Secció III. Altres disposicions i actes administratius
CONSELL INSULAR D'EIVISSA
Núm. 103762
Publicació de la resolució de la consellera executiva del Departament de Promoció Econòmica, Cooperació Municipal i Recursos Humans del Consell d’Eivissa d’aprovació de les bases de la convocatòria del Consell Insular d’Eivissa per a l’obtenció de l’acreditació professional del personal d’admissió i control d’ambient intern en les activitats d’espectacles públics i recreatives de les Illes Balears per a l’any 2025
En data 17 de febrer de 2025, la consellera executiva del Departament de Promoció Econòmica, Cooperació Municipal i Recursos Humans del Consell Insular d'Eivissa ha dictat la Resolució núm. 2025000225, per la qual es resol:
“Assumpte: Aprovació de les Bases de la convocatòria del Consell Insular d'Eivissa de la prova avaluadora per a l'obtenció de l'acreditació com a personal d'admissió i control intern de les activitats d'espectacles públics i recreatives d'Eivissa per a l'any 2025 (exp. 2025/51-J)
En data 7 de gener de 2025, la consellera executiva del Departament de Promoció Econòmica, Cooperació Municipal i Recursos Humans va dictar providència d'inici en què es disposa es realitzin els tràmits administratius oportuns als efectes d'aprovació de la convocatòria per a l'obtenció de l'acreditació com a personal d'admissió i control d'ambient 2 constarà de dues proves, una el dia 20 de maig del 2025 i una altra el dia 24 d'octubre del 2025.
De conformitat amb la Llei 7/2013, de 26 de novembre, del Règim Jurídic d'instal·lació, accés i exercici d'activitats a les Illes Balears (BOIB núm. 166, de 30/11/2013), els titulars de les activitats d'espectacles públics i recreatives, i establiments públics estan obligats a establir un servei d'admissió.
L'article 15 del Decret 41/2011, de 29 d'abril, regulador dels serveis d'admissió i de control d'ambient intern en les activitats d'espectacles públics i recreatives (BOIB núm. 67, de 5 de maig de 2011) disposa que els Consells insulars han de garantir una convocatòria de la prova de control no, mitjançant una resolució, que s'ha de publicar al Butlletí Oficial de les Illes Balears.
El Decret de Presidència núm. 2023000467 d'estructura del govern del Consell Insular d'Eivissa i creació de Departaments, de data 28 de juny de 2023 (BOIB núm. 88, de 29 de juny de 2023), atribueix al Departament de Promoció Econòmica, Cooperació Municipal i Recursos Humans; actuacions en matèria de serveis d'admissió i de control d'ambient intern.
A l'expedient consten les bases de la convocatòria per a l'obtenció de l'acreditació professional de personal d'admissió i control d'ambient intern de les activitats d'espectacles públics i recreatives de les Illes Balears per a l'any 2025 amb CSV15704451146616251334.
Aquestes bases van ser informades tècnicament i jurídicament en data 14 de febrer de 2025, ambdós informes en sentit favorable.
De conformitat amb l'article 33 de la Llei 4/2022, de 28 de juny, de Consells insulars, així com de conformitat amb l'article 72 e del Reglament Orgànic del Consell Insular d'Eivissa,
RESOLC
Primer.- Aprovar les bases de la convocatòria per a l'obtenció de l'acreditació professional del personal d'admissió i control intern de les activitats d'espectacles públics i recreatives de les Illes Balears per a l'any 2025 i les bases que la regulen, les quals consten a l'expedient amb CSV 15704451146616251334, que han que regir en la referida convocatòria.
Segon.- Ordenar la publicació d'aquesta convocatòria així com de les seves bases reguladores al Butlletí Oficial de les Illes Balears.”
Eivissa, 17 de febrer de 2025
La cap de secció d'Indústria del Departament de Promoció Econòmica i Empresarial, i Cooperació Municipal Marta Díaz Pascual
Bases de la convocatòria del Consell Insular d'Eivissa, per a l'obtenció de l'acreditació professional de personal d'admissió i control d'ambient intern en les activitats d'espectacles públics i recreatives de les Illes Balears per a l'any 2025
1.Convocatòria de les proves avaluadores.
Es convoca, per a l'exercici de 2025, les proves avaluadores a l'illa d'Eivissa per a l'obtenció de l'acreditació professional de personal d'admissió i de control d'ambient intern en les activitats d'espectacles públics i recreatives de les Illes Balears.
