Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

SERVEI DE SALUT DE LES ILLES BALEARS

Núm. 9389
Resolució de la directora gerent de l'Hospital Universitari Son Llàtzer per la qual es convoca la provisió, pel sistema de concurs, del lloc de treball de cap/a de secció de Consultes Externes del Servei d'Admissió de la plantilla orgànica autoritzada de l'Hospital Universitari Son Llàtzer

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Fets

És necessari cobrir el lloc de treball de direcció de secció de Consultes Externes del servei d'admissió de la plantilla orgànica autoritzada de l'Hospital Universitari Son Llàtzer.

Fonaments de dret

1. La Llei 55/2003, de 16 de desembre, de l'estatut marc del personal estatutari dels serveis de salut (BOE núm. 301, de 17/12/2003).

2. El Reial decret llei 1/1999, de 8 de gener, sobre selecció de personal estatutari i provisió de places en les institucions sanitàries de la Seguretat Social (BOE núm. 8, de 9 de gener de 1999).

3. La disposició transitòria segona de la Llei 4/2016, de 6 d'abril, de mesures de capacitació lingüística per a la recuperació de l'ús del català en l'àmbit de la funció pública (BOIB núm. 46, de 12 d'abril de 2016).

4. L'Acord de la Taula Sectorial de Sanitat de 13 de maig de 2022 pel qual es regula el sistema de provisió de llocs de treball del personal estatutari de gestió i serveis del Servei de Salut de les illes Balears, ratificat per l'Acord del Consell de Govern de 22 de maig de 2022 (BOIB núm. 70, de 31 de maig de 2022).

Per tot això dicto la següent

Resolució

1. Aprovar la convocatòria per a proveir, pel sistema de concurs, el lloc de treball de direcció de secció de Consultes Externes del servei d'admissió de l'Hospital Universitari Son Llàtzer.

2. Aprovar les bases que regeixen aquesta convocatòria, que figuren en l'annex 1.

3. Designar a les persones integrants de la Comissió de Selecció, que es relacionen en l'annex 2.

4. Aprovar el barem de mèrits aplicable a aquesta convocatòria, segons annex 3.

5. Publicar el model de sol·licitud segons annex 4

6. Publicar aquesta resolució en el Butlletí Oficial de les illes Balears i en la intranet de l'Hospital Universitari Son Llàtzer.

Interposició de recursos

Contra aquesta resolució —que exhaureix la via administrativa— es pot interposar un recurs de reposició davant l'òrgan que la dicta en el termini d'un mes  a comptar  de l'endemà de la data de publicació, d'acord amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment admistratiu comú de les administracions públiques, en relació amb l'article 57 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears

 

També es pot interposar directament un recurs contenciós-administratiu davant els jutjats contenciosos administratius en el termini de dos mesos a comptar de l'endemà de la data de publicació d'aquesta resolució, d'acord amb els articles 8 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa-administrativa, sense perjudici de qualsevol altre recurs que es consideri procedent interposar

 

(Signat electrònicament: 7 de gener de 2025)

​​​​​​​La directora gerent de l'Hospital Universitari Son Llàtzer Soledad Gallardo Bonet

 

ANNEX 1 Bases de la convocatòria

1. Lloc de treball ofert

Cap/a de secció de Consultes Externes del servei d'admissió de la plantilla orgànica autoritzada de l'Hospital Universitari Son Llàtzer.

2. Característiques generals

El règim jurídic del lloc de treball en qüestió és l'establert en la Llei 55/2003, de 16 de desembre, de l'estatut marc del personal estatutari dels serveis de salut, i les disposicions que la desenvolupen. El càrrec s'ocuparà en règim de dedicació exclusiva.

3. Requisits

3.1 Requisits generals

1. Tenir la nacionalitat espanyola o la de qualsevol estat de la Unió Europea o la d'algun estat al qual sigui aplicable la circulació lliure de treballadors en virtut dels tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya. També poden participar (qualsevol que sigui la nacionalitat) els cònjuges d'espanyols i de ciutadans d'altres estats de la Unió Europea sempre que no estiguin separats de dret, a més dels seus descendents que tinguin menys de vint-i-un anys o que tinguin la condició de dependents i superin aquesta edat.

