Secció III. Altres disposicions i actes administratius
AJUNTAMENT DE CAPDEPERA
Núm. 842678
Acord del Ple de l'Ajuntament de Capdepera de delegació de competències per a dur a terme el procés unificat per a la selecció de vacants de policia local
Per acord del Ple de l'Ajuntament de Capdepera de dia 19 de desembre de 2024, s'ha acordat el següent:
Primer. Delegar en la Conselleria de Presidència, i Administracions Públiques, a través de l'EBAP, l'execució del procés unificat de selecció de 7 vacants de la categoria de policia local de l'Ajuntament de Capdepera (derivades de l'oferta pública d'ocupació 2025 que estarà aprovada i publicada abans de febrer de 2025), d'acord amb els termes que estableix l'annex de la Resolució de la consellera de Presidència i Administracions Públiques, de 4 de novembre de 2024, de convocatòria perqué els ajuntament deleguin en l'EBAP les competències per dur a terme el procés unificat de selecció per cobrir les vacants de la categoria de policia dels cossos de la policia local, publicada al BOIB núm. 146 de 7 de novembre de 2024.
Es deleguen les següents competències:
a) Aprovar les bases i la gestió del procés selectiu, que serà únic per a cada illa. La delegació inclou les competències per adoptar les resolucions necessàries per dur a terme la convocatòria i aprovar-ne les bases i el procés selectiu, sense que suposi l'alteració de la titularitat de la competència atribuïda a cada ajuntament.
b) Dur a terme tots els actes materials i jurídics que integren el procediment d'oposició segons les bases de la convocatòria i les normes sobre policies locals i funció pública aplicables.
Aquests actes són, com a mínim, els següents:
- Recepcionar i gestionar les sol·licituds de participació i la documentació acreditativa del compliment dels requisits exigits en la convocatòria, així com el cobrament de les taxes que es preveuen en la Llei 11/1998, de 14 de desembre, sobre el règim específic de taxes de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
- Elaborar les resolucions de les llistes, tant les provisionals com les definitives, de les persones admeses i excloses en els procediments.
- Gestionar l'operatiu necessari per al desenvolupament material dels exercicis.
- Notificar i publicar els actes administratius i les resolucions relacionats amb el procés selectiu.
- Determinar la composició del tribunal qualificador, nomenar-ne els membres i resoldre les possibles recusacions.
- Proposar l'adjudicació de destinacions dels aspirants que superin l'oposició perquè l'ajuntament corresponent els nomeni personal funcionari en pràctiques.
La resta d'actuacions que siguin necessàries per al funcionament normal del procés selectiu, incloses les resolucions de reclamacions i els recursos potestatius de reposició que, si s'escau, es presentin i que derivin de la fase d'oposició del procés selectiu, amb la col·laboració jurídica de l'Institut de Seguretat Pública de les Illes Balears.
La delegació no inclou les reclamacions i els recursos potestatius de reposició que es presentin amb relació a la fase de pràctiques que s'haurà de desenvolupar a cada ajuntament.
Segon.-. Publicar l'acord de delegació de competències en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
Tercer. Notificar aquest acord, juntament amb la seva publicació al BOIB, a l'Escola Balear d'Administració Pública.
Capdepera, 20 de desembre de 2024
La batlessa Mireia Francesca Ferrer Jaume