2. Requisits dels aspirants.
Per a ser admesos a les proves, les persones aspirants hauran d'aportar la documentació indicada a l'article 15.3 del Decret 41/2011, de 29 d'abril de 2011, regulador dels serveis d'admissió i control d'ambient intern en les activitats d'espectacles públics i recreatives a les Illes Balears (BOIB núm. 67, de 5 de maig de 2011) , i complir els requisits de l'article 8 del Decret esmentat:
a) Ser major d'edat.
b) Tenir la nacionalitat espanyola, ser nacional d'algun dels estats membres de la Unió Europea o tenir permís de residència i de treball a Espanya.
c) No tenir antecedents penals.
d) Tenir les aptituds i capacitats físiques i psíquiques idònies per a l'exercici de les funcions corresponents, acreditades mitjançant un certificat mèdic oficial.
e) Tenir uns coneixements bàsics de les llengües oficials de les Illes Balears amb la finalitat de poder atendre el públic que es dirigeixi en aquestes llengües.
f) Haver superat el curs bàsic de personal dels serveis d'admissió i de control d'ambient intern.
Tots aquests requisits s'han de complir des del dia de la presentació de la sol·licitud i mantenir-se durant la vigència de l'acreditació professional corresponent.
3. Dates d'examen.
Per a l'exercici de 2025 es convoquen dos proves avaluadores de personal d'admissió i de control intern en les dates següents:
1a. Convocatòria: 20 de maig de 2025.
2a. Convocatòria: 24 d'octubre de 2025.
4. Sol·licituds i termini de presentació.
Per formar part en aquestes proves s'haurà de presentar una declaració responsable dels requisits amb la documentació necessària, segons el model de l'annex 4 del Decret 41/2011, de 29 d'abril, regulador dels serveis d'admissió i de control d'ambient intern en les activitats d'espectacles públics i recreatives de les Illes Balears (BOIB núm. 67, de 5 de maig de 2011).
En la declaració responsable s'haurà d'adjuntar la documentació corresponent a cada persona interessada:
a. Fotocòpia del DNI o passaport o permís de residència i de treball corresponent o documents equivalents.
b. Una fotografia recent en format digital o convencional model DNI.
c. Certificat mèdic oficial en vigor i favorable d'aptitud psicològica i de salut mèdica favorable, on s'indiqui expressament que la persona interessada "reuneix les aptituds físiques i psíquiques idònies per desenvolupar les funcions dels serveis d'admissió i control d'ambient intern".
d. Certificat en què consti que la persona aspirant no té antecedents penals a Espanya ni, si correspon, al seu país d'origen (els antecedents penals del país d'origen els hauran de presentar els estrangers residents a Espanya). En aquest últim cas, s'haurà de presentar el certificat de penals original amb una traducció oficial. Es podrà autoritzar el Consell Insular d'Eivissa per aconseguir aquesta documentació en el cas de certificat d'antecedents penals espanyol, segons model d'autorització que figura com a Annex II.
e. Justificant del pagament de la taxa* corresponent.
* La taxa corresponent per a la realització d'examen és de 77,73 € (setanta-set amb setanta-tres euros), de conformitat amb l'Ordenança fiscal reguladora dels serveis d'admissió i control d'ambient intern en les activitats d'espectacles públics i recreatives del Consell Insular d'Eivissa (BOIB núm 158, de 20 d'octubre de 2011).
La presentació de la declaració responsable, juntament amb la documentació esmentada anteriorment, s'ha de fer, o bé presencialment en el registre del Consell Insular d'Eivissa (OAMR), ubicat a l'avinguda Espanya, núm. 49, d'Eivissa, o bé a la Seu electrònica del Consell Insular d'Eivissa (https://seu.conselldeivissa.es) amb el tràmit Sol·licitud de proves avaluadores de personal d'admissió i control d'ambient, a més de la forma establerta en l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques.
El termini per a la presentació de la declaració responsable per a les proves avaluadores previstes per a l'any 2025, serà el següent:
1a. Convocatòria: Des del dia 14 de març fins al dia 27 de març de 2025, ambdós inclosos.
2a. Convocatòria: Des del dia 18 d'agost fins al dia 29 d'agost de 2025, ambdós inclosos
La manca de justificació de qualsevol dels requisits esmentats determina l'exclusió de la persona aspirant.
Únicament en el cas de la certificació del document d'antecedents penals sol·licitat, i quan hagi de ser emès per altres països, s'acceptarà el document fins a l'últim dia hàbil anterior a les proves, sempre que el mateix s'hagi sol·licitat a l'autoritat competent abans o durant el termini general de presentació de documentació.
