Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

CONSELLERIA D'EMPRESA, OCUPACIÓ I ENERGIA

Núm. 841915
Resolució del conseller d’Empresa, Ocupació i Energia per la qual s’aprova la modificació de la Resolució del conseller d’Empresa, Ocupació i Energia per la qual es convoquen ajuts pels projectes d’internacionalització executats en els períodes 2022-2023,2024,2025 i 2026 de les microempreses, pimes, associacions i clústers de les Illes Balears finançats amb fons propis i pel Fons Europeu de Desenvolupament Regional, a través del Programa FEDER de les Illes Balears 2021-2027

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Antecedents

1. En data 16 de juliol de 2024 es va publicar al BOIB núm. 93 la Resolució del conseller d'Empresa, Ocupació i Energia per la qual es convoquen ajuts pels projectes d'internacionalització executats en els períodes 2022-2023,2024,2025 i 2026 de les microempreses, pimes, associacions i clústers de les Illes Balears finançats amb fons propis i pel Fons Europeu de Desenvolupament Regional, a través del Programa FEDER de les Illes Balears 2021-2027.

Aquesta convocatòria respon a la necessitat de diversificar l'economia regional, enfortir la competitivitat de les empreses locals i obrir noves portes al mercat global donant suport a les empreses, associacions i clústers que, una vegada superats els anys 2020 i el 2021, trobin en la internacionalització el motor cap a nous mercats i augment de la seva facturació. A més, per fer-ho possible, s'ha anat cap a un model de digitalització de la internacionalització, configurant la internacionalització com l'instrument per a la modernització del comerç i els serveis i l'adaptació a criteris de competitivitat i qualitat.

2. La convocatòria estableix una diferenciació en el finançament i en la presentació de la documentació justificativa en els períodes tercer i quart. Per aquest motiu, les entitats beneficiàries han de presentar la documentació justificativa transcorreguts vuit mesos des de la presentació de sol·licituds d'ajuts pel projectes d'internacionalització, en els períodes tercer i quart.

3. Els períodes subvencionables pel pla d'actuacions del tercer període s'estableixen des de l'1 de gener de 2025 fins al 31 de desembre de 2025 i pel del quart període, des de l'1 de gener de 2026 fins al 31 de desembre de 2026. En canvi, els períodes de justificació de les actuacions realitzades pel tercer període s'estableixen entre l'1 i el 30 de setembre de 2025 i pel del quart període entre l'1 i el 30 de setembre de 2026. Aquest fet implica una falta de coherència en relació amb aquelles actuacions realitzades entre l'1 d'octubre i el 31 de desembre del mateix període pel qual es sol·licita l'ajut.

4.En data 13 de desembre de 2024, una vegada analitzades les necessitats de modificació referides tant a incloure punts per a la clarificació i la facilitació en la presentació i tramitació de la documentació justificativa per als períodes tercer i quart, com a l'esmena d'errades de redacció de la partida pressupostària, de la documentació a presentar i de coherència entre el períodes subvencionables i els períodes de justificació establerts, el Director General d'Empresa, Autònoms i Comerç va emetre informe justificatiu sobre la necessitat de modificar la Resolució del conseller d'Empresa, Ocupació i Energia per la qual es convoquen ajuts pels projectes d'internacionalització executats en els períodes 2022-2023,2024,2025 i 2026 de les microempreses, pimes, associacions i clústers de les Illes Balears finançats amb fons propis i pel Fons Europeu de Desenvolupament Regional, a través del Programa FEDER de les Illes Balears 2021-2027.

5. Aquesta modificació afecta a diferents punts de l'Annex 1 «Clàusules de la convocatòria», on es regulen les clàusules generals aplicables a la convocatòria d'ajuts, i pretén aclarir i especificar la documentació justificativa que han de presentar les entitats beneficiàries en els propers períodes tercer i quart juntament amb el nou annex afegit a tal efecte, l'Annex 5, denominat «Justificació dels projectes d'internacionalització executats en els períodes 2025 i 2026 de les microempreses, pimes, associacions i clústers de les Illes Balears finançats amb fons propis i pel Fons Europeu de Desenvolupament Regional, a través del Programa FEDER de les Illes Balears 2021-2027», així com facilitar la tramitació de l'òrgan gestor.

