Secció III. Altres disposicions i actes administratius
CONSELL DE GOVERN
Núm. 99313
Acord del Consell de Govern de 14 de febrer de 2025 pel qual es modifica la composició de la Comissió de Simplificació i Racionalització Administratives de les Administracions Públiques de les Illes Balears
El 12 de gener de 2024 es va crear, a través d'un acord del Consell de Govern, la Comissió de Simplificació i Racionalització Administratives de les Administracions Públiques de les Illes Balears (BOIB núm. 7, de 13 de gener).
Mitjançant el Decret 2/2025, de 7 de febrer, de la presidenta de les Illes Balears, s'ha modificat el Decret 8/2023, d'1 de juliol, de la presidenta de les Illes Balears, pel qual es determina la composició del Govern i s'estableix l'estructura de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (BOIB núm. 18, de 8 de febrer).
Atès aquest canvi, resulta necessari modificar la composició de la Comissió de Simplificació i Racionalització Administratives de les Administracions Públiques de les Illes Balears.
Per tot això, el Consell de Govern, a proposta del conseller d'Economia, Hisenda i Innovació, en la sessió de dia 14 de febrer de 2025 adoptà, entre d'altres, l'Acord següent:
Primer. L'apartat 3 de l'annex de l'Acord del Consell de Govern de 12 de gener de 2024 pel qual es crea la Comissió de Simplificació i Racionalització Administratives de les Administracions Públiques de les Illes Balears, queda modificat de la manera següent:
3. Composició
1. La Comissió té la composició següent:
a) President: el conseller d'Economia, Hisenda i Innovació.
b) Vicepresidenta: la consellera de Presidència i Administracions Públiques.
c) Vocals permanents:
— El director general de Coordinació i Transparència.
— La directora general de Projectes Estratègics, Fons Europeus i Simplificació Administrativa.
— El director general d'Estratègia Digital i Desenvolupament Tecnològic.
— La directora general de Coordinació i Harmonització Urbanística.
— La directora de l'Advocacia de la Comunitat Autònoma.
— L'interventor general de la Comunitat Autònoma.
— Els secretaris i les secretàries generals de les conselleries.
d) Vocals no permanents:
— Les persones titulars de les direccions generals corresponents, quan es tractin assumptes relatius o que afectin les matèries de la seva àrea competencial.
— Una persona en representació de cadascun dels consells insulars, designada per cadascun d'aquests, quan es tractin assumptes relatius o que afectin les matèries de la seva àrea competencial.
— Dues persones en representació de la Federació d'Entitats Locals de les Illes Balears (FELIB), designades per aquesta, quan es tractin assumptes relatius o que afectin les matèries de la seva àrea competencial.
2. Ha d'exercir la secretaria d'aquesta Comissió, amb veu i sense vot, la cap del Servei de Normativa o un funcionari adscrit a la Conselleria d'Economia, Hisenda i Innovació que designi el president de la Comissió.
3. En cas de vacant, absència, malaltia i, en general, quan hi concorri una causa justificada, el president serà substituït per la vicepresidenta o, si no hi és, pel vocal representant de la Direcció General de Projectes Estratègics, Fons Europeus i Simplificació Administrativa.
Els vocals poden ser suplerts, en cas de vacant, absència, malaltia i, en general, quan hi concorri una causa justificada, per un altre alt càrrec de la conselleria corresponent, la qual cosa ha de ser comunicada a la secretària de la Comissió.
Segon. Disposar que aquest Acord té efectes des de l'endemà de la publicació en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
Palma, en les dates de les signatures electròniques (14 de febrer de 2025)
La secretària del Consell de Govern Antònia Maria Estarellas Torrens |
La presidenta Margarita Prohens Rigo |