Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

FUNDACIÓ INSTITUT D'INVESTIGACIÓ SANITÀRIA ILLES BALEARS (IDISBA)

Núm. 845767
Resolució del director gerent de la Fundació Institut d'Investigació Sanitària Illes Balears per la qual es convoca un procés selectiu per cobrir temporalment una plaça de personal laboral de la categoria de tècnic o tècnica auxiliar d'administració, del grup professional D, per suplir una excedència amb reserva de lloc de treball d'aquesta plaça corresponent a la Unitat d'Administració i Gestió (codi L03140001), dotada a la relació de llocs de treball (RPT) de la Fundació IDISBA Codi d’expedient: 2024-56-RLTIDISBA

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

El Decret 68/2012, de 27 de juliol, pel qual es regula el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB), estableix a l'article 15 la competència per ordenar la inserció d'edictes al BOIB i, al punt 4, especifica que les institucions o ens públics no esmentats als tres primers punts han d'acreditar els òrgans i les persones que, d'acord amb la seva normativa específica, estan facultats per ordenar o sol·licitar la inserció de textos al BOIB. Si no hi ha acreditació específica, cal entendre que correspon a qui exerceixi la representació de l'òrgan, l'ens o la institució que emana el text.

D'altra banda, d'acord amb l'article 27 dels estatuts de la Fundació, la Direcció Gerència de la Fundació té la competència per desenvolupar la política de personal aprovada pel Patronat i, amb aquesta finalitat, seleccionar el personal, subscriure o rescindir els contractes, executar els acords del Patronat en matèria de retribucions, acordar les sancions, exercir la direcció superior del personal al servei de la Fundació i mantenir les relacions amb els òrgans de representació del personal, a més de totes aquelles actuacions que en aquesta matèria li siguin encomanades, sens perjudici de les funcions que corresponen a la Presidència.

Per tot això, dict la següent

Resolució

Ordenar la inserció al Butlletí Oficial de les Illes Balears de la convocatòria, amb codi d'expedient 2024-56-RLTIDISBA, per cobrir temporalment una plaça de personal laboral de la categoria de tècnic o tècnica auxiliar d'administració, del grup professional D, per suplir una excedència amb reserva de lloc de treball d'aquesta plaça corresponent a la Unitat d'Administració i Gestió (codi L03140001), dotada a la relació de llocs de treball (RPT) de la Fundació IDISBA.

 

Palma, en data de la signatura electrònica (20 de desembre de 2024)

El director gerent de la Fundació Carlos Enrique Herrero

 

ANNEX 1 Convocatòria del procés selectiu per cobrir temporalment una plaça de personal laboral de la categoria de tècnic o tècnica auxiliar d'administració, del grup professional D, per suplir una excedència amb reserva de lloc de treball d'aquesta plaça corresponent a la Unitat d'Administració i Gestió (codi L03140001), dotada en la relació de llocs de treball (RPT) de la Fundació IDISBA

La Fundació té encomanades, entre d'altres, les funcions de gestionar mitjans i recursos al servei d'execució de programes de recerca clínica, bàsica i aplicada, el desenvolupament tecnològic i la innovació al camp de la salut.

Per poder dur a terme aquestes funcions, la Fundació necessita convocar temporalment una plaça de personal laboral de la categoria de tècnic o tècnica auxiliar d'administració, del grup professional D, per suplir una excedència amb reserva de lloc de treball d'aquesta plaça corresponent a la Unitat d'Administració i Gestió (codi L03140001), dotada a la relació de llocs de treball (RPT) de la Fundació IDISBA.

L'article 23.2 de la Llei 7/2010, de 21 de juliol, del sector públic instrumental de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, estableix els criteris que han de seguir els ens públics de l'Administració de la Comunitat Autònoma en la contractació de personal laboral, i preveu que «la selecció del personal s'ajustarà als sistemes i als procediments que s'estableixen a la Llei de la funció pública de les Illes Balears».

Els articles 17 i 18 de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la comunitat autònoma de les Illes Balears, disposen que s'han d'aplicar els principis d'igualtat, mèrit, capacitat i publicitat a les contractacions.

