Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

SINDICATURA DE COMPTES

Núm. 810262
Resolució del síndic major per la qual s’aprova la convocatòria ordinària per accedir als diferents nivells que integren la carrera professional horitzontal del personal funcionari i laboral de la Sindicatura de Comptes de les Illes Balears

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Antecedents

1. L'article 16 i següents del Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut bàsic de l'empleat públic (EBEP), estableixen la carrera professional com el conjunt ordenat d'oportunitats d'ascens i expectatives de progrés professional conforme als principis d'igualtat, mèrit i capacitat.

2. Dia 30 d'octubre de 2018, el Consell de la Sindicatura va aprovar l'Acord pel qual es ratifica l'Acord de la Mesa de Negociació de 16 d'octubre de 2018 mitjançant el qual s'aproven les bases del sistema de carrera professional horitzontal del personal funcionari i laboral de la Sindicatura de Comptes de les Illes Balears (BOIB núm. 139, de 6 de novembre de 2018). Aquest Acord va ser modificat per l'Acord del Consell de la Sindicatura pel qual es ratifica l'Acord de la Mesa de Negociació de 23 de novembre de 2022 (BOIB núm. 163, de 15 de desembre de 2022).

3. Mitjançant l'Acord del Consell de la Sindicatura de 3 de desembre de 2020, es va ratificar l'Acord de la Mesa de Negociació de 20 de novembre de 2020 pel qual s'aprova el sistema d'avaluació de competències professionals del personal funcionari i laboral de la Sindicatura de Comptes de les Illes Balears (BOIB núm. 206, de 10 de desembre de 2020).

4. El punt 9 de l'Acord que regula les bases del sistema de carrera professional horitzontal del personal funcionari i laboral de l'SCIB disposa el procediment per obtenir els nivells de carrera professional, el qual s'inicia d'ofici mitjançant l'aprovació de la convocatòria corresponent.

5. El punt 5.2 de l'Acord esmentat estableix els requisits per accedir a la carrera professional o per promocionar de nivell, entre d'altres, acreditar almenys quatre anys de períodes d'avaluació no negatius per accedir als nivells I i II i cinc anys per als nivells III i IV, encara que val a dir que només s'han dut a terme tres procediments d'avaluació de competències a la institució. Per això, s'ha d'establir un criteri extraordinari fins que hagin transcorregut cinc anys des de la implantació efectiva del sistema d'avaluació de competències, atès que aquest requisit seria de compliment impossible pel personal afectat.

6. D'altra banda, atès que no s'ha produït el desplegament normatiu necessari per aplicar el bloc II corresponent a l'avaluació dels resultats obtinguts per aconseguir els objectius, l'esmentat bloc no es valora en aquesta convocatòria.

Per tot això, i fent ús de la competència que m'atribueix l'article 24 de la Llei 4/2004, de 2 d'abril, de la Sindicatura de Comptes de les Illes Balears,

Resolc

1. Convocar un procediment per accedir o progressar en el model de carrera professional del personal funcionari i laboral de la Sindicatura de Comptes de les Illes Balears.

2. Aprovar les bases que regeixen aquesta convocatòria (annex 1).

3. Aprovar els criteris de valoració aplicables a aquesta convocatòria relatius al bloc I d'avaluació de competències professionals, així com els relatius al bloc III d'aprenentatge, docència i gestió del coneixement, i el seu barem de puntuació (annex 2), en aplicació dels acords vigents en matèria de carrera professional assolits mitjançant la negociació col·lectiva en la Sindicatura de Comptes de les Illes Balears i ratificats pel seu Consell.