6. En primer lloc, es considera adient modificar l'apartat Sisè «Crèdit assignat a la convocatòria» punt 1, en el sentit de rectificar la partida pressupostària errònia en la redacció de la convocatòria, per la partida pressupostària correcta. I també modificar l'apartat Novè «Documentació a presentar amb la sol·licitud d'ajuts» punt 1 i punt 4, en el sentit de rectificar en el punt 1.c i 1.d, l'any del model d'IRPF i del model d'Impost de Societats a presentar, així com afegir un nou punt, 1.e, per tenir en compte els casos excepcionals en els quals no es pugui aportar la documentació esmentada, i en el punt 4.d, afegir al llistat de documentació a presentar aquella documentació necessària que per errada no es va incloure.

7. A continuació es modifiquen els apartats Desè «Instrucció de les ajudes» i Onzè «Resolució de les sol·licituds d'ajuts» per tal d'aclarir i agilitzar la tramitació per part de l'òrgan instructor, ateses les diferències establertes en la convocatòria relatives al finançament i a la presentació de la documentació justificativa pel que fa als períodes tercer i quart, en el sentit que s'han d'afegir varis paràgrafs.

8. A l'apartat Tretzè «Justificació», s'introdueixen dues modificacions.

Per una banda, en el punt 1.b de l'apartat Tretzè, es modifica el període de justificació establert per als períodes tercer i quart per rectificar la falta de coherència esmentada i permetre la presentació de la justificació de totes les actuacions del Pla d'Actuació dins el mes posterior a la darrera actuació inclosa en el Pla d'Actuacions presentat juntament amb la sol·licitud, i a més, en el cas que en el Pla d'Actuació apareguin actuacions entre l'1 i el 31 de desembre, la justificació de totes les actuacions del Pla es pugui presentar com a màxim el 31 de desembre.

Per l'altra banda, s'afegeix el punt 5 per tal d'aclarir a les entitats beneficiàries la documentació justificativa que han de presentar, i també per agilitzar la tramitació per part de l'òrgan instructor, pel que fa als períodes tercer i quart.

9. En consonància amb la modificació anterior, i amb l'objectiu d'aclarir als beneficiaris la documentació justificativa que han de presentar i agilitzar la tramitació per part de l'òrgan instructor, s'inclou un nou annex, l'Annex 5 denominat «Justificació dels projectes d'internacionalització executats en els períodes 2025 i 2026 de les microempreses, pimes, associacions i clústers de les Illes Balears finançats amb fons propis i pel Fons Europeu de Desenvolupament Regional, a través del Programa FEDER de les Illes Balears 2021-2027» que hauran de presentar les entitats beneficiàries, en la fase de justificació, pel que fa als períodes tercer i quart, juntament amb la documentació justificativa de les actuacions executades.

10. Totes les modificacions contemplades en aquesta resolució responen a l'objectiu de beneficiar l'interès general i obrir les possibilitats d'accedir a un major número d'autònoms i a una major quantia de les ajudes, sense que suposin cap perjudici a tercers ni cap modificació de les condicions de concessió a les sol·licituds ja presentades.

Així mateix, no es vulneren els principis de publicitat, transparència, concurrència, objectivitat, igualtat, no-discriminació, eficàcia en el compliment dels objectius i eficiència en l'assignació i utilització dels recursos públics.

11. En data 17 de desembre de 2024, el conseller d'Empresa, Ocupació i Energia ha ordenat l'inici de l'expedient de modificació de la Resolució del conseller d'Empresa, Ocupació i Energia per la qual es convoquen ajuts pels projectes d'internacionalització executats en els períodes 2022-2023,2024,2025 i 2026 de les microempreses, pimes, associacions i clústers de les Illes Balears finançats amb fons propis i pel Fons Europeu de Desenvolupament Regional, a través del Programa FEDER de les Illes Balears 2021-2027.

Fonaments de dret

1. Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de subvencions.

2. Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions i el seu reglament (Reial decret 887/2006, de 21 de juliol)

3. Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques

4. Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic

5. Decret 12/2023, de 10 de juliol, de la presidenta de les Illes Balears, pel qual s'estableixen les competències i l'estructura orgànica bàsica de les conselleries de l'Administració de la comunitat autònoma de les Illes Balears (BOIB ext. Núm. 94, de 10 de juliol de 2023).

6. Ordre de la consellera de Comerç, Indústria i Energia de 8 d'abril de 2008 per la qual s'estableixen les bases reguladores per a la concessió de subvencions en matèria de promoció industrial (BOIB núm. 52, de 17 d'abril), que estableix en el seu article 2.e) que són objecte de subvenció, entre d'altres, el foment de la internacionalització dels productes fabricats a les Illes Balears.

7. La normativa europea d'aplicació en matèria de fons FEDER:

- El Reglament 2021/1060 del Parlament Europeu i del Consell, de 24 de juny de 2021, pel qual s'estableixen les disposicions comunes relatives al Fons Europeu de Desenvolupament Regional, al Fons Social Europeu Plus, al Fons de Cohesió, al Fons de Transició Justa i al Fons Europeu Marítim, de Pesca i d'Aqüicultura, així com les normes financeres per a aquests Fons i per al Fons d'Asil, Migració i Integració, el Fons de Seguretat Interior i l'Instrument de Suport Financer a la Gestió de Fronteres i la Política de Visats (DOUE L 231/159, 30.6.2021).

- El Reglament 2021/1058 del Parlament Europeu i del Consell, de 24 de juny de 2021, relatiu al Fons Europeu de Desenvolupament Regional i al Fons de Cohesió (DOUE L 231/60, 30.6.2021).

-  El Reglament 2021/1056 del Parlament Europeu i del Consell, de 24 de juny de 2021, pel qual s'estableix el Fons de Transició Justa (DOUE L 231/01, 30.6.2021).

- El Reglament 2021/1059 del Parlament Europeu i del Consell, de 24 de juny de 2021, sobre disposicions específiques per a l'objectiu de cooperació territorial europea (Interreg) que rep suport del Fons Europeu de Desenvolupament Regional i dels instruments de finançament exterior (DOUE L 231/94, 30.6.2021).

 

Per tot això, dict la següent:

Resolució

Primer. Modificar la Resolució del conseller d'Empresa, Ocupació i Energia per la qual es convoquen ajuts pels projectes d'internacionalització executats en els períodes 2022-2023,2024,2025 i 2026 de les microempreses, pimes, associacions i clústers de les Illes Balears finançats amb fons propis i pel Fons Europeu de Desenvolupament Regional, a través del Programa FEDER de les Illes Balears 2021-2027, en els termes següents:

- Annex 1. Apartat Sisè. Crèdit assignat a la convocatòria, punt 1

Corregir l'apartat sisè punt 1(en tots els seus punts a, b, c i d) en el sentit de modificar la partida pressupostària errònia per la partida pressupostària correcta.

  • Modificar en els punts 1.a i 1.b:

On diu:

«amb càrrec a la partida pressupostària 19301/G/761C01/4700/00»

Ha de dir:

«amb càrrec a la partida pressupostària 19301/G/761C01/47000/00»

  • Modificar en els punts 1.c i 1.d:

On diu:

«amb càrrec a la partida pressupostària 19301/G/761C01/4700/00/31111»

Ha de dir:

«amb càrrec a la partida pressupostària 19301/G/761C01/47000/00/31111»

- Annex 1. Apartat Novè. Documentació a presentar amb la sol·licitud d'ajuts

  • Modificar els punts 1.c i 1.d, afegir el punt 1.e i afegir el punt 4.d.IV:
  • Modificar el punt 1.c.I.iii. del apartat novè, que queda redactat de la manera següent:

Pel tercer període s'haurà d'aportar el model corresponent a l'any 2023.

  •  Modificar el punt 1.c.I.iv. del apartat novè, que queda redactat de la manera següent:

Pel quart període s'haurà d'aportar el model corresponent a l'any 2024.

