Secció III. Altres disposicions i actes administratius
CONSELL INSULAR D'EIVISSA
Núm. 818990
Acord del Consell Executiu del Consell Insular d'Eivissa en relació amb el Conveni executiu específic del Pla estratègic d’inversions municipals del Consell Insular d´Eivissa (Pla5) per al municipi de Sant Josep de sa Talaia corresponent a l’any 2024
El Consell Executiu del Consell Insular d'Eivissa, en sessió ordinària de data 5 de desembre de 2024, va aprovar per unanimitat, l'acord següent:
(...)
«PROPOSTA D'ACORD:
PRIMER. APROVAR i DISPOSAR la despesa màxima de quatre-cents deu mil cent-dotze euros amb cinc cèntims (410.112,05 €) en favor de l'Ajuntament de Sant Joan de Labritja NIF P0705000H amb motiu de finançar les obligacions derivades de la formalització del conveni específic entre el Consell Insular d'Eivissa i l'Ajuntament de Sant Joan de Labritja en el marc de l'execució de les obres del projecte «Evacuació «d'aigües pluvials al nucli urbà de Sant Miquel» amb càrrec a l'aplicació pressupostària 9420.76205 (RC núm. 2/2024000007122).
SEGON. APROVAR i SUBSCRIURE el Conveni específic i els seus annexos entre el Consell Insular d'Eivissa i l'Ajuntament de Sant Joan de Labritja, amb NIF núm. P0705000H, per a l'execució de les obres del projecte «Evacuació «d'aigües pluvials al nucli urbà de Sant Miquel», que consta a l'expedient núm. 2024/00011513J, amb CSV 15251713725574343105.
TERCER. DESIGNAR com a representants del Consell Insular d'Eivissa en la Comissió Bilateral del Conveni de col·laboració entre el Consell Insular d'Eivissa i l'Ajuntament de Sant Joan de Labritja per a l'execució de les obres del projecte «Evacuació «d'aigües pluvials al nucli urbà de Sant Miquel», les persones següents:
QUART. PUBLICAR el conveni referit en el Portal de Transparència del Consell Insular d'Eivissa (http://transparencia.conselldeivissa.info), de conformitat amb l'establert als articles 5.4 i 8.1 de la Llei 19/2013, de 9 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern, així com en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB) i a la Base Nacional de Dades de Subvencions (BNDS), una vegada s'hagi aprovat, de conformitat amb allò establert a l'article 18 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions. I donar compliment a allò establert a l'article 53 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic, pel que fa a la remissió del conveni signat a la Sindicatura de Comptes, com a òrgan de fiscalització externa competent de la Comunitat Autònoma.
CINQUÈ. DONAR TRASLLAT de la resolució que es dicti a l'Ajuntament de Sant Joan de Labritja.»
Eivissa, 9 de desembre de 2024
La cap de Secció d'Indústria del Departament de Promoció Econòmica, Cooperació Municipal i Recursos Humans Marta Díaz Pascual
CONVENI EXECUTIU ESPECÍFIC ENTRE EL CONSELL INSULAR D'EIVISSA I L'AJUNTAMENT DE SANT JOAN DE LABRITJA PER A L'EXECUCIÓ DE LES OBRES DEL PROJECTE «EVACUACIÓ D'AIGÜES PLUVIALS AL NUCLI URBÀ DE SANT MIQUEL»
PARTS:
Vicent Marí Torres, president del Consell Insular d'Eivissa per nomenament del Ple reunit en sessió extraordinària de 25 de juny de 2023, en nom i representació d'aquesta entitat, i en virtut de les atribucions que li confereixen l'article 21 de la Llei 4/2022, de 28 de juny de consells insulars; els articles 34 i 41.3 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, que regula les bases de règim local, i l'art. 52 del Reglament orgànic d'aquesta corporació.
