Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

AJUNTAMENT D'INCA

Núm. 67517
Convocatòria i bases per a la creació d'un borsí de personal funcionari tècnic mitjà de gestió de projectes de formació i treball mitjançant el sistema de concurs

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

La Junta de Govern Local de l'Ajuntament d'Inca, a la seva sessió de dia 29 de enero de 2025 va adoptar els següents acords:

Primer.- Aprovar la convocatòria i les bases per a la creació d'un borsí de personal funcionari tècnic mitjà de gestió de projectes de formació i treball mitjançant el sistema de concurs. Aquestes bases figuren a l'expedient.

Segon. Obrir el procés per a la creació d'aquest borsí de conformitat amb les bases s'aproven i disposar que la convocatòria s'anunciï al Butlletí Oficial de les Illes Balears, a la pàgina web de l'Ajuntament d'Inca.

 

(Signat electrònicament: 31 de gener de 2025)

El batle Virgilio Moreno Sarrió

 

BASES QUE HAN DE REGIR LA CONVOCATÒRIA PER A LA CREACIÓ D'UN BORSÍ DE PERSONAL FUNCIONARI TÈCNIC MITJÀ DE PROJECTES DE FORMACIÓ I OCUPACIÓ PER PROGRAMES MITJANÇANT EL SISTEMA DE CONCURS

PRIMERA. OBJECTE DE LA CONVOCATÒRIA

L'objecte de la present convocatòria és la creació d'un borsí de personal funcionari tècnic mitjà de gestió de projectes de formació i ocupació per cobrir en règim d'interinitat aquelles necessitats que puguin sorgir en el futur previstes al TREBEP, mitjançant el sistema de concurs.

Característiques del lloc de treball (a jornada completa):

Escala: Administració especial

Subescala: Tècnic mitjà

Denominació: tècnic mitjà de gestió de projectes de formació i ocupació

Grup: A

Subgrup: A2

Complement de destí: 613,77 euros mensuals

Complement específic: 710,20 euros mensuals

Nivell de català: B2

Sistema de selecció: concurs

Drets d'examen: 14,38 euros (Ordenança fiscal reguladora de la taxa per expedició de documents administratius,135 de 3 de octubre de 2023)

La persona aspirant que formant part d'aquest borsí sigui nomenada personal funcionari tècnic mitjà de gestió de projectes de formació i ocupació desenvoluparà les funcions pròpies del lloc de treball amb caràcter d'interinitat i cessarà d'acord amb allò previst en aquestes bases i en la normativa que sigui d'aplicació.

SEGONA. CONDICIONS DE LES PERSONES ASPIRANTS

Per prendre part en aquestes proves selectives, les persones aspirants hauran de reunir, en la data d'expiració del termini assenyalat per a la presentació de sol·licituds, els següents requisits:

  1. Tenir la nacionalitat espanyola o alguna altra de les que permeten l'accés a l'ocupació pública segons l'article 57 del Text refós de la Llei de l'Estatut bàsic de l'empleat públic, aprovat pel Reial decret legislatiu 5/2015.
  2. Haver complert els setze anys i no haver arribat a l'edat de jubilació forçosa, ambdues referides al dia en què finalitzi el termini de presentació d'instàncies.
  3. Estar en possessió de la llicenciatura o grau en pedagogia, psicologia o psicopedagogia o en educació social o estar en condicions d'obtenir-lo en la data de finalització del termini de presentació d'instàncies. En el cas de titulacions expedides a l'estranger s'ha d'aportar la corresponent documentació que n'acrediti l'homologació oficial. S'ha de fer constar a la sol·licitud de participació la titulació que s'acredita com a requisit per a poder accedir.
  4. No patir malaltia o defecte físic o psíquic que impedeixi el desenvolupament de les corresponents funcions de tècnic/a mitjà de gestió de projectes de formació i ocupació, és a dir, tenir les capacitats i aptituds físiques i psíquiques que siguin necessàries per a l'exercici de les funcions del cos, escala o especialitat.
  5. No haver estat separat/ada mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol de les administracions públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni estar en inhabilitació absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial per a l'accés al cos o escala de funcionari, o per exercir funcions similars a les que exercien en el cas del personal laboral, del qual hagi estat separat/ada o inhabilitat/ada. En el cas de ser nacional d'un altre estat, no ha d'estar inhabilitat/ada o en situació equivalent ni ha d'haver estat sotmès/esa a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi en el seu estat, en els mateixos termes, accedir a l'ocupació pública.
  6. No estar sotmès/esa a causa d'incapacitat o incompatibilitat de les contingudes en la legislació local.
  7. Acreditar documentalment el coneixement de llengua catalana mitjançant el certificat de nivell B2 (nivell de domini funcional efectiu) de català de la Direcció General de Política Lingüística, de l'Escola Balear d'Administració Pública o un altre organisme reconegut a aquest efecte en la legislació vigent.
  8. Prèviament a l'acte de la presa de possessió, la persona interessada haurà de fer constar la manifestació de complir els requisits assenyalats als apartats d), e) i f).
  9. Acreditar el pagament taxa d'examen d'acord amb allò disposat a l'Ordenança fiscal reguladora de la taxa per expedició de documents administratius: 14,38 euros.