4. Aprovar el model de sol·licitud per participar-hi (annex 3).

5. Designar els membres del Comitè de Valoració que s'indiquen en l'annex 4 d'aquesta Resolució.

6. Publicar aquesta Resolució i els seus annexos en la pàgina web de l'SCIB i en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

Contra aquesta Resolució, que no exhaureix la via administrativa, podeu interposar un recurs d'alçada davant el Consell de la Sindicatura en el termini d'un mes comptador des de l'endemà de publicar-se, de conformitat amb la disposició addicional primera del Reglament de règim interior de l'SCIB i els articles 121 i següents de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

 

A la data de la signatura electrònica (5 de desembre de 2024)

El síndic major Joan Rosselló Villalonga

 

ANNEX 1 Bases de la convocatòria

1. Objecte

1.1 Aquestes bases tenen com objecte desplegar l'apartat 9 de l'Acord del Consell de la Sindicatura de 30 d'octubre de 2018 pel qual es ratifica l'Acord de la Mesa de Negociació de 16 d'octubre de 2018 mitjançant el qual s'aproven les bases del sistema de carrera professional horitzontal del personal funcionari i laboral de la Sindicatura de Comptes de les Illes Balears, modificat per l'Acord del Consell de la Sindicatura de Comptes de les Illes Balears de 30 de novembre de 2022, mitjançant la regulació del procediment aplicable en aquesta convocatòria ordinària, per a l'accés als diferents nivells que integren la carrera professional horitzontal en aquesta Administració.

2. Àmbit d'aplicació

Pot participar en aquest procediment ordinari, sempre que compleixi els requisits del punt 3, el personal funcionari i laboral de la Sindicatura de Comptes de les Illes Balears.

3. Requisits

Per participar en aquesta convocatòria, el personal de la Sindicatura de Comptes de les Illes Balears ha de complir els requisits següents:

3.1 Ser funcionari o personal laboral de l'SCIB i estar en situació de servei actiu o en situació que generi reserva de plaça.

3.2 Haver completat almenys cinc anys de serveis prestats en el cos, especialitat, escala o categoria, des del reconeixement de l'anterior nivell de carrera professional horitzontal, o, si es tracta del nivell inicial, des de l'accés al cos, especialitat, escala o categoria, en els termes que estableix l'apartat 6 de l'Acord de 30 d'octubre de 2018 del Consell de la Sindicatura de Comptes de les Illes Balears.

3.3 Tenir reconegut el nivell immediatament anterior quan es tracti d'accedir als nivells II, III i IV.

3.4 Acreditar almenys tres anys de períodes d'avaluació de competències professionals pel sistema Avaluació 360º no negativa, efectuada per l'SCIB. S'entén avaluació positiva la que ha obtingut una puntuació mínima de 3 punts. 

En el supòsit d'haver participat en una sola avaluació de competències professionals per raó de la data d'incorporació en la Sindicatura de Comptes, des de l'assoliment del nivell de carrera anterior o des de l'accés a aquesta Administració, únicament s'exigeixen la participació i la superació d'aquesta.

Alternativament, es pot acreditar aquest requisit mitjançant la superació de les avaluacions pertinents de competència professional efectuades en l'Administració pública de procedència, corresponents a períodes computables a partir de l'anualitat 2019, sempre que sigui mitjançant el sistema d'avaluació 360º.

3.5.Obtenir la puntuació mínima en el bloc III, d'aprenentatge, docència i gestió del coneixement, que per a cada nivell s'estableix en aquesta convocatòria, corresponent al període temporal de permanència en el nivell inferior, d'acord amb el següent:

- Personal funcionari dels subgrups A1 i A2, així com personal laboral dels nivells 1 i 2: 30 punts.

- Personal funcionari dels subgrups C1 i C2, així com personal laboral dels nivells 3 a 5: 20 punts

- Personal funcionari del grup AP i laboral dels nivells 6 i 7: 10 punts

Els criteris de valoració aplicables a aquest bloc III són els que estableix l'annex 2 d'aquesta convocatòria.

