Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

AJUNTAMENT DE FERRERIES

Núm. 13108
Nou organigrama municipal

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Es fa públic el Decret d'Alcaldia núm. 8, de data 08/01/2025, que va resoldre un nou organigrama municipal, arran de l'acord de la sessió plenària de caràcter ordinari celebrada el passat 19/12/2024, referit a la presa de possessió del nou regidor del grup PP, Sr. Bartolomé Carreras Capo, en substitució de la regidora Sra. Paloma Abad Ramos.

I la sol·licitud presentada en data 07/01/2025, R.E. 000050/2025, per la regidora del grup PP, Sra. Alicia Martí Pons, qui informa de la renúncia de les gestió de les àrees que li van ser delegades per resolució de batlia núm. 455 de data 21/06/2023.

Seguidament es transcriu textualment la part sucient del Decret de Batlia núm. 8 de 8/1/2025:

"PRIMER. Deixar sense efectes, pels motius exposats en els antecedents, la resolució de batlia núm. 455 de data 21/06/2023, que va resoldre l'organigrama municipal després de les eleccions celebrades el dia 28 de maig de 2023, i una vegada constituïda la Corporació.

SEGON. Prendre coneixement de la renúncia de la regidora del grup PP, Sra. Alicia Martí Pons, de les gestió de les àrees que li van ser delegades per resolució de batlia núm. 455 de data 21/06/2023, presentada en data 07/01/2025, R.E. 000050/2025,

TERCER. Resoldre que el batle, Sr. Pedro Pons Huguet, assumirà les gestions de les següents àrees:

Àrea: SERVEIS JURÍDICS

  • Recursos Humans
  • Contractació
  • Responsabilitat patrimonial
  • Potestat sancionadora (infracció ordenances municipals)

Àrea: SEGURETAT CIUTADANA I MOBILITAT

  • Policia urbana. Vigilància i seguretat.
  • Mobilitat i transport públic (taxis, vehicles de lloguer).
  • Regulació de la circulació i el transport (trànsit rodat, senyalització, marques vials, aparcaments i estacionaments, instal·lacions a la via pública, etc.)
  • Extinció d'incendis i salvament.
  • Convivència i participació ciutadana.

Àrea: SERVEI D'ATENCIÓ AL CIUTADÀ

  • Gestió del SAC
  • Terme municipal i població (Cens, Padró d'habitants, denominació de carrers, entitats i nuclis de població)

Àrea: SERVEIS SOCIALS I COOPERACIÓ

  • Centre de salut; relacions amb el personal sanitari i administratiu adscrit. Serveis sanitaris en general.
  • Inspecció d'aliments i begudes. Proveïment a la població.
  • Salubritat pública en general. Campanyes sanitàries, vacunacions, desratitzacions, etc.
  • Assistència i serveis socials. Personal de l'àmbit i direcció dels serveis socials.
  • Residència geriàtrica
  • Relacions i desenvolupament de programes de la Creu Roja.
  • Fons Menorquí per a la Cooperació

Àrea: ESPORTS

  • Col·laboració amb les entitats esportives.
  • Instal·lacions esportives municipals. Gestió i manteniment.
  • Proves i competicions esportives.
  • Gestió de plans supramunicipals que afectin a la política esportiva.
  • Personal i coordinació esportiva.

QUART. Delegar en el regidor Sr. Vicent Coll Pons, la gestió ordinària de les següents àrees, que compren totes les facultats inherents a la mateixa, salvant la de dictar actes administratius que afectin a tercers. Aquesta delegació es fa dels assumptes que facin referència als serveis que tot seguit es relacionen:

Àrea: URBANISME

  • Planejament urbanístic
  • Obres municipals
  • Gestió i disciplina urbanística

Àrea: MEDI AMBIENT

  • Promoció de la conservació del medi ambient.
  • Serveis de depuració d'aigües residuals.
  • Control i seguiment del funcionament de l'EDAR de Ferreries i Cala Galdana.
  • Impulsió i tramitació d'iniciatives que afectin a camins rurals
  • Servei d'aigua
  • Gestió mediambiental de la platja de Cala Galdana (bandera verda AENOR)

Àrea: RESIDUS I ENERGIA

  • Servei de recollida i tractament de residus sòlids urbans. Neteja viària.
  • Recollida selectiva.
  • Impuls de projectes de sostenibilitat.