Maria Tania Marí Marí, alcaldessa de l'Ajuntament de Sant Joan de Labritja per nomenament del Ple de 17 de juny de 2023, en nom i representació d'aquesta entitat, actuant en virtut de les facultats previstes a l'article 21.1.b) de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases de règim local.
Les parts es reconeixen mútuament la capacitat necessària per formalitzar aquest Conveni de conformitat amb els següents:
ANTECEDENTS
1. La Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases de règim local, en el seu article 36, estableix que és competència de les diputacions o entitats equivalents, com és el cas dels Consells Insulars d'acord amb l'article 41 de l'esmentada llei, l'assistència i la cooperació jurídica, econòmica i tècnica als municipis, així com la cooperació en el foment del desenvolupament econòmic i social.
2. La Llei 7/1985 també preveu la competència d'assegurar la prestació integral i adequada en tot el territori insular dels serveis de competència municipal i, en aquest sentit, el Consell Insular d'Eivissa pot atorgar subvencions i ajudes amb càrrec a seus fons propis parell la realització i el manteniment d'obres i inversions de competència municipal, les quals es podran instrumentar mitjançant plans específics o un altre tipus d'instruments.
3. La Llei 4/2022, de 28 de juny, de consells insulars, en l'article 102 de la Secció 3a Competències pròpies en relació amb els municipis i altres entitats locals, del TÍTOL VII, estableix com a competències pròpies dels consells insulars, entre d'altres:
“(...)
b) L'assistència i la cooperació jurídica, econòmica i tècnica, especialment als de menor capacitat econòmica i de gestió (...)
(...)
e) La col·laboració en el desenvolupament econòmic i social dels municipis, així com la planificació municipal.
(...)”
4. La Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic, estableix en el seu article 47.1 que són convenis els acords amb efectes jurídics adoptats per les administracions públiques, els organismes públics i entitats de dret públic vinculats o dependents o les universitats públiques entre si o amb subjectes de dret privat per a una finalitat comuna.
5. Altrament, en el marc dels principis generals que han de regir les relacions entre les diferents administracions públiques de la dita Llei 40/2015, d'1 d'octubre, es disposa a l'article 3 que les administracions públiques, en les seues relacions, es regeixen pels principis de cooperació, col·laboració i coordinació, i en la seva actuació pels criteris d'eficàcia i servei efectiu als ciutadans.
6. Per la seva banda, la Llei 4/2022, de 28 de juny, de consells insulars ( BOIB núm. 88 de 7 de juliol de 2022), al seu article 117, sobre «Relacions Interadministratives», preveu que, els consells insulars es relacionen amb la resta d'administracions públiques d'acord amb els principis establerts en la legislació bàsica de l'Estat, i especialment els de lleialtat institucional, respecte a l'autonomia, col·laboració, cooperació i coordinació i l'article 120 estableix al seu apartat 1, que d'acord amb la legislació bàsica del l'Estat, els consells insulars i les seves entitats instrumentals poden subscriure convenis amb subjectes de dret públic i privat, sense que això impliqui cessió de la titularitat de la competència.
7. L'Ajuntament gaudeix de la naturalesa d'ens local i té plena capacitat i personalitat jurídica independent per al compliment de les seues finalitats pròpies i es regeix pel principi de cooperació i col·laboració, i en la seua actuació pels criteris d'eficiència i servei a la ciutadania.
Així mateix, pel que fa a la competència dels municipis en matèria de desenvolupament econòmic local, l'article 29 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, preveu, al seu punt 1, que “A més de les competències derivades de la legislació bàsica de l'Estat i de l'exercici de les que puguin ser delegades per l'Estat, per la comunitat autònoma, pels consells i per altres administracions, aquesta llei garanteix als municipis un nucli de competències pròpies que han de ser exercides per aquestes entitats amb plena autonomia, subjecta només al control de constitucionalitat i legalitat”.
