Secció II. Autoritats i personal
Subsecció primera. Nomenaments, situacions i incidències
AJUNTAMENT DE CONSELL
Núm. 824836
Decret per aprovar el nomenament de funcionari de carrera i l’adjudicació de lloc de treball a les persones aspirants que han superat el procés selectiu d’estabilització pel sistema de concurs excepcional a l’escala d’administració general, subescala subalterna, classe subalterna del grup AP de l’Ajuntament de Consell
El Batle, en data 12 de desembre de 2024, va emetre el decret núm. 534/2024, que diu el següent:
Decret per aprovar el nomenament de funcionari de carrera i l'adjudicació de lloc de treball a les persones aspirants que han superat el procés selectiu d'estabilització pel sistema de concurs excepcional a l'escala d'administració general, subescala subalterna, classe subalterna del grup AP de l'Ajuntament de Consell
Antecedents de l'acord:
Primer.- En el BOIB núm. 99 de 30 de juliol de 2022 es va publicar el conveni signat amb l'ajuntament de Consell pel qual el Consell de Mallorca s'encarregava de l'aprovació de les bases, la convocatòria i la gestió dels processos d'estabilització de l'ocupació temporal que estableix la Llei 20/2021, de 28 de desembre, de mesures urgents per a la reducció de la temporalitat en l'ocupació pública, que deriven de les ofertes d'ocupació pública aprovades per l'esmentat ajuntament de Consell (BOIB núm. 175, de 23 de desembre de 2021 i BOIB núm. 65, de 19 de maig de 2022).
Segon.- Per Resolució del conseller executiu d'Hisenda i Funció Pública de data 30 de novembre de 2022, (BOIB núm. 158, de 6 de desembre de 2022 ), modificada per Resolució del conseller executiu d'Hisenda i Funció Pública de data 24 de gener de 2023 i de data 8 de febrer de 2023 (BOIB núm. 13, de 28 de gener de 2023 i BOIB núm. 19, de data 11 de febrer de 2023), i per Resolució de la consellera executiva d'Hisenda i Funció Pública de data 29 d'agost de 2023 (BOIB núm. 121, de 31 d'agost de 2023), es va aprovar la convocatòria del procés selectiu pel sistema excepcional de concurs de mèrits per a l'ingrés com a personal funcionari de l'escala d'administració general, subescala subalterna del grup AP, dels ajuntaments d'Algaida, Consell i Manacor.
Tercer.- Per Acord del Tribunal qualificador competent d'aquest procés selectiu d'estabilització, un cop concloses la revisió i baremació dels mèrits dels aspirants, en data 28 d'octubre de 2024, es va publicar al tauler electrònic d'anuncis i a la Seu electrònica del Consell Insular de Mallorca, la llista definitiva de puntuacions obtingudes per les persones aspirants, amb aplicació dels criteris de desempats i la resolució de les al·legacions formulades a la llista provisional de puntuacions, així com el llistat de llocs corresponents a les places convocades.
Quart.- De conformitat amb el punt 8.8 de les bases específiques de la convocatòria, un cop assignats els llocs de treball oferts, el tribunal ha d'elevar al conseller executiu d'Hisenda i Funció pública la proposta de persones aspirants que han superat el procés selectiu de concurs de mèrits, amb assignació de llocs de feina , desglossada, en el seu cas, per torns d'accés.
Cinquè.- En data 29 de novembre de 2024 el Tribunal qualificador competent del procediment selectiu ha acordat elevar al conseller d'Hisenda i Funció Pública l'Acord la proposta de persones aspirants que han superat el procés selectiu d'estabilització pel sistema de concurs excepcional per a l'ingrés com a personal funcionari a l'escala d'administració general, subescala subalterna del grup AP derivat de l'oferta d'ocupació pública extraordinària dels Ajuntaments d'Algaida, Consell i Manacor, i d'assignació de llocs de feina, per torn d'accés.
Sisè.- En data 03 de desembre de 2024 el conseller d'Hisenda i Funció Pública del Consell de Mallorca ha dictat una Resolució del conseller d'Hisenda i Funció Pública que aprova la llista definitiva de persones aspirants que han superat el procés selectiu pel sistema excepcional de concurs de mèrits per a l'ingrés com a personal funcionari de l'escala d'administració general, subescala subalterna del grup AP torn lliure dels Ajuntaments d'Algaida (Ordenança i atenció al públic), Consell (Subaltern), i Manacor (Conserge), amb assignació de llocs de feina per torns d'accés.
Setè.- D'acord amb el punt 9 de les bases específiques del procediment aquest Ajuntament ha de dictar la resolució de nomenament de personal funcionari de carrera, de l'escala, subescala, classe i categoria- o especialitat- que correspongui. El termini per a la presa de possessió de la plaça s'inicia l'endemà de la publicació en el BOIB de la resolució de nomenament i adjudicació del lloc de treball, i serà de tres dies hàbils, sens perjudici de l'aplicació del que disposa el paràgraf segon de l'article 37 del Decret 27/1994.
En l'exercici de les atribucions conferides pels articles 21.1 g) i 91.1 de la Llei 7/1985, d'abril, Reguladora de les Bases de Règim Local, l'article 24 del RDL 781/1986, de 18 d'abril, pel qual s'aprova el Text Refós de les disposicions vigents en matèria de règim local; i de Funcionament i Règim Jurídic de les Entitats Locals, l'article 68 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, i en compliment de la Llei 20/2021 de 28 de desembre de mesures urgents per a la reducció de la temporalitat en la ocupació pública.
Per tot això,
RESOLC
Primer.- Nomenar, d'acord amb la resolució dictada pel conseller d'Hisenda i Funció Pública del Consell de Mallorca, personal funcionari de carrera de l'escala d'administració general, subescala subalterna, classe subalterna del grup AP de l'Ajuntament de Consell, a la Sra. Antònia Maria Coll Marqués amb DNI ***2798** al haver superat el procediment selectiu d'estabilització pel sistema de concurs excepcional per a la convocatòria d'aquesta plaça.
Segon.- Adjudicar els lloc de treball corresponent a subalterna adscrita a la unitat de serveis generals, a la Sra. Antònia Maria Coll Marqués amb DNI ***2798** la qual ha superat el procés selectiu d'estabilització pel sistema de concurs excepcional.
Tercer.- Ordenar la publicació de la present Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, als efectes oportuns. La persona nomenada disposarà d'un termini de 3 dies hàbils, comptat a partir del dia següent a la publicació, per al jurament o promesa i la presa de possessió.
Contra aquesta Resolució que esgota la via administrativa es pot interposar alternativament recurs potestatiu de reposició en el termini d'un mes a contar des del següent al de la recepció de la present notificació, davant la batllia d'aquest Ajuntament, de conformitat amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, de 1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, o recurs contenciós- administratiu, davant el jutjat del Contenciós-Administratiu de Palma, en el termini de dos mesos, a contar des del dia següent al de la recepció de la present notificació, de conformitat amb l'article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, de la Jurisdicció Contenciosa Administrativa. Si optés per interposar el recurs de reposició potestatiu no podrà interposar recurs contenciós-administratiu fins que aquell sigui resolt expressament o s'hagi produït la seva desestimació per silenci. Tot això sense perjudici que pugui interposar-se, qualsevol altre recurs que pogués estimar més convenient al seu dret.
Consell, 25 de març de 2024
El batle Andreu Isern Pol