Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

AJUNTAMENT D'ALCÚDIA

Núm. 788749
Convocatòria i bases per a la constitució d'una borsa de Tècnic/a d'Igualtat mitjançant el sistema de concurs de mèrits

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Mitjançant Resolució de Batlia núm. 3007/2024, de data 25 de novembre de 2024, de l'ajuntament d'Alcúdia, s'ha aprovat la convocatòria i les bases reguladores del procediment selectiu per a la constitució d'una borsa de feina de Tècnic/a d'Igualtat, mitjançant el sistema de concurs.

Cosa que fem pública al Butlletí Oficial de les Illes Balears i al tauler d'anuncis electrònic del lloc web de l'Ajuntament d'Alcúdia, als efectes establerts a l'article 45 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.

 

Alcúdia, a la data de la signatura (27 de novembre de 2024)

La batlessa Josefina Linares Capó

 

RESOLUCIÓ DE BATLIA

RESOLC

Primer.- Aprovar les bases reguladores que han de regir el procediment selectiu per a la creació d'una borsa de treball per tal de dur a terme el nomenament interí d'un/a Tècnic d'Igualtat per executar el programa de caràcter temporal “Projecte d'inversió - Impuls i la implementació de les Taules Locals de Coordinació i Prevenció per a l' abordatge de les violències masclistes per als anys 2024, 2025, 2026, 2027, de l' Ajuntament d'Alcúdia”.

Segon.- Convocar el procediment selectiu d'acord amb les bases indicades.

Tercer.- Publicar l'anunci de la convocatòria i l'aprovació de les bases reguladores en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB).

Quart.- Contra la convocatòria i les presents bases, que exhaureixen la via administrativa, es podrà interposar per part de les persones interessades o bé recurs potestatiu de reposició, a interposar davant aquesta Batlia, en el termini d'un mes des de la seva publicació al BOIB, d'acord amb l'establert als articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, o bé directament i de forma alternativa recurs contenciós administratiu, d'acord amb l'establert als articles esmentats i als articles 45 i següents de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, a interposar davant el Jutjat contenciós Administratiu de Palma, en el termini de dos mesos a comptar de l'endemà de la publicació en el BOIB de la convocatòria.”

BASES QUE HAN DE REGIR LA CONVOCATÒRIA PER A LA CREACIÓ D'UNA BORSA DE TREBALL PER A LA SELECCIÓ, MITJANÇANT EL SISTEMA DE CONCURS, D'UN/A TÈCNIC/A D'IGUALTAT, PERSONAL FUNCIONARI INTERÍ DE L'AJUNTAMENT D'ALCÚDIA, VINCULAT AL  PROGRAMA  “IMPULS I LA IMPLEMENTACIÓ DE LES TAULES LOCALS DE COORDINACIÓ I PREVENCIÓ PER A L'ABORDATGE DE LES VIOLÈNCIES MASCLISTES PER ALS ANYS 2024, 2025, 2026, 2027, DE L'AJUNTAMENT D'ALCÚDIA”.

PRIMERA.- Objecte de la convocatòria i característiques del lloc a cobrir

L'objecte d'aquesta convocatòria és la creació d'una borsa de treball per a la selecció mitjançant el sistema de concurs, d'un/a tècnic/a, personal funcionari interí de l'ajuntament d'Alcúdia, vinculat al  programa  “Impuls i la implementació de les taules locals de coordinació i prevenció per a l'abordatge de les violències masclistes per als anys 2024, 2025, 2026, 2027, de l'ajuntament d'Alcúdia”.

 

Característiques del lloc de treball

Vinculació: Personal funcionari interí

Denominació: Tècnic/a d'Igualtat

Grup: C; subgrup: C1

Sou: 27.155,34 € brut anual

Tipus de jornada: Temps complet.

Horari: flexible (35 hores setmanals)

Funcions:

SEGONA.- Funcions del lloc de treball

Sota la dependència directa del seu superior jeràrquic, li correspon:

  • La realització d'una diagnosi sobre el municipi, que reculli les institucions i entitats implicades en temes d'igualtat i violències masclistes, les dades de violència del municipi, les accions implementades els darrers anys i les principals necessitats. Revisió i actualització.