L'apartat segon B de l'Acord del Consell de Govern de 23 de febrer de 2007, de modificació de l'àmbit d'aplicació i de determinació de l'abast de control del punt 5 de l'Acord del Consell de Govern de 19 de desembre de 1995, preveu la comptabilitat i la rendició de comptes de les empreses públiques de la comunitat autònoma de les Illes Balears, pel que fa a la selecció del personal dels ens públics de la comunitat autònoma.

Per tot això, i en l'exercici de les competències que m'atribueix l'article 28.1 i dels estatuts fundacionals vigents,

CONVOC:

El procés per cobrir temporalment una plaça de personal laboral de la categoria de tècnic o tècnica auxiliar d'administració, del grup professional D, per suplir una excedència amb reserva de lloc de treball d'aquesta plaça corresponent a la Unitat d'Administració i Gestió (codi L03140001), dotada en la relació de llocs de treball (RPT) de la Fundació IDISBA amb els requisits, les característiques i els criteris de selecció següents:

I. Requisits de participació

  • Estar en possessió del cicle formatiu de grau mitjà a l'àmbit de Gestió Administrativa, o batxillerat, o titulació superior.
  • Acreditar com a mínim el nivell B2 de català.
  • Tenir complits setze anys i no excedir, si s'escau, de l'edat màxima de jubilació forçosa.
  • Tenir la nacionalitat espanyola o una altra nacionalitat en els casos en què l'article 57 del Text refós de l'Estatut bàsic de l'empleat públic (TREBEP) permeti l'accés a l'ocupació pública.

Cal tenir nacionalitat espanyola, d'altres estats membres de la Unió Europea o d'aquells estats als quals, en virtut de tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya, els sigui aplicable la lliure circulació de treballadors. També seran admesos el cònjuge, els descendents i descendents del cònjuge, tant d'espanyols i espanyoles com de nacionals dels altres estats membres de la Unió Europea, independentment de la seva nacionalitat, sempre que els cònjuges no estiguin separats de dret i els descendents siguin menors de 21 anys o més grans, però visquin a càrrec dels seus progenitors.

Les persones estrangeres a què es refereixen els apartats anteriors, així com aquelles amb residència legal a Espanya, poden accedir a les administracions públiques com a personal laboral, en igualtat de condicions que espanyols i espanyoles.

  • Posseir la capacitat funcional per exercir les tasques.

Les persones amb una discapacitat reconeguda seran admeses en la realització de les proves lliures sense necessitat d'acreditar les seves condicions psíquiques, físiques i sensorials abans que comencin, sense perjudici que, superat el procés selectiu, en presentar la documentació per ser nomenades o contractades, hagin d'acreditar, com la resta de persones aspirants, la seva capacitat per desenvolupar les funcions i tasques dels llocs de treball que es convoquen i per prestar el servei públic corresponent.

Així mateix, en cas que s'accedeixi per la quota de reserva de persones amb discapacitat, cal tenir legalment reconeguda una discapacitat de grau igual o superior al 33% i acreditar-la. Aquest cas només es preveu al concurs oposició d'estabilització.

Això no obstant, i d'acord amb el Decret 66/1999, de 9 de març, sobre l'accés a la funció pública de les persones amb discapacitat i dels equips de valoració multiprofessional, les persones que es presentin a un procés selectiu, sigui lliure o per torn reservat, i sol·licitin alguna adaptació per fer les proves, així ho han de fer constar expressament a la sol·licitud de participació i especificar-hi de quin tipus (temps o mitjans materials). En aquest cas, també s'ha d'aportar la certificació pertinent en què consti el tipus i el grau de disminució.

A aquest efecte, els òrgans tècnics de selecció han de decidir sobre les peticions d'adaptacions que s'efectuïn. Amb aquesta finalitat poden requerir un informe sobre la sol·licitud d'adaptació als equips de valoració multiprofessional.

  • No haver patit un acomiadament mitjançant expedient disciplinari del servei de cap entitat del sector públic, d'òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni estar en inhabilitació absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial. En cas de ser nacional d'un altre Estat, no estar en inhabilitació o en situació equivalent ni haver rebut sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, al seu Estat i en els mateixos termes, l'accés a l'ocupació pública.
  • Emplenar el formulari d'inscripció (annex 2) i el formulari d'autoavaluació (annex 3) de la convocatòria.
  • Presentar la descripció del currículum vitae (CV).