TERCERA.- DRETS D'EXAMEN

La taxa pels drets d'examen té un import de 14,38 euros, que s'hauran d'abonar dins el termini d'admissió de sol·licituds. Pagar els drets d'examen no suposa en cap cas el tràmit de presentació de la sol·licitud a l'Administració dins el termini establert. No escau la devolució de l'import íntegre satisfet en concepte de taxa per drets d'examen en els supòsits d'exclusió de les proves selectives per causes imputables a les persones interessades.

Per dur a terme aquest pagament, l'interessat s'ha de dirigir a https://inca.tributoslocales.es, pagar taxes, taxa per expedició de document, en el quadre tipus de document indicar «dret examen», taxa per expedició documents-autoritzacions i llicències, i seleccionar "sol·licituds proves selecció del personal- A2/B laboral-1".

QUARTA. PRESENTACIÓ D'INSTÀNCIES

Les sol·licituds per participar en les proves selectives s'hauran de presentar, telemàticament mitjançant el tràmit extern creat a aquest efecte a la Seu Electrònica de l'Ajuntament o bé en el Registre General d'aquest Ajuntament o en qualsevol de les formes previstes a l'art. 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre. En tot cas, aquestes sol·licituds s'hauran d'ajustar al model oficial que consta a l'annex I de les presentes bases.

En el cas de no presentar-se la instància a la Seu electrònica o en el Registre General de l'Ajuntament, es convenient que la persona interessada avanci la sol·licitud registrada abans de la finalització del termini de la presentació de les instàncies mitjançant l'enviament d'un correu electrònic a l'adreça secretaria@ajinca.net posant a l'assumpte "Expedient núm.: 6241/2023. Justificant instància Tècnic/a mitjà de gestió de projectes de formació i ocupació" i adjuntant el justificant de la presentació de la instància dins termini.

Les bases que regeixen aquest procès selectiu es publicaran en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB). El termini de presentació d'instàncies serà de cinc (5) dies hàbils, comptats a partir del dia següent de la publicació de la convocatòria al Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB). La convocatòria s'anunciarà en els llocs habituals i els successius anuncis es publicaran únicament a la web municipal de l'Ajuntament d'Inca.

El model d'instància que consta com annex I inclou una declaració jurada de reunir totes i cada una de les condicions exigides a la base segona. Aquesta sol·licitud també inclou un full d'autobaremació de mèrits, que té igualment la consideració de declaració responsable. En aquest full d'autobaremació els aspirants han d'al·legar sota la seva responsabilitat quins són els mèrits dels quals disposen en la data de finalització del termini de presentació d'instàncies d'acord amb els prevists a la fase de concurs.

Els mèrits es valoraran amb referència a la data de la finalització del termini de presentació d'instàncies.

Juntament amb la instància, les persones aspirants hauran de presentar el certificat de nivell B2 de català, la titulació que s'acredita com a requisit per a poder accedir i els mèrits que s'han de valorar en el concurs.