3.6 Formalitzar degudament la sol·licitud en el termini que disposa la convocatòria, d'acord amb el model de l'annex 3.

4. Criteris aplicables únicament en aquesta convocatòria

4.1 Quant als requisits exigits en relació amb el bloc I sobre avaluació de competències professionals, mentre no s'hagin dut a terme almenys les avaluacions corresponents a cinc períodes anuals, d'acord amb el sistema d'avaluació 360º implantat per l'SCIB el novembre de 2020, no es pot exigir l'acreditació dels períodes de quatre o cinc anys, respectivament, exigits per l'Acord de l'SCIB de 2018 esmentat.

4.2 El bloc II corresponent a l'avaluació dels resultats obtinguts per la consecució d'objectius no pot valorar-se mentre no s'aprovi el desplegament normatiu que n'estableixi els paràmetres i els criteris de valoració.

4.3 Quant al bloc III sobre aprenentatge, docència i gestió del coneixement, es poden puntuar únicament les activitats desenvolupades i certificades en el període comprès entre l'1 d'agost de 2019 i la data de publicació d'aquesta convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears. Per al supòsit del personal procedent d'altres administracions públiques que hagi accedit abans de l'1 d'agost de 2019 al nivell anterior de carrera professional, és computable el període transcorregut des de la data d'efectes del reconeixement d'aquell nivell.

5. Procediment

5.1 Termini per presentar sol·licituds

El termini per presentar sol·licituds és d'un mes, comptador des de l'endemà de publicar-se aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

5.2 Model de sol·licitud

Les sol·licituds s'han d'ajustar al model oficial establert, disponible en el web de l'SCIB.

5.3 Presentació de sol·licituds

Les sol·licituds s'han d'emplenar i presentar en el Registre General de la Sindicatura de Comptes de les Illes Balears o en qualsevol altra de les formes que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015.

5.4 Acreditació dels requisits necessaris

Les persones interessades han d'acreditar documentalment el compliment dels requisits establerts en el punt 3, excepte els que ja constin en el seu expedient personal de l'SCIB.

En cap cas han d'acreditar la condició de funcionari o personal laboral de l'SCIB si es troben en actiu, ni tampoc la superació de les avaluacions de competències professionals (avaluació 360º) efectuades per la mateixa SCIB.

Pel fet de presentar la sol·licitud, la persona interessada accepta les bases de la convocatòria.

5.5 Comitè de Valoració

Per valorar les sol·licituds presentades, es crea un Comitè de Valoració, el qual té les funcions establertes en l'Acord de l'SCIB vigent en matèria de carrera professional.

5.6 Composició i funcionament del Comitè de Valoració

El Comitè de Valoració, el formen tres membres:

─ Dos vocals que ha de designar el síndic major d'entre el personal de la Sindicatura.

─ Un vocal que ha de designar el síndic major, a proposta dels delegats de personal d'entre aquests.

El síndic major ha d'indicar, d'entre els tres membres del Comitè, qui hagi d'exercir les funcions de president o presidenta.

El Comitè ha d'elegir, en la primera sessió, la persona que ha d'actuar de secretari o secretària d'entre les que ha nomenat el síndic major.

Per cada membre s'ha de nomenar una persona titular i una de suplent.

Els membres del Comitè de Valoració han de pertànyer, en tot cas, com a personal funcionari o personal laboral, a un grup o subgrup de titulació igual o superior al que s'exigeix per ingressar en els cossos, les escales o les categories professionals als quals correspon la valoració de les sol·licituds de reconeixement de nivell de carrera professional presentades.

Les persones que es designin membres del Comitè de Valoració s'han d'abstenir de formar-ne part si s'esdevenen els motius d'abstenció que estableix la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic. Entre altres motius, no poden ser membres del Comitè de Valoració les persones que participen en aquesta convocatòria.

Perquè el Comitè de Valoració es constitueixi vàlidament, per dur a terme les sessions, les deliberacions, les valoracions, les puntuacions i la presa d'acords, es requereix sempre la presència del president o la presidenta i del secretari o la secretària, o de les persones que legalment els substitueixen.