No es valoren els CV de les persones que no compleixen els requisits.

II. Funcions

  • Atenció telefònica. L'auxiliar administratiu ha d'estar preparat per rebre qualsevol tipus de telefonada que es produeixi a l'empresa. A més de tenir capacitats d'atenció al públic, ha de saber passar les telefonades al personal específic de l'empresa a què corresponen.
  • Operacions administratives de suport.
  • Operacions administratives de gestió sanitària i d'investigació.
  • Tractament informàtic de la informació.
  • Atenció al públic. La recepció de persones que arriben a l'empresa també és una tasca d'aquest professional. Per aquest motiu, són importants la bona presència i les habilitats comunicatives.
  • Gestió burocràtica. La recepció, la custòdia i la remissió de documents són activitats diàries que ha de realitzar aquest professional de l'administració. S'han de garantir als emissors que els documents s'han rebut.
  • Realització de càlculs. Dins les funcions d'un auxiliar administratiu, també se'n troben algunes de caràcter matemàtic bàsic. És possible que calgui treballar amb alguns elements de la comptabilitat o la gestió de factures.
  • Organització del dia a dia. L'auxiliar administratiu s'ha d'assegurar de tenir en compte tots els esdeveniments que estan registrats dins de l'agenda empresarial i que aquests esdeveniments es compleixin a través de la comunicació correcta als superiors.
  • Tenir coneixements d'ofimàtica. Utilitzar els elements que hi ha a l'oficina és un requisit indispensable. Per això, cal estar familiaritzat amb l'ús de tecnologies com ara dispositius digitals, internet o programes de gestió.

III. Presentació de sol·licituds

Les sol·licituds es poden presentar al registre físic de la Fundació Institut de Recerca Sanitària Illes Balears o mitjançant el correu electrònic(1)  de la Unitat de Recursos Humans: idisba.convocatorias@ssib.es . S'ha d'indicar el codi d'expedient «2024-56-RLTIDISBA» a l'assumpte del correu electrònic.

El termini de recepció de sol·licituds és de 15 dies hàbils des de l'endemà de la data de publicació de la convocatòria.

Les persones aspirants han de presentar juntament amb la sol·licitud la documentació acreditativa dels requisits i dels mèrits que al·leguin de la manera que estableixen aquestes bases. No es pot valorar cap mèrit que no s'hagi acreditat amb l'aportació de la documentació corresponent dins el termini de presentació de sol·licituds.

Els errors de fet, materials o aritmètics que es puguin advertir a la sol·licitud poden ser corregits en qualsevol moment d'ofici o a petició de l'interessat o de la interessada.

(1 )Els documents adjunts al correu han d'estar en format PDF i comprimits en un sol ZIP.

IV. Admissió de les persones aspirants

Un cop vençut el termini per presentar les sol·licituds i la documentació requerida per participar en el procediment de selecció, la Direcció Gerència de l'IdISBa dictarà una resolució per declarar aprovada la llista provisional de persones aspirants admeses i excloses, i n'indicarà les causes d'exclusió. Aquesta resolució es publicarà al web de l'IdISBa ( www.idisba.es ).

Les persones aspirants excloses o omeses disposen d'un termini de 3 dies hàbils, comptant a partir de l'endemà de la publicació de la resolució, per esmenar el defecte que en motivés l'exclusió o omissió, així com per adjuntar, en cas pertinent, la documentació que sigui preceptiva. En cas de no esmenar o adjuntar la documentació indicada, s'entendrà que desisteixen a la seva sol·licitud.

Un cop vençut aquest termini, es dictarà una resolució mitjançant la qual s'aprovarà la llista definitiva de persones admeses i excloses del procés selectiu. En aquesta resolució s'han d'indicar les instruccions perquè qui vulgui anar a l'entrevista pugui confirmar-hi l'assistència.

S'obrirà un termini de 3 dies hàbils per presentar al·legacions de les puntuacions obtingudes a la llista definitiva.