El tribunal qualificador o els òrgans competents de l'Ajuntament d'Inca podran requerir en qualsevol moment del procès a les persones aspirants perquè acreditin la veracitat d'allò declarat.

Amb la formalització i presentació de la sol·licitud, l'aspirant dóna el seu consentiment al tractament de les dades de caràcter personal que són necessàries per prendre part en la convocatòria i per a la resta de la tramitació del procés selectiu, d'acord amb la normativa vigent.

Les persones aspirants quedaran vinculades a les dades que es facin constar en la seva sol·licitud. El domicili, el telèfon i correu electrònic que hi figurin es consideraran vàlids a l'efecte de notificacions, i serà responsabilitat exclusiva de les persones candidates tant els errors descriptius com la no-comunicació durant el procés de selecció de qualsevol canvi en les dades de la sol·licitud.

CINQUENA. ADMISSIÓ D'ASPIRANTS

Expirat el termini de presentació de sol·licituds, el batle dictarà resolució aprovant la llista provisional d'aspirants admesos i exclosos, que es farà pública a la pàgina web de l'Ajuntament; es concedirà un termini de cinc (5) dies hàbils perquè les persones interessades presentin les al·legacions que considerin oportunes, i seran esmenats els errors. Els/les sol·licitants que dins el termini assenyalat no esmenin els defectes justificant el seu dret a ser admesos/ses seran definitivament exclosos/es del procés selectiu.

Als efectes d'aquesta convocatòria s'entenen com a causes d'exclusió no esmenables imputables a l'aspirant:

  • No pagar la taxa o pagar-la fora del termini de presentació de sol·licituds.
  • Presentar la sol·licitud fora de termini.
  • No complir qualsevol requisit de participació el darrer dia del termini de presentació de sol·licituds.
  • Qualsevol altra que resulti de la normativa aplicable o del que preveuen aquestes bases.

En tot cas, amb la finalitat d'evitar errades i, si se'n produeixen, possibilitar-ne l'esmena dins el termini i en la forma escaient, les persones interessades hauran de comprovar no només que no figuren a la relació de persones excloses, sinó que, a més, consten a la de persones admeses.

Aquestes reclamacions, si n'hi hagués, seran acceptades i rebutjades a l'acord del batle president, pel qual serà aprovada la relació definitiva d'aspirants admesos i exclosos, que es farà pública de la mateixa manera que la relació anterior.

En cas de no produir-se reclamacions a la llista provisional, s'entendrà aquesta elevada a definitiva, sense necessitat de nou acord i publicació.

Els errors de fet podran esmenar-se en qualsevol moment, d'ofici o a petició de la persona interessada.

El fet de constar a la llista de persones admeses no implica el reconeixement que les persones interessades compleixen els requisits per participar en aquesta convocatòria.

SISENA. TRIBUNAL QUALIFICADOR

El tribunal qualificador es constituirà amb un president, un secretari i quatre vocals, amb els seus corresponents suplents.

El tribunal qualificador queda autoritzat per resoldre tots els dubtes que puguin sorgir i adoptar els acords precisos per al bon funcionament de la convocatòria en tot el que no s'hagi previst a les presents bases.

El tribunal no podrà constituir-se ni actuar sense l'assistència de més de la meitat dels seus membres, titulars o suplents.

Per altra banda, es podran designar assessors tècnics i col·laboradors del tribunal en aquest procés, que actuaran amb veu, però sense vot.

Els membres del tribunal hauran d'abstenir-se de formar-ne part i d'intervenir-hi quan concorrin les circumstàncies establertes a l'article 23 de la Llei 40/2015, de règim jurídic del sector públic, i hauran de notificar-ho a l'autoritat competent.

La Junta de Personal podrà designar un representant sindical per vetllar pel bon desenvolupament del procediment selectiu.

SETENA. FASE DE CONCURS I MÈRITS A VALORAR

La puntuació màxima assolible a la fase de concurs és de 100 punts.