8. El Pla Insular de Cooperació d'obres i serveis municipals de l'illa d'Eivissa per a l'any 2024 (BOIB núm. 87 de data 2 de juliol de 2024), modificat per acord de Ple de data 27 de setembre de 2024 (BOIB núm. 139, de 24 d'octubre de 2024), estableix una línia de finançament per de l'execució del projecte «Evacuació d'Aigües Pluvials al Nucli Urbà de Sant Miquel», per import de 410.112,05 €, segons l'acord del Consell d'Alcaldes de data 13 de setembre de 2024.
9. El Pla estratègic de subvencions del Consell Insular d'Eivissa (2023-2025), aprovat per Acord del Consell Executiu de data 23 de gener de 2023, publicat en el BOIB núm. 12 de data 26 de gener de 2023, i modificat per Decret de Presidència núm. 2024000440 del dia 14 de juny de 2024 (BOIB núm. 82 de 20 de juny de 2024) i per Decret de Presidència núm. 2024000625 de data 28 d'agost de 2024 (BOIB núm. 114 de 31 d'agost de 2024) preveu una línia de subvenció directa a l'Ajuntament de Sant Joan de Labritja per a l'execució del projecte «Evacuació d'Aigües Pluvials al Nucli Urbà de Sant Miquel», per import de 410.112,05 €.
10. El Consell Insular d'Eivissa ha previst, en l'aplicació pressupostària 9420 76205 del pressupost de l'any 2024, la quantia QUATRE-CENTS DEU MIL CENT-DOTZE EUROS AMB CINC CÈNTIMS (410.112,05 €) amb l'objectiu d'atorgar una ajuda econòmica a l'Ajuntament de Sant Joan de Labritja per a l'execució del projecte «Evacuació d'Aigües Pluvials al Nucli Urbà de Sant Miquel».
CLÀUSULES
Primera.- OBJECTE DEL CONVENI
L'objecte del conveni és establir la cooperació econòmica per part del Consell Insular d'Eivissa amb l'Ajuntament de Sant Joan de Labritja (d'ara endavant l'Ajuntament), d'acord amb allò establert en la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, en allò referent a cooperació local, en la realització d'inversions i obres que assegurin i millorin els serveis que són competència municipal, concretament en matèria d'evacuació i tractament d'aigües, concedint una ajuda econòmica, provinent dels fons propis del Consell Insular d'Eivissa.
En aquest sentit, el Consell Insular d'Eivissa finançarà el projecte «Evacuació d'Aigües Pluvials al Nucli Urbà de Sant Miquel» que, d'acord amb la sol·licitud de l'Ajuntament de Sant Joan de Labritja de data 13 de juny de 2024 (RGE núm. 2024016380), té com objectiu el següent:
«El poble de Sant Miquel de Balançat se situa a la zona nord de l'illa d'Eivissa i al nord-oest del terme municipal de Sant Joan de Labritja. El travessa la carretera PM-804, que es converteix en Carrer d'Eivissa en entrar al nucli urbà de Sant Miquel, sent aquest el Carrer principal que travessa la població, quedant a banda i banda de la mateixa les edificacions dedicades tant a ús residencial com a locals comercials; i la qual podem qualificar d'artèria principal del poble i que té continuïtat cap al Port de Sant Miquel.
Un cop el Carrer d'Eivissa es converteix a la Carretera SN-1, a una distància aproximada de 55 metres, hi ha actualment un accés veïnal asfaltat, que coincideix amb un dels extrems del conegut com a Vial “J”, que travessarà la població de Sant Miquel, quedant ubicat a l'Est del Carrer principal, conegut com a Carrer d'Eivissa, i connectarà directament amb el Carrer des Port.
Cal remarcar que previ o simultàniament a la construcció del dit Vial “J”, serà totalment necessari realitzar una canalització general d'aigües pluvials que condueixi aquestes aigües recollides pel vial projectat fins a la zona més baixa del poble de Sant Miquel fins a la llera del Torrent , i que és l'objecte d'aquest projecte.
Aquesta canalització servirà, a més de l'evacuació de les aigües pluvials que es recullin en el futur Vial “J”, per a l'evacuació de les aigües pluvials que actualment discorren en superfície pel Carrer d'Eivissa i les procedents del Puig de Missa, que també es connecten a la Canalització projectada.»