V. Reserva a favor de les persones amb discapacitat

A l'IdISBa hi ha una reserva del 7% dels llocs de treball per a persones amb discapacitat, segons el Reial Decret Llei 5/2015 del TREBEP. No obstant això, aquesta plaça no està reservada a aquest efecte.

VI. Tribunal qualificador

  • · Carlos Enrique Herrero, director gerent de l'IdISBa, en qualitat de president del tribunal.
  • · Maria Magdalena Santandreu Oliver, tècnica administrativa de l'IdISBa, en qualitat de vocal del tribunal.
  • · Antonio Cabrera Anguita, responsable de l'àrea econòmica de l'IdISBa, en qualitat de vocal del tribunal.
  • · Representant de RH de l'IdISBa, en qualitat de secretari o secretària del tribunal.

Membres suplents:

  • Jaume Arbona Vidal, tècnic de gestió de projectes privats de l'IdISBa.
  • Marga Frontera Borrueco, responsable de laboratori i infraestructures.

El tribunal qualificador pot declarar, previ informe motivat, la convocatòria deserta a causa de la manca d'adequació de candidats i candidates.

El tribunal qualificador d'aquest procés selectiu, d'acord amb l'article 14 de la Constitució espanyola, ha de vetllar pel compliment estricte del principi d'igualtat d'oportunitats entre ambdós sexes.

El procediment d'actuació del tribunal s'ha d'ajustar en tot moment al que disposa la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment comú, així com a la resta de disposicions vigents.

Correspon al tribunal considerar, verificar i apreciar les incidències que puguin sorgir en el desenvolupament d'aquest procés de selecció, i adoptar sobre això les decisions motivades que consideri pertinents.

VII. Resolució de la convocatòria i publicació de la borsa

Un cop finalitzat el procés selectiu, el tribunal qualificador elaborarà una resolució definitiva de totes les persones aspirants, ordenada segons la puntuació total obtinguda, de major a menor, que implicarà la constitució duna borsa de treball per als dos propers anys en el lloc ofert a la publicació de l'oferta, amb priorització del mateix ordre de puntuació. Aquesta resolució és publicarà al web de la Fundació (www.idisba.es ).

La contractació i la constitució de la borsa de treball es fan d'acord amb l'ordre de prelació.

VIII. Modalitat de contractació

  • Tipus de contracte: contracte d'interinitat fins a la finalització de l'excedència de la persona titular de la plaça.
  • Categoria: auxiliar administratiu.
  • Grup professional: grup D de l'I conveni col·lectiu per al personal laboral al servei de la Fundació Institut d'Investigació Sanitària Illes Balears (IdISBa).
  • Jornada laboral: 37.5 hores setmanals (completa).
  • Remuneració: 22 399,62 € bruts anuals.
  • Ubicació: IDISBA – Edifici S, Hospital Universitari Son Espases.
  • Codi RPT: L03140001.
  • Unitat: Unitat d'Administració i Gestió.

IX. Acreditació de requisits i mèrits

Els requisits i mèrits que al·leguin les persones aspirants s'han d'acreditar mitjançant la presentació de còpia o còpia compulsada de la documentació següent:

a) Experiència professional: mitjançant certificat signat per la persona responsable de l'entitat on s'han prestat els serveis amb especificació del temps d'experiència en els diferents àmbits que es valoren en aquesta convocatòria. En cas de no ser possible, cal presentar el contracte i la vida laboral.

b) Titulació acadèmica: còpia de les dues cares del títol. En cas de titulacions expedides a l'estranger, cal aportar l'homologació corresponent del Ministeri d'Educació, Formació Professional i Esports. Si el títol procedeix d'un estat membre de la Unió Europea, cal presentar el certificat acreditatiu del reconeixement o de l'homologació del títol equivalent, de conformitat amb la Directiva 89/48/CEE, de 21 de desembre de 1988, el Reial Decret 1837/2008, el Reial decret 967/2014 i altres normes de transposició i desplegament.

c) Cursos, seminaris, beques, etc.: còpia dels certificats o diplomes acreditatius dels cursos que s'han dut a terme, amb expressió del nombre d'hores de durada de l'acció formativa o ECTS.

d) Coneixements orals i escrits d'idiomes: mitjançant còpia de certificat expedida per l'òrgan competent (EOI, Conselleria, UIB o altres universitats o centres d'acreditació de prestigi reconegut).