  • Modificar el punt 1.d.II.iii del apartat novè, que queda redactat de la manera següent:

Pel tercer període s'haurà d'aportar el model corresponent a l'any 2023.

  • Modificar el punt 1.d.II.iv del apartat novè, que queda redactat de la manera següent:

Pel quart període s'haurà d'aportar el model corresponent a l'any 2024.

  • Afegir el punt 1.e a l'apartat novè, que queda redactat de la manera següent:

En el cas excepcional que no es pugui aportar la documentació establerta en els punts anteriors 1.c.I i 1.d.II l'òrgan gestor podrà sol·licitar altra informació complementària.

  • Afegir el punt 4.d.IV al apartat novè, que queda redactat de la manera següent:

Còpia del document DNI, NIE, o passaport de l'empresari individual o autònom.

- Annex 1. Apartat Desè. Instrucció de les ajudes

Modificar l'apartat desè que queda redactat de la manera següent:

1. L'òrgan competent per instruir el procediment de tramitació de sol·licituds és el director general d'Empresa, Autònoms i Comerç.

2. Per als períodes primer i segon:

 

2.a. L'òrgan instructor haurà d'emetre una proposta de concessió o denegació de les ajudes. Aquesta proposta es posarà a disposició de la persona sol·licitant en la seva carpeta ciutadana, tal i com determinen els arts. 40 i següents de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques i es donarà un termini màxim de deu dies per fer al·legacions.

2.b. En cas que s'accepti l'import de l'ajut de la proposta de resolució, s'haurà de presentar, juntament amb l'acceptació, una nova declaració de totes les ajudes de minimis rebudes durant els tres exercicis anteriors a la concessió de la subvenció que estiguin subjectes als reglaments esmentats en l'apartat dissetè d'aquesta resolució, relatius a l'aplicació dels articles 107 i 108 del Tractat de Funcionament de la Unió Europea a les ajudes de minimis o a altres reglaments de minimis.

3. Per als períodes tercer i quart:

3.a. L'òrgan instructor haurà d'emetre una proposta de concessió o denegació de les ajudes. En el cas que es minori l'import sol·licitat per l'entitat, es denegui alguna de les actuacions presentades o el projecte presentat,o s'exclogui com a beneficiari a algun dels sol·licitants, aquesta proposta es posarà a disposició de la persona sol·licitant en la seva carpeta ciutadana, tal i com determinen els arts. 40 i següents de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques i es donarà un termini màxim de deu dies per fer al·legacions .

3.b. Una vegada presentades les al·legacions, o la manifestació expressa de la voluntat de l'entitat a no presentar-les, o transcorregut el termini sense la seva presentació, l'òrgan concedent emetrà la resolució final de concessió dels ajuts o de denegació.

3.c. En cas que l'entitat sol·licitant compleixi el requisits establerts a la convocatòria i s'accepti l'import total sol·licitat, la proposta de resolució i resolució de concessió dels ajuts es posarà a disposició de l'entitat sol·licitant en la seva carpeta ciutadana, tal i com determinen els arts. 40 i següents de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques

- Annex 1. Apartat Onzè. Resolució de les sol·licituds d'ajuts

Afegir un nou punt 6 i un nou punt 9 i modificar la redacció de la numeració dels altres punts. Amb aquesta modificació l'apartat queda redactat de la manera següent:

1. El conseller d'Empresa, Ocupació i Energia és l'òrgan competent per dictar les resolucions de concessió o denegació de les ajudes corresponents a aquesta convocatòria. No obstant això, aquest delega en la persona titular de la Direcció General d'Empresa, Autònoms i Comerç, en virtut de la Resolució del conseller d'Empresa, Ocupació i Energia de 20 de maig de 2024 de delegació de competències i de suplència dels òrgans directius de la Conselleria (BOIB núm. 67, de 21 de maig de 2024), en matèria de subvencions, l'exercici de totes les facultats i les actuacions previstes en la legislació que regula les subvencions autonòmiques, a excepció de les resolucions de convocatòria, les resolucions finals dels procediments de concessió de subvencions de quantia superior a 500.000,00 euros i les resolucions d'inici i d'acabament dels procediments de modificació, de revocació i de reintegrament de quantia superior a 500.000,00 euros, com també tots els actes de tràmit que, si escau, hagi de dictar l'òrgan competent per iniciar o per resoldre el procediment.