Segona.- OBRES I INVERSIONS SUBVENCIONABLES
Les obres objecte i/o inversions del present conveni executiu seran les incloses en el projecte executiu «Evacuació d'Aigües Pluvials al Nucli Urbà de Sant Miquel», que va ser comunicat al Consell Insular d'Eivissa en data 13 de juny de 2024 (RGE núm. 2024016530, 2024016379 i 2024016380), i la documentació del qual consta a l'expedient TAO 2024/00011513J.
Així mateix, a més de les despeses derivades de l'execució del projecte, es podran subvencionar les despeses derivades de la contractació de la redacció del projectes bàsics i/o d'execució de les obres i/o inversions objecte de finançament pel present conveni.
Tercera.- PERÍODE DE VIGÈNCIA
La vigència d'aquest conveni és de quatre anys a partir de la seua signatura.
Quarta.- OBLIGACIONS DE L'AJUNTAMENT
L'Ajuntament haurà de dur a terme les obres que s'inclouen en el present conveni.
Seran obligacions de l'Ajuntament les establertes per als beneficiaris de subvencions a la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions així com en el Reial Decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, i el Decret Legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el tex refós de la Llei de subvencions aplicable a les Illes Balears que, entre d'altres, són:
a) Complir l'objectiu, executar el projecte, exercir l'activitat o adoptar el comportament que fonamenta la concessió de les subvencions.
b) Justificar davant l'òrgan concedent o l'entitat col·laboradora, si s'escau, el compliment dels requisits i les condicions, i també la realització de l'activitat i el compliment de la finalitat que determinin la concessió o el gaudi de la subvenció. La justificació de l'execució de les obres i inversions municipals s'haurà de fer d'acord amb les condicions que es determinin en aquest conveni.
c) Sotmetre's a les actuacions de comprovació, que ha d'efectuar l'òrgan concedent o l'entitat col·laboradora, si s'escau, i qualsevol altra de comprovació i control financer que puguin dur a terme els òrgans de control competents, tant nacionals com comunitaris, i aportar tota la informació que li sigui requerida en l'exercici de les actuacions anteriors.
d) Comunicar a l'òrgan concedent o l'entitat col·laboradora l'obtenció d'altres subvencions, ajuts, ingressos o recursos que financin les activitats subvencionades.
Aquesta comunicació s'ha d'efectuar dins el termini de tres dies hàbils des de la sol·licitud o de l'obtenció de l'ajuda concurrent i, en tot cas, abans de la justificació de l'aplicació donada als fons percebuts.
e) Acreditar que està al corrent en el compliment de les seves obligacions tributàries i davant la Seguretat Social, en la forma que es determini per reglament, i sense perjudici del que estableix la normativa vigent.
f) Conservar els documents justificatius de l'aplicació dels fons rebuts, inclosos els documents electrònics, mentre puguin ser objecte de les actuacions de comprovació i control.
g) Adoptar les mesures de difusió que conté l'apartat 4 de l'article 18 de la Llei general de subvencions, en els termes establerts en el present conveni.
h) Procedir al reintegrament dels fons percebuts en els casos que preveu l'article 37 de la Llei general de subvencions.
Cinquena.- OBLIGACIONS DEL CONSELL
El Consell Insular d'Eivissa aportarà un import màxim de QUATRE-CENTS DEU MIL CENT-DOTZE EUROS AMB CINC CÈNTIMS (410.112,05 €) a l'Ajuntament per finançar les obres del projecte «Evacuació d'Aigües Pluvials al Nucli Urbà de Sant Miquel».
L'ajuda econòmica del Consell Insular d'Eivissa no podrà ser superior a la quantia degudament justificada per l'Ajuntament.
L'aportació del Consell s'imputarà en el pressupost del Consell Insular d'Eivissa de l'any 2024, en l'aplicació pressupostària 9420.76205.