2. Tenir un nomenament com a personal estatutari fix que, en la data de publicació d'aquesta convocatòria, estigui en la situació de servei actiu o en la situació de reserva de lloc i presti servei en institucions sanitàries del Sistema Nacional de Salut. També pot participar en les convocatòries de llocs de treball el personal funcionari de carrera que, en la data de la publicació d'aquesta convocatòria, estigui en la situació de servei actiu o en la situació de reserva de lloc i presti servei en qualsevol administració pública. Tot això sense perjudici del que s'estableix en el punt 6.4 de l'Acord de 22 de maig de 2022.

3. Tenir una titulació oficial que habiliti per a l'exercici professional del lloc de treball (o estar en condicions d'obtenir-la dins del termini per a presentar sol·licituds):

  • Subgrup A1: llicenciatura o grau.
  • Subgrup A2: diplomatura o grau.
  • Subgrup C1: batxillerat i/o formació professional de grau superior.

4. Acreditar, tant en els subgrups A1, A2 com en el C1, els coneixements de català corresponents al nivell B2 per mitjà d'un certificat expedit per l'Escola Balear d'Administració Pública o qualsevol dels expedits, reconeguts com a equivalents o homologats per la Direcció General de Política Lingüística que acreditin aquest nivell de coneixement.

5. Tenir la capacitat funcional necessària per a exercir les funcions que es derivin del nomenament.

6. Tenir compliments setze anys i no sobrepassar l'edat de jubilació forçosa.

7. No haver estat separat del servei —per mitjà d'un expedient disciplinari— de qualsevol servei de salut o administració pública en els sis anys anteriors a la convocatòria, ni estar inhabilitat amb caràcter ferm per a exercir funcions públiques ni, si és el cas, la professió corresponent. En els casos de persones d'altres estats esmentades en el paràgraf, no estar inhabilitat per una sanció o una pena per a l'exercici professional o per a accedir a funcions o serveis públics en el seu estat, ni haver estat separat per mitjà d'una sanció disciplinària de cap de les seves administracions o serveis públics en els sis anys anteriors a la convocatòria.

3.2  Requisits específics

a. Pot participar en aquesta convocatòria el personal estatutari fix de gestió i serveis i el personal funcionari de carrera dels subgrups A1, A2 i C1 que en la data de la publicació de la convocatòria estigui en la situació de servei actiu o en la situació de reserva de plaça i presti servei en una institució sanitària del Sistema Nacional de Salut o en qualsevol altra administració pública.

b. Estar adscrit a la plantilla orgànica de l'Hospital Universitari Son Llàtzer.

c. Mínim, haver aconseguit el nivell III de carrera professional.

d. Presentar un projecte de gestió i organització relacionat amb les funcions del lloc de treball i els objectius del Servei.

3.3 Acreditació dels requisits

a. Els requisits han de complir-se l'últim dia del termini per a presentar sol·licituds en la forma que la convocatòria determini i han de presentar-se en el moment de formalitzar la sol·licitud.

b. En relació amb els requisits generals d'aquesta convocatòria, no és necessària l'acreditació documental per al personal del Servei de Salut de les illes Balears —a excepció del nivell de coneixements de català—, perquè el Servei de Recursos Humans farà les comprovacions necessàries d'ofici, tret que l'aspirant s'oposi manifestament a la sol·licitud.

c. En el cas del personal no pertanyent al Servei de Salut de les illes Balears, sí que haurà d'aportar la documentació acreditativa — original o una còpia autèntica— de tots els requisits en els termes establerts en l'apartat 3.3.a).

