Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

ESCOLA BALEAR D'ADMINISTRACIÓ PÚBLICA (EBAP)

Núm. 16151
Resolució de la consellera de Presidència i Administracions Públiques, a proposta del director general de Funció Pública, per la qual s’aproven les llistes definitives de persones aspirants admeses i excloses, amb indicació de les causes de l’exclusió, en el procediment per proveir llocs de treball de personal funcionari de carrera de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, convocat per la Resolució de 3 de setembre de 2024 (BOIB núm. 116, de 4 de setembre)

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Antecedents

1. Per Resolució de 3 de setembre de 2024 (BOIB núm. 116, de 4 de setembre de 2024) es varen aprovar la convocatòria, les bases, el barem de mèrits i la designació de les comissions tècniques de valoració del procediment per proveir llocs de feina de personal funcionari de carrera de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

2. En data 19 de novembre de 2024 es va publicar en la seu electrònica de la CAIB la Resolució de la consellera de Presidència i Administracions Públiques, a proposta de la directora general de Funció Pública, per la qual s'aproven les llistes provisionals de persones aspirants admeses i excloses, amb indicació de les causes de l'exclusió, en el procediment per proveir llocs de treball de personal funcionari de carrera de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, convocat per la Resolució de 3 de setembre de 2024 (BOIB núm. 116, del 4 de setembre de 2024). Amb aquesta Resolució es va atorgar un termini de deu dies per esmenar la falta o presentar els documents preceptius.

3. Una vegada presentada la documentació o declarat el procedent per esmenar, s'ha comprovat si s'ha donat compliment a l'esmena; circumstància que ha quedat constatada i motivada , pels casos d'inadmissió de l'esmena presentada, mitjançant una diligència que forma part de l'expedient administratiu, reflex dels actes duts a terme en el procediment administratiu en curs.

4. Una vegada transcorregut el termini previst en la Resolució indicada en el punt 2 anterior per tal que les persones excloses esmenin les deficiències detectades i aportin els documents preceptius, i comprovat el compliment de les esmenes presentades, escau l'aprovació i la publicació de la llista definitiva de persones admeses i excloses del procediment per a la provisió de llocs de treball del personal funcionari de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears o d'alguns dels llocs convocats, amb expressió de la causa d'exclusió, convocat per la Resolució de 3 de setembre de 2024 (BOIB núm. 116, del 4 de setembre de 2024).

Fonaments de dret

1. L'article 16 c) de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

2. L'article 6 de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

3. Les bases 15 i 17 de la Resolució de 3 de setembre de 2024 (BOIB núm. 116, del 4 de setembre de 2024) per la qual s'aproven la convocatòria, les bases, el barem de mèrits i la designació de les comissions tècniques de valoració del procediment per proveir llocs de feina de personal funcionari de carrera de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

4. L'article 68 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

5. L'article 35 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Proposta de resolució

Atesos els fets i fonaments de dret exposats, propòs a la consellera de Presidència i Administracions Públiques que dicti una resolució en els termes següents:

1. Tenir per desistides a les persones interessades de les sol·licituds de llocs presentades en relació amb les quals no hagin esmenat o aportat els documents preceptius dins el termini establert.

2. Aprovar la llista definitiva de persones admeses en el concurs o d'alguns dels llocs convocats, en els termes que estableix l'annex 1 d'aquesta Resolució.

3. Aprovar la llista definitiva de persones excloses del concurs o d'alguns dels llocs convocats, amb expressió de la causa d'exclusió per a cada persona i lloc de feina, en els termes que estableix l'annex 2 d'aquesta Resolució.

4. No admetre el desistiment presentat per les senyores Margarita Amengual Tormo i Maria Mercè Verdaguer Massana a la participació en el present procediment convocat per la Resolució esmentada.

5. Publicar aquesta Resolució en la seu electrònica de la CAIB i en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.    

Interposició de recursos

Contra aquesta Resolució, que exhaureix la via administrativa, les persones excloses poden interposar un recurs potestatiu de reposició davant la consellera de Presidència i Administracions Públiques, en el termini d'un mes comptador a partir de l'endemà que s'hagi publicat la Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, d'acord amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

També es pot interposar un recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu de Palma en el termini de dos mesos comptadors a partir de l'endemà que s'hagi publicat aquesta Resolució, d'acord amb els articles 8.2 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.

 

Palma, en data de la signatura electrònica (10 de gener de 2025)

La consellera de Presidència i Administracions Públiques Antònia Maria Estarellas Torrens

 El director general de Funció Pública Antoni Mesquida Bauza

Documents adjunts