  • Planificació anual dels objectius i fites que es volen aconseguir per tal de millorar la prevenció, la detecció, la intervenció i la coordinació interinstitucional en temes de violències masclistes i igualtat.

  • Definició de les necessitats existents sobre promoció de la igualtat i l'abordatge de les violències masclistes a nivell municipal, de l'agrupació d'ajuntaments o de la mancomunitat.

  • Identificació dels i les agents que participaran/formaran part de la Taula i les Comissions.

  • Coordinar, a l'àmbit de les funcions del projecte, les diferents àrees de l'ajuntament, institucions i entitats implicades i/o amb competències en matèria de lluita contra les violències masclistes al municipi.

  • Crear un reglament de la Taula i Comissions del municipi. En cas de que ja existeixi aquest reglament, s'haurà de realitzar una revisió per tal d'actualitzar-lo.

  • Lideratge, organització, planificació, programació, difusió, implementació i dinamització de la Taula, de les Comissions i de les subcomissions de treball sorgides de les mateixes. Entre d'altres han de desenvolupar les següents tasques:

    • Gestió de les confirmacions de les i els participants, recollida, seguiment i execució dels acords establerts, etc.

    • Difusió dels resultats i acords de la taula i les comissions.

    • Organització i participació de reunions amb persones, recursos i/o serveis que formaran part de la Taula i de les Comissions.

    • Coordinació, lideratge i suport al seguiment de les accions i les actuacions en matèria d'igualtat, sensibilització, prevenció, detecció i atenció a les violències masclistes sorgides i acordades a les Taules i Comissions.

    • Impuls de les activitats pròpies a desenvolupar per l'entitat local i col·laboració i participació en la preparació, disseny, i execució de les activitats vinculades a la Taula i a les Comissions que realitzin la resta d'entitats i o institucions participants.

    • Informar, orientar i assessorar a professionals del municipi en matèria d'igualtat. Aquestes accions es poden realitzar a través d'actualització i/o difusió de guies, protocols i altres documents tècnics.

  • Difusió d'informacions, eines, documents, activitats i accions relacionades amb la promoció de la igualtat i l'abordatge de les violències masclistes traslladades per les diferents institucions supramunicipals.

  • Promoure el treball en xarxa al si de les taules i de les Comissions.

  • Realitzar i/o impulsar actuacions formatives amb perspectiva de gènere a la Taula, i a les Comissions per promoure la sensibilització, la prevenció, detecció i actuació de les violències masclistes.

  • Recercar i compartir bones pràctiques en matèria de sensibilització, prevenció, detecció i actuació front les violències masclistes.

  • Impuls de la participació ciutadana al si del projecte.

  • Creació d'un sistema de seguiment i avaluació del projecte d'inversió que inclogui indicadors quantitatius i qualitatius i permeti realitzar accions de millora.

  • Elaboració de la documentació que es desprengui per al correcte desenvolupament del projecte, així com la requerida a l'annex 4 de la subvenció.

  • Elaboració d'una memòria anual de seguiment del projecte.

  • Cooperar, col·laborar i mantenir reunions periòdiques de seguiment amb les tècniques del Servei per a l'impuls i la implementació de les Taules Locals de Coordinació pera l'abordatge de les violències masclistes a les Illes Balears de l'Institut Balear de la Dona, amb l'objectiu de fer un bon seguiment del projecte, de les tasques i els acords.

  • Col·laboració i participació a la Taula Suprainsular de Coordinació per a l'abordatge de les violències masclistes, en els termes que s'estableixin.

TERCERA.- Requisits i condicions de les persones aspirants

Per poder participar al procediment selectiu, les persones aspirants han de complir en la data d'acabament del termini per presentar les sol·licituds els requisits següents:

a) Tenir la nacionalitat espanyola o la d'un estat de la Unió Europea, o ser nacional d'altres estats amb les condicions que estableix l'article 57 de la Llei 7/2007, de 12 d'abril, de l'Estatut bàsic de l'empleat públic.

b) Tenir 16 anys complits i no haver arribat a l'edat de jubilació.

c) Tenir les capacitats i aptituds físiques i psíquiques que siguin necessàries per a l'exercici de les funcions corresponents a la categoria d'administratiu.