Els membres del Comitè de Valoració estan obligats a guardar secret sobre els informes, les avaluacions, les deliberacions i els comentaris fets sobre les persones avaluades.

5.7 Llistes provisionals

Una vegada vençut el termini per presentar sol·licituds, s'ha de publicar, en la pàgina web i en el tauler d'anuncis de l'SCIB, la Resolució del síndic major, que ha de contenir les llistes provisionals de persones participants que compleixen els requisits, així com de les que han d'esmenar les deficiències de la sol·licitud, i de les persones excloses, juntament amb la causa d'exclusió.

Les persones interessades han de disposar del termini de deu dies hàbils, comptadors des de l'endemà de publicar-se la resolució que conté les llistes provisionals, per esmenar les deficiències i per formular les al·legacions que considerin oportunes contra l'exclusió.

5.8 Llistes definitives

Resoltes les esmenes i les al·legacions, el Comitè de Valoració ha d'elevar al síndic major una proposta definitiva sobre l'estimació o la desestimació de les sol·licituds d'accés a cada nivell, així com de les persones excloses, amb l'especificació de les respectives causes de desestimació o exclusió.

5.9 Resolució

El síndic major ha de dictar una resolució definitiva, en la qual ha de constar de manera individualitzada l'assoliment o no del nivell de carrera corresponent, amb l'especificació de les respectives causes de desestimació o exclusió. Aquesta resolució s'ha de publicar en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

Contra aquesta resolució, que no exhaureix la via administrativa, es pot interposar un recurs d'alçada davant el Consell de la Sindicatura en el termini d'un mes comptador des de l'endemà de publicar-se, de conformitat amb la disposició addicional primera del Reglament de règim interior de l'SCIB i els articles 121 i següents de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

5.10 Termini de resolució i efectes

El termini màxim per resoldre aquest procediment és de sis mesos. Els efectes de la manca de resolució expressa són desestimatoris, d'acord amb la disposició addicional vuitena de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

6. Efectes administratius i econòmics derivats del nivell de carrera assolit

6.1 El reconeixement administratiu del nivell corresponent es retrotreu a la data de publicació de la convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

6.2 Els efectes econòmics del reconeixement del nivell corresponent es retrotreuen com a màxim a 1 de gener de 2024 i no poden ser anteriors a la data en què, per a la persona sol·licitant, es compleixen cinc anys des que ha aconseguit el nivell reconegut anteriorment o, en el seu cas, des que ha assolit els requisits per accedir al nivell inicial.

 

ANNEX 2 Criteris de valoració i barem de puntuació relatius al bloc III d'aprenentatge, docència i gestió del coneixement

CRITERIS DE VALORACIÓ

A. Aprenentatge

S'inclouen en aquest apartat les activitats formatives per a l'actualització i el perfeccionament professional, la formació acadèmica, la formació en llengües del Marc europeu comú de referència i els coneixements de llengua catalana, en els termes que es determinen en els punts següents. En el supòsit que els certificats de les accions formatives no especifiquin la durada o els crèdits, s'ha de valorar cada acció amb 0,15 punts.

1. Activitats formatives rebudes per a l'actualització i el perfeccionament professional

1. Es valoren en aquest apartat els cursos, els congressos, les jornades, les conferències, els seminaris, els tallers i les altres accions formatives següents:

— Les impartides per les escoles d'administració pública o homologades per aquestes escoles.

— Les impartides en el marc dels acords de formació contínua i per a l'ocupació de les administracions públiques, promogudes per qualsevol administració pública o sindicat.

— Les impartides, promogudes, acreditades o reconegudes per les administracions públiques, les universitats, les corporacions de dret públic —com ara els col·legis professionals i les seves agrupacions institucionals o l'Institut de Censors Jurats de Comptes, entre d'altres—, les federacions o les associacions d'entitats locals, les mútues d'accidents de treball i malalties professionals, els organismes del sector públic instrumental administratiu (organismes autònoms i consorcis), els organismes del sector públic instrumental empresarial amb personificació pública que es regeixen pel dret privat (entitats públiques empresarials) i les fundacions del sector públic.