Àrea: MANTENIMENT I MILLORA DE LA VIA PÚBLICA

  • Organització, coordinació i gestió de la brigada municipal
  • Parc mòbil
  • Manteniment edificis municipals
  • Manteniment camins rurals

CINQUÈ. Delegar en el regidor, Sr. Ramón Sintes Villalonga la gestió ordinària de les següents àrees, que compren totes les facultats inherents a la mateixa, salvant la de dictar actes administratius que afectin a tercers. Aquesta delegació es fa dels assumptes que facin referència als serveis que tot seguit es relacionen:

Àrea: TURISME

  • Promoció activitat turística. Foment turístic del municipi. Punt d'informació turística.
  • Gestió concessions platja Cala Galdana.
  • Gestió Bandera Blava.
  • Gestió i iniciatives en el sector comercial (informació, guies...).
  • Convocatòries d'ajuts i de Convenis del sector turístic.

Àrea: INDÚSTRIA I COMERÇ

  • Promoció de l'activitat industrial i comercial (informació, guies…)
  • Gestió i manteniment POIFE.
  • Dinamització

Àrea: FESTES

  • Gestió ordinària de l'àrea de Festes, en comprèn totes les facultats inherents.
  • Desenvolupament de programes de festes anuals i altres que en poguessin tenir relació.
  • Gestions per a la programació i impulsió d'actes festius.
 

Àrea: ARTESANIA, FIRES I MERCATS

  • Vigilància i desenvolupament del Mercat Artesà, i altres mercats municipals.
  • Promoció de l'artesania.
  • Organització i gestió de fires.

Àrea: EDUCACIÓ

  • Relacions amb altres administracions i entitats en matèries que tenguin relació amb l'educació.
  • Relacions amb els centres docents de la localitat i altres.
  • Necessitats i censos escolars. Centres d'ensenyament. Escoltes infantils.
  • Conservació i manteniment d'edificis escolars. Transport escolar. Beques i ajudes a l'estudi.
  • Gestions relatives als espais familiars i a l'escola d'estiu.

SISÈ. Delegar en el regidor, Sr. Bartolomé Carreras Capó, la gestió ordinària de les següents àrees, que compren totes les facultats inherents a la mateixa, salvant la de dictar actes administratius que afectin a tercers. Aquesta delegació es fa dels assumptes que facin referència als serveis que tot seguit es relacionen:

Àrea: INFÀNCIA I JOVENTUT

  • Promoció de les activitats per a joves i la seva participació
  • Casal de Joves
  • Relació amb les entitats juvenils
  • Campaments i albergs juvenils

Àrea: FORMACIÓ I OCUPACIÓ

  • Gestió programes del SOIB (joves qualificats, etc.)
  • Orientació i informació ocupacional

SETÈ. Delegar en el regidor, Sr. Guillermo David Alzina Vinent la gestió ordinària de les següents àrees, que compren totes les facultats inherents a la mateixa, salvant la de dictar actes administratius que afectin a tercers. Aquesta delegació es fa dels assumptes que facin referència als serveis que tot seguit es relacionen:

Àrea: SERVEIS ECONÒMICS

  • Intervenció
  • Recaptació
  • Tresoreria
  • Planificació de despeses i execució del pressupost
  • Modificacions i previsions pressupostàries

Àrea: CULTURA

  • Promoció cultural. Relacions amb entitats culturals i programació i impuls d'activitats.
  • Gestió de plans supramunicipals que afecten política cultural.
  • Biblioteca
  • Servei de normalització i política lingüística.
  • Exposicions. Concursos i publicacions.
  • Centre de Geologia de Menorca de Ferreries.
  • Auditori i Centre de Formació de Ferreries

Àrea: CEMENTERI

  • Gestió del cementeri municipal

Àrea: ARXIU MUNICIPAL

  • Gestió de l'arxiu físic i electrònic municipal
 

​​​​​​​VUITÈ. Manar la publicació d'aquesta resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB), d'acord amb l'article 44 del ROF, de la qual se'n donarà compte al Ple de l'Ajuntament en la primera sessió que se celebri.

NOVÈ. Notificar la present resolució als regidors i les regidores als efectes oportuns.

DESÈ. L'Alcaldia es reserva l'exercici de les atribucions delegades, sense acte exprés de revocació d'aquestes, en aquells casos en què es justifiqui la urgència."

 

Signat a Ferreries, a la data de la signatura electrònica (9 de gener de 2025)

El batle Pedro Pons Huguet