Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

CONSELL INSULAR DE MALLORCA

INSTITUT MALLORQUÍ D'AFERS SOCIALS

Núm. 80264
Resolució d’aprovació de la convocatòria de Comissió de serveis CS18/2025 de cap de servei de Selecció i Provisió I de l'Àrea de Gerència de l’IMAS

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

INSTITUT MALLORQUÍ D'AFERS SOCIALS

GERÈNCIA / DEPARTAMENT DE RECURSOS HUMANS

PROPOSTA DE RESOLUCIÓ /RESOLUCIÓ D'APROVACIÓ DE CONVOCATÒRIA DE COMISSIÓ DE SERVEIS 

CS1                                                                                                                                                    CONVOCATÒRIA:               CS 18/2025

1. DADES DE LA PROPOSTA INICIAL

Data                                   Òrgan                                                                                                                         Expedient

16/12/2024                         IMAS/GERÈNCIA                                                                                               250154488383033           

2. NORMATIVA REGULADORA DE LA COMISSIÓ DE SERVEIS

1. L'article 82 de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears en el qual es regula l'ocupació de llocs  de feina en comissió de serveis.

2. La Instrucció 1/2021, del president de l'IMAS, de 29 de gener, d'establiment dels criteris generals per a l'ocupació temporal de llocs de feina de l'IMAS per mitjà de comissions de serveis.

Per això, i a l'empara de la competència que m'atribueix l'article 7.17 dels Estatuts de l'Institut Mallorquí d'Afers Socials, aprovats per Acord del Ple del Consell de Mallorca de dia 11 d'abril de 2019 (BOIB núm. 67, de 18 de maig de 2019).

3. RESOLUCIÓ

I. APROVAR LA CONVOCATÒRIA DE COMISSIÓ DE SERVEIS DE CARÀCTER  VOLUNTARI PEL SISTEMA DE LLIURE DESIGNACIÓ DEL LLOC DE FEINA SEGÜENT:

LLOC 1

IMAS/GERÈNCIA

SERVEI DE SELECCIÓ I PROVISIÓ

Lloc de feina: F0052001J-1    CAP DE SERVEI DE SELECCIÓ I PROVISIÓ I 

Destinació:     PALMA    NL    1     TL    S    CD    26     CE    51     FP     L        Adm.    A3    Gr.    A1, A2    TH        07

Escala:            AG - TÈCNICA - TECNIC-A SUPERIOR/-- 

                        AG – GESTIÓ – TÈCNIC-A DE GRAU MITJÀ/--

                        AE – TÈCNICA – TÈCNIC-A SUPERIOR/--

                        AE – TÈCNICA – TÈCNIC-A MITJÀ/--

Requisits:     DIPLOMATURA EN RELACIONS LABORALS O LLICENCIATURA EN DRET O LLICENCIATURA EN CIÈNCIES DEL TREBALL O GRAU EN DRET O GRAU EN PEDAGOGIA O GRAU EN RELACIONS LABORALS O GRAU EN PSICOLOGIA O TRES CURSOS DE LA LLICENCIATURA EN DRET O TRES CURSOS DE LA LLICENCIATURA DE PEDAGOGIA O TRES CURSOS DE LA LLICENCIATURA EN PSICOLOGIA I 2 ANYS D'EXPERIÈNCIA EN EL MATEIX GRUP EN MATÈRIA DE RECURSOS HUMANS A LES ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES I CARNET DE CONDUIR B

Català           C1                                                                                    Observacions           VEF

*Podeu consultar les característiques del lloc de feina al Portal del Personal a l'apartat de Relació de llocs de feina.

Funcions genèriques del lloc de feina 

a) Dirigir, planificar, coordinar, supervisar i avaluar les gestions, els processos i el personal del servei I avaluar de manera contínua els recursos del servei. 

b) Dirigir, coordinar i supervisar els recursos humans i pressupostaris del servei. 

c) Assessorar i donar suport al superior jeràrquic en matèria de la seva competència. 

d) Informar al superior jeràrquic del desenvolupament de les actuacions i del seguiment d'objectius del servei. 

e) Dissenyar, programar i dirigir plans, programes, projectes i actuacions tècniques, i executar les que tenguin una complexitat especial. 

f) Elaborar i emetre informes, documents i propostes de caràcter tècnic o jurídic, inherents al Servei. 

g) Estudiar i actualitzar la normativa pròpia del servei, informar el/la coordinador/a del Servei de Selecció i Provisió de totes les actualitzacions normatives i de la seva aplicació, i vetlar perquè en les actuacions del servei es compleixi i apliqui la normativa vigent.

h) Coordinar i supervisar l'acompliment de les instruccions que emetin els departaments competents en matèria de prevenció de riscos laborals i de funció pública. 

i) Assistir a reunions relacionades amb les funcions de direcció del servei i, en l'àmbit de la seva competència, si escau, representar l'IMAS en diferents comissions, ponències i altres òrgans.

j) Exercir, si escau, les funcions i l'assessorament legal, que li hagin delegat expressament. 

k) Qualsevol altra funció que li sigui encomanada pel superior jeràrquic sempre que corresponguin a l'escala, subescala, classe, especialitat o categoria d'adscripció. 