Sisena.- COMPATIBILITAT DE LES AJUDES
Aquesta aportació és compatible amb qualsevol altra ajuda pel mateix concepte que es concedeixi per part d'altres entitats públiques o privades, així com d'altres línies de subvenció del Consell Insular d'Eivissa, sense perjudici de l'obligació de l'Ajuntament de comunicar aquest fet al Consell Insular d'Eivissa.
En cap cas l'import de les aportacions i les ajudes rebudes pel mateix concepte, aïlladament o en concurrència, no pot superar el cost total de l'obra o inversió, de conformitat amb el que disposa l'article 19 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, i amb l'article 20 del Decret Legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el tex refós de la Llei de subvencions.
Setena.- PAGAMENT
El Consell Insular d'Eivissa abonarà a l'Ajuntament la quantia establerta en el present conveni en un import màxim de QUATRE-CENTS DEU MIL CENT-DOTZE EUROS AMB CINC CÈNTIMS (410.112,05 €) per a l'execució del projecte «Evacuació d'Aigües Pluvials al Nucli Urbà de Sant Miquel» una vegada justificada l'execució de l'obra municipal en la forma establerta en el present conveni.
L'ajuda econòmica rebuda en virtut d'aquest conveni no podrà ser superior a la quantia degudament justificada per l'Ajuntament.
Atenent la condició d'administració local de l'Ajuntament i que el pagament es realitzarà una vegada justificada la despesa, no s'estableix l'exigència de constituir una garantia per assegurar el compliment dels compromisos adquirits pel beneficiari, tot d'acord amb allò establert a l'article 42.2 del Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament de desenvolupament de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.
Vuitena.- JUSTIFICACIÓ
L'Ajuntament haurà de justificar les obres i inversions totalment executades abans de la finalització del conveni. La justificació de les despeses de les obres i inversions s'hauran de constatar, de conformitat amb la disposició addicional novena de la Llei 4/2022, de 28 de juny, de Consells Insulars, mitjançant:
Tot l'anterior, sense perjudici de l'obligació de conservació dels documents justificatius de l'aplicació dels fons rebuts inclosos els documents electrònics, en tant puguin ser objectes d'actuacions de comprovació i control posterior.
L'Ajuntament presentarà la justificació corresponent a cada obra i/o inversió municipal una vegada aquesta hagi estat totalment executada i en el termini màxim de 6 mesos des de l'aprovació de l'acta de recepció.
Pel que fa al termini màxim de justificació, en qualsevol cas, la justificació de l'execució de la totalitat de les obres i/o inversions municipals, sempre i quan no s'hagi presentat abans, s'haurà de presentar abans de l'1 de setembre del 2028, tot d'acord amb la Llei General de Subvencions i el seu reglament de desenvolupament, i d'acord amb el que estableix la base 24 de les Bases d'Execució del pressupost del Consell Insular d'Eivissa de 2024.
Novena.- PUBLICITAT DE LES OBRES SUBVENCIONADES
És voluntat d'aquest Consell donar a conèixer a la societat eivissenca la cohesió i cooperació entre tots els municipis de l'illa amb aquesta entitat.
L'Ajuntament es compromet a incloure l'escut de Consell Insular d'Eivissa en els cartells informatius, plaques, anuncis, fullets i qualsevol altre suport publicitari i/o informatiu o de comunicació, sobre l'obra o inversió inclosa en aquest conveni, figurant expressament la col·laboració del Consell Insular d'Eivissa tant en el material i suports abans esmentats com a les memòries o informes que es puguin derivar del projecte.
En tot cas, a l'espai físic on es realitzi la inversió o l'obra es col·locarà un cartell informatiu amb la imatge corporativa del Consell Insular d'Eivissa, informant que l'obra ha estat finançada per la institució insular.
En el cas d'obres executades, s'haurà d'incloure la publicitat establerta en aquesta clàusula en totes aquelles accions publicitàries que es puguin realitzar en relació amb la inversió.