4. Característiques i funcions a desenvolupar

La persona que obtingui el lloc de treball dependrà del Coordinador d'Admissió, Arxiu Documentació, i exercirà les funcions pròpies de cap de la Secció de Consultes Externes en el servei d'admissió, entre elles les següents:

a. Coordinar les tasques administratiu-assistencials d'Admissió Consultes Externes.

b. Elaborar els informes corresponents.

c. Elaborar circuits, procediments i instruccions, així com mantenir-los actualitzats.

d. Controlar i fer seguiment periòdic dels registres del Servei d'Admissió.

e. Mantenir la comunicació fluida amb els diferents Serveis i unitats de la Gerència, a fi d'aconseguir la màxima eficàcia en la seva actuació i en la seva resposta sobre protocols de funcionament establerts des de la Direcció i la pròpia Gerència.

f. Participació en aquelles comissions o grups de treball en les quals sigui requerida la seva presència.

g. Fomentar el treball en equip i la participació en fòrums de coordinació i comitès establerts, afavorint una adequada integració i coordinació d'objectius i projectes amb altres àmbits de l'organització.

h. Gestionar els recursos humans administratius del Servei d'Admissió Consultes Externes, en dependència jeràrquica directa.

i. Coordinar-se amb altres departaments i professionals involucrats en la gestió de pacients, tant internament com externament (Atenció Primària i centres concertats/privats).

j. Gestionar el sistema de gestió de la qualitat del Servei de ADM CEX.

k. Atendre i resoldre les incidències de les diferents àrees d'Admissió CEX

l. La realització de quantes funcions li delegui el Coordinador d'Admissió, Arxiu Documentació.

5. Tràmit de sol·licitud

5.1 Els aspirants han de presentar la sol·licitud per mitjà del model de l'annex 4, juntament amb el projecte de gestió i organització, en el termini de vint dies hàbils a comptar des de l'endemà de la publicació de la convocatòria en el Butlletí Oficial de les illes Balears.

5.2 Es pot formalitzar en el Registre de l'Hospital Universitari Son Llàtzer o per mitjà de qualsevol de les vies previstes en l'article 16.4 de la Llei 39/2015 del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

5.3 Ha de dirigir-se al Departament de Recursos Humans de l'Hospital de Son Llàtzer.

5.4 A la sol·licitud s'ha d'adjuntar la documentació que s'especifica en l'apartat 6 de la convocatòria, en documents originals o còpies autèntiques.

5.5 Una vegada vençut el termini per a presentar sol·licituds, es publicaran en la intranet de l'Hospital de Son Llàtzer les llistes provisionals d'admesos i exclosos, especificant la causa de l'exclusió.

5.6 Els aspirants disposaran d'un termini de tres dies hàbils a comptar des de l'endemà de la publicació de les llistes provisionals per a presentar reclamacions —que no tindran caràcter de recurs— o per a esmenar, si és el cas, el defecte que hagi motivat l'exclusió o corregir errors detectats en la consignació de les dades personals.

5.7 Posteriorment es publicaran en el mateix portal web les llistes definitives de candidats admesos i exclosos, en els quals s'especificarà la causa d'exclusió de cada persona. Al mateix temps es publicarà la llista provisional de puntuacions dels mèrits dels candidats.

5.8 Atesos els principis d'eficiència i celeritat, en el cas que únicament concorri un candidat i sempre que compleixi les condicions i els requisits que s'estableixen en l'apartat 7.5 de l'Acord, independentment de la puntuació mínima per a adjudicar el lloc de treball, se li podrà eximir de valorar els mèrits al·legats i adjudicar-li directament el lloc de treball.

6. Documentació que aportar

6.1 Sol·licitud per a participar en el procés selectiu, que es pot trobar en la intranet de l'Hospital de Son Llàtzer.

6.2 Documentació relativa als requisits establerts en l'apartat 3.

7. Sistema selectiu

7.1 Abans de la valoració de la Comissió de Selecció, el Departament de Recursos Humans revisarà cada sol·licitud per a verificar si l'aspirant compleix els requisits per a concórrer al procés selectiu i farà una primera valoració dels mèrits al·legats i acreditats en relació amb les característiques del lloc de treball.

