Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

FUNDACIÓ INSTITUT D'INVESTIGACIÓ SANITÀRIA ILLES BALEARS (IDISBA)

Núm. 798361
Resolució del director gerent de la Fundació Institut de Recerca Sanitària Illes Balears per la qual es convoca un procés selectiu per a la cobertura d'una plaça de gestor de dades (data manager), del grup professional A, per al projecte «GEM21menos65: estudio de fase III para pacientes con NDMM que son candidatos para ASCT que compara VRD extendida más intervención de rescate temprano vs Isatuximab-VRD vs Isatuximab-V-Iberdomide-D» (ECSL/HEMATO) Codi dexpedient: 2024-51-ASHUSLL

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

El Decret 68/2012, de 27 de juliol, pel qual es regula el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB), estableix a l'article 15 la competència per ordenar la inserció d'edictes al BOIB i, al punt 4, especifica que les institucions o ens públics no esmentats als tres primers punts han d'acreditar els òrgans i les persones que, d'acord amb la seva normativa específica, estan facultats per ordenar o sol·licitar la inserció de textos al BOIB. Si no hi ha acreditació específica, cal entendre que correspon a qui exerceixi la representació de l'òrgan, l'ens o la institució de què emana el text.

D'altra banda, d'acord amb l'article 27 dels estatuts de la Fundació, la Direcció Gerència de la Fundació té la competència per desenvolupar la política de personal aprovada pel Patronat i, amb aquesta finalitat, seleccionar el personal, subscriure o rescindir els contractes, executar els acords del Patronat en matèria de retribucions, acordar les sancions, exercir la direcció superior del personal al servei de la Fundació i mantenir les relacions amb els òrgans de representació del personal, a més de totes aquelles actuacions que en aquesta matèria li siguin encomanades, sens perjudici de les funcions que corresponen a la presidència.

Per tot això, dict la següent

RESOLUCIÓ

Ordenar la inserció al Butlletí Oficial de les Illes Balears de la convocatòria, amb codi d'expedient 2024-51-ASHUSLL, per a la cobertura d'una plaça de gestor de dades (data manager), del grup professional A, per al projecte « GEM21menos65: estudio de fase III para pacientes con NDMM que son candidatos para ASCT que compara VRD extendida más intervención de rescate temprano vs Isatuximab-VRD vs Isatuximab-V-Iberdomide-D» (ECSL/HEMATO) .

 

Palma, en data de la signatura electrònica (2 de desembre de 2024)

El director gerent de la Fundació Carlos Enrique Herrero

 

ANNEX 1 Convocatòria del procés selectiu per a la cobertura d'una plaça de gestor de dades (data manager), del grup professional A, per al projecte « GEM21menos65: estudio de fase III para pacientes con NDMM que son candidatos para ASCT que compara VRD extendida más intervención de rescate temprano vs Isatuximab-VRD vs Isatuximab-V-Iberdomide-D» (ECSL/HEMATO)

La Fundació té encomanades, entre d'altres, les funcions de gestionar mitjans i recursos al servei d'execució de programes de recerca clínica, bàsica i aplicada, el desenvolupament tecnològic i la innovació al camp de la salut.

Per poder dur a terme aquestes funcions, la Fundació necessita convocar una plaça de data manager, del grup professional A, per al projecte «GEM21menos65: estudio de fase III para pacientes con NDMM que son candidatos para ASCT que compara VRD extendida más intervención de rescate temprano vs Isatuximab-VRD vs Isatuximab-V-Iberdomide-D» (ECSL/HEMATO).

L'article 23.2 de la Llei 7/2010, de 21 de juliol, del sector públic instrumental de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, estableix els criteris que han de seguir els ens públics de l'Administració de la Comunitat Autònoma en la contractació de personal laboral, i preveu que «la selecció del personal s'ajustarà als sistemes i als procediments que s'estableixen a la Llei de la Funció Pública de les Illes Balears».

Els articles 17 i 18 de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la comunitat autònoma de les Illes Balears, disposen que s'han d'aplicar els principis d'igualtat, mèrit, capacitat i publicitat a les contractacions.

L'apartat segon B de l'Acord del Consell de Govern de 23 de febrer de 2007, de modificació de l'àmbit d'aplicació i de determinació de l'abast de control del punt 5 de l'Acord del Consell de Govern de 19 de desembre de 1995, preveu la comptabilitat i la rendició de comptes de les empreses públiques de la comunitat autònoma de les Illes Balears, pel que fa a la selecció del personal dels ens públics de la comunitat autònoma.