2. La resolució de concessió de les subvencions ha de ser motivada i ha de contenir les dades següents: la identificació de la persona o entitat beneficiària; la descripció de l'activitat que s'ha de subvencionar; el pressupost total de l'activitat subvencionada; l'import de la subvenció concedida; l'exclusió, si escau, de l'IVA suportat; les obligacions de la persona o entitat beneficiària; les garanties que la persona o entitat beneficiària ofereix o la seva exempció; la forma de pagament, i la forma de justificació de l'aplicació dels fons percebuts, si n'és el cas.

La resolució, pels períodes tercer i quart, també inclourà l'enquadrament en el Programa FEDER de les Illes Balears 2021-2027 (objectiu polític, objectiu específic, camp d'intervenció i organisme amb senda financera).

3. El procediment de concessió d'ajudes s'efectuarà per procediment de concurrència no competitiva d'acord amb el que disposa l'article 17.2 del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei de subvencions.

4. Les sol·licituds de subvenció s'han de resoldre per rigorós ordre d'entrada de dia i hora dels expedients, sobre la base dels requisits establerts en aquesta resolució sempre que hi hagi crèdit suficient.

5. L'òrgan instructor haurà de realitzar d'ofici les actuacions que consideri necessàries per a la determinació, el coneixement i la comprovació de les dades en virtut de les quals s'haurà de pronunciar la resolució corresponent.

6. L'òrgan instructor pot sol·licitar qualsevol justificació addicional de les activitats realitzades quan aquestes no estiguin suficientment acreditades.

7. El termini màxim per dictar i notificar la resolució és de sis mesos des de la sol·licitud de l'ajuda. Si transcorre aquest termini i no es dicta una resolució expressa, la sol·licitud s'ha d'entendre desestimada.

8. Correspon a l'òrgan instructor la notificació de la resolució motivada del procediment als interessats, mitjançant la seva posada a disposició en la carpeta ciutadana del sol·licitant, tal com determinen els arts. 40 i següents de la  Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

9. Pel que fa a les resolucions de pagament dels períodes tercer i quart:

9.a. El conseller d'Empresa, Ocupació i Energia emetrà la resolució de pagament de la subvenció una vegada la justificació de la subvenció s'entengui complerta, d'acord amb l'establert en l'apartat tretzè punt 1.b.

9.b. En el cas que el beneficiari de la concessió de l'ajut no aporti la documentació justificativa establerta l'apartat tretzè, necessària per comprovar la justificació i l'aplicació de la subvenció, l'òrgan competent ha de sol·licitar a l'entitat beneficiària que esmeni els defectes de la justificació dins els deu dies següents comptadors des de l'endemà d'haver rebut el requeriment d'esmena.

9.c. En el supòsit que no es justifiqui totalment la realització de l'activitat subvencionada, però s'hagi complert parcialment la finalitat per a la qual es va concedir la subvenció, aquesta s'ha de revocar proporcionalment.

9.d. Tota alteració de les condicions que s'han tingut en compte per concedir la subvenció i, en tot cas, l'obtenció recurrent de subvencions o ajudes atorgades per altres administracions o ens, fossin públics o privats, nacionals o internacionals, pot donar lloc a la modificació de la resolució de la concessió.

9.e. La falta de justificació en els termes i terminis que estableixi la resolució d'atorgament de la subvenció o la modificació del projecte presentat, així com també la desviació o l'aplicació diferent a la que estableix la norma, determinarà la revocació proporcional de la subvenció.

10. Les ajudes concedides s'han de publicar en la Base de Dades Nacionals de Subvencions (BDNS), en compliment del que estableix la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, amb expressió de la convocatòria, del programa i crèdit pressupostari a què s'imputen, el beneficiari, la quantitat concedida i l'objectiu o finalitat de la subvenció.