En qualsevol cas, l'ajuntament haurà de fer menció de la subvenció rebuda del Consell Insular d'Eivissa en notes de premsa, entrevistes, presentacions i accions informatives i de comunicació que es realitzin sobre l'obra executada, en compliment de la seua obligació com a beneficiari d'una subvenció d'acord amb la normativa vigent.
La difusió i publicitat del finançament rebut per part del Consell Insular d'Eivissa en l'obra és una obligació del beneficiari de l'ajuda, en aquest cas, l'ajuntament. L'incompliment d'aquesta obligació donarà lloc a la penalització corresponent, establerta en una reducció del 3% de l'ajuda, calculat sobre el finançament de cada obra sobre la qual no s'ha donat publicitat, d'acord amb la clàusula quinzena del present conveni.
Desena.- COORDINACIÓ DEL CONVENI
El Consell d'Alcaldes, com a òrgan de coordinació supramunicipal, realitzarà la coordinació de l'execució dels convenis signats a l'empar del Pla Insular de Cooperació d'obres i serveis municipals de l'illa d'Eivissa per a l'any 2024, per al qual rebrà, puntualment, les informacions de seguiment del mateix.
Onzena.- COMISSIÓ BILATERAL PARITÀRIA DE SEGUIMENT
A partir de la signatura del Conveni i amb la finalitat de fer el seguiment, la vigilància i el control de l'execució del conveni, així com dels compromisos adquirits per les parts i de dur a terme la coordinació entre aquestes, es constituirà una Comissió Bilateral Paritària de Seguiment (CBPS), que estarà formada per:
La comissió es reunirà, com a mínim, amb una periodicitat anual per donar compte de l'evolució de les obres objecte de subvenció, de la qual es donarà trasllat a la Intervenció del Consell Insular d'Eivissa, als efectes escaients.
La Comissió podrà convocar a les seues reunions les persones assessores que consideri oportú d'acord amb els assumptes que hagin d'avaluar en cada sessió.
La comissió resoldrà els problemes d'interpretació i compliment que puguin plantejar-se respecte l'execució del conveni.
Dotzena.- REVISIÓ I MODIFICACIÓ DEL CONVENI
Els termes d'aquest conveni podran ser revisats sempre que no alterin l'import de l'ajuda total concedida a la finalització o el termini d'execució del mateix.
Qualsevol altre tipus de modificació dels termes del present conveni, haurà de ser aprovada per les parts.
Les modificacions del conveni es tramitaran en forma de addenda al mateix.
Tretzena.- ÒRGAN COMPETENT PER INSTRUIR I RESOLDRE EL PROCEDIMENT
El Departament de Promoció Econòmica, Cooperació Municipal i Recursos Humans del Consell Insular, és el competent per instruir el procediment d'aquest Conveni, de conformitat amb el Decret de Presidència núm.2023000467, d'estructura del govern del Consell Insular d'Eivissa i creació de departaments( BOIB núm. 88 de 29 de juny de 2023) , que atribueix al Departament de Promoció Econòmica Cooperació Municipal i Recursos Humans "L'activitat competencial pròpia del Consell Insular en matèria de cooperació i assistència local als municipis de l'illa, recollides tant a la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases de règim local com a la llei 4/2022, de 28 de juny, de consells insulars .
Pel que fa a la competència per aprovar aquest Conveni, de conformitat amb la circular de Secretaria del Consell Insular de data 30 de juny del 2023 i segons disposa l'article 28.g de la llei 4/2022 de consells insulars, correspon al Consell Executiu "Aprovar els convenis i els acords de col·laboració i cooperació amb altres entitats públiques o subjectes privats , quan no correspongui expressament a altres òrgans", mentre que l'atribució de la resolució dels actes posteriors a la concessió de la subvenció que regula el present conveni correspondran a la consellera executiva del Departament de Promoció Econòmica, Cooperació Municipal i Recursos Humans del Consell Insular d'Eivissa.