5. Tribunal qualificador
D'acord amb l'article 15.2 del Decret 41/2011, de 29 d'abril de 2011, per aquesta convocatòria es nomenen les persones membres del tribunal qualificador següents:
Presidenta titular: Sra. Marta Díaz Pascual
Presidenta suplent: Sra. Olga Torres Ribas
Secretària titular: Sra. Eulàlia Guasch Torres
Secretària suplent: Sra. Goretti Costa Ferrer
Vocals titulars:
- Un assessor jurídic: Sr. Antoni Riera Buforn
- Una psicòloga: Sra. Susana Costa Costa
- Una infermera: Sra. Marta Torres Moran
Vocals suplents:
- Una assessora jurídica: Sra. Concepció Rebollo Laserna
- Un psicòleg: Sr. Antoni Ribas Prats
- Una infermera: Sra. Laura Cardona Torre
Totes les persones que componen aquest tribunal que participin en les sessions tenen dret a percebre una indemnització per sessió i dia, d'acord amb el que preveu el Reial decret 462/2002, de 24 de maig, pel qual es regulen les indemnitzacions per raó del servei. Aquestes indemnitzacions són compatibles amb les dietes que reglamentàriament els corresponguin.
Després d'aprovar-se la convocatòria s'ha de constituir el tribunal respectiu, amb l'assistència de la majoria dels seus membres, titulars o suplents. En aquesta sessió, el tribunal ha d'acordar totes les decisions que corresponguin per al desenvolupament correcte de les proves.
A partir de la constitució, perquè el tribunal pugui actuar vàlidament, es requerirà la presència d'almenys tres dels seus membres, amb la presència obligatòria de la presidència i de la secretaria. Els titulars i els suplents poden actuar indistintament i concurrentment.
El tribunal pot disposar la incorporació d'assessors especialistes, els quals han d'actuar amb veu però sense vot. Les actuacions d'aquests assessors s'han de reflectir en les actes.
En les proves avaluadores, ha de ser present, com a mínim, un dels membres del tribunal, acompanyat de les persones vigilants i / o col·laboradores que s'estimin oportunes.
6. Admissió de les persones aspirants.
Finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, la Secció d'Indústria del Departament de Promoció Econòmica, Cooperació Municipal i Recursos Humans del Consell Insular d'Eivissa com a òrgan gestor, aprovarà i farà pública, en el termini màxim de deu dies hàbils, les llistes provisionals de les persones aspirants admeses i excloses, amb la indicació individualitzada de les causes d'exclusió de les persones interessades que no hagin estat admeses.
Aquestes llistes es faran públiques exposant-se en el tauler d'anuncis del Consell Insular d'Eivissa i la Seu Electrònica de el Consell Insular d'Eivissa (seu.conselldeivissa.es).
Les persones aspirants excloses provisionalment, així com aquelles que no figurin en la relació de persones admeses ni excloses, disposaran d'un termini de cinc dies hàbils, comptats a partir de l'endemà de la publicació de les llistes provisionals, per esmenar el defecte que hagi motivat la seva exclusió o la no inclusió expressa.
En el termini màxim de deu dies hàbils en relació amb la finalització del termini d'esmena, l'òrgan gestor ha d'aprovar les llistes definitives de persones admeses i excloses en les convocatòries de l'acreditació professional, en la qual s'indicarà, en tot cas, l'admissió condicionada respecte al que s'ha dit en el paràgraf anterior. El llistat referit es publicarà pels mateixos mitjans que s'han especificat anteriorment.
En el cas que una prova avaluadora no tengui, com a mínim, 10 aspirants, quedarà suspesa i es convocaran les persones aspirants a la prova avaluadora següent.
7. Desenvolupament de la prova.
En la llista definitiva de persones admeses i excloses es farà constar, així mateix, l'hora i el lloc en què es faran els exàmens corresponents.
El contingut dels exàmens versarà sobre les matèries i temari específic que s'indica a continuació:
TEMARI
Matèries jurídiques
TEMA 1. Constitució Espanyola de 1978: drets i deures fonamentals.