Per tot això, i en l'exercici de les competències que m'atribueix l'article 28.1 i dels estatuts fundacionals vigents,

CONVOC:

El procés per a la selecció d'una plaça de gestor de dades (data manager), del grup professional A, per al projecte « GEM21menos65: estudio de fase III para pacientes con NDMM que son candidatos para ASCT que compara VRD extendida más intervención de rescate temprano vs Isatuximab-VRD vs Isatuximab-V-Iberdomide-D» (ECSL/HEMATO) amb els requisits, les característiques i els criteris de selecció següents:

I. Requisits de participació

  • Estar en possessió de la titulació de grau més màster en l'àmbit de la bioquímica, biologia i/o biomedicina.
  • Acreditar com a mínim el nivell B2 de català.
  • Estar en possessió del certificat de bones pràctiques clíniques (GCP ICH E6 R2).
  • Estar en possessió del certificat de capacitació de transport de mostres IATA o equivalent.
  • Tindre complits setze anys i no excedir, si s'escau, de l'edat màxima de jubilació forçosa.
  • Tenir la nacionalitat espanyola o una altra nacionalitat en els casos en què l'article 57 del Text refós de l'Estatut bàsic de l'empleat públic (TREBEP) permeti l'accés a l'ocupació pública.

És necessari tenir nacionalitat espanyola, d'altres estats membres de la Unió Europea o d'aquells estats als quals, en virtut de tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya, els sigui aplicable la lliure circulació de treballadors. cònjuge, els descendents i descendents del cònjuge, tant d'espanyols i espanyoles com de nacionals dels altres estats membre de la Unió Europea, independentment de la seva nacionalitat, sempre que els cònjuges no estiguin separats de dret i els descendents siguin menors de 21 anys o més grans, però visquin a càrrec dels seus progenitors.

Les persones estrangeres a què es refereixen els apartats anteriors, així com aquelles amb residència legal a Espanya, poden accedir a les administracions públiques com a personal laboral, en igualtat de condicions que espanyols i espanyoles.

  • Posseir la capacitat funcional per a l'exercici de les tasques.

Les persones amb una discapacitat reconeguda seran admeses en la realització de les proves lliures sense necessitat d'acreditar les seves condicions psíquiques, físiques i sensorials abans que comencin, sense perjudici que, superat el procés selectiu, en presentar la documentació per ser nomenades o contractades, hagin d'acreditar, com la resta de persones aspirants, la seva capacitat per desenvolupar les funcions i tasques dels llocs de treball que es convoquen i per prestar el servei públic corresponent.

Així mateix, en cas que s'accedeixi per la quota de reserva de persones amb discapacitat, cal tenir legalment reconeguda una discapacitat de grau igual o superior al 33% i acreditar-la. Aquest cas només es preveu al concurs oposició d'estabilització.

Això no obstant, i d'acord amb el Decret 66/1999, de 9 de març, sobre l'accés a la funció pública de les persones amb discapacitat i dels equips de valoració multiprofessional , les persones que es presentin a un procés selectiu, sigui lliure o per torn reservat, i sol·licitin alguna adaptació per fer les proves, així ho han de fer constar expressament a la sol·licitud de participació i especificar-ne de quin tipus (temps o mitjans materials). En aquest cas, també s'ha d'aportar la certificació pertinent en què consti el tipus i el grau de disminució.

A aquests efectes, els òrgans tècnics de selecció han de decidir sobre les peticions d'adaptacions que s'efectuïn. Amb aquesta finalitat poden requerir un informe sobre la sol·licitud d'adaptació als equips de valoració multiprofessional .

  • No haver patit un acomiadament mitjançant expedient disciplinari del servei de cap entitat del sector públic, d'òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni estar en inhabilitació absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial. En cas de ser nacional d'un altre Estat, no estar en inhabilitació o en situació equivalent ni haver rebut sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, al seu Estat i en els mateixos termes, l'accés a l'ocupació pública.
  • Emplenar el formulari d'inscripció (annex 2) i el formulari d'autoavaluació (annex 3) de la convocatòria.
  • Presentar la descripció del currículum vitae (CV).

No es valoren els CV de les persones que no compleixin els requisits.