2. Els certificats han d'indicar les hores de durada o els crèdits dels cursos. Cada crèdit es valora a raó de 10 hores de durada, excepte quan el certificat indica una altra cosa. En el supòsit que es tracti de fraccions diferents a 10 hores, es valora amb la part proporcional.

3. En el supòsit que l'acció formativa no sigui organitzada o homologada per l'EBAP o una altra escola d'administració pública, aquesta ha de tenir relació amb els àmbits competencials i funcionals de la Sindicatura de Comptes de les Illes Balears i, per tant, adreçada a la qualificació o la capacitació específica per als llocs de treball d'aquesta Administració.

2. Formació acadèmica

S'han de valorar les titulacions acadèmiques el caràcter oficial o l'equivalència de les quals tengui reconegut i establert el ministeri competent en educació, així com les titulacions universitàries no oficials i els títols propis de postgrau de les universitats espanyoles en la regulació dels ensenyaments propis, diferent de l'exigida o acreditada per a l'accés al cos, l'escala, l'especialitat o la categoria en què es progressa.

3. Formació en una llengua del Marc europeu comú de referència

1. Es valoren els certificats acreditatius dels coneixements de qualsevol llengua oficial de les escoles oficials d'idiomes (EOI), així com de les universitats.

2. Els certificats del Marc europeu comú considerats equivalents són els que es detallen en la Instrucció 3/2021 de la directora general de Funció Pública, per establir les titulacions i certificats que, amb referència als nivells que determina el Marc comú europeu de referència per a les llengües, acrediten el nivell de coneixement de llengües estrangeres en els processos de provisió de llocs de feina de l'Administració de la CAIB, o una altra que la substitueixi, i s'han de valorar amb la mateixa puntuació que els certificats indicats en el punt anterior.

3. A efectes de considerar-los títols que acrediten el coneixement en la llengua oficial de la Unió Europea corresponent, s'inclouen les llicenciatures en filologia i en traducció i interpretació o els graus en aquests àmbits, els quals s'equiparen al nivell C2 del MECR de la llengua de què es tracti.

4. També es reconeixen com a estudis que acrediten el coneixement de llengües estrangeres del nivell que correspongui els estudis de l'àmbit de turisme cursats a la Universitat de les Illes Balears (tècnic en activitats turístiques, títol superior de turisme, diplomat en turisme i grau de turisme), d'acord amb l'annex de la Instrucció 3/2021 de la directora general de Funció Pública.

4. Coneixements de llengua catalana

1. Es valoren els certificats expedits per l'EBAP, els expedits o homologats per l'òrgan competent de la conselleria competent en matèria de política lingüística o els que s'hagin declarat equivalents.

2. En tots els casos, només es valoren els certificats de nivell superior a l'exigit com a requisit d'accés al cos, l'escala, l'especialitat o la categoria, a més del certificat de coneixements de llenguatge administratiu, la puntuació del qual s'ha d'acumular a la de l'altre certificat que s'acrediti.

B. Docència, gestió i transferència del coneixement

1. En aquest apartat, es valora la impartició d'accions formatives en les diferents modalitats i segons els criteris definits en l'apartat A. També s'hi inclouen les activitats relacionades amb el disseny i la planificació d'aquesta formació.

2. D'altra banda, es valoren diferents activitats que tenen com a objecte la gestió i la transferència del coneixement dins i fora de l'organització.

1. Docència i col·laboració en el disseny i la planificació de la formació

1. Es valoren les activitats següents:

— Impartir accions formatives de qualsevol modalitat, d'acord amb els criteris que estableix l'apartat A.

— Realitzar tasques de coordinació d'àrees de formació de l'EBAP o una altra administració o escola d'administració pública.