TEMA 2. El dret d'admissió en activitats d'espectacles públics i recreatives. Títol II i Títol IX de la Llei 7/2013, de 26 de novembre, de règim jurídic d'instal·lació, accés i exercici d'activitats de les Illes Balears; Reial decret 2816/1982, de 27 d'agost, pel qual s'aprova el reglament de policia d'espectacles públics i activitats recreatives; Decret 41/2011, de 29 d'abril, regulador dels serveis d'admissió i control d'ambient intern en les activitats d'espectacles públics i recreatives a les Illes Balears; nocions bàsiques sobre normativa de consum; nocions bàsiques sobre la Llei orgànica 4/2015, de 30 de març, sobre protecció de la seguretat ciutadana.
TEMA 3. Nocions bàsiques sobre delictes contra les llibertats, detencions il·legals, homicidis, lesions, amenaces i coaccions, legítima defensa i omissió del deure de socors, i la tinença d'armes en locals de concurrència pública.
TEMA 4. Nocions bàsiques sobre salut pública, drogodependències i tràfic de drogues.
TEMA 5. Autoritats competents en matèria d'activitats d'espectacles públics i recreatives.
Matèries de psicologia
TEMA 6. Les relacions amb el públic en general i amb les forces i els cossos de seguretat.
TEMA 7. L'autocontrol. El pànic i els seus efectes. L'estrès i el comportament en situació de perill o de riscos col·lectius. Tècniques d'autocontrol.
TEMA 8. Les relacions humanes i la seguretat:
- Aprenentatge de mètodes no violents per resoldre conflictes.
- Els perfils de conductes i comportaments de les persones, especialment quan es trobin en estat d'embriaguesa perquè han consumit alcohol, estupefaents, etc.
-Els perfils de conductes i comportament de les persones, especialment quan es trobin en estat de perill o emergències.
Matèries tècniques de seguretat
TEMA 9. Nocions bàsiques sobre instal·lacions de seguretat contra incendis i altres riscos col·lectius.
TEMA 10. Nocions bàsiques sobre plans d'autoprotecció i d'emergències.
TEMA 11. Comportaments i actuacions de les persones i de les masses en estat de pànic i d'emergència davant de riscos col·lectius.
TEMA 12. Nocions bàsiques sobre sistemes de comunicació.
TEMA 13. Nocions bàsiques de la Llei 5/2014, de 4 d'abril, de seguretat privada.
Matèries tècniques sanitàries
TEMA 14. Conceptes bàsics sobre primers auxilis i situacions d'assistència sanitària immediata.
TEMA 15. Conceptes bàsics sobre intervencions davant el consum d'alcohol, el consum de tabac i el consum de drogues.
TEMA 16. Conceptes bàsics sobre les agressions sexuals i la violència de gènere.
El tribunal qualificador corresponent ha de determinar l'enunciat o contingut de les preguntes.
Les persones aspirants hauran d'anar proveïdes, per a cada exercici, del document nacional d'identitat o un document identificatiu equivalent en vigor. En qualsevol moment, durant les proves, el tribunal pot requerir a les persones aspirants que acreditin la seva identitat.
Per realitzar les proves assenyalades no es pot fer servir cap mena de documentació, ni calculadora, ni objecte similar.
8. Qualificació dels exercicis
Les dues proves de l'examen seran de caràcter eliminatori i es qualificaran de manera independent, establint-se les categories "apte" o "no apte".
A) Prova teòrica.
La prova teòrica consistirà en respondre 40 preguntes sobre les matèries del temari definit al punt 7 d'aquestes bases. Cada pregunta englobarà 4 possibles respostes. Per qualificar aquesta prova es sumarà 1 punt per pregunta completament correcta i es restarà 0.50 punts per pregunta amb resposta incorrecta. En cas que en una pregunta es deixin en blanc totes les respostes, aquesta no restarà. Per superar aquesta prova s'han d'obtenir 20 o més punts. La durada de la prova serà d'una hora.
B) Prova psicotècnica.
En la prova psicotècnica s'efectuarà un test de personalitat consistent en un qüestionari que ofereix puntuacions en 10 escales clíniques (preocupació per la salut, ideació paranoide, psicoticisme, depressió, límit, hostilitat, consum d'alcohol i substàncies, impulsivitat, ansietat i vulnerabilitat) on s'avaluaran .paràmetres de personalitat i validesa, amb l'objectiu de determinar les aptituds dels aspirants per a l'exercici de la funció de control i admissió
Incorpora també 2 escales de control: inconsistència i desitjabilitat social, mitjançant les quals es determina el grau de veracitat de les respostes.