7.2 El procediment per a proveir aquest lloc de treball és el concurs específic, de manera que es valorarà si els mèrits s'adeqüen a les característiques del lloc.

7.3 Els mèrits acreditats es valoraran amb referència a la data de venciment del termini per a presentar sol·licituds.

7.4 Els mèrits al·legats es poden acreditar per mitjà de la documentació següent:

a. Antiguitat, experiència professional i grau de carrera professional: certificat expedit per l'administració pública corresponent.

b. Estudis acadèmics reglats i formació de postgrau: còpia autèntica del títol o del resguard acreditatiu (anvers i revers).

c. Si es presenten títols d'estudis cursats a l'estranger, s'ha d'acreditar l'homologació del ministeri competent en materia d'educació.

d. Coneixements de català: certificat expedit per l'Escola Balear d'Administració Pública (EBAP) o ben expedit o homologat per la institució que tingui les competències en certificació de català o reconegut com a equivalent per la normativa autonòmica vigent.

e. Cursos de formació: només es valorarà la formació acreditada per mitjà de certificats d'aprofitament.

7.5 En el procés de valoració dels mèrits es pot exigir formalment al candidat que aclareixi determinats documents que hagi adjuntat o que aportació la documentació addicional que s'estimi necessària per a comprovar els mèrits al·legats.

7.6 Els mèrits seran valorats per la Comissió de Valoració, els membres de la qual figuren en l'annex 2. Tots els membres de la Comissió tenen la condició de personal estatutari fix o funcionari de carrera en una plaça, una categoria, un cos, un grup o una escala per als quals s'exigeix tenir una titulació de nivell acadèmic igual o superior que l'exigida per al lloc de treball ofert. Pertànyer a la Comissió és sempre a títol individual, de manera que no es pot pertànyer a ella en representació d'una altra persona.

8. Resolució de la convocatòria i efectes

8.1 D'acord amb el punt 10.1 de l'Acord de la Taula Sectorial de Sanitat de 13 de maig de 2022, la Comissió de Valoració elaborarà una llista amb les puntuacions dels mèrits de cada candidat i elevarà a l'òrgan competent una proposta motivada de nomenament del qual hagi obtingut la puntuació més alta. No obstant això, pot proposar de manera motivada que es declari deserta la convocatòria si no ha concorregut cap aspirant que compleixi els requisits o no aconsegueixi la puntuació mínima prevista.

8.2 L'òrgan competent per a resoldre ha de dictar una resolució provisional del concurs, que ha d'indicar la puntuació obtinguda per cada aspirant admès i ha de publicar-se en la intranet del de l'Hospital de Son Llàtzer.

8.3 Contra aquesta resolució es podran presentar al·legacions en el termini de set dies hàbils a comptar des de l'endemà de la publicació. Les al·legacions registrades seran resoltes per mitjà de la resolució en la qual es publiquin la llista de definitiva i el nomenament del candidat designat per a ocupar el lloc de treball —o bé la declaració que la convocatòria ha quedat deserta, si escau—, que es farà pública en el mateix portal web i també en el Butlletí Oficial de les illes Balears.

8.4 El candidat designat ha de prendre possessió del lloc de treball dins del termini màxim d'un mes a partir de l'endemà de la publicació de la resolució a què es refereix el punt anterior. No obstant això, l'òrgan convocant pot prorrogar aquest termini si el candidat designat el sol·licita i el justifica degudament.

8.5 En el cas que, per qualsevol motiu, el candidat designat no prengui possessió del lloc de treball, l'òrgan competent pot designar al candidat de la llista que el segueixi per ordre de puntuació.