d) Estar en possessió del Cicle formatiu de grau superior de tècnic/a superior en promoció i igualtat de gènere.

e) Certificat de nivell C1 de coneixements de català o equivalent.

f) No estar sotmès a cap supòsit d'incompatibilitat dels establerts en la Llei 53/1984 de 26 de desembre, d'incompatibilitats del personal al servei de les administracions públiques o comprometre's en el seu cas, a exercir l'oportuna opció en el període de temps que preveu l'article.10 de la disposició legal anterior.

g) No haver estat separades, mitjançant expedient disciplinari, del servei de cap administració pública, dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni estar inhabilitades de manera absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial, per a exercir funcions similars a les de la categoria corresponent. En cas de persones nacionals d'un altre estat, no haver estat inhabilitades en situació equivalent ni haver estat sotmeses a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu estat i en els mateixos termes, l'accés a una ocupació pública.

h) Estar en possessió del permís de conduir B.

En el supòsit de titulacions expedides a l'estranger, s'ha d'aportar l'homologació corresponent del Ministeri d'Educació.

Els requisits establerts en els apartats anteriors s'hauran de complir en data del darrer dia del termini de presentació d'instàncies.

QUARTA.- Presentació de sol·licituds i acreditació de mèrits

Les persones aspirants disposaran d'un termini de 10 dies hàbils per a la presentació d'instàncies per prendre part al procés selectiu a comptar a partir de l'endemà de la publicació d'aquestes bases al Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB).

Les sol·licituds es dirigiran a la Sra. Batlessa de l'Ajuntament d'Alcúdia i s'hauran d'ajustar al model publicat a l'annex I d'aquestes bases. La seva presentació podrà fer-se en el Registre General de l'Ajuntament o per qualsevol dels mitjans admesos a l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

A la sol·licitud s'haurà d'adjuntar la següent documentació:

1. Fotocòpia del document nacional d'identitat o, en el cas de no tenir la nacionalitat espanyola, del document oficial acreditatiu de la personalitat..

2. Model d'instància que figura a l'annex I adequadament emplenada.

3. Model de relació dels mèrits que s'aporten que figura a l'Annex I adequadament emplenat i la documentació que els acredita.

4. Còpia autèntica del Certificat que acredita el Nivell de Català C1.

5. Copia autèntica del títol acadèmic exigit (anvers i revers) o certificació acadèmica que acrediti haver superat els estudis per l'obtenció del títol.

6. Còpies dels documents acreditatius dels mèrits.

Els mèrits o serveis a tenir en compte estaran referits a la data de publicació de la convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.  

No s'admetrà cap documentació referida a mèrits una vegada finalitzat el termini de presentació d'instàncies.

En cap cas es requerirà documentació o subsanació d'errors relativa als mèrits.

Els errors de fet podran esmenar-se en qualsevol moment, d'ofici o a petició de l'interessat.

CINQUENA.- Admissió d'aspirants.

Finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, la Batlia dictarà resolució i declararà aprovada la llista provisional d'admesos i exclosos, que serà publicada en el tauler d'anuncis de l'Ajuntament, amb indicació, en el seu cas, de la causa de no admissió, i es fixarà un termini de 3 dies hàbils, a partir de l'endemà de la publicació a la pàgina web, per poder presentar reclamacions.

La llista definitiva, una vegada resoltes les reclamacions, es publicarà al tauler de l'Ajuntament així com a la seu electrònica (www.alcudia.net) .

En cas de no produir-se reclamacions a la llista provisional s'entendrà aquesta elevada a definitiva sense necessitat de nova resolució, circumstància que es farà pública al tauler d'anuncis de l'Ajuntament d'Alcúdia.

SISENA.- Tribunal Qualificador

El Tribunal qualificador estarà constituït per un president, un vocal i un secretari, funcionaris de carrera amb els seus respectius suplents.

La composició del Tribunal serà predominantment tècnica i els vocals hauran de posseir una titulació o especialització igual o superior a l'exigida per a l'accés a la plaça convocada.

En la designació del Tribunal es procurarà garantir, en tot cas, el compliment del principi d'especialitat i d'idoneïtat per valorar els coneixements i les aptituds requerides de les persones aspirants.