Els mèrits s'han d'acreditar amb referència a la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds.

Les persones aspirants han de presentar tots els documents acreditatius dels seus mèrits ordenats d'acord amb els apartats del barem de mèrits i numerats correlativament (juntament amb l'autobarem que acompanya aquestes bases).

La documentació acreditativa de tots els mèrits s'ha de presentar juntament amb la sol·licitud. En cas d'haver presentat inicialment còpies no compulsades, a l'entrevista s'ha de presentar la documentació original acreditativa de tots els mèrits.

X. Procés de selecció

Valoració de mèrits acreditats per les persones aspirants, d'acord amb el barem següent, a més d'una entrevista personal:

1. Experiència professional (40 punts màx.)

  • Per cada mes treballat a la mateixa entitat en la mateixa categoria professional o especialitat, si s'escau, o excepcionalment, en el supòsit de no disposar d'aquesta, en llocs de treball amb funcions i requisits anàlegs a què s'opta: 0,25 punts per mes de serveis prestats.
  • Per cada mes treballat a la mateixa entitat en una altra categoria professional o especialitat, si s'escau, a què s'opta, o excepcionalment, en el supòsit de no disposar d'aquesta, en llocs de treballs amb funcions i requisits diferents dels que s'opta : 0,10 punts per mes de serveis prestats.
  • Per cada mes treballat en una altra entitat del sector públic instrumental autonòmic en una categoria professional equivalent/ amb funcions anàlogues a què s'opta: 0.10 punts per mes de serveis prestats.

2. Formació acadèmica (15 punts màx.)

  • Per una titulació del mateix nivell al requerit per a la categoria professional: 10 punts.
  • Per una titulació superior al nivell requerit: 15 punts

3. Cursos de formació i altres coneixements (20 punts màx.)

  • Els cursos amb aprofitament o impartits es valoren a raó de 0,4 punts per hora.
  • Els cursos amb assistència es valoren a raó de 0,26666 punts per hora.

4. Coneixement d'idiomes (15 punts màx.)

Només es valora el nivell d'acreditació més alt per cada idioma.

  • Per un certificat d'un nivell immediatament superior al requerit: 12 punts.
  • Per certificat de llenguatge administratiu: 3 punts.

5. Entrevista personal (10 punt màx.)

L'entrevista versarà sobre temes relacionats amb l'oferta de feina. La persona candidata ha d'aportar a l'entrevista els documents originals per poder confrontar-los en cas de no haver-los aportat ja confrontats prèviament juntament amb la sol·licitud.

Per poder accedir a l'entrevista cal obtenir un mínim de 60 punts a la baremació de mèrits revisada pel tribunal.

El dia i hora de l'entrevista es publicaran al web de la Fundació: www.idisba.es . La persona candidata ha de confirmar la realització de l'entrevista perquè se li adjudiqui una hora concreta. En cas que l'entrevista es realitzi virtualment, la documentació original s'ha de presentar quan així ho sol·liciti la Unitat de Recursos Humans.

No fer l‘entrevista suposa l'exclusió del procés selectiu.

XI. Recursos

L'ordre jurisdiccional social és el competent per resoldre controvèrsies derivades d'aquestes bases, d'acord amb la Llei 36/2011, de 10 d'octubre, reguladora de la jurisdicció social, sense que es pugui interposar cap altre recurs en via administrativa ni cap reclamació prèvia a la via judicial social.

 

Palma, en data de la signatura electrònica (20 de desembre de 2024)

El director gerent de la Fundació Carlos Enrique Herrero

 

ANNEX 2 Formulari d'inscripció per a la convocatòria temporal d'una plaça de personal laboral de la categoria de tècnic o tècnica auxiliar d'administració, del grup professional D, per cobrir una excedència amb reserva de lloc de treball d'aquesta plaça corresponent a la Unitat d'Administració i Gestió (codi L03140001), dotada en la relació de llocs de treball (RPT) de la Fundació IDISBA

Nom:                                                              Llinatges:

DNI/NIE:

Adreça:

Telèfon de contacte:

Correu electrònic:

EXPÒS:

Que he tingut coneixement de la convocatòria del procés per cobrir temporalment una plaça de personal laboral de la categoria de tècnic o tècnica auxiliar d'administració, del grup professional D, per suplir una excedència amb reserva de lloc de treball d'aquesta plaça corresponent a la Unitat d'Administració i Gestió (codi L03140001), dotada a la relació de llocs de treball (RPT) de la Fundació IDISBA.