La prova es realitzarà en format tipus test i consta de 110 qüestions sobre diferents aspectes de la vida en les quals l'aspirant s'ha de pronunciar en funció del grau d'acord o desacord amb aquelles aplicades a ell mateix. Es contesten en una escala de quatre graus: totalment d'acord, d'acord, en desacord i en total desacord. Solament es pot contestar un dels quatre graus per a cada ítem, del contrari, l'ítem es considera no contestat. El temps establert per la realització de la prova psicotècnica és d'1 hora.
Aquesta prova es valorarà de la forma següent:
Es qualificarà mitjançant la puntuació transformada (puntuació T), que representa la posició de la persona avaluada en relació amb la mitjana de la mostra. Les puntuacions T tenen una mitjana de 50 i una desviació típica de 10. El rang de possibles puntuacions T està acotat entre 20 i 100, a partir d'una puntuació igual o superior a 70 es considera que la persona presenta un nivell alt en l'escala clínica i a partir d'una puntuació igual o superior a 90 es considera que la persona presenta un nivell molt alt en l'escala clínica .
Se considerarà NO APTE el perfil d'un/a candidat/a quan obtengui una puntuació igual o superior a 90 en 1 de les 2 escales de control (inconsistència i desitjabilitat social)..
Se considerarà NO APTE el perfil d'un/a candidat/a quan obtengui una puntuació igual o superior a 70 en 4 escales clíniques o una puntuació igual o superior a 90 en una de les escales clíniques.
9. Llistat de persones aprovades.
El tribunal qualificador ha de publicar per a cada prova avaluadora la relació provisional de les persones aspirants que resultin aptes i no aptes, incloent les persones admeses o no presentades als exàmens.
Aquesta relació de persones s'exposarà al tauler d'anuncis del Consell Insular d'Eivissa i es publicarà a la Seu Electrònica del Consell Insular d'Eivissa (seu.conselldeivissa.es), en la qual s'indicarà el nom, cognoms i quatre xifres aleatòries del document nacional d'identitat o un document identificatiu equivalent en vigor i la qualificació obtinguda de totes i cadascuna de les persones presentades. En aquesta llista s'indicarà el termini perquè les persones interessades puguin sol·licitar, per escrit, la revisió de l'examen que no podrà ser superior a un termini de cinc dies.
En cada convocatòria, finalitzat el procés de revisió, el tribunal qualificador elevarà a la consellera executiva del Departament de Promoció Econòmica, Cooperació Municipal i Recursos Humans la relació definitiva de persones aptes, no aptes i no presentades i la farà pública exposant-la en el tauler d'anuncis del Consell Insular d'Eivissa i a la Seu Electrònica del Consell Insular d'Eivissa (seu.conselldeivissa.es).
Un cop publicat el llistat, s'expedirà un document acreditatiu en forma de carnet a totes les persones aptes. La taxa corresponent per a l'expedició del carnet és de 26,06 € (vint-i-sis coma sis euros), de conformitat amb l'Ordenança fiscal reguladora dels serveis d'admissió i control d'ambient intern en les activitats d'espectacles públics i recreatives del Consell Insular d'Eivissa (BOIB núm 158, de 20 d'octubre de 2011).
10. Impugnació bases i reclamacions administratives.
Contra l'acord de la consellera executiva del Departament de Promoció Econòmica, Cooperació Municipal i Recursos Humans del Consell Insular d'Eivissa, d'aprovació de les presents bases, que no posa fi a la via administrativa, es pot interposar, davant el Consell Executiu, el recurs d'alçada previst als articles 112.1, 121 i 122 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques, en el termini d'un mes des de l'endemà de la seua notificació, tot això en virtut del que disposa l'article 66.4 de la Llei 4/2022, de 28 de juny, de consells insulars (BOIB núm. 88, de 7-07-2022).
Les persones interessades poden impugnar la convocatòria i els actes administratius que es derivin de l'actuació de tribunal, en el termini i la forma que estableix la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques.
La convocatòria o bases, un cop publicades, només es poden modificar amb subjecció estricta a les normes de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques.
ANNEX I DECLARACIÓ RESPONSABLE PER A LA INSCRIPCIÓ A LA PROVA AVALUADORA
DECLARANT:
Nom i llinatges: …..........................................................................................................
DNI o passaport: …........................................................................................................
País de naixement: …....................................................................................................
Nacionalitat: ...................................................................................................................
Sexe:……………………………………...............
ADREÇA DE NOTIFICACIÓ:
Carrer/av./pl.: ...............................................................................................................
Localitat: ..................................................
