Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

CONSELL INSULAR DE MALLORCA

PLE, COMISSIÓ DE GOVERN, CONSELL EXECUTIU I PRESIDÈNCIA

Núm. 23798
Decret de la Presidència del Consell Insular de Mallorca de modificació del Decret pel qual es determina els consellers i les conselleres que exerceixen les funcions en règim de dedicació exclusiva, parcial i en règim dietes per assistència a les sessions de Ple

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Aquesta Presidència ha dictat el següent Decret:

“1. El Ple del Consell Insular de Mallorca en sessió extraordinària de dia 19 de juliol de 2023 va establir el règim de dedicació, les retribucions i les indemnitzacions de les persones membres de la corporació.

2. De conformitat amb l'anterior, es va delegar en la Presidència del Consell Insular l'execució d'aquest acord per determinar els membres de la corporació que exerceixen les funcions en règim de dedicació exclusiva o parcial, amb la finalitat de complir el que es disposa en els apartats 3 i 5 de l'article 75 de la Llei reguladora de les bases de règim local.

3. Dia 25 de juliol de 2023 aquesta Presidència va dictar Decret pel qual es determina els consellers i les conselleres que exerceixen les seves funcions en règim dedicació exclusiva, parcial i amb règim de dietes per assistència a les sessions del Ple.

4. Dia 13 de desembre de 2024, en Ple del Consell Insular de Mallorca ha acordat la modificació de l'Acord de dia 19 de juliol de 2023 esmentat en el punt primer.

Entre els punts que es modifiquen es troba el punt 6,el qual indica que s'aprova la dedicació exclusiva per a les persones que han d'exercir de portaveus suplents dels diferents grups polítics, amb una retribució anual bruta de seixanta-sis mil sis-cents vint-i-tres euros amb noranta-quatre cèntims (66.623,94 €), distribuïda en 14 pagues.

El portaveus suplents dels diferents grups polítics son el Sr. Bernat Vallori Mairata (grup Partit Popular), el Sr. Javier de Juan Martin (Grup Socialista), el Sr. David Gil de Paz (Grup Vox- Mallorca), la Sra. Catalina Inés Perelló Carbonell (Grup Més per Mallorca) i la Sra. Magdalena Vives Fernández (Grup El Pi –Proposta per les Illes), els quals exerceixen les funcions com a consellers i conselleres electes en règim de dedicació exclusiva, tal i com està previst en el punt 5 del Decret de dia 25 de juliol de 2023 esmentat.

Per tant es considera necessari modificar el Decret de 25 de juliol de 2023 pel qual es determina els consellers i les conselleres que exerceixen les funcions en règim de dedicació exclusiva, parcial i en règim dietes per assistència a les sessions de Ple.

Per tot això, dict el següent

DECRET

1. Modificar els punts 4 i 5 del Decret de la Presidència del Consell Insular de Mallorca de dia 25 de juliol de 2023 pel qual es determina els consellers i les conselleres que exerceixen les funcions en règim de dedicació exclusiva, parcial i en règim dietes per assistència a les sessions de Ple, quedant de la següent manera:

4. Designar els consellers electes i les conselleres electes següents, portaveus dels grups polítics, els quals exerceixen les funcions que els corresponen en règim indicat a continuació:

  • Sra. Maria Nuria Riera Martos, consellera electa i portaveu del grup Partit Popular, en règim de dedicació parcial al 75% amb efectes de dia 8 de juliol de 2023.
  • Sra. Catalina Cladera Crespí, consellera electa i portaveu del grup Socialista al Consell de Mallorca, en règim de dedicació exclusiva amb efectes de dia 8 de juliol de 2023.
  • Sr. Antonio Gaspar Gili Millán, conseller electe i portaveu del grup Vox-Mallorca, en règim de dedicació parcial al 75% amb efectes de dia 8 de juliol de 2023.
  • Sr. Jaume Alzamora Riera, conseller electe i portaveu del grup Més per Mallorca, en règim de dedicació exclusiva amb efectes de dia 12 de juliol de 2023.
  • Sr. Antoni Salas Roca, conseller electe i portaveu del grup El Pi-Proposta per les Illes, en règim de dedicació exclusiva amb efectes de dia 14 de juliol de 2023.

Designar els consellers electes i les conselleres electes següents, portaveus suplents dels grups polítics, els quals exerceixen les funcions que els corresponen en règim indicat a continuació:

  • Sr. Bernat Vallori Mairata, conseller electe i portaveu suplent del grup Partit Popular en règim de dedicació exclusiva amb efectes de dia 1 de gener de 2025.
  • Sr. Javier de Juan Martín, conseller electe i portaveu suplent del grup Socialista al Consell de Mallorca, en règim de dedicació exclusiva amb efectes de dia 1 de gener de 2025.
  • Sr. David Gil de Paz, conseller electe i portaveu suplent del grup Vox-Mallorca en règim de dedicació exclusiva amb efectes de dia 1 de gener de 2025.
  • Sra. Catalina Inés Perelló Carbonell, consellera electa i portaveu suplent del Grup Més per Mallorca en règim de dedicació exclusiva amb efectes de dia 1 de gener de 2025.
  • Sra. Magdalena Vives Fernández, portaveu suplent del Grup El Pi- Proposta per les Illes en règim de dedicació exclusiva amb efectes de dia 1 de gener de 2025.

5. Designar els consellers electes i les conselleres electes següents, els quals exerceixen les funcions que els corresponen en règim de dedicació exclusiva:

Grup Partit Popular

  • Antònia Maria Portell Salas, consellera electa, amb efectes de dia 19 d'octubre de 2023.
  • Maria Bauzá Mascaró, consellera electa, amb efecte de dia 19 d'octubre de 2023.
  • Maria Garrido Pascual, amb efectes de dia 14 de març de 2024.

Grup Socialista al Consell de Mallorca

  • Sra. Sofia Alonso Bigler, consellera electa, amb efectes de dia 12 de juliol de 2023.
  • Sr. Joan Ferrer Ripoll, conseller electe, amb efectes de dia 8 de juliol de 2023.
  • Sra. Juana Maria Adrover Moyano, consellera electa, amb efectes de dia 8 de juliol de 2023.
  • Sra. Beatriz Gamundí Molinas, consellera electa, amb efectes de dia 8 de juliol de 2023.

Grup Vox-Mallorca

  • Sra. María Paz Pérez Barceló, consellera electa, amb efectes de dia 8 de juliol de 2023.

Grup Més per Mallorca

  • Sra. Rosa Cursach Salas, consellera electa, amb efectes de dia 8 de juliol de 2023.

2. Comunicar aquest Decret a les persones interessades i publicar el contingut en el Butlletí Oficial de les Illes Balears i en la Seu electrònica del Consell de Mallorca.

3. Donar-ne compte al Ple en la primera sessió que tengui lloc.”

 

Palma, a la data de la signatura electrònica (13 de gener de 2025)

El president del Consell Insular de Mallorca Llorenç S. Galmés Verger