11. La resolució de concessió o denegació posa fi a la via administrativa. Contra aquesta s'hi pot interposar un recurs potestatiu de reposició en el termini d'un mes, o bé un recurs contenciós administratiu davant la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears en el termini de dos mesos, comptadors des de l'endemà d'haver-se notificat.

12. Si s'exhaureixen els crèdits destinats a la convocatòria abans que acabi el termini per presentar les sol·licituds, s'haurà de suspendre la concessió de nous ajuts mitjançant una resolució que s'ha de publicar en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, d'acord amb l'establert a l'article 17.3 del Text refós de la Llei de Subvencions aprovada per Decret Legislatiu 2/2005, de 28 de desembre.»

- Annex 1. Apartat Tretzè. Justificació

Modificar el punt 1.b i afegir el punt 5:

  • Modificar el punt 1.b del apartat tretzè, que queda redactat de la manera següent:

1.b. Pels períodes tercer i quart: Les entitats beneficiàries hauran de presentar la documentació justificativa de l'aplicació de la subvenció un cop realitzades les actuacions descrites en el Pla d'actuacions definit en l'apartat novè punt 3 d'aquest Annex en els terminis següents:

1.b.I. La justificació de totes les actuacions del Pla d'Actuació s'ha de presentar dins el mes posterior a la darrera actuació inclosa en el Pla d'Actuacions presentat juntament amb la sol·licitud (Annex 4.1.2 i 4.2.2, segons escaigui).

1.b.II. En el cas que en el Pla d'Actuació apareguin actuacions entre l'1 i el 31 de desembre, la justificació de totes les actuacions del Pla s'ha de presentar com a màxim el 31 de desembre.»

  • Afegir un nou punt 5, a l'apartat tretzè:

5. «Pel que fa als períodes tercer i quart l'entitat beneficiària haurà de presentar, juntament amb la documentació justificativa de l'aplicació de la subvenció, l'Annex 5, que contendrà:

5.a. Memòria del projecte d'internacionalització realment executat en el període de sol·licitud de l'ajut.

5.b. Una nova declaració responsable de les subvencions o els ajuts obtinguts o sol·licitats i pendents de resolució, per a la mateixa finalitat procedents de qualsevol administració o ens públic o privat nacional, de la Unió Europea o d'organismes internacionals o, si s'escau, una declaració expressa de no haver-ne sol·licitat cap.

5.c. Una nova declaració de totes les ajudes de minimis rebudes durant els tres exercicis anteriors a la concessió de la subvenció que estiguin subjectes als reglaments esmentats en l'apartat dissetè d'aquesta resolució, relatius a l'aplicació dels articles 107 i 108 del Tractat de Funcionament de la Unió Europea a les ajudes de minimis o a altres reglaments de minimis.

5.d. Llistat dels documents justificatius presentats.»

- Annex 5. Justificació dels projectes d'internacionalització executats en els períodes 2025 i 2026 de les microempreses, pimes, associacions i clústers de les Illes Balears finançats amb fons propis i pel Fons Europeu de Desenvolupament Regional, a través del Programa FEDER de les Illes Balears 2021-2027.

Incloure el nou Annex 5.

 

 

Segon. Publicar aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

Interposició de recursos.

Contra aquesta Resolució, que exhaureix la via administrativa, es pot interposar un recurs potestatiu de reposició davant el conseller d'Empresa, Ocupació i Energia en el termini d'un mes comptador des de l'endemà que s'hagi publicat en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, d'acord amb el que disposen l'article 57 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic jurídic de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (BOIB núm. 44, de 3 d'abril) i l'article 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú (BOE núm. 236, de 2 d'octubre).

També es pot interposar directament un recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu, en el termini de dos mesos comptadors des de l'endemà de publicar-se en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, d'acord amb el que estableix l'article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa (BOE núm. 167, de 14 de juliol).

 

Palma, en data de la signatura electrònica (19 de desembre de 2024)

El conseller d'Empresa, Ocupació i Energia Alejandro Sáenz de San Pedro García