Secció II. Autoritats i personal
Subsecció primera. Nomenaments, situacions i incidències
AJUNTAMENT DE PALMA
Núm. 810579
Departament de Selecció i Provisió de Recursos Humans. Nomenament Director General de Comunicació Digital
La Junta de Govern de data 20 de novembre de 2024 va acordar:
PRIMER.- Nomenar com a òrgan directiu per ocupar el lloc de Director general de Comunicació Digital, adscrit a l'Àrea de Batlia, el Sr. Pascual Ribot Company.
SEGON.- Eximir el lloc de treball relacionat a l'apartat primer, del requisit de ser nomenat entre personal funcionari de carrera de l'Estat, de les Comunitats Autònomes, de les Entitats Locals o amb habilitació de caràcter nacional que pertanyin a cossos o escales classificats al subgrup A1, d'acord amb allò establert a l'article 47 del Reglament orgànic del govern i administració de l'ajuntament de Palma.
TERCER.- La jornada laboral serà de 40 hores setmanals i les retribucions a percebre són les determinades en el vigent Pressupost de Despeses per als directors i coordinadors generals i acords del Ple.
QUART.- Per garantir el funcionament de l'Administració Municipal, tots els Coordinadors/res i Directors/res Generals nomenats per part de la Junta de Govern continuaran en el seu lloc de feina malgrat hagi expirat el mandat de la Corporació, no produint-se el seu cessament de forma automàtica, sense perjudici de la decisió que pugui prendre amb posterioritat la nova Junta de Govern.
CINQUÈ.- Notificar el present acord a la persona interessada, així com a la regidoria de l'Àrea corresponent i publicar el present Acord al Butlletí Oficial de les Illes Balears.
SISÈ.- El present nomenament serà efectiu una vegada la persona interessada hagi pres possessió del càrrec davant la regidoria d'Hisenda, Funció Pública i Govern Interior i hagin presentat la declaració responsable d'idoneïtat davant el Servei de provisió i planificació.
Els sotasignats declaren conèixer el contingut dels articles 52, 53 i 54 del Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut bàsic de l'empleat públic i de l'article 61 del Reglament Financer (UE 2018/1046 de 18 juliol 2018) i no tenir conflictes d'interès en aquest acte que integra l'expedient
Contra la present resolució, que exhaureix la via administrativa, es podrà interposar per part de les persones interessades recurs potestatiu de reposició en el termini d'un mes davant el mateix òrgan que les hagi aprovat, d'acord amb l'article 123 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques. En cas de no interposar el recurs potestatiu de reposició es podrà interposar directament recurs contenciós administratiu, segons l'article abans esmentat i 45 i següents de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el Jutjat contenciós Administratiu, en el termini de dos mesos a comptar de l'endemà de la publicació al BOIB.
Palma, a la data de la signatura electrònica (5 de desembre de 2024)
La cap de Servei de Planificació i Provisió Raquel Cucarella Ribera p.d. Decret de Batlia núm. 3000, de 26/02/2014 (BOIB núm. 30, de 04/03/2014)