2. En el supòsit que les activitats de docència no siguin organitzades o homologades per l'EBAP, han de tenir relació amb els àmbits competencials i funcionals de la Sindicatura de Comptes de les Illes Balears i, per tant, s'han d'adreçar a la qualificació o la capacitació específica per als llocs de treball d'aquesta Administració.

2. Gestió i transferència del coneixement

1. Es valoren les activitats següents:

— Participació en grups i comunitats d'aprenentatge relacionats amb l'activitat professional o institucional.

— Elaboració de material didàctic de les accions formatives organitzades per administracions públiques o escoles d'administracions públiques.

— Autoria o coautoria amb ISBN o ISSN o dipòsit legal de publicacions relacionades amb l'Administració pública o amb l'activitat professional o institucional, tant en format digital com en paper, sobre estudis o treballs en mitjans especialitzats, científics, tècnics o professionals.

— Obtenció de reconeixements públics i premis relacionats amb l'àmbit de l'Administració pública o amb l'activitat professional o institucional.

— Tutorització de pràctiques acadèmiques externes d'estudiants.

— Participació com a ponent en congressos, jornades i conferències relacionades amb l'activitat professional i institucional de l'SCIB, organitzades o promogudes per institucions públiques alienes a l'EBAP.

BAREM DE PUNTUACIÓ

A. APRENENTATGE

1. APRENENTATGE REBUT PER A L'ACTUALITZACIÓ I EL PERFECCIONAMENT:

Puntuació

1.1

Activitats formatives amb certificat d'aprofitament

2,5 punts per crèdit

1.2

Activitats formatives amb certificat d'assistència

1,5 punts per crèdit

2. FORMACIÓ ACADÈMICA:

Puntuació

2.1

Títol de doctorat

18 punts per títol

2.2

Títol de postgrau universitari: màsters oficials universitaris

15 punts per títol

2.3

Títol de postgrau universitari: títols propis universitaris (màster, especialista universitari i expert universitari)

0,20 punts per crèdit ECTS. Màxim 12 punts

0,15 punts per crèdit LRU o no especificat el tipus de crèdit, equivalent a 10 hores. Màxim 9 punts

2.4

Títol de grau universitari. Nivell 3 de MECES. Títol de llicenciatura

25 punts

2.5

Títol de grau universitari. Nivell 2 de MECES. Títol de diplomatura

22 punts

2.6

Títol propi de grau universitari

15 punts

2.7

Títol de tècnic superior de formació professional. Nivell 1 de MECES

8 punts

2.8

Títol de tècnic mitjà de formació professional i títol de batxiller

5 punts

2.9

Títol de graduat en educació secundària obligatòria

3 punts

 

​​​​​​​3. FORMACIÓ EN UNA LLENGUA DEL MARC EUROPEU COMÚ Certificats dels nivells del Marc europeu comú

Puntuació

3.1

Nivell A1

1 punt

3.2

Nivell A2

1,5 punts

3.3

Nivell B1

2 punts

3.4

Nivell B2

3 punts

3.5

Nivell C1

4 punts

3.6

Nivell C2

5 punts

4. CONEIXEMENTS DE LLENGUA CATALANA

Puntuació

4.1

Certificat de nivell B1

4 punts

4.2

Certificat de nivell B2 (abans, certificat B)

5 punts

4.3

Certificat de nivell C1 (abans, certificat C)

6 punts

4.4

Certificat de nivell C2 (abans, certificat D)

7 punts

4.5

Certificat de coneixements de llenguatge administratiu (certificat E)

2 punts

 