8.6 El candidat designat obtindrà un nomenament per a ocupar el lloc de treball convocat i la seva situació serà la següent:

a. Si té la condició d'estatutari fix del Servei de Salut de les illes Balears amb plaça en el mateix centre, ocuparà el lloc de treball com a personal estatutari fix de la seva categoria en el mateix centre.

b. Si té la condició d'estatutari fix del Servei de Salut de les illes Balears amb plaça en un altre centre, passarà a ocupar directament el lloc de treball en el centre de destí i quedarà en la situació de reserva respecte a la seva plaça estatutària fixa.

c. Si té la condició d'estatutari fix d'un altre servei de salut, passarà a ocupar directament el lloc de treball en el centre de destí i quedarà en la situació administrativa que li correspongui segons la legislació aplicable.

d. Si té la condició de funcionari de carrera amb plaça fixa en una altra administració pública, passarà a ocupar directament el lloc de treball en el centre de destí i quedarà en la situació administrativa que li correspongui segons la legislació aplicable.

8.7 Els efectes econòmics i administratius del nomenament només es produiran una vegada que s'hagi fet la presa de possessió del lloc de treball.

8.8 El treballador nomenat no podrà participar a concurrència d'altres llocs de cap en els concursos de provisió de llocs de treball durant un termini mínim de dos anys a comptar des del dia en què hagi pres possessió del lloc. Aquesta previsió no és aplicable en els supòsits de remoció o supressió del lloc de treball, de redistribució d'efectius o altres supòsits de mobilitat forçosa.

8.9 En els supòsits de renúncia, de cessament en el lloc de treball proveït per mitjà del sistema de lliure designació o de cessament per no haver superat les avaluacions que corresponguin a aquest lloc, aquest treballador deixarà d'ocupar el lloc obtingut i passarà a ocupar la plaça bàsica de la seva categoria des de la data en què el supòsit sigui efectiu.

9. Cessament

9.1 Són causes de cessament en el lloc de treball obtingut les que estableix el punt 16 de l'Acord de la Taula Sectorial de Sanitat de 13 de maig de 2022.

9.2 Així mateix, en cas de renúncia o cessament, serà aplicable el que s'estableix en aquest mateix punt de l'Acord.

10. Avaluació de l'acompliment

10.1 El treballador nomenat haurà de superar l'avaluació de l'acompliment professional i del compliment dels objectius del lloc de treball obtingut. Per tant, la continuïtat en aquest lloc de treball queda vinculada a superar aquesta avaluació.

10.2 La primera avaluació es farà en complir el primer any des de la data en què hagi pres possessió del lloc de treball.

10.3 A aquest efecte s'aplicarà el procediment d'avaluació establert en el punt 15 de l'Acord de la Taula Sectorial de Sanitat de 13 de maig de 2022.

 

ANNEX 2 Comissió de Selecció

La Comissió de Selecció està formada per tres membres, que són personal estatutari fix del Servei de Salut, del mateix grup professional (o d'un superior) que el del lloc de treball convocat, tots amb veu i vot:

  • President: Agustín Romero Frais; suplent: Antoni Cerdà Canaves.
  • Vocal: Mª Dolores Vivancos Pérez; suplent: Teresa Ruiz Castaño.
  • Secretari: Javier Mancho Iglesias; suplent: Nieves Álvarez Torres.

 

ANNEX 3 Barem de mèrits

L'Acord de la Taula Sectorial de Sanitat de 13 de maig de 2022 estableix els següents mèrits:

A. Mèrits generals de consideració necessària (puntuació màxima, 45 punts). Aspectes que es valoraran:

1. Antiguitat

2. Nivell de coneixements de català

3. Grau de carrera professional

4. Formació:

4.1. Estudis acadèmics reglats

4.2. Formació de postgrau

4.3. Formació continuada i de perfeccionament

B. Mèrits específics relacionats amb el lloc de treball (puntuació màxima, 55 punts).

Aspectes que es valoraran:

1. Currículum professional

2. Projecte de gestió i organització

3. Entrevista personal

A continuació, es desglossa cadascun dels mèrits que es valoraran.