Funcions específiques del lloc de feina

a) Elaborar els esborranys de les bases de les convocatòries d'accés a la funció pública i provisió de llocs de feina. 

b) Gestionar la convocatòria de l'oferta d'ocupació pública. 

c) Planificar, coordinar i supervisar els procediments administratius, tècnics, informàtics i de material per dur a terme l'execució els processos de selecció.

d) Col·laborar amb els projectes de modernització per a la millora de l'eficiència dels processos selectius, de l'accessibilitat pels ciutadans i de la implementació dels processos telemàtics amb el suport del Servei de Sistemes d'informació i Suport Tecnològic de l'IMAS. 

e) Mantenir actualitzada la normativa en matèria de selecció i provisió. 

f) Donar suport tècnic als òrgans de selecció i valoració en els procediments d'accés a la funció pública i la provisió de llocs de treball, d'acord amb la normativa vigent. 

g) Assessorar tècnicament i donar suport a la persona responsable de la Coordinació del Servei de Selecció i Provisió en els procediments d'accés a la funció publica i de provisió de llocs de feina, d'acord amb la normativa vigent.

h) Qualsevol altra funció que li sigui encomanada pel superior jeràrquic sempre que corresponguin a l'escala, subescala, classe, especialitat o categoria d'adscripció. 

II. APROVAR L'ANNEX 1 DE L'ESMENTADA CONVOCATÒRIA.

III. PUBLICAR AQUESTA RESOLUCIÓ I EL SEU ANNEX EN EL TAULER D'EDICTES DE L'IMAS, EN LA RESTA DELS SEUS CENTRES, EN EL PORTAL DEL PERSONAL DE L'IMAS, EN LA SEU ELECTRÒNICA DEL CONSELL INSULAR DE MALLORCA I EN EL BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS.

 

Palma, en la data de la signatura electrònica (4 de febrer de 2025)

El conseller executiu de Benestar Social i president de l'IMAS Guillermo Sanchez Cifre 

 

ANNEX 1

CS- 18/2025

BASES DE LA  CONVOCATÒRIA 

1. REQUISITS DELS ASPIRANTS

A aquesta convocatòria es pot presentar el personal funcionari de carrera de l'IMAS, del Consell de Mallorca, d'altres administracions locals i administracions autonòmiques que reuneixi els requisits exigits referents a grup, Escala, Subescala, classe, especialitat, coneixements de llengua catalana i altres requisits del lloc de feina, especificats a la convocatòria.

2. EL TERMINI DE PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS    

a. El termini per presentar sol·licituds comença l'endemà de la publicació de l'anunci de la convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB) i finalitza en un termini de set dies hàbils a comptar de l'endemà d'haver-se publicat l'anunci de la convocatòria en el BOIB.

b. Les sol·licituds s'han d'ajustar al model que es recull a l'annex d'aquesta convocatòria.

c. La sol·licitud s'ha de presentar telemàticament d'acord amb el que estableix la disposició addicional primera de l'Ordenança per la qual es regula l'Administració electrònica del Consell Insular de Mallorca i els organismes que en depenen, aprovada per Acord del Ple de 14 de febrer de 2013 (BOIB núm. 69, de 16 de maig), modificada per Acord de dia 9 de juny de 2022 (BOIB núm. 122, de 17 de setembre de 2022).

A través de la Seu electrònica del Consell de Mallorca seguint  la tramitació electrònica del procediment de la comissió de serveis; accedint per la Seu electrònica del Consell de Mallorca, Ciutadania, tipus d'actuacions, Recursos Humans, Comissió de Serveis CS 18/2025, Sol·licitud de participació en la comissió de serveis, tramit electrònic, o directament al següent l'enllaç https://imas.secimallorca.net/carpetaciudadana/tramite.aspx?idtramite=13419   ;  i s'hi ha d'adjuntar el Curriculum-vitae i la documentació acreditativa del compliment dels requisits exigits, mitjançant els documents originals o la fotocòpia compulsada.

d. No es prendran en consideració les sol·licituds dels aspirants que no reuneixin els requisits exigits per accedir al lloc de feina sol·licitat.

e. La data de referència per al compliment dels requisits exigits al·legats pels aspirants serà el dia que finalitzi el termini de presentació de sol·licituds.

3. FORMA D'ACREDITAR

Acreditació de requisits: A la sol·licitud s'hi han d'adjuntar originals o fotocòpies compulsades dels documents acreditatius de la titulació o titulacions i dels altres requisits que s'exigeixen a les bases de la convocatòria.

4. DURADA

La durada inicial d'aquesta comissió és de dotze mesos, prorrogable a instància de l'òrgan corresponent. 

Les publicacions successives a la de la convocatòria en el BOIB es faran en el «Tauler d'anuncis» de la Seu electrònica. Podeu consultar els anuncis corresponents a aquesta convocatòria a l'àrea de Recursos Humans«Tauler d'anuncis» que trobareu a la portada de la Seu Electrònica del Consell de Mallorca (https://imas.sedipualba.es/tablondeanuncios/?ar=586)

Documents adjunts