DOCUMENTACIÓ QUE S'ADJUNTA

  • Titulació exigida com a requisit

o Títol de formació pertinent (Document 1.1)

o Nivell B2 de llengua catalana (Document 1.2)

  • Fotocòpia del DNI o NIE (Document 2)
  • CV actualitzat (Document 3)
  • Documentació acreditativa dels mèrits i autobarem emplenat per la persona interessada (Especifiqueu-ho a l'autobarem).

DECLAR:

  • Posseir la capacitat funcional per exercir les tasques.
  • No haver patit un acomiadament mitjançant expedient disciplinari del servei de cap entitat del sector públic, d'òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni estar en inhabilitació absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial. En cas de ser nacional d'un altre Estat, no estar en inhabilitació o en situació equivalent ni haver rebut sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en aquell Estat i en els mateixos termes, l'accés a l'ocupació pública.

Així, per tot el que he exposat,

SOL·LICIT:

Que m'admetin per formar part del procés selectiu d'una plaça temporal de personal laboral de la categoria de tècnic o tècnica auxiliar d'administració, del grup professional D, per suplir una excedència amb reserva de lloc de treball d'aquesta plaça corresponent a la Unitat d'Administració i Gestió (codi L03140001), dotada a la relació de llocs de treball (RPT) de la Fundació IDISBA.

_______________, el _____ de ________________ de ______

Signatura

 

 

ANNEX 3  AUTOAVALUACIÓ DE MÈRITS

Procés per seleccionar una plaça de personal laboral temporal de la categoria de tècnic o tècnica auxiliar d'administració, del grup professional D, per cobrir una excedència amb reserva de lloc de treball d'aquesta plaça corresponent a la Unitat d'Administració i Gestió (codi L03140001), dotada a la relació de llocs de treball (RPT) de la Fundació IDISBA.

NOM

 

PUNTS MÀX.

PUNTS

DOCUMENTACIÓ ACREDITATIVA QUE S'ADJUNTA*

1. Experiència professional

40

 

 

Per cada mes treballat a la mateixa entitat en la mateixa categoria professional o especialitat, si s'escau, o excepcionalment, en el supòsit de no disposar d'aquesta, en llocs de treball amb funcions i requisits anàlegs a què s'opta: 0,25 punts per mes de serveis prestats.

 

 

 

Per cada mes treballat a la mateixa entitat en una altra categoria professional o especialitat, si s'escau, a què s'opta, o excepcionalment, en el supòsit de no disposar d'aquesta, en llocs de treballs amb funcions i requisits diferents dels que s'opta: 0,10 punts per mes de serveis prestats.

 

 

 

Per cada mes treballat en una altra entitat del sector públic instrumental autonòmic en una categoria professional equivalent/ amb funcions anàlogues a què s'opta: 0.10 punts per mes de serveis prestats.

 

 

 

2. Formació acadèmica

15

 

 

Per una titulació del mateix nivell al requerit per a la categoria professional: 10 punts.

 

 

 

Per una titulació superior al nivell requerit: 15 punts.

 

 

 

3. Cursos de formació i altres coneixements

20

 

 

Els cursos amb aprofitament o impartits es valoren a raó de 0,4 punts per hora.

 

 

 

Els cursos amb assistència es valoren a raó de 0,26666 punts per hora.

 

 

 

4. Coneixement d'idiomes

15

 

 

Per un certificat d'un nivell immediatament superior al requerit: 12 punts.

 

 

 

Per certificat de llenguatge administratiu: 3 punts.

 

 

 

5. Entrevista

10

X

 

TOTAL

 

 

 

* Cal especificar amb claredat cadascun dels documents acreditatius que s'adjunten per al còmput correcte dels punts (Ex.: certificat B2 anglès de l'EOI).