Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

FONS DE GARANTIA AGRÀRIA I PESQUERA DE LES ILLES BALEARS (FOGAIBA)

Núm. 841420
Notificació de deficiències als beneficiaris de les ajudes, ND3 de data 18 de desembre de 2024, a l'empara de la convocatòria de les subvencions per a les ajudes destinades a prevenció dels danys en boscos produïts per incendis, desastres naturals i catàstrofes, corresponents a l’any 2024

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

La convocatòria d'ajudes especifica que les comunicaciones i les notificacions es realitzaran a les persones interessades mitjançant la seva publicació al Butlletí Oficial de les Illes Balears d'acord amb els termes que preveu la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

La cap del servei d' Ajudes al Desenvolupament Rural del FOGAIBA, en data 18 de desembre de 2024, va signar la següent notificació,

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

FONS DE GARANTIA AGRÀRIA I PESQUERA DE LES ILLES BALEARS

Convocatòria: PIFO2024_1

Document: ofici

Assumpte: notificació de deficiències (ND3)

Codi DIR3: A4026954 Codi SIA: 3056131 Codi BDNS: 751463

D'acord amb Prevenció dels danys en boscos produïts per incendis, desastres naturals i catàstrofes

Després de revisar la documentació presentada juntament amb la sol·licitud de subvenció de la línia d'ajuda indicada anteriorment, s'ha constatat que manca documentació o té els errors que s'indiquen a l'annex I adjunt 'Relació de sol·licituds a esmenar'.

Us requeresc perquè en el termini de deu dies comptadors des de l'endemà de la publicació d'aquesta notificació, presenteu la documentació que manca o esmeneu els errors detectats, fent referència al número d'expedient i línia d'ajuda.

Heu de tenir en compte que, si no ho feis, es considerarà que desistiu de la vostra sol·licitud, d'acord amb l'article 68.1 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques..

Palma, a data de signatura digital

La cap de servei d'Ajudes al Desenvolupament Rural Gema Canós Franch

Per obtenir informació sobre l'estat de tramitació de l'expedient, adreceu-vos al Servei d'Ajudes al PDR (C/ Reina Constança, 4 de Palma, telèfon 971176666 ).

 

ANNEX 1 RELACIÓ DE SOL·LICITUDS A ESMENAR

Sol·licitant

NIF

Núm. exp.

Documentació a esmenar i Observacions

ARECOR SA

A07434020

PIFO2024_1/031

-Manquen els estatuts socials.

SABINAS DE CALA DHORT SL

B87219812

PIFO2024_1/090

-Manca la memòria de l'actuació signada i el croquis o plànol on es delimitin cadascuna de les zones d'actuació d'acord amb l'acta de no inici.

-Manca l'acreditació de la titularitat de la superfície forestal de la parcel·la 81 del polígon 28 de Sant Josep de sa Talaia.

-Manquen els estatuts socials.

-Manca l'acreditació de la representació d'acord amb el preveu l'article 5.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu d'administracions públiques.

-Manca el CIF de la societat.

ASSOCIACIÓ DE VEÏNS DE RAFAL TROBAT

G57506925

PIFO2024_1/231

-Manca l'acreditació de la titularitat de les superfícies forestals de les parcel·les 36, 86, 316, 576 i 578 del polígon 7 de Sant Josep de sa Talaia.

-Manca la memòria de l'actuació signada i el croquis o plànol on es delimitin cadascuna de les zones d'actuació d'acord amb l'acta de no inici.

MENORCA VAVISOL SL

B07089345

PIFO2024_1/237

-Manca disposar d'un pla de gestió forestal sostenible aprovat o compromís de presentar-lo.

MARIA DEL PILAR PUIG FORTUNY

***9722**

PIFO2024_1/153

-Manca la memòria de l'actuació signada i el croquis o plànol on es delimitin cadascuna de les zones d'actuació d'acord amb l'acta de no inici.

-Manca l'acreditació de la titularitat de la superfície forestal de la parcel·la 239 del polígon 3 de Sóller.

FINCA CURNIOLA MENORCA SRM

E56788227

PIFO2024_1/111

-Manca la memòria de l'actuació signada i el croquis o plànol on es delimitin cadascuna de les zones d'actuació d'acord amb l'acta de no inici.

-Manca el CIF de l'entitat definitiu.

-Manca l'acreditació de la titularitat de la superfície forestal de la parcel·la 41 del polígon 6 de Ciutadella.

ROTGER I NAVARRA S.L.U.

B56398886

PIFO2024_1/075

-Manca l'acreditació de la titularitat de la superfície forestal de la parcel·la 6 del polígon 5 de Pollença.

PERE ANTONI MULET MONSERRAT

***7627**

PIFO2024_1/085

-Manca l'acreditació de la titularitat de la superfície forestal de la parcel·la 259 del polígon 8 de Santa Maria.

-Manca disposar d'un pla de gestió forestal sostenible aprovat o compromís de presentar-lo.

FRANCISCA FERRER ALCOVER

***4639**

PIFO2024_1/045

-Manca l'acreditació de la titularitat de la superfície forestal de la parcel·la 62 del polígon 5 d'Escorca.

MARIA MERCEDES VILLALONGA ROSSIÑOL

***5478**

PIFO2024_1/257

-Manca la memòria de l'actuació signada i el croquis o plànol on es delimitin cadascuna de les zones d'actuació d'acord amb l'acta de no inici.

SON LADICO S.R.M

E07899032

PIFO2024_1/135

-Manca l'acreditació de la titularitat de la superfície forestal de la parcel·la 7 del polígon 13 d'Es Mercadal.

GABRIEL SEGUÍ MERCADAL, S.C

J57334203

PIFO2024_1/240

-Manca l'acreditació de la titularitat de la superfície forestal de la parcel·la 1 del polígon 17 d'Es Mercadal.

HEREUS DE PEDRO PONS CARRETERO CB

E01955574

PIFO2024_1/223

-Manquen els documents següents:

- Els estatuts socials.

- Document d'autorització cap al FOGAIBA per a la comprovació dels NIF dels membres de l'agrupació.

- Document en el qual es reflecteixin les normes o la reglamentació de funcionament que hagin subscrit tots els membres.

- Document subscrit per tots els membres de l'agrupació en què hi hagi constància expressa dels compromisos d'execució que assumeix cadascú.

- Nomenament d'un representant o apoderat únic de l'agrupació amb poder suficient per complir les obligacions que corresponen a l'agrupació com a beneficiària, si escau.

- Document subscrit per tots els membres de l'agrupació en el qual es faci constar el compromís de no dissoldre l'agrupació fins que no hagi transcorregut el termini de prescripció que preveu l'article 24 de la Llei 14/2014, de 29 de desembre, i els articles 57 i 60 del text refós de la Llei de subvencions, aprovat pel Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre.

FINCA ES FANGAR SA

A08269060

PIFO2024_1/176

-Manca l'acreditació de la titularitat de les superfícies forestals de les parcel·les 331, 9153, 9156, 9164 i 9165 del polígon 22 de Manacor.

 

Palma, a data de la signatura electrònica (19 de desembre de 2024)

El director gerent del FOGAIBA Joan Josep Coll Bibilon