Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
CONSELLERIA D'AGRICULTURA, PESCA I MEDI NATURAL
Núm. 59350
Informació pública de l'Estudi ambiental estratègic del Pla General d'Aprofitament i Optimització d'Aigües Regenerades amb Destinació al Regadiu a les Illes Balears
La Direcció General d'Agricultura, Ramaderia i Desenvolupament Rural promou el Pla General d'Aprofitament i Optimització d'Aigües Regenerades amb Destinació al Regadiu a les Illes Balears, el qual està subjecte a una avaluació ambiental estratègica, d'acord al Decret legislatiu 1/2020, de 28 d'agost, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei d'avaluació ambiental de les Illes Balears i a la Llei 21/2013, de 9 de desembre, avaluació ambiental.
En virtut del que disposa l'article 21 de la Llei 21/2013, de 9 de desembre, d'avaluació ambiental, se sotmet a informació pública, per un termini de 45 dies, l'Estudi ambiental estratègic, així com el Pla General d'Aprofitament i Optimització d'Aigües Regenerades amb Destinació al Regadiu a les Illes Balears.
Durant el termini de 45 dies, comptats des de l'endemà d'haver-se publicat aquest anunci al Butlletí Oficial de les Illes Balears, es pot consultar la documentació abans indicada a la pàgina web de la Conselleria d'Agricultura, Pesca i Medi Natural (https://www.caib.es/sites/reformaidesenvolupamentagrari/ca/l/expedients_en_exposicio_publica/) o a les dependències de la Direcció General d'Agricultura, Ramaderia i Desenvolupament Rural, ubicades al carrer de la Reina Constança, 4, 07006, Palma, i si s'escau, formular en aquest termini les al·legacions que s'estimin oportunes.
Totes les al·legacions que es tinguin per convenient formular, poden fer-se per escrit en les dependències d'aquesta Direcció General o per qualsevol mitjà previst en l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques. Per això, d'acord amb aquest article, es pot realitzar la presentació de les al·legacions mitjançant un dels següents canals:
a) De manera telemàtica, presentant una INSTÀNCIA GENÈRICA
(https://www.caib.es/seucaib/es/200/personas%20/tramites/tramite/4213695) obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "clic" en el botó «Accés al tràmit telemàtic» que es troba en la part inferior d'aquest tràmit. Per a poder fer aquest tipus de tràmit, ha de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanent.
b) De manera presencial (només per a persones físiques), en qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Pot consultar les direccions de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.
c) A més, també pot enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, ha de presentar els documents en un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.
Important: Per a la presentació d'aportacions és necessari que s'indiquin les dades següents:
Palma, en la data de la signatura electrònica (29 de gener de 2025)
El director general d' Agricultura, Ramaderia i Desenvolupament Rural Fernando Fernández Such