II. Funcions

  • Donar suport metodològic i estadístic al Servei d'Hematologia i Hemoteràpia, principalment en la redacció de projectes de recerca i publicació de resultats.
  • Participar en la preparació i escriptura d'articles científics i pòsters del grup de recerca.
  • Organitzar i supervisar el funcionament correcte de la unitat d'assajos clínics del Servei d'Hematologia i Hemoteràpia.
  • Assistir a l'investigador principal per a la inclusió de pacients en els diferents assaigs clínics (cribratge o screening, aleatorització, petició de proves, cites amb altres serveis col·laboradors, etc.).
  • Recollir i introduir dades als quaderns de recollida de dades (en paper o electrònic).
  • Preparar les visites de monitorització (demanar històries clíniques, introduir les dades dels documents font als quaderns de recollida de dades) i atendre el monitor durant les visites de monitorització.
  • Actualitzar la base de dades sobre el nombre d'assajos que es realitzen al Servei d'Hematologia i als pacients respectius.
  • Facilitar la comunicació entre el promotor (monitor, entrada de dades, farmacovigilància , etc.) i l'equip investigador.
  • Assegurar el compliment del protocol, de les normes de bona pràctica clínica i de la legislació vigent.
  • Coordinar cites amb els monitors, assistir a visites de preselecció i visites d'inici.
  • Gestionar assaigs clínics: protocols, resoldre discrepàncies, informar dels efectes adversos en els períodes establerts.
  • Conèixer els protocols dels diferents assaigs clínics que es realitzen al Servei d'Hematologia, conèixer el calendari de proves de cada assaig i els procediments que requereix cadascun.
  • Preparar i coordinar inspeccions i auditories.
  • Conèixer i aplicar les esmenes als protocols.
  • Resoldre les discrepàncies (queries).
  • Complir els talls de bases de dades.
  • Informar a temps (24 hores) dels esdeveniments adversos greus al promotor.
  • Assistir a les reunions de l'equip de recerca.
  • Manejar el calendari de proves dels protocols assignats, sobretot les farmacocinètiques, farmacodinàmiques, genòmiques, radiològiques i controlar quan està citat cada pacient per programar les extraccions.
  • Processar, emmagatzemar i enviar mostres biològiques (sang, orina, saliva, biòpsies, teixits) als laboratoris centrals.
  • Conèixer les normes d'enviament de mostres (IATA).
  • Realitzar els qüestionaris de qualitat de vida en paper o mitjançant dispositius electrònics.
  • Assignar la medicació d'assaig clínic a través de sistemes interactius de resposta (IVR/IWRS).
  • Transmetre imatges anonimitzades relacionades amb proves diagnòstiques d'assajos clínics a través de plataformes interactives.
  • Gestionar i mantenir la documentació present a l'arxiu de l'investigador.
  • Presentar la documentació dels assaigs clínics/estudis als organismes competents (AEMPS, CEIm).
  • Dissenyar i crear documents per a presentar pòsters: PowerPoint, MS Publisher, Canva o similars.
  • Mantenir bases de dades de grups cooperatius nacionals i internacionals, com ara PROMISE, RELYMPH, GEHE o RESMD entre d'altres.
  • Assistir a sessions/cursos de formació d'àmbit local, nacional o internacional organitzats per grups cooperatius o per Farmaindustria.

III. Presentació de sol·licituds

Les sol·licituds es poden presentar al registre físic de la Fundació Institut de Recerca Sanitària Illes Balears o mitjançant el correu electrònic[1] de la Unitat de Recursos Humans: idisba.convocatorias@ssib.es . S'ha d'indicar el codi d'expedient «2024-51 -ASHUSLL» a l'assumpte del correu electrònic.

[1] Els documents adjunts al correu han d'estar en format PDF i comprimits en un sol ZIP.

El termini de recepció de sol·licituds és de 15 dies hàbils des de l'endemà de la data de publicació de la convocatòria.

Les persones aspirants han de presentar juntament amb la sol·licitud la documentació acreditativa dels requisits i dels mèrits que al·leguin de la manera que estableixen aquestes bases. No es pot valorar cap mèrit que no s'hagi acreditat amb l'aportació de la documentació corresponent dins del termini de presentació de sol·licituds.

Els errors de fet, materials o aritmètics que es puguin advertir a la sol·licitud poden corregir-se en qualsevol moment d'ofici o a petició de l'interessat o de la interessada.