Catorzena.-. RESOLUCIÓ I EXTINCIÓ DEL CONVENI
Seran causes de resolució del conveni, a més de la determinada per la seva vigència:
L'incompliment de qualsevol de les parts de les obligacions establertes en aquest conveni podrà ser causa de resolució del mateix.
En el cas de divergència sobre la interpretació i/o execució de les clàusules d'aquest conveni marc, les parts, renunciant al seu fur propi, si en tinguessin, es sotmeten a la competència dels Jutjats i Tribunals de les Illes Balears.
Quinzena.- REVOCACIÓ DE L'AJUDA I CRITERIS GRADUACIÓ PER INCOMPLIMENT
1. L'incompliment de l'obligació de justificar la finalitat de l'ajuda econòmica rebuda en la forma i els terminis establerts suposarà la revocació de l'ajuda concedida.
2. De conformitat amb l'article 17.3.n de la Llei general de subvencions, en relació amb l'article 37.2 de la mateixa llei, i amb l'article 13 del Decret Legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de subvencions de la comunitat autònoma de les Illes Balears, s'estableixen el següents criteris de graduació del possible incompliment material de l'activitat objecte d'aquesta subvenció, i sempre que l'entitat beneficiària acrediti una actuació inequívoca tendent a la satisfacció dels seus compromisos:
GRAU DE COMPLIMENT MATERIAL PERCENTATGE A DISMINUIR/REINTEGRAR
70-74 % 15 %
75-79 % 12 %
80-84 % 9 %
85-89 % 6 %
90-94 % 3 %
95-99 % 1 %
Setzena.- RÈGIM JURÍDIC
El present conveni no té caràcter contractual sinó que articula una subvenció, i s'ha de regir per les seues clàusules, i en tot allò no previst en el present Conveni, per la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic, per la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, pel Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament de desenvolupament de la Llei 38/2003, i pel Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de subvencions.
Dissetena.- PUBLICITAT DEL CONVENI
El present Conveni es publicarà a la Base de Dades Nacional de Subvencions en els termes expressats a l'article 18 de la Llei 38/2003, de 17 novembre, general de subvencions (LGS), al Butlletí Oficial de les Illes Balears i al Portal de Transparència del Consell (http://transparencia.conselldeivissa.info), de conformitat amb l'establert als articles 5.4 i 8.1 de la Llei 19/2013, de 9 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern.
Com a mostra de conformitat, se signa aquest conveni.
Vicent Marí Torres Maria Tania Marí Marí
President Alcaldessa Consell Insular d'Eivissa Ajuntament de Sant Joan de Labritja
ANNEX I Relació ordenada de documentació aportada que s'inclou al compte justificatiu
NOM DOCUMENTACIÓ |
|
1. |
|
2. |
|
3. |
|
ANNEX II Memòria tècnica de l'òrgan gestor de la subvenció amb una breu descripció dels projectes executats i imatges dels mateixos, que acrediti la realització de l'activitat i el compliment de la finalitat per la qual rep l'aportació econòmica (text redacció lliure).
ANNEX III Certificat/Informe de la Intervenció de les despeses i la data de pagament
NOM PROJECTE |
FINANÇAMENT PROJECTE (altres ajudes) |
Número de factura |
Import (IVA inclòs) |
ADO/O |
P |
Justificant P |
Acta de Recepció Data |
Observacions |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ANNEX IV Certificat Secretaria
NOM PROJECTE |
ACTA INICI DATA |
RELACIÓ CERTIF. +IMPORTS |
ACTA RECEPCIÓ OBRA (DATA) |
ALTRES AJUDES REBUDES (PROVENIÈNCIA FONS I IMPORT) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ANNEX V Memòria que inclogui l'acreditació de la publicitat de les obres subvencionades aportant imatges, reculls de premsa, certificats de radiació o qualsevol document amb el qual es pugui acreditar el compliment d'aquesta obligació, tot d'acord amb la clàusula novena del present conveni (text redacció lliure).