Els mèrits a valorar pel tribunal són els següents:

 

A. Experiència professional. Aquest apartat es valorarà amb un màxim de 60 punts.

En aquest apartat s'atorgarà una puntuació global màxima de 60 punts pels serveis prestats d'acord amb el següent barem:

  1. Serveis prestats a l'Administració Pública, els seus organismes autònoms i entitats d'ella dependents com a personal funcionari o laboral en la categoria de tècnic/a mitjà o superior de gestió projectes de formació i ocupació en el marc de polítiques actives d'ocupació. Es valorarà amb 0,30 punts per mes complet treballat a jornada completa amb un màxim de 60 punts.
  2. Serveis prestats a l'àmbit privat per compte propi o per compte d'altri, en altres centres o empreses com a tècnic/a mitjà o superior de gestió de projectes de formació i ocupació en el marc de polítiques actives d'ocupació. Es valorarà amb 0,26 punts per mes complet treballat a jornada completa amb un màxim de 40 punts.
  3. Serveis prestats tant a l'Administració Pública, els seus organismes autònoms i entitats d'ella dependents com a l'àmbit privat com a tècnic mitjà o superior en tasques relacionades amb la gestió i selecció de recursos humans, formació i/o suport pedagògic, intermediació i/o orientació laboral, i/o altres funcions relacionades amb la categoria de la plaça que es convoca. Es valorarà amb 0,20 punts per mes complet treballat a jornada completa amb un màxim de 30 punts.

Els serveis prestats en l'administració pública s'han d'acreditar mitjançant la presentació del corresponent certificat de serveis prestats en el qual constin categoria, temps treballat, tipus de jornada, funcions realitzades, vinculació amb l'Administració, organismes autònoms i entitats públiques d'ella dependents. Junt amb aquesta documentació s'ha d'aportar un informe de vida laboral expedit per la TGSS.

Els serveis prestats en l'àmbit privat s'han d'acreditar mitjançant presentació del contracte de treball o certificat d'empresa. Aquests documents hauran d'indicar la data d'alta i baixa, categoria professional, tipus de contracte i funcions realitzades. Excepcionalment, pel cas d'extinció de l'empresa a la qual es varen prestar els serveis, s'han d'aportar els documents originals que justifiquin les dades indicades anteriorment. Junt amb aquesta documentació s'ha d'aportar un informe de vida laboral expedit per la TGSS.

En l'exercici de la professió; mitjançant certificat d'alta i baixa de l'impost d'activitats econòmiques, amb indicació de la classificació de l'activitat, i en el seu cas la llicència fiscal per a períodes anteriors al dia 1 de gener de 1992. Junt amb aquesta documentació s'ha d'aportar un informe de vida laboral expedit per la TGSS, així com aquella altra documentació que sigui necessària per demostrar l'equivalència amb la categoria i funcions de les places que es convoquen.

La fraccions inferiors al mes complet treballat a jornada completa es valoraran proporcionalment. També es valoraran proporcionalment les jornades a temps parcial.

B. Formació. Aquest apartat es valorarà amb un màxim de 40 punts.

B.1. Formació acadèmica. Aquest apartat es valorarà amb un màxim de 20 punts:

Estar en possessió d'una titulació acadèmica distinta a la que s'acredita com a requisit, i del mateix nivell o d'un nivell superior.

Es valoren en aquest apartat les titulacions acadèmiques de caràcter oficial o l'equivalència de les quals tengui reconegut i establert el Ministeri d'Educació, Cultura i Esports, així com els títols propis de grau i els títols propis de postgrau establerts per les universitats espanyoles en la regulació dels ensenyaments propis, quan estiguin directament relacionades amb les funcions pròpies de la plaça convocada.

Aquesta valoració s'ha de fer de la manera següent:

B.1.1 Formació Universitària:

  1. Per cada titulació acadèmica oficial de segon cicle universitari, llicenciatura, arquitectura, enginyeria o equivalent: 6 punts.
  2. Per cada titulació acadèmica oficial de diplomatura universitària, grau, primer cicle universitari, arquitectura tècnica, enginyeria tècnica o equivalent: 4 punts.
  3. Per cada títol propi de grau: 2 punts.