El Tribunal podrà disposar de la incorporació d'assessors especialistes per aquelles proves en què sigui necessària i també de col·laboradors en tasques de vigilància i de control pel desenvolupament dels distints exercicis. Aquests assessors i col·laboradors es limitaran a prestar l'assistència i la col·laboració que se'ls sol·liciti i tindran veu, però no vot.

El Tribunal no es podrà constituir ni actuar sense l'assistència del president i del secretari.

Els membres del Tribunal hauran d'abstenir-se de formar part d'aquest quan concorrin les circumstàncies previstes a l'article 23 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic, i podran ser recusats conforme a l'article 24 de la citada llei.

La constitució i l'actuació del Tribunal s'ajustarà al que preveu la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú i la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic. A més, els acords s'adoptaran per majoria d'assistents i el vot del president dirimirà els empats.

Els dubtes o les reclamacions que es puguin donar amb la interpretació de l'aplicació de les bases de la present convocatòria, així com el que s'ha de fer en els casos no previstos en les bases, seran resoltes pel Tribunal.

SETENA.- Procediment selectiu

El procediment selectiu serà el de CONCURS (FINS A 100 PUNTS).

Els mèrits o serveis a tenir en compte estaran referits a la data de publicació de la convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.  

Valoració dels mèrits (100 punts)

A) EXPERIÈNCIA PROFESSIONAL (fins a un màxim de 45 punts)

- Per serveis efectivament prestats com a Tècnic/a en Promoció i Igualtat de gènere, personal funcionari o laboral, en qualsevol Administració Pública o ens públic depenent, es valorarà a raó de 0,25 punts per mes complet d'antiguitat. Aquest mèrit s'acreditarà mitjançant certificació de l'administració o ens públic corresponent i vida laboral actualitzada.

- Per serveis prestats com a Tècnic/a en Promoció i Igualtat de gènere en qualsevol empresa privada, es valorarà a raó de 0,1 punts per mes complet, acreditat mitjançant contractes i vida laboral actualitzada.

Les fraccions d'any es computaran prorratejant la puntuació anual pels mesos treballats.

B) TITULACIONS ACADÈMIQUES (fins a un màxim de 25 punts)

Es valoren, en aquest apartat, les titulacions acadèmiques (inclosos els cursos de postgrau) el caràcter oficial o l'equivalència de les quals tingui reconegut i establert el Ministeri d'Educació, Cultura i Esports. A aquests efectes, es consideraran relacionades amb les funcions del lloc de feina les titulacions que guardin estreta relació amb les funcions a realitzar, d'acord amb el criteri tècnic del tribunal.

La valoració com a mèrit d'un títol implica que no es valora el de nivell inferior o el primer cicle que sigui imprescindible per obtenir-lo, excepte pel que fa als títols de postgrau i doctorat. No serà objecte de valoració la titulació acreditada com a requisit per a participar en la convocatòria.

- Per titulació acadèmica oficial de nivell 4 ò equivalent del sistema MECES (nivell de Doctor), directament relacionades amb les funcions del lloc de feina: 25 punts

- Per titulació acadèmica oficial de nivell 3 ò equivalent del sistema MECES (nivell de màster), directament relacionades amb les funcions del lloc de feina: 20 punts

- Per titulació acadèmica oficial de nivell 2 ò equivalent del sistema MECES (nivell de grau), directament relacionades amb les funcions del lloc de feina: 15 punts

- Per títol propi de postgrau (màster, especialista universitari, expert universitari, i curs d'actualització universitària), directament relacionades amb les funcions del lloc de feina: 5 punts

C) CURSOS DE FORMACIÓ (fins a un màxim de 20 punts)

Es valorarà la formació especifica i relacionada amb les funcions pròpies de la plaça convocada.

Es tindran en compte els cursos de formació i perfeccionament, jornades o seminaris impartits i/ o reconeguts per l'Institut Nacional d'Administració Pública (INAP), l'Escola Balear d'Administració Pública (EBAP), la Federació d'Entitats Locals de les Illes Balears (FELIB), l'Administració de l'Estat, l'autonòmica o la local, les organitzacions sindicals signants dels acords de formació contínua de les administracions públiques, les universitats i les escoles tècniques o els homologats per qualsevol d'aquestes institucions. En aquest apartat s'inclouen els cursos de formació ocupacional impartits o promoguts pel Servei d'Ocupació de les Illes Balears (SOIB), i per altres entitats o organismes locals, autonòmics o estatals amb competència en matèria de formació ocupacional. Els cursos poden tenir qualsevol durada.