A. Mèrits generals de consideració necessària (puntuació màxima, 45 punts)

1. Antiguitat: serveis prestats (puntuació màxima,18 punts)

Serveis prestats

Puntuació

En una categoria de gestió i serveis del subgrup A1

0,20 punts/ mes

En una categoria de gestió i serveis del subgrup A2

0,18 punts/ mes

En una categoria de gestió i serveis del subgrup C1

0,16 punts/ mes

Es computarà per mesos de servei en el Sistema Nacional de Salut o en altres administracions públiques; no es computen els serveis prestats simultàniament amb altres al·legats.

2. Nivell de coneixements de català (puntuació màxima, 4,5 punts)

Només es valorarà el certificat del nivell més alt que s'acrediti, a més del certificat de coneixements de llenguatge administratiu, la puntuació del qual s'acumularà a la del primer. En qualsevol cas, només es valoren els certificats d'un nivell superior a l'exigit com a requisit d'accés a la funció pública d'acord amb la normativa vigent en el moment de la convocatòria. Per a participar en un procediment per a cobrir llocs de treball adscrits conjuntament a diferents a cossos, escales i categories és necessari tenir el certificat de coneixements de català corresponent al cos o escala de més exigència.

Nivell de català

Puntuació

C2 (certificat de nivell superior)

3,5

C1 (certificat de nivell de suficiència)

2,5

B2 (certificat de nivell intermedi)

2

LA (certificat de llenguatge administratiu)

1

3. Grau de carrera professional (puntuació màxima, 13,5 punts)

Es valorarà segons el nivell de carrera professional consolidat. Els nivells no són acumulables.

Nivell de carrera

Puntuació

III

9,75

IV

13,50

4. Formació (puntuació màxima, 9 punts)

4.1    Estudis acadèmics reglats i completats de nivell igual o superior i diferents a la titulació requerida per al nomenament en la categoria d'origen que estiguin directament relacionats amb el lloc de treball ofert.

Titulació

Puntuació

Per cada títol original al requerit per a la categoria d'origen

9,75

Per cada títol superior al requerit per a la categoria d'origen

13,50

4.2    Formació de postgrau

Estudis de doctorat

Puntuació

Títol de doctorat

9

Màster oficial universitari

6

Suficiència investigadora o DEA

4

Programa formatiu predoctoral completat

2,5

   

 

Puntuació

LRU

ECTS

Màster

2,0

4,5

Especialista

1,5

3,0

Expert

1,0

2,0

Curs

0,5

1,0

En el cas dels màsters oficials universitaris, no podran valorar-se com a formació predoctoral i alhora com una acció formativa de postgrau. Les puntuacions en els estudis de postgrau no són acumulables.

4.3    Formació continuada i de perfeccionament

Es valoren els cursos de formació, d'acord amb el barem següent:

Puntuació en hores

Puntuació

Per cada 10 hores

0,05 punts

 

Puntuació en crèdits

Puntuació

Per cada crédit ECTS (25 hores)

0,20 punts

Per cada crédit LRU (10 hores)

0,05 punts

Únicament es valorarà la formació continuada dels últims deu anys.

No es valoraran com a mèrit els estudis que siguin requisit previ i necessari per a cursar els estudis que es valorin. A aquest efecte, es considera com a requisit previ i necessari la titulació conduent a una altra titulació o que quedi absorbida per una altra titulació valorada com a mèrit.

Es valoraran tots els cursos de formació certificats amb aprofitament, impartits o promoguts per les entitats següents:

  • Qualsevol administració pública de base territorial o per alguna entitat del sector públic institucional (d'acord amb la definició donada per l'article 2 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic).
  • Qualsevol universitat i escola d'administració pública.
  • Els cursos impartits en el marc dels acords de formació continuada i per a l'ús de les administracions públiques i per a les organitzacions sindicals, quan siguin promotores d'aquests acords.
  • Els cursos certificats per la Comissió de Formació Continuada del Sistema Nacional de Salut per als llocs de treball que tinguin com a requisit pertànyer a un cos de l'escala sanitària o una titulació sanitària. En aquests casos, els cursos es valoren conforme als crèdits certificats per aquesta Comissió de Formació Continuada.