 

IV. Admissió de les persones aspirants

Un cop vençut el termini per presentar les sol·licituds i la documentació requerida per participar en el procediment de selecció, la Direcció Gerència de l'IdISBa dictarà una resolució per declarar aprovada la llista provisional de persones aspirants admeses i excloses, i n'indicarà les causes d'exclusió. Aquesta resolució es publicarà al web de l'IdISBa (www.idisba.es ).

Les persones aspirants excloses o omeses disposen d'un termini de 3 dies hàbils, comptant a partir de l'endemà de la publicació de la resolució, per esmenar el defecte que en motivés l'exclusió o omissió, així com per adjuntar, en cas pertinent, la documentació que sigui preceptiva. En cas de no esmenar o adjuntar la documentació indicada, s'entendrà que desisteixen a la seva sol·licitud.

Un cop vençut aquest termini, es dictarà una resolució mitjançant la qual s'aprovarà la llista definitiva de persones admeses i excloses del procés selectiu. En aquesta resolució s'han d'indicar les instruccions perquè qui vulgui seguir amb l'entrevista pugui confirmar-hi l'assistència.

S'obrirà un termini de 3 dies hàbils per presentar al·legacions a les puntuacions obtingudes a la llista definitiva.

V. Reserva a favor de les persones amb discapacitat

A l'IdISBa hi ha una reserva del 7% dels llocs de treball per a persones amb discapacitat, segons el Reial Decret Llei 5/2015 del TREBEP. No obstant això, aquesta plaça no està reservada a aquest efecte.

VI. Tribunal qualificador

  • Dr. Joan Bargay Lleonart, cap del Servei d'Hematologia de l'HUSLL i de la Unitat de Recerca de l'HUSLL, en qualitat de president del tribunal.
  • Dra. Raquel del Campo García, metgessa hematòloga adjunta del Servei d'Hematologia de l'HUSLL, en qualitat de vocal del tribunal.
  • Representant de RH, qualitat de secretari o secretària del tribunal.

Membres suplents:

  • Dra. Antonia Cladera Serra, metgessa hematòloga adjunta del Servei d'Hematologia del HUSLL.
  • Dra. Neus Amer Salas, metgessa hematòloga adjunta del Servei d'Hematologia del HUSLL.

El tribunal qualificador pot declarar, previ informe motivat, la convocatòria deserta a causa de la manca d'adequació de candidats i candidates.

El tribunal qualificador d'aquest procés selectiu, d'acord amb l'article 14 de la Constitució espanyola, ha de vetllar pel compliment estricte del principi d'igualtat d'oportunitats entre ambdós sexes.

El procediment d'actuació del tribunal s'ha d'ajustar en tot moment al que disposa la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment comú, així com a la resta de disposicions vigents.

Correspon al tribunal considerar, verificar i apreciar les incidències que puguin sorgir en el desenvolupament d'aquest procés de selecció, i adoptar sobre això les decisions motivades que estimi pertinents.

VII. Resolució de la convocatòria i publicació de la borsa.

Un cop finalitzat el procés selectiu, el tribunal qualificador elaborarà una resolució definitiva de totes les persones aspirants, ordenada segons la puntuació total obtinguda, de major a menor, que implicarà la constitució d'una borsa de treball per als dos anys següents al mateix lloc ofert des de la publicació de l'oferta, amb priorització del mateix ordre de puntuació. Aquesta resolució es publicarà al web de la Fundació (www.idisba.es).

La contractació i la constitució de la borsa de treball es fan d'acord amb l'ordre de prelació.

VIII. Modalitat de contractació

  • Tipus de contracte: contracte indefinit subjecte a projecte de recerca.
  • Categoria: tècnic o tècnica superior en investigació.
  • Grup professional: grup A de l'I conveni col·lectiu per al personal laboral al servei de la Fundació Institut d'Investigació Sanitària Illes Balears (IdISBa).
  • Jornada laboral: 37.5 hores setmanals (completa).
  • Remuneració: 31.500 € bruts anuals.
  • Ubicació: Hospital Universitari Son Llàtzer.