B.1.2 Estudis de Postgrau

  • Per cada títol de doctor/a: 15 punts.
  • Màster: els títols de màsters universitaris oficials es valoren a raó de 0,02 punts per cada crèdit LRU (sistema de valoració dels ensenyaments introduït pel RD 1393/2007, de 27 d'octubre) o per cada 10 hores lectives, i a raó de 0,05 punts per cada crèdit ECTS (sistema europeu de transferència de crèdits) o per cada 25 hores lectives, amb un màxim de 12 punts.
  • Títols propis de postgrau (especialista universitari, expert universitari, i curs d'actualització universitària) es valoren a raó de 0,016 punts per cada crèdit LRU (sistema de valoració dels ensenyaments introduït pel RD 1393/2007, de 27 d'octubre) o per cada 10 hores lectives, i a raó de 0,04 punts per cada crèdit ECTS (sistema europeu de transferència de crèdits) o per cada 25 hores lectives, amb un màxim de 8 punt.

En el supòsit que el màster oficial o títol propi de postgrau no indiqui els crèdits o no esmenti si es tracten de crèdits LRU o ECTS, s'entén que els crèdits són LRU i s'han de computar, d'acord amb els paràgrafs anteriors, a raó de 0,02 punts per cada crèdit o per cada 10 hores lectives, si són títols oficials, o 0,016 punts per cada crèdit o per cada 10 hores lectives si es tracta de títols propis.

B.2. Formació complementària. Aquest apartat es valorarà amb un màxim de 15 punts:

En aquest apartat es valoraran:

Cursos de formació i perfeccionament, jornades o seminaris directament relacionats amb les funcions de la categoria de la plaça convocada de tècnic/a mitjà de gestió de projectes de formació i ocupació, impartits o reconeguts per l'Institut Nacional de l'Administració Pública (INAP), l'Escola Balear de l'Administració Pública (EBAP), la Federació d'Entitats Locals de les Illes Balears (FELIB), i els impartits per la Universitat, per col·legis o associacions professionals, pels sindicats, per les administracions de l'Estat, autonòmica o local, o per entitats homologades per les administracions anteriors: fins a un màxim de 15 punts.

En tot cas, es valoraran els cursos de formació i perfeccionament, jornades o seminaris amb aprofitament de formació en àrea transversals impartits o reconeguts per l'Institut Nacional de l'Administració Pública (INAP), l'Escola Balear de l'Administració Pública (EBAP), la Federació d'Entitats Locals de les Illes Balears (FELIB), i els impartits per la Universitat, per col·legis o associacions professionals, pels sindicats, per les administracions de l'Estat, autonòmica o local, o per entitats homologades per les administracions anteriors:

Les àrees que es consideraran transversals:

  • Àrea juridicoadministrativa.
  • Igualtat de gènere.
  • Ofimàtica a nivell usuari
  • Àrea de qualitat, competències i recursos humans.
  • Prevenció de riscs laborals.
  • Relacionats amb la Llei Orgànica de Protecció de dades.

Els crèdits d'aprofitament suposen els d'assistència, és a dir, que no són acumulables l'assistència i l'aprofitament.

Aquests mèrits s'acreditaran documentalment presentant còpia del títol d'assistència o certificat expedit pel centre o institució que hagi organitzat el curs, jornada o seminari, amb indicació de la seva duració i de les matèries tractades. Només es valoraran aquells cursos, jornades o seminaris que estiguin relacionats directament amb la plaça objecte de la convocatòria.

No es valoraran més d'una vegada cursos de temàtica o continguts anàlegs.

No es valoraran en aquest apartat els certificats que no indiquin les hores de durada o els crèdits de l'acció formativa, els que corresponguin a una carrera universitària, els de doctorat, la superació d'assignatures d'un estudi acadèmic, ni els derivats de processos selectius.