Només es valoraran els cursos de formació que estiguin relacionats directament amb les funcions pròpies del lloc convocat. En aquest sentit, es considera que ho estan els cursos de formació de les següents àrees: atenció a l'usuari, ofimàtica, admissions, targeta sanitària individual, història clínica, e-SIAP, gestió d'informació i documentació clínica, documentació i administració sanitària, règim jurídic del personal estatutari, administració electrònica, protecció de dades personals, qualitat i prevenció de riscos laborals.

En el cas que figurin simultàniament crèdits i hores, la valoració es farà sempre pels crèdits certificats. En el cas que no figuri el tipus de crèdits, la valoració es farà sempre pels crèdits LRU.

En el cas que no s'especifiquin hores ni crèdits, no es valorarà el curs de formació.

B. Mèrits específics (puntuació màxima, 55 punts)

1. Currículum professional (puntuació màxima, 35 punts)

La valoració del currículum es quantificarà segons la naturalesa del lloc de treball ofert, bé tenint en compte l'experiència en llocs de treball similars o bé per la similitud entre el contingut tècnic i l'especialització dels llocs ja ocupats amb els del lloc ofert.

La valoració del currículum professional s'estructura en tres apartats:

Serveis prestats

Puntuació

Haver ocupat llocs de direcció amb un complement de destí superior al nivell 24

0,20 punts/mes

Haver ocupat llocs de direcció amb un complement de destí igual al nivell 24

0,15 punts/mes

Haver ocupat llocs de direcció amb un complement de destí inferior al nivell 24

0,10 punts/mes

1.2. Serveis prestats en categories estatutàries de gestió i serveis dels subgrups A1, A2 i C1 en l'àrea d'activitat d'Atenció a les Persones del Servei d'Admissió.

Serveis prestats

Puntuació

Haver prestat servei com a directiu en institucions sanitàries del Sistema Nacional de Salut en el subgrup A1

0,20 punts/mes

Haver prestat servei com a directiu en institucions sanitàries del Sistema Nacional de Salut en el subgrup A2

0,18 punts/mes

Haver prestat servei com a directiu en institucions sanitàries del Sistema Nacional de Salut en el subgrup C1

0,16 punts/mes

Haver prestat servei com a directiu en institucions sanitàries del Sistema Nacional de Salut en el subgrup A1, A2 o C1

0,15 punts/mes

Haver prestat altres serveis en llocs de treball similars o amb similar contingut tècnic i especialització en el subgrup A1, A2 o C1

0,10 punts/mes

1.3. Altres experiències professionals relacionades amb el lloc de treball ofert

Serveis prestats

Puntuació

Haver ocupat llocs de direcció amb un complement de destí superior al nivell 24 en l'àrea d'activitat de Control i Organització de Personal i Agendes del servei d'Admissió

0,20 punts/mes

Haver ocupat llocs de direcció amb un complement de destí igual al nivell 24 en l'àrea d'activitat de Control i Organització de Personal i Agendes del servei d'Admissió

0,15 punts/mes

Haver ocupat llocs de direcció amb un complement de destí inferior al nivell 24 en l'àrea d'activitat de Control i Organització de Personal i Agendes del servei d'Admissió

0,10 punts/mes

2. Projecte de gestió i organització (puntuació màxima, 10 punts)

Els candidats han de presentar un projecte de gestió i organització relacionat amb l'àmbit d'actuació del lloc de treball ofert.

Aquest projecte ha d'ajustar-se a l'entorn i als recursos humans i materials disponibles en la unitat administrativa en què s'enquadra el lloc de treball i ha d'elaborar-se basant-se en els objectius del lloc que determini aquesta convocatòria. Es podrà requerir exposar i defensar el projecte en una sessió pública.

Fase

Puntuació

Fonamentació

2

Objectius i capacitació

4

Coordinació i seguiment

4

3. Entrevista (puntuació màxima, 10 punts)

Fase

Puntuació

Nivell competencial

5

Actitud

5

 

Documents adjunts