Codi postal: ................................................
Municipi: .......................................................................................................................
Província: ......................................................................................................................
País: .............................................................................................................................
Telèfon: ........................................................
Fax: .......................................................
Adreça electrònica: ......................................................................................................
Sol·licit:
Ser admès/essa per participar a la prova avaluadora per obtenir l'acreditació professionalcom a personal del servei d'admissió i de control d'ambient intern d'activitats d'espectacles públics i recreatives.
DOCUMENTS ADJUNTS:
- Fotocòpia del DNI o passaport o permís de residència i de treball corresponent o documents equivalents.
- Una fotografia digital o convencional model DNI.
- Certificat mèdic oficial en vigor i favorable d'aptitud psicològica i salut mèdica.
- Certificat en què consti que la persona aspirant no té antecedents penals a Espanya ni, si pertoca, en el seu país d'origen. En aquest darrer cas, s'haurà de presentar el certificat de penals original amb una traducció oficial.
- Justificant del pagament de la taxa corresponent.
- Certificat d'haver superat el curs bàsic de personal dels serveis d'admissió i control d'ambient intern.
DECLAR:
1. Que compleix els requisits estipulats en l'article 8.2, excepte el de l'apartat g del Decret 41/2011, de 29 d'abril, regulador dels serveis d'admissió i de control d'ambient intern en les activitats d'espectacles públics i recreatives.
2. Que tenc la documentació que ho acredita.
3. Que em compromet a mantenir-ne el compliment durant el temps de vigència del'acreditació i que, en cas contrari, ho comunicaré immediatament.
..................................., ........ d ............................... de 202...........
(signatura)
POLÍTICA DE PRIVADESA
De conformitat amb l'establert a lla Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals, a Reglament (UE) 2016/679 del Parlament i del Consell, de 27 d'abril de 2016, en relació amb la protecció de les persones físiques pel que fa ,al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades (DOUE 4-5-2016), i a la resta de legislació vigent en aquesta matèria us informam que les dades de caràcter personal que ens proporcioneu a través d'aquesta convocatòria s'incorporaran al fitxer de titularitat del Consell Insular d'Eivissa i al Registre de personal d'admissió i control d'ambient intern de les Illes Balears, així com posar-les a disposició d'altres administracions públiques i organismes públics a efectes de controli no podran usar-se per a cap altra finalitat diferent a l'exercici de personal d'admissió i control d'ambient intern en les activitats d'espectacles públics i activitats recreatives.
Les persones titulars de les dades objecte de tractament podran exercir els drets d'accés, rectificació, portabilitat, cancel·lació i oposició, (https://seu.conselldeivissa.es)dirigint escrit, de forma electrònicao presencial, segons correspongui, al Consell Insular d'Eivissa, av. d'Espanya, 49, 07800 Eivissa. Així mateix, tenen el dret a presentar reclamació davant l'autoritat de control.
PRESIDÈNCIA DEL CONSELL INSULAR D'EIVISSA
ANNEX II Convocatòria per a la obtenció de l'acreditació professional del personal d'admissió i control d'ambient intern en les activitats d'espectacles públics i recreatives de les Illes Balears per a l'any 2025
Autorització de sol·licitud de certificació d'antecedents penals espanyols
NOM I LLINATGES:................................................................................................................
DNI/NIE: DATA DE NAIXEMENT:...................................
NOM DEL PARE:DE LA MARE:...................................................
CIUTAT DE NAIXEMENT: PAÍS:................................................................
Declar responsablement a l'òrgan instructor que:
- Autoritz l'òrgan instructor perquè, d'acord amb el que estableix la disposició addicional tercera de la Llei 24/2005, de 18 de novembre, de reformes per a l'impuls de la productivitat, pugui demanar la certificació telemàtica justificativa que el/la sol·licitant no disposa d'antecedents penals a la Base de dades del Registre Central de Penats del Ministeri de Justícia del Govern d'Espanya.
- No autoritz l'òrgan instructor perquè, d'acord amb el que estableix la disposició addicional tercera de la Llei 24/2005, de 18 de novembre, de reformes per a l'impuls de la productivitat, pugui demanar la certificació telemàtica justificativa que el/la sol·licitant no disposa d'antecedents penals a la Base de dades del Registre Central de Penats del Ministeri de Justícia del Govern d'Espanya.
La persona interessada,
Eivissa, ____ d ______________________ de 202__
PRESIDÈNCIA DEL CONSELL INSULAR D'EIVISSA