IX. Acreditació de requisits i mèrits

Els requisits i mèrits que al·leguin les persones aspirants s'han d'acreditar mitjançant la presentació de còpia o còpia compulsada de la documentació següent:

a) Experiència professional: mitjançant certificat signat per la persona responsable de l'entitat on s'han prestat els serveis amb especificació del temps d'experiència en els diferents àmbits que es valoren en aquesta convocatòria. En cas de no ser possible, cal presentar el contracte i la vida laboral.

b) Titulació acadèmica: còpia de les dues cares del títol. En cas de titulacions expedides a l'estranger, cal aportar l'homologació corresponent del Ministeri d'Educació, Formació Professional i Esports. Si el títol procedeix d'un estat membre de la Unió Europea, cal presentar el certificat acreditatiu del reconeixement o de l'homologació del títol equivalent, de conformitat amb la Directiva 89/48/CEE, de 21 de desembre de 1988, el Reial Decret 1837/2008, el Reial decret 967/2014 i altres normes de transposició i desplegament.

c) Cursos, seminaris, beques, etc.: còpia dels certificats o diplomes acreditatius dels cursos que s'han dut a terme, amb expressió del nombre d'hores de durada de l'acció formativa o ECTS.

d) Coneixements orals i escrits d'idiomes: mitjançant còpia de certificat expedida per l'òrgan competent (EOI, Conselleria, UIB o altres universitats o centres d'acreditació de prestigi reconegut).

Els mèrits s'han d'acreditar amb referència a la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds.

Les persones aspirants han de presentar tots els documents acreditatius dels seus mèrits ordenats d'acord amb els apartats del barem de mèrits i numerats correlativament (juntament amb l'autobarem que acompanya aquestes bases).

La documentació acreditativa de tots els mèrits s'ha de presentar juntament amb la sol·licitud. En cas d'haver presentat inicialment còpies no compulsades, a l'entrevista s'ha de presentar la documentació original acreditativa de tots els mèrits.

X. Procés de selecció

Valoració de mèrits acreditats per les persones aspirants, d'acord amb el barem següent, a més d'una entrevista personal:

1. Experiència professional (3.5 punts màx.)

  • En la coordinació d'assajos clínics/data manager en l'àmbit de l'hematologia i l'hemoteràpia. (0.4 per cada mes; 2.5 punts màx.)
  • En el processament de mostres biològiques i procediments associats. (0.2 punts per mes treballat; 1 punts màx.)

2. Formació (1.5 punts màx.)

  • Cursos relacionats amb la investigació biomèdica o els assajos clínics. (0.5 punts per curs; 1 punts màx.)
  • Cursos relacionats amb la gestió i l'anàlisi de dades. (0.25 punts per curs; 0.5 punts màx.)

3. Activitat científica (3.5 punts màx.)

  • Articles publicats relacionats amb la investigació sanitària. (0.1 punts per publicació com a primer autor i 0.05 com a autor en una altra posició; 0.5 punts màx.)
  • Participació en projectes de recerca sanitària. (0.1 punts per projecte; 0.2 punts màx.)
  • Participació en assaigs clínics de l'especialitat d'hematologia i hemoteràpia (0.1 punts per assaig; 2.8 punts màx.)

4. Coneixement d'idiomes (0,5 punts màx.)

Només es valora el nivell d'acreditació més alt per cada idioma.

  • Nivell C1 o superior de català o anglès (0.5 punts per títol)

5. Entrevista personal (1 punt màx.)

L'entrevista versarà sobre temes relacionats amb l'oferta de treball. La persona candidata ha d'aportar a l'entrevista els documents originals per poder confrontar-los en cas de no haver-los aportat ja confrontats prèviament juntament amb la sol·licitud.

Per poder accedir a l'entrevista cal obtenir un mínim de 6 punts a la baremació de mèrits revisada pel tribunal.

El dia i hora de l'entrevista es publicaran al web de la Fundació: www.idisba.es. La persona candidata ha de confirmar la realització de l'entrevista perquè se li adjudiqui una hora concreta. En cas que l'entrevista es faci virtualment, cal presentar la documentació original quan així ho sol·liciti la unitat de recursos humans.

No fer l'entrevista suposa l'exclusió del procés selectiu.

XI. Recursos

L'ordre jurisdiccional social és el competent per resoldre controvèrsies derivades d'aquestes bases, d'acord amb la Llei 36/2011, de 10 d'octubre, reguladora de la jurisdicció social, sense que es pugui interposar cap altre recurs en via administrativa ni cap reclamació prèvia a la via judicial social.