B. DOCÈNCIA, GESTIÓ I TRANSFERÈNCIA DEL CONEIXEMENT

1. DOCÈNCIA I COL·LABORACIÓ EN EL DISSENY I LA PLANIFICACIÓ DE LA FORMACIÓ

Puntuació

1.1

Docència

2,5 punts per crèdit

1.2

Coordinació d'àrees de formació

2 punts per any complet

1.3

Responsable de formació d'una conselleria o entitat

1 punt per any complet

1.4

Coordinació d'activitats d'aprenentatge o de gestió de coneixement

1 punt per activitat

1.5

Col·laboració en el disseny i la direcció d'accions formatives de nova creació

0,5 punts per col·laboració

2. GESTIÓ I TRANSFERÈNCIA DEL CONEIXEMENT

Puntuació

2.1

Participació en grups de treball i comunitats d'aprenentatge

1,5 per participació certificada

2.2

Participació com a mentor o mentora o tutor o tutora en els programes desenvolupats per l'EBAP

1 punt per programa

2.3

Preparació de material didàctic

1 punt per crèdit de formació a la qual es destina el material

Actualització de material didàctic

0,50 punts per crèdit de formació a la qual es destina el material

2.4

Autoria de llibres, reculls normatius comentats o edicions equivalents en altres suports audiovisuals

3 punts per autoria individual i 2 punts per coautoria

2.5

Autoria d'articles divulgatius en revistes i publicacions periòdiques especialitzades

1 punt per autoria individual i 0,5 punts per coautoria

2.6

Obtenció de reconeixements públics i premis

2 punts

2.7

Tutorització de pràctiques acadèmiques externes d'estudiants

1 punt per cada alumne i curs tutoritzat

2.8

Participació com a ponent en congressos, jornades i conferències relacionades amb l'activitat professional i institucional organitzades per institucions alienes a l'EBAP

1,5 punts per cada intervenció

 

 

ANNEX 3 Model de sol·licitud

Sol·licitud de participació en la convocatòria ordinària per accedir als diferents nivells que integren la carrera professional horitzontal del personal funcionari i laboral de l'SCIB

Dades personals i professionals

DNI                                                                  Grup                                                              Nivell de carrera

Llinatges, nom

 

Cos, escala, especialitat / categoria professional

 

Situació administrativa

 

Domicili                                                                                                                                                                        Codi postal

 

 

Província

 

Telèfon 1                                                                                                                                             Telèfon 2

 

 

Sol·licit que m'admeteu en la convocatòria de carrera ordinària aprovada mitjançant la Resolució del síndic major, i declar que són certes totes les dades d'aquest document.

Declar que complesc els requisits exigits per participar en la convocatòria.

Don el consentiment perquè l'Administració tracti les meves dades personals als efectes que es derivin d'aquesta convocatòria.

..............................................................., ......... d ......................................... de ..................

 

[rúbrica]

 

D'acord amb el que disposa la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal i garantia dels drets digitals, la persona interessada pot exercir els drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició mitjançant un escrit adreçat al síndic major.

 

Sindicatura de Comptes de les Illes Balears

 

 

ANNEX 3.1

Requisits  al·legats corresponents al bloc d'avaluació de competències (si cal) i al bloc d'aprenentatge, docència i transferència del coneixement.

Dades personals i professionals

DNI                                                                                    Grup                                                       Nivell de carrera

Llinatges, nom

 

Documents

1

 

2

 

3

 

4

 

5

 

6

 

7

 

8

 

9

 

10

 

11

 

12

 

13

 

14

 

15

 

16

 

17

 

18

 

19

 

20

 

21

 

22

 

 

 

...........d.........................................de.....................

 

[Rúbrica]

 

ANNEX 4 Comitè de Valoració

Vocal 1 titular, que exerceix les funcions de presidenta: Juana María Juan Ribas

Vocal 1 suplent, que exerceix les funcions de presidenta suplent: María Marqués Caldentey

Vocal 2 titular: Gabriel Mas Ferrer

Vocal 2 suplent: Maria del Carme Bennàssar Ferragut

Vocal 3 titular, designat a proposta dels delegats de personal: Francisco Javier Muñoz Pizá

Vocal 3 suplent, designat a proposta dels delegats de personal: José María Valiente Arche