Per cada 10 hores: 0,05 punts |
Per cada crèdit (25 hores): 0,20 punts |
Per cada crèdit (10 hores): 0,05 punts |
- Únicament es valorarà la formació continuada dels darrers deu anys.
- No es valoraran com a mèrit els estudis que siguin requisit previ i necessari per cursar els estudis que es valorin. A aquest efecte, es considera com a requisit previ i necessari la titulació conduent a una altra titulació o que quedi absorbida per una altra titulació valorada com a mèrit.
- Es valoraran tots els cursos de formació certificats amb aprofitament, impartits o promoguts per les entitats següents:
- La valoració d'aquests cursos formatius es podrà quantificar en funció de la durada, la dificultat i, si escau, la superació de proves sobre matèries relacionades directament amb les funcions pròpies del lloc de feina ofert.
B. Mèrits específics (màxim, 61 punts)
1. Currículum professional (puntuació màxima, 22 punts)
- La valoració del currículum es quantificarà segons la naturalesa del lloc de feina ofert, bé tenint en compte l'experiència en llocs de feina similars o bé per la similitud entre el contingut tècnic i l'especialització dels llocs ja ocupats amb els del lloc ofert.
- L'experiència professional com a càrrec directiu en institucions sanitàries públiques del Sistema Nacional de Salut es valorarà de la mateixa manera que els serveis prestats a la mateixa categoria que la del lloc de feina ofert sempre que es compleixin els requisits exigits per participar en el procediment de provisió durant el temps en què hagi ocupat el càrrec directiu. Es poden valorar també les aptituds i els rendiments apreciats en altres llocs ocupats anteriorment.
1.1. Llocs de feina en relació amb el lloc ofert
Serveis prestats Puntuació
Llocs de prefectura amb un complement
de destinació superior al nivell 24............................... ......................0,20/mes
Llocs de prefectura amb un complement
de destinació igual al nivell 24.................................... ...................... 0,15/mes
Llocs de prefectura amb un complement
de destinació inferior al nivell 24............................... ........................0,10/mes
1.2. Altres experiències professionals relacionades amb el lloc de feina ofert
Serveis prestats Puntuació
Directiu en institucions sanitàries
del Sistema Nacional de Salut al subgrup A1 ................................ 0,20/mes
Directiu en institucions sanitàries
del Sistema Nacional de Salut al subgrup A2 ........................ ....... 0,18/mes
Directiu en institucions sanitàries
del Sistema Nacional de Salut al subgrup C1 ....................... ........ 0,16/mes
Llocs de feina amb funcions idèntiques a l'ofert ........................... 0,15 /mes
Haver prestat altres serveis en llocs de feina similars o
amb similar contingut tècnic i especialització ............................... 0,10/mes
2. Projecte de gestió i organització (puntuació màxima, 22 punts)
Els candidats han de presentar un projecte de gestió i organització relacionat amb l'àmbit d'actuació del lloc de feina ofert.
Aquest projecte s'ha d'ajustar a l'entorn i als recursos humans i materials disponibles a la unitat administrativa en què s'enquadra el lloc de feina i s'ha d'elaborar basant-se en els objectius del lloc que determini aquesta convocatòria. Es podrà requerir exposar i defensar el projecte a una sessió pública.
Apartat Puntuació
Fonamentació ……………………………………………………… 5
Objectius i capacitació …………………………………………….. 9
Coordinació i seguiment ……………………………………...……. 8
3. Entrevista personal ( puntuació màxima, 17 punts)
Fase Puntuació
Nivell competencial ............................................................................ 9
Actitud ................................................................................................. 8