 

Palma, en data de la signatura electrònica (2 de desembre de 2024)

El director gerent de la Fundació Carlos Enrique Herrero

 

ANNEX 2 Formulari d'inscripció per a la convocatòria del procés selectiu d'una plaça de gestor de dades (data manager), del grup professional A, per al projecte « GEM21menos65: estudio de fase III para pacientes con NDMM que son candidatos para ASCT que compara VRD extendida más intervención de rescate temprano vs Isatuximab-VRD vs Isatuximab-V-Iberdomide-D» (ECSL/HEMATO)

Nom: Llinatges:

DNI/NIE:

Adreça:

Telèfon de contacte:

Correu electrònic:

EXPÒS:

Que he tingut coneixement de la convocatòria del procés per a la selecció d'una plaça de gestor de dades (data manager), del grup professional A, per al projecte « GEM21menos65: estudio de fase III para pacientes con NDMM que son candidatos para ASCT que compara VRD extendida más intervención de rescate temprano vs Isatuximab-VRD vs Isatuximab-V-Iberdomide-D» (ECSL/HEMATO).

DOCUMENTACIÓ QUE S'ADJUNTA

  • Titulació exigida com a requisit
    • Títol de formació pertinent (Document 1.1)
    • Nivell B2 de llengua catalana (Document 1.2)
    • Certificat de bones pràctiques clíniques (Document 1.3)
    • Certificat de capacitació de transport de mostres IATA (Document 1.4)
  • Fotocòpia del DNI o NIE (Document 2)
  • CV actualitzat (Document 3)
  • Documentació acreditativa dels mèrits i autobarem emplenat per la persona interessada. (Especificau-ho a l'autobarem )

DECLAR:

  • Posseir la capacitat funcional per a l'exercici de les tasques.
  • No haver patit un acomiadament mitjançant expedient disciplinari del servei de cap entitat del sector públic, d'òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni estar en inhabilitació absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial. En cas de ser nacional d'un altre Estat, no estar en inhabilitació o en situació equivalent ni haver rebut sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en aquest Estat i en els mateixos termes, l'accés a l'ocupació pública.

Així, per tot el que he exposat,

SOL·LICIT:

Que m'admetin per formar part del procés selectiu d'una plaça de gestor de dades (data manager), del grup professional A, per al projecte « GEM21menos65: estudio de fase III para pacientes con NDMM que son candidatos para ASCT que compara VRD extendida más intervención de rescate temprano vs Isatuximab-VRD vs Isatuximab-V-Iberdomide-D» (ECSL/HEMATO).

 

 _______________, el _____ de ________________ de ______

Signatura

 

ANNEX 3 AUTOAVALUACIÓ DE MÈRITS

Procés per a la selecció d'un data manager, del grup professional A, per al projecte « GEM21menos65: estudio de fase III para pacientes con NDMM que son candidatos para ASCT que compara VRD extendida más intervención de rescate temprano vs Isatuximab-VRD vs Isatuximab-V-Iberdomide-D» (ECSL/HEMATO)

NOM

 

PUNTS MÀX.

PUNTS

DOCUMENTACIÓ ACREDITATIVA QUE S'ADJUNTA*

1. Experiència professional

3.5

 

 

En la coordinació d'assaigs clínics/data manager a l'àmbit de l'hematologia i l'hemoteràpia (0.4 per cada mes; 2.5 punts màx.)

2.5

 

 

En el processament de mostres biològiques i procediments associats (0.2 punts per mes treballat; 1 punts màx.)

1

 

 

2. Formació relacionada

1.5

 

 

Cursos relacionats amb la investigació biomèdica o els assaigs clínics (0.5 punts per curs; 1 punts màx.)

1

 

 

Cursos relacionats amb la gestió i anàlisi de dades (0.25 punts per curs; 0.5 punts màx.)

0.5

 

 

3. Activitat científica

3.5

 

 

Articles publicats relacionats amb la investigació sanitària (0.1 punts per publicació com a primer autor i 0.05 com a autor en una altra posició; 0.5 punts màx.)

0.5

 

 

Participació en projectes de recerca sanitària (0.1 punts per projecte; 0.2 punts màx.)

0.2

 

 

Participació en assaigs clínics de l'especialitat d'hematologia i hemoteràpia (0.1 punts per assaig; 2.8 punts màx.)

2.8

 

 

4. Coneixements d'idiomes

0.5

 

 

Nivell C1 o superior de català o anglès (0.5 punts per títol)

0.5

 

 

5. Entrevista

1

X

 

TOTAL

 

 

 

* Cal especificar amb claredat cadascun dels documents acreditatius que s'adjunten per al còmput correcte dels punts (Ex.: certificat B2 anglès de l'EOI).