Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció primera. Nomenaments, situacions i incidències

CONSELL INSULAR DE FORMENTERA

Núm. 79105
Decret de Presidència de nomenament de funcionari de carrera del cos de la policia local del Consell insular de Formentera

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Es fa públic que el llavors President del Consell Insular de Formentera, en data 19 de desembre de 2024, va dictar, entre d'altres, el següent Decret:

“DECRET DE PRESIDÈNCIA

SR. LORENZO CÓRDOBA MARÍ, PRESIDENT DEL CONSELL INSULAR DE FORMENTERA, ILLES BALEARS.

Atès que data 11 d'agost de 2022 es va publicar la Resolució de la consellera de Presidència, Funció Pública i Igualtat per la qual s'inicià el procés unificat de selecció de policies locals (BOIB núm. 106 de data 11 d'agost de 2022).

Atès que en sessió de data 2 de setembre de 2022 la Junta de Govern del Consell Insular de Formentera va acordar delegar les competències de la convocatòria i la realització del procés selectiu unificat per cobrir les vacants de la categoria de policia dels cossos de la policia local i les places de policies en els ajuntaments que no hagin constituït cos de policia local en favor de la consellera de Presidència, Funció Pública i Igualtat, mitjançant l'Escola Balear d'Administració Pública de les Illes Balears (BOIB núm. 119 de data 10 de setembre de 2022).

I atesa la resolució de la directora gerent de l´Escola Balear d´Administració Pública en virtut de la qual es publica la llista definitiva d'aspirants que han superat el procés selectiu, inclòs el període de pràctiques, del procés especial unificat per cobrir les places de la categoria de policia de determinats ajuntaments, entre ells el Consell Insular de Formentera, que han de ser nomenats funcionaris de carrera per dit ajuntament, resolució la qual disposa que al Consell Insular de Formentera ha de ser nomenat com a funcionari de carrera al Sr. Rubén Gálvez Ros, amb DNI ****5031* (BOIB núm. 137 de data 19 d´octubre de 2024).

Per tot això, i en virtut del les competències que tinc atribuïdes per l'article 21 de la Llei 4/2022, de 28 de juny, de consells insulars, i l'article 21.1.h de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, de bases de règim jurídic, i tota la normativa que és d'aplicació,

HE RESOLT

PRIMER.- NOMENAR FUNCIONARI DE CARRERA del cos de la policia local del Consell Insular de Formentera, mitjançant presa de possessió, el dia 23 de desembre de 2024, al Sr. RÚBEN GÁLVEZ ROS, amb DNI ****5031*.

(...)”

La qual cosa es publica, per a general coneixement, i conforme a la normativa de funció pública.

 

Formentera, 5 de febrer de 2025

El president Óscar Portas Juan