Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

AJUNTAMENT DE PALMA

Núm. 827195
Departament de Selecció i Provisió de Recursos Humans. Servei de Selecció. Constitució borsí provisional Ajudant/a d'Obres

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

La Regidora d'Hisenda, Funció Pública i Govern Interior, per resolució núm. 18656 , de 10 de desembre de 2024, ha resolt el següent:

PRIMER.- Aprovar l'annex que s'adjunta, segons les qualificacions definitives del primer exercici efectuat pel tribunal qualificador de les proves del procés selectiu de la convocatòria per concurs oposició pel torn lliure de 4 places d'AJUDANT/A D'OBRES, vacants a la plantilla de funcionaris/àries d'aquest Ajuntament pertanyents a l'Escala l'Administració Especial, subescala serveis especials, grup C1, dotades pressupostàriament i corresponents a la taxa de reposició de l'oferta d'ocupació pública de l'any 2020,  publicada al BOIB núm. 200, de 26 de novembre de 2020, i de l'oferta d'ocupació pública de l'any 2021,  publicada al BOIB núm. 180 de 31 de desembre de 2021, d'elles 2 places corresponents a la taxa de reposició de l'Oferta d'Ocupació Pública de l'any 2020 i 2 places corresponents a la taxa de reposició de  l'Oferta d'Ocupació Pública  de l'any 2021), per formar part del borsí per a posteriors nomenaments com a personal funcionari interí de la Subescala serveis especials, grup C1, de l'Administració especial de l'Ajuntament de Palma.

El present borsí té caràcter provisional, d'acord amb allò establert a l'article 4.10 del Decret 30/2009 de 22 de maig, pel qual s'aprova el procediment de selecció de personal funcionari interí al servei de l'administració de la comunitat autònoma de les Illes Balears, “exhaurida la possibilitat de l'apartat anterior, abans d'aplicar el procediment extraordinari i només fins a la constitució definitiva de la borsa de treball que tindrà lloc quan acabi el procés selectiu de personal funcionari d'un determinat cos, escala o especialitat, pot utilitzar-se, per nomenar personal funcionari interí d'aquest mateix cos, escala o especialitat, la relació de les persones aspirants que hagin aprovat alguna de les proves o exercicis realitzats fins a aquell moment, d'acord amb l'ordre de prelació recollit en l'article 3.4 d'aquest Decret. Les persones funcionàries interines que comencin a prestar serveis com a conseqüència d'aquest supòsit, estaran en la situació de no disponible en la borsa que es constitueixi en acabar el procés selectiu esmentat. En el moment del cessament s'incorporen automàticament a la borsa ordinària constituïda, en l'ordre de prelació que els correspongui d'acord amb l'apartat 3 d'aquest article.”

SEGON.- Publicar aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears i al web de l'Ajuntament de Palma.

Interposició de recursos

Contra la present resolució, que exhaureix la via administrativa, es podrà interposar per part de les persones interessades recurs potestatiu de reposició en el termini d'un mes davant el mateix òrgan que les hagi aprovat, d'acord amb l'article 123 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques. En cas de no interposar el recurs potestatiu de reposició es podrà interposar directament recurs contenciós administratiu, segons l'article abans esmentat i 45 i següents de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el Jutjat contenciós Administratiu, en el termini de dos mesos a comptar de l'endemà de la publicació al BOIB.

 

ANNEX Llista de les persones integrants del borsí provisional d'Ajudant/a d'Obres

ORDRE

DNI

LLINATGE 1

LLINATGE 2

NOM

PUNTS

1

**1014**

DEUDERO

COMPANY

JAIME ANTONIO

7,750

2

**3937**

AGUILO

VILELLA

JOSEP MARIA

7,000

3

**0813**

RIBAS

PIZA

ANDRES

7,000

4

**0272**

SARMIENTO

MOLINA

RAMON

6,917

5

**1987**

LLABRES

RUIZ

FRANCISCA MARIA

6,917

6

**0503**

CASAÑAS

VILAMALA

FRANCESC

6,667

7

**3284**

MARTINEZ

GALVEZ

ANTONIO SANTOS

6,667

8

**0694**

CUBELES

MAGNUSSON

MERITXELL

6,500

9

**0690**

MARTINEZ

BERNARDEZ

ANDRES

6,333

10

**0468**

AMENGUAL

NICOLAU

JAUME

6,333

11

**2104**

TOMAS

GRIMALT

GABRIEL

6,167

12

**3262**

PEREZ

MAYOL

ELENA

5,750

13

**1085**

ORTEGA

TABERNER

ESPERANZA

5,583

14

**1481**

CABRER

PALOMES

ALBERT

5,333

15

**0620**

MAS

MARTIN

LUIS

5,250

16

**0246**

PRATS

ASENSIO

JOSE MIGUEL

5,250

17

**1330**

MONTOYA

POCOVÍ

SARA MARIA

5,250

18

**0960**

MAGAN

ESTELA

TOMAS

5,167

19

**6098**

PRATS

SASTRE

STEFANIA

5,083

20

**1330**

FAJARDO

FERRIOL

PAQUITA

5,083

Els sotasignats declaren conèixer el contingut dels articles 52, 53 i 54 del Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut bàsic de l'empleat públic i de l'article 61 del Reglament Financer (UE 2018/1046 de 18 de juliol de 2018) i no tenir conflictes d'interès en aquest acte que integra l'expedient.

 

Palma, a la data de la signatura electrònica (12 de desembre de 2024)

La cap de Departament de Gestió de Recursos Humans p.d. Decret de Batlia núm. 3000, de 26/02/2014 (BOIB núm. 30 de 04/03/2014) Esperanza Vega Terrón