Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció primera. Nomenaments, situacions i incidències

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

ESCOLA BALEAR D'ADMINISTRACIÓ PÚBLICA (EBAP)

Núm. 824242
Resolució de la consellera de Presidència i Administracions Públiques per la qual es nomenen funcionaris de carrera del procés d'estabilització per concurs oposició del cos facultatiu subaltern, especialitat auxiliar de recepció i telèfon de l'Administració especial de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i se’ls adjudica un lloc de feina

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Antecedents

1. Mitjançant la Resolució de la consellera de Presidència, Funció Pública i Igualtat de 16 de setembre de 2022 (BOIB núm. 122, de 17 de setembre de 2022), es varen aprovar les bases generals que han de regir el procés d'estabilització per concurs oposició per cobrir les places de personal funcionari de l'Administració general i especial de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

2. En data de 5 de desembre de 2024 es va publicar en el BOIB núm. 158, la Resolució de la consellera de Presidència i Administracions públiques per la qual s'aproven les llistes d'aspirants que han superat el procés d'estabilització per concurs oposició per cobrir les places de personal funcionari del cos facultatiu subaltern, escala de suport instrumental, especialitat d'auxiliar de recepció i telèfon de l'Administració de la CAIB i s'ofereixen els llocs de feina.

3. Una vegada que les persones aspirants que han superat el procés selectiu han presentat la sol·licitud i s'ha comprovat el compliment dels requisits, han de ser nomenades personal funcionari de carrera de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

Fonaments de dret

1. La Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

2. La Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

3. El Decret llei 6/2022, de 13 de juny, de noves mesures urgents per reduir la temporalitat en l'ocupació pública de les Illes Balears.

4. El Decret 27/1994, d'11 de març, pel qual s'aprova el Reglament d'ingrés del personal al servei de la Comunitat Autònoma.

5. La Resolució de la consellera de Presidència, Funció Pública i Igualtat, per la qual s'aprova la convocatòria del procés d'estabilització per concurs oposició per cobrir les places de personal funcionari de l'Administració general i especial de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (BOIB núm. 122, de 17 de setembre de 2022).

6. Decret 12/2023, de 10 de juliol, de la presidenta de les Illes Balears, pel qual s'estableixen les competències i l'estructura orgànica bàsica de les conselleries de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i posteriors modificacions.

7. L'article 5.2 de l'annex del Decret 31/2012, de 13 d'abril, pel qual s'aproven els Estatuts de l'Escola Balear d'Administració Pública.

Per tot això, dict la següent

Resolució

Nomenar personal funcionari de carrera l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears les persones següents:

CONCURS OPOSICIÓ COS FACULTATIU SUBALTERN, ESCALA DE SUPORT INSTRUMENTAL, ESPECIALITAT DE RECEPCIÓ I TELÈFON MALLORCA

DNI

LLINATGES, NOM

***3285*

MEDINA ALAMINOS, TERESA

***7867*

MUNAR ROCA, FRANCESCA

2. Adjudicar els llocs de treball, d'acord amb el que s'indica en l'annex d'aquesta Resolució, a les persones aspirants que han superat procés d'estabilització per concurs oposició de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, després d'haver presentat la documentació pertinent, d'acord amb la petició efectuada i la puntuació obtinguda en el procés selectiu.

3. La presa de possessió s'ha d'efectuar en la conselleria corresponent, en el termini de tres dies hàbils comptadors a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

Abans de prendre possessió del lloc adjudicat, les persones interessades han de fer constar que no ocupen cap lloc de treball ni que fan cap activitat en el sector públic que es comprenen en l'article 1 de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'incompatibilitats del personal al servei de les administracions públiques. Si du a terme cap activitat privada, incloses les de caràcter professional, ho ha de declarar en el termini de deu dies hàbils comptadors a partir de l'endemà de la presa de possessió, perquè l'òrgan competent acordi la declaració de compatibilitat o incompatibilitat.

4. Un cop publicat el nomenament, per adquirir la condició de funcionari de carrera s'ha d'efectuar el jurament o la promesa d'acatar la Constitució, l'Estatut d'Autonomia de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i l'ordenament vigent i prendre possessió en el termini reglamentari.

6. Declarar desistides de la seva sol·licitud per caducitat i excloses del procediment, a les persones que no han presentat l' escrit d'elecció dels llocs de treball oferts, per ordre de preferència, i la documentació acreditativa del compliment dels requisits, d'acord amb la base 12 de la convocatòria.

Interposició de recursos

Contra aquesta Resolució, que posa fi a la via administrativa, es pot interposar un recurs potestatiu de reposició davant la consellera de Presidència i Administracions Públiques en el termini d'un mes, comptador a partir del següent a la seva publicació, d'acord amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú, i l'article 57 de la Llei 3/2003, de règim jurídic de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

També es pot interposar un recurs contenciós administratiu davant la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears, en el termini de dos mesos comptador a partir del següent a la publicació de la resolució, d'acord amb els articles 8.2 i 46.1 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.

 

(Signat electrònicament: 12 de desembre de 2024)

La consellera de Presidència i Administracions Públiques Antònia Maria Estarellas Torrens

Documents adjunts