La valoració dels cursos es realitzarà de la següent manera:

a) Quan els certificats dels cursos acreditin assistència, es valoraran a raó de 0,06 punts per cada 10 hores o 0,15 punts per crèdit ECTS.

b) Quan els certificats dels cursos acreditin aprofitament, es valoraran a raó de 0,12 punts per cada 10 hores o 0,3 punts per crèdit ECTS.

c) Els cursos impartits es valoraran amb 0,24 punts per cada 10 hores o 0,6 punts per crèdit ECTS.

Si no s'indica el tipus de crèdit, s'entendrà que són crèdits de l'anterior ordenació universitària (CFC o LRU) i, per tant, es valoraran a raó de 10 hores per crèdit.

Quan hi hagi discrepància entre les hores i els crèdits en els certificats d'una acció formativa, prevaldran les hores.

B.3. Coneixements de llengua catalana. Aquest apartat es valorarà amb un màxim de 5 punt:

Només es valoraran les certificacions expedides pel Govern de les Illes Balears o títol, diploma o certificat equivalent segons l'Ordre del conseller d'Educació, Cultura i Universitats, de 21 de febrer de 2013 (BOIB núm. 34, de 12 de març de 2013).

Nivell de domini funcional efectiu C1: 2

Nivell de domini C2: 3,5

Nivell de llenguatge administratiu LA: 1,5

En el cas que l'aspirant acrediti estar en possessió dels nivells LA i C1 o dels nivells LA i C2, les puntuacions se sumaran.

Acreditació

Quant a la valoració dels mèrits anteriors, aquests s'acreditaran documentalment mitjançant el corresponent títol expedit pel centre o institució oficialment reconeguda que hagi organitzat el curs, amb indicació de la seva durada i les matèries tractades.

Un mateix mèrit només es podrà valorar en aquell apartat en què obtingui major puntuació.

La valoració com a mèrit d'un títol implicarà que no es poden valorar els de nivell inferior necessaris per obtenir-lo.

El tribunal podrà demanar a les persones interessades els aclariments o, en el seu cas, la documentació addicional que estimi oportuna, amb l'única finalitat de comprovar la veritat dels mèrits aportats.

VUITENA. QUALIFICACIÓ DE LA FASE DE CONCURS

Una vegada valorats els mèrits aportats de les persones aspirants es publicarà a la pàgina web de l'Ajuntament la qualificació definitiva de la fase de concurs que serà la suma aritmètica de les puntuacions atorgades pels mèrits al·legats.

Les persones aspirants disposaran de tres (3) dies hàbils a comptar des d'aquesta publicació per a poder presentar al·legacions a aquesta qualificació. En el cas no haver-n'hi, s'entendrà definitiva.

NOVENA. ELABORACIÓ DEL BORSÍ

Resoltes les al·legacions, en el cas d'haver-ni, es constituirà el borsí de tècnic mitjà de gestió de projectes de formació i ocupació per programes.

S'estableix un mínim de 10 punts per formar part d'aquest borsí.

L'ordre de prelació es determinarà per la puntuació obtinguda dels mèrits valorats que s'ordenarà de major a menor.

L'ordre de prelació del borsí es farà públic a la pàgina web de la corporació.

En cas que es produeixi empat en la puntuació dels integrants dels borsins, s'ha de resoldre tenint en compte, successivament, els següents criteris:

  1. Qui tengui major puntuació a l'apartat de l'experiència professional.
  2. Qui tengui major puntuació a l'apartat a) de l'experiència professional.
  3. Les persones víctimes de violència de gènere.
  4. La persona de més edat.
  5. Si persisteix finalment l'empat, s'ha de fer un sorteig.

Quan es produeixi una situació de les contemplades al TREBEP que motivi el nomenament d'un funcionari interí/ina, es comunicarà a la persona a qui correspongui, segons l'ordre de prelació en què figuri en el borsí, el lloc i el termini en què s'ha d'incorporar. Aquesta comunicació es realitzarà mitjançant correu electrònic o cridada telefònica, d'acord amb aquelles dades que hagi comunicat a la seva instància l'aspirant. Si la persona no manifesta la seva conformitat amb el nomenament en el termini d'un (1) dia hàbil a comptar des de la comunicació de l'oferta, així com la seva disposició a incorporar-se en el termini que se li indiqui, s'entendrà que hi renuncia. Si transcorregudes vint-i-quatre (24) hores des del primer intent de comunicació aquest resulta infructuós, es comunicarà a la següent persona aspirant segons l'ordre de prelació, sense que això impliqui ni l'exclusió ni la pèrdua del lloc dins aquest ordre.

