Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
AJUNTAMENT DE PALMA
Núm. 48732
Departament de Selecció i Provisió de Recursos Humans. Servei de Planificació i Provisió. Convocatòria, mitjançant lliure designació, del lloc de treball de secretari/ària adjunt/a
Versió PDF
La Regidora d'Hisenda, Funció Pública i Govern Interior, per resolució núm. 1345 de 23 de gener de 2025, ha resolt el següent:
PRIMER.- Aprovar les bases i la convocatòria per a la provisió definitiva, mitjançant el sistema de lliure designació, del lloc de treball de SECRETARI/ÀRIA ADJUNT/A, codi F10070001 de l'Ajuntament de Palma que figuren a l'Annex de la present Resolució.
SEGON.- Donar trasllat de les mateixes a la Comunitat Autònoma de les Illes Balears als efectes de la seva publicació al Butlletí Oficial de les Illes Balears i la seva tramesa al Ministeri per a la Transformació Digital i de la Funció Pública per a la seva publicació al Butlletí Oficial de l'Estat.
ANNEX Bases per a la provisió, mitjançant el sistema de lliure designació, del lloc de treball de SECRETARI/ÀRIA ADJUNT/A, codi F10070001 de l'Excm. Ajuntament de Palma, personal funcionari d'administració local amb habilitació de caràcter nacional.
Primera.- Objecte de la convocatòria
La convocatòria té per objecte la provisió pel sistema de lliure designació del lloc de treball de SECRETARI/ÀRIA ADJUNT/A, de l'Ajuntament de Palma, personal funcionari d'administració local amb habilitació de caràcter nacional, les característiques del qual, segons la Relació de Llocs de Treball i Plantilla de personal vigents, són les següents:
LLOC F10070001
Denominació: Secretari/ària Adjunt/a
Codi: F10070001
Tipus de lloc: Singularitzat
Escala: Habilitació Nacional
Subescala: Secretaria-Intervenció
Categoria: Tercera
Nivell: 30
Complement Específic anual: 59.004,82 euros
Sistema de provisió: Lliure designació
Nombre de llocs: 1
Segona.- Requisits per al seu desenvolupament
Tenir la condició de personal funcionari d'administració local amb habilitació de caràcter nacional, pertanyent a la Subescala de Secretaria- Intervenció, Categoria Tercera.
D'acord amb allò establert a l'article 4 Decret 2/2017, de 13 de gener, pel que es regula l'exigència del coneixement de la llengua catalana en els procediments per a proveir llocs de treball a les entitats locals de les Illes Balears reservats a funcionaris amb habilitació de caràcter nacional, estar en possessió del certificat de coneixements de català nivell B2 o equivalent.
Els requisits s'han de reunir a la data de finalització de la presentació de sol·licituds.
Tercera.- Forma de provisió
La convocatòria per a la provisió del lloc de treball convocat es regirà pel sistema de lliure designació, conforme al disposat als articles 45 a 47 del Reial decret 128/2018, de 16 de març, pel qual es regula el règim jurídic dels funcionaris d'administració local amb habilitació de caràcter nacional.
Quarta.- Participació
Podran participar en la convocatòria el personal funcionari amb habilitació de caràcter nacional que reuneixin els requisits per a desenvolupar aquest lloc de treball al que es fa referència a la base segona.
La convocatòria es trametrà a l'òrgan competent de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears per a la seva publicació al Butlletí Oficial de les Illes Balears i posterior tramesa a la Direcció General de la Funció Pública del Ministeri per a la Transformació Digital i de la Funció Pública, a efectes de la seva publicació al Butlletí Oficial de l'Estat, d'acord amb l'article 46 del Reial decret 128/2018, de 16 de març, pel qual es regula el règim jurídic dels funcionaris d'administració local amb habilitació de caràcter nacional.
Cinquena.- Sol·licituds
Les instàncies per participar en aquesta convocatòria, es dirigiran al Batle de l'Ajuntament de Palma i es presentaran per via telemàtica al registre de la seu electrònica de l'Ajuntament o en
els de la resta de registres electrònics de qualsevol dels subjectes als que es refereix l'article 2.1 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, dins els quinze dies hàbils següents a la data de publicació de la convocatòria al BOE, acompanyant currículum vitae de la persona aspirant, en el que constin els títols acadèmics, anys de servei, llocs de treball desenvolupats a l'Administració, estudis i cursos realitzats i altres mèrits que s'estimi oportú posar de manifest.
Al currículum hauran d'acompanyar-se els documents acreditatius dels mèrits al·legats.
Tota la documentació s'ha de presentar mitjançant originals o còpies autèntiques en els termes que estableix l'article 28 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
A més, les persones interessades hauran d'enviar un correu electrònic a l'adreça serveiprovisio@palma.cat adjuntant el resguard electrònic de la presentació feta.
Sisena.- Llista de persones admeses i excloses
Finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, i en el termini màxim de deu dies, es dictarà una resolució provisional de persones admeses i excloses, que s'exposarà en el tauler d'anuncis de la seu electrònica de l'Ajuntament de Palma, i les persones aspirants excloses disposaran d'un termini de tres dies des de l'endemà que es publiqui aquesta resolució per presentar-hi al·legacions. Resoltes aquestes, es dictarà la resolució definitiva de les persones admeses i excloses que serà publicada en els mateixos termes que la provisional.
Setena.- Resolució
L'Excm. Sr. President de la Corporació o la Sra. Regidora d'Hisenda, Funció Pública i Govern Interior per delegació, procedirà, en el seu cas, prèvia constatació de la concurrència dels requisits exigits a la convocatòria, i a la vista de la trajectòria professional i els mèrits acreditats pels aspirants, a dictar la resolució corresponent, en el termini del mes següent a la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds, donant compte al Ple de la Corporació i a l'òrgan competent de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, i amb trasllat de la mateixa al Ministeri per a la Transformació Digital i de la Funció Pública per a la seva anotació i posterior publicació al Butlletí Oficial de l'Estat.
Vuitena.- Termini possessori
El termini possessori i la pressa de possessió s'ajustarà a l'establert a l'art. 41 del Reial decret 128/2018, de 16 de març, pel qual es regula el règim jurídic dels funcionaris d'administració local amb habilitació de caràcter nacional.
Novena.- Norma supletòria
Per a allò no previst a aquestes bases s'estarà a allò disposat a la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les Bases del Règim Local, Reial decret 128/2018, de 16 de març, pel qual es regula el règim jurídic dels funcionaris d'administració local amb habilitació de caràcter nacional.
Contra la convocatòria i les presents bases, que exhaureixen la via administrativa, es podrà interposar per part de les persones interessades recurs potestatiu de reposició en el termini d'un mes davant el mateix òrgan que les hagi aprovat, d'acord amb l'article 123 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques. En cas de no interposar el recurs potestatiu de reposició es podrà interposar directament recurs contenciós administratiu, segons l'article abans esmentat i 45 i següents de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el Jutjat contenciós Administratiu, en el termini de dos mesos a comptar de l'endemà de la publicació al BOIB.
Els sotasignats declaren conèixer el contingut dels articles 52, 53 i 54 del Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut bàsic de l'empleat públic i de l'article 61 del Reglament Financer (UE 2018/1046 de 18 juliol 2018) i no tenir conflictes d'interès en aquest acte que integra l'expedient.
Palma, a la data de la signatura electrònica (24 de gener de 2025)
La cap de Servei de Planificació i Provisió p.d. Decret de Batlia núm. 3000, de 26/02/2014 (BOIB núm. 30, de 04/03/2014) Raquel Cucarella Ribera