Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

CONSELL INSULAR DE MALLORCA

INSTITUT MALLORQUÍ D'AFERS SOCIALS

Núm. 80277
Resolució d'aprovació de la convocatòria de Comissió de serveis CS17/2025 de cap de departament de Serveis Socials, Infància, Adolescència i Família de l'àrea Serveis Socials, Infància i Família de l’IMAS

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

                                                               INSTITUT MALLORQUÍ D'AFERS SOCIALS

                                                    GERÈNCIA / DEPARTAMENT DE RECURSOS HUMANS

            PROPOSTA DE RESOLUCIÓ /RESOLUCIÓ D'APROVACIÓ DE CONVOCATÒRIA DE COMISSIÓ DE SERVEIS 

CS1                                                                                                                                  CONVOCATÒRIA:               CS 17/2025                    

1. DADES DE LA PROPOSTA INICIAL

Data                                 Òrgan                                                                                                                                        Expedient

05/12/2024                       IMAS/ÀREA DE SERVEIS SOCIALS, INFÀNCIA I FAMÍLIA                                           25014530898093        

2. NORMATIVA REGULADORA DE LA COMISSIÓ DE SERVEIS

1. L'article 82 de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears en el qual es regula l'ocupació de llocs  de feina en comissió de serveis.

2. La Instrucció 1/2021, del president de l'IMAS, de 29 de gener, d'establiment dels criteris generals per a l'ocupació temporal de llocs de feina de l'IMAS per mitjà de comissions de serveis.

Per això, i a l'empara de la competència que m'atribueix l'article 7.17 dels Estatuts de l'Institut Mallorquí d'Afers Socials, aprovats per Acord del Ple del Consell de Mallorca de dia 11 d'abril de 2019 (BOIB núm. 67, de 18 de maig de 2019).

3. RESOLUCIÓ

I. APROVAR LA CONVOCATÒRIA DE COMISSIÓ DE SERVEIS DE CARÀCTER  VOLUNTARI PEL SISTEMA DE LLIURE DESIGNACIÓ DEL LLOC DE FEINA SEGÜENT:

LLOC 1

IMAS/ÀREA SERVEIS SOCIALS, INFÀNCIA I FAMÍLIA

SERVEI D'INFÀNCIA I ADOLESCÈNCIA

Lloc de feina  F00570002-1     CAP DE DEPARTAMENT DE SERVEIS SOCIALS, INFÀNCIA, ADOLESCÈNCIA I FAMÍLIA 

Destinació      PALMA             NL    1     TL    S    CD    29     CE    75     FP     L        Adm.    A3    Gr.    A1    TH        07

Escala            TOTS ELS COSSOS I/O ESCALES DELS GRUPS ALS QUALS ESTÀ ADSCRIT/--

Requisits    

Català             C1                                                Observacions           VEF

*Podeu consultar les característiques del lloc de feina al Portal del Personal a l'apartat de Relació de llocs de feina.

 

Funcions del lloc de feina: 

a) Dirigir, coordinar i supervisar els Serveis adscrits tant a l'Àrea de Serveis Socials, Infància i Família i com a l'Àrea de Centres i Programes d'Atenció Integral a la Infància i Adolescència. 

b) Assessorar i donar suport tècnic i jurídic a les Direccions Insulars de les Àrees assenyalades en la lletra anterior. 

c) Proposar i impulsar instruccions, directives, reglaments, normativa i altres documents en matèria de protecció de persones menors d'edat. 

d) Ser referent tècnic màxim en les relacions amb altres administracions públiques i entitats del tercer sector. 

e) Participar en la negociació, adopció, i execució d'acords amb els representants sindicals en la matèria de la seva competència 

f) Qualsevol altra que li sigui encomanada pel superior jeràrquic d'entre els que corresponen a l'escala, subescala, classe, especialitat o categoria d'adscripció. 

II. APROVAR L'ANNEX 1 DE L'ESMENTADA CONVOCATÒRIA.

III. PUBLICAR AQUESTA RESOLUCIÓ I EL SEU ANNEX EN EL TAULER D'EDICTES DE L'IMAS, EN LA RESTA DELS SEUS CENTRES, EN EL PORTAL DEL PERSONAL DE L'IMAS, EN LA SEU ELECTRÒNICA DEL CONSELL INSULAR DE MALLORCA I EN EL BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS.

 

Palma, en la data de la signatura electrònica del document (4 de febrer de 2025)

El conseller executiu de Benestar Social i president de l'IMAS  Guillermo Sanchez Cifre 

 

ANNEX 1 

BASES DE LA  CONVOCATÒRIA                                                                                                                                         CS-    17/2025

1. REQUISITS DELS ASPIRANTS

A aquesta convocatòria es pot presentar el personal funcionari de carrera de l'IMAS, del Consell de Mallorca, d'altres administracions locals i administracions autonòmiques que reuneixi els requisits exigits referents a grup, Escala, Subescala, classe, especialitat, coneixements de llengua catalana i altres requisits del lloc de feina, especificats a la convocatòria.

2. EL TERMINI DE PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS

a. El termini per presentar sol·licituds comença l'endemà de la publicació de l'anunci de la convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB) i finalitza en un termini de set dies hàbils a comptar de l'endemà d'haver-se publicat l'anunci de la convocatòria en el BOIB.

b. Les sol·licituds s'han d'ajustar al model que es recull a l'annex d'aquesta convocatòria.

c. La sol·licitud s'ha de presentar telemàticament d'acord amb el que estableix la disposició addicional primera de l'Ordenança per la qual es regula l'Administració electrònica del Consell Insular de Mallorca i els organismes que en depenen, aprovada per Acord del Ple de 14 de febrer de 2013 (BOIB núm. 69, de 16 de maig), modificada per Acord de dia 9 de juny de 2022 (BOIB núm. 122, de 17 de setembre de 2022).

A través de la Seu electrònica del Consell de Mallorca seguint  la tramitació electrònica del procediment de la comissió de serveis; accedint per la Seu electrònica del Consell de Mallorca, Ciutadania, tipus d'actuacions, Recursos Humans, Comissió de Serveis CS 17/2025, Sol·licitud de participació en la comissió de serveis, tramit electrònic, o directament al següent l'enllaç

https://imas.secimallorca.net/carpetaciudadana/tramite.aspx?idtramite=13419;  

i s'hi ha d'adjuntar el Curriculum-vitae i la documentació acreditativa del compliment dels requisits exigits, mitjançant els documents originals o la fotocòpia compulsada.

d. No es prendran en consideració les sol·licituds dels aspirants que no reuneixin els requisits exigits per accedir al lloc de feina sol·licitat.

e. La data de referència per al compliment dels requisits exigits al·legats pels aspirants serà el dia que finalitzi el termini de presentació de sol·licituds.

3. FORMA D'ACREDITAR

Acreditació de requisits: A la sol·licitud s'hi han d'adjuntar originals o fotocòpies compulsades dels documents acreditatius de la titulació o titulacions i dels altres requisits que s'exigeixen a les bases de la convocatòria.

4. DURADA

La durada inicial d'aquesta comissió és de dotze mesos, prorrogable a instància de l'òrgan corresponent. 

Les publicacions successives a la de la convocatòria en el BOIB es faran en el «Tauler d'anuncis» de la Seu electrònica. Podeu consultar els anuncis corresponents a aquesta convocatòria a l'àrea de Recursos Humans«Tauler d'anuncis» que trobareu a la portada de la Seu Electrònica del Consell de Mallorca (https://imas.sedipualba.es/tablondeanuncios/?ar=586)

Documents adjunts