Les persones que hi renunciïn de manera expressa o tàcita passaran a ocupar el darrer lloc en l'ordre de prelació del borsí, amb excepció que al·leguin dins el termini de dos (2) dies hàbils, a comptar des de la comunicació de l'oferta, la concurrència d'alguna de les circumstàncies següents, la qual hauran de justificar documentalment dins els tres (3) dies naturals següents:

  • Estar en període d'embaràs, maternitat o paternitat, d'adopció o acolliment permanent o preadoptiu, inclòs el període en què sigui procedent la concessió d'excedència per a la cura de fills i filles.
  • Estar prestant serveis com a personal funcionari o laboral dins l'Ajuntament d'Inca o els seus organismes autònoms, o a qualsevol altra administració pública.
  • Estar prestant serveis per compte d'altri o propi en una empresa privada, o estar donat/ada d'alta com a autònom/a a la Seguretat Social.
  • Trobar-se en situació d'incapacitat temporal.
  • Causes de força major, degudament justificades i apreciades pel tribunal o pels serveis jurídics municipals.
  • Altres causes que sense tenir la consideració de força major, el Tribunal o els serveis jurídics considerin, de forma motivada i justificada, que poder ser apreciades per la seva gravetat/entitat.

És a dir, les persones aspirants que acreditin i justifiquin documentalment aquests supòsits d'excepcionalitat quedaran en la situació de no disponibles en el mateix lloc que ocupen dins l'ordre de prelació. En cas de no justificar-ho dins els 3 dies naturals passaran a ocupar el darrer lloc en l'ordre de prelació.

Si la persona aspirant a la qual s'ofereix cobrir una vacant hi renuncia de manera tàcita o expressa, o no s'hi incorpora en el termini que li hagi indicat l'Ajuntament, es comunicarà l'oferta a la següent persona aspirant segons l'ordre de prelació fixat.

La persona integrant del borsí, prèviament a ésser nomenada, haurà d'acreditar estar en possessió dels requisits exigits i dels mèrits al·legats i valorats.

Aquella persona aspirant que estigui ocupant una plaça de tècnic mitjà de projectes de formació i ocupació procedent d'aquest borsí i presenti renúncia al dit lloc de feina passarà al darrer lloc amb excepció de que casos de casos de força major degudament justificats i apreciats pel tribunal o pels serveis jurídics municipals en que romandria com a NO DISPONIBLE en el mateix lloc de feina.

Aquells aspirants que figurin com a NO DISPONIBLES al borsí estaran obligats a comunicar i a justificar la finalització d'aquestes situacions en el termini de deu (10) dies hàbils des que es produeixi.

Aquella persona aspirant que, ocupant un lloc com a tècnic mitjà de projectes de formació i ocupació procedent d'aquesta borsa, cessi en el seu lloc de treball passarà a incorporar-se novament en el borsí en el lloc que li correspongui segons la puntuació obtinguda en el moment en què es va formar el borsí, sempre que en aquells moments el dit borsí sigui vigent.

Aquesta borsa romandrà vigent fins a la creació d'una nova borsa de personal funcionari tècnic mitjà de projectes de formació i ocupació

En tot allò no disposat anteriorment serà d'aplicació la normativa de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

DESENA. INCIDÈNCIES

El tribunal resta facultat per resoldre els dubtes que es presentin i prendre els acords necessaris per al bon ordre de l'oposició en tot allò no previst en aquestes bases.

La present convocatòria i els actes administratius que se'n derivin podran ésser impugnats per les persones interessades en els casos i en la forma establerta per la Llei 39/2015, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

PROTECCIÓ DE DADES

En virtut de la normativa vigent en matèria de protecció de dades informem que les dades recavades durant aquest procés de selecció seran emprades exclusivament per gestionar aquest sota la base de legitimació del consentiment . En cap cas es comunicaran dades a tercers a excepció del seu nom i cognom en els en cas de ser seleccionat, en aplicació de la llei de transparència i en garantia dels principis de concurrència competitiva en l'administració pública. Les seves dades seran conservades fins que el tractament sigui legítim per la finalitat per la qual van ser recollides i segons la normativa d'arxius aplicable a la responsable.

En qualsevol cas podrà exercir els drets d'accés, rectificació, supressió, limitació i de portabilitat de les dades mitjançant un escrit dirigit a Plaça d'Espanya, 1 d'Inca (07300) o posant-se en contacte amb el Delegat de Protecció de Dades a través del correu electrònic protecciodedades@ajinca.net.

 

ANNEX I MODEL D'INSTÀNCIA

Nom i cognoms: ______________________________________________________

data naixement: ___________________ NIF / CIF: __________________________

amb domicili _________________________________________________________

núm. :______ pis:____ porta:______ població: ______________________________

codi postal:_________ província: _______ telèfon: ___________________________

adreça electrònica: ___________________________________________________

EXPÒS:

Que he tengut coneixement de la convocatòria publicada per aquest Ajuntament per a la creació d'un borsí d'un borsí de personal funcionari tècnic mitjà de gestió de projectes de formació i ocupació(A2), mitjançant el sistema de concurs.

Que estic en possessió de totes i cada una de les condicions exigides per les bases de selecció.

Que som responsable de la veracitat dels documents i la informació que present en aquest procés selectiu.

Que la titulació que acredito com a requisit és..............

Per tot allò exposat,

SOL·LICIT:

Ésser admès/esa al corresponent procés selectiu, per a la qual cosa aport la documentació exigida en aquestes bases:

Inca, ______________ de /d'__________ de 20__

 

 

(Signatura de la persona interessada)

 

PLANTILLA D'AUTOBAREMACIÓ DE MÈRITS

NOM I LLINATGES: ________________________________________________

EXPERIÈNCIA PROFESSIONAL

MÀXIM 60 PUNTS

a) Administració pública com a tècnic mitja o superior en PAO (0,3 per mes)

 

b) A l'àmbit privat com a tècnic mitja o superior en PAO (0,26 per mes amb un màxim de 40 punts)

 

c) Experiència relacionada (0,20 per mes amb un màxim de 30 punts)

 

TOTAL Experiència.:

 

 

FORMACIÓ ACADÈMICA

MÀXIM 20 PUNTS

B1. Formació universitària

 

B.1.1 Formació universitària

 

Segon grau (6 punts/títol)

 

Grau o diplomatura (4 punts/títol)

 

Títol propi (2 punts/títol)

 

B.2 Estudis de Postgrau

 

Doctor (15 punts)

 

Màster Oficial (0,02 punts/LRU o 0,05 crèdit/ECTS amb un màxim de 12 punts)

 

Títols propis (0,016 punts/LRU o 0,04 puntos/ECTS amb un màxim de 8 punts)

 

TOTAL Formació universitària.:

 

 

B.2 FORMACIÓ COMPLEMENTÀRIA

MÀXIM 15 PUNTS

B2. Cursos de formació

 

a) Cursos de formació – Assistència – 0,06 punts per cada 10 hores o 0,15 punts per crèdit ECTS.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

b) Cursos de formació – Aprofitament – 0,12 punts per cada 10 hores o 0,3 punts per crèdit ECTS.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

c) Cursos impartits – 0,24 punts per cada 10 hores o 0,6 punts per crèdit ECTS.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

TOTAL Formació complementària.:

 

 

B.3 CONEIXEMENTS DE LLENGUA CATALANA

MÀXIM 5 PUNTS

C1 – 2 punts

 

C2- 3,5 punts

 

LA – 1,5 punts

 

TOTAL Català.:

 

 

TOTAL (MÀXIM 100 PUNTS):

 

 

 

SR. BATLE PRESIDENT DE L'AJUNTAMENT D'INCA