Els cursos es valoraran sempre que estiguin relacionats directament amb les tasques pròpies de la plaça a la qual s'opta, dins Es valoraran en tot cas els cursos de l'àrea jurídica administrativa, cursos de l'àrea de seguretat i salut laboral, àrea d'igualtat entre homes i dones i prevenció de la violència de gènere, àrea de protecció de dades de caràcter personal, àrea de qualitat i àrea d'informàtica vinculats a les funcions.

- L'hora d'aprofitament es valora amb: 0,10 punts.

- L'hora d'assistència es valora amb: 0,06 punts.

No es valoraran en aquest apartat els certificats que no indiquin les hores de durada o els crèdits de l'acció formativa, els que corresponguin a una carrera universitària, els de doctorat, la superació d'assignatures d'un estudi acadèmic, ni els derivats de processos selectius. Si el certificat acreditatiu del curs indica crèdits, es valorarà a raó de 25 hores per cada crèdit ECTS, i a raó de 10 hores per cada crèdit CFC o LRU. Si no s'indica el tipus de crèdit, s'entendrà que són crèdits de l'anterior ordenació universitària (CFC o LRU) i, per tant, es valoraran a raó de 10 hores per crèdit.

D) CONEIXEMENT DE LA LLENGUA CATALANA (Fins a un màxim de 10 punts)

- LA: 2 punt

- Nivell C1: 5 punts

- Nivell C2: 8 punts

En el supòsit que l'aspirant acrediti la possessió de més d'un certificat, només és objecte de valoració el certificat que acredita un nivell de coneixement més alt, excepte quan es posseeixi certificat de coneixements de llenguatge administratiu, que serà acumulatiu a l'altre.

Només es reconeixeran i seran objecte de valoració els mèrits obtinguts fins a la data de publicació de la convocatòria al BOIB, no es valoraran els mèrits obtinguts amb posterioritat. Dits mèrits hauran de ser acreditats mitjançant originals o còpies autèntiques dels documents relacionats anteriorment.

VUITENA.- Valoració del concurs i relació d'aprovats

Conclosa la valoració dels mèrits, el Tribunal farà pública en el tauler d'anuncis electrònic de l'Ajuntament les puntuacions atorgades a cada aspirant, desglossant en els apartats assenyalats en la base vuitena. Els interessats podran sol·licitar revisió i/o audiència al tribunal dins els tres dies hàbils següents a aquesta publicació.

En cas d'empat, l'ordre de prelació s'ha d'establir seguint els següents criteris:

1. S'aplicarà la puntuació de l'experiència professional en la fase de concurs.

2. Si persisteix l'empat, s'aplicarà l'apartat de titulacions acadèmiques de la fase de concurs..

3. Si persisteix l'empat, s'aplicarà l'apartat de cursos de formació de la fase de concurs.

4. Si persisteix l'empat, es resoldrà per sorteig.

Les sol·licituds de revisió de mèrits hauran de ser presentades al registre físic o electrònic de l'Ajuntament d'Alcúdia o en qualsevol de les formes previstes a l'art. 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre.

Un cop transcorregut el termini anterior, si no es presenten al·legacions, o bé un cop que hagin estat examinades les presentades, el Tribunal qualificador donarà per finalitzada la selecció, i elevarà a la Batlia la seva proposta definitiva de relació d'aprovats de la borsa de treball, per tal que dicti la corresponent resolució de constitució de la borsa de treball. Aquesta resolució serà publicada en el Butlletí Oficial de les Illes Balears i al tauler d'anuncis electrònic de l'Ajuntament. Els aspirants que conformin la borsa de treball es trobaran a l'espera de ser cridats per l'Ajuntament per ordre de puntuació quan es produeixi la necessitat de nomenament.

NOVENA.- Situació dels aspirants a la borsa de treball

Les persones aspirants que, havent-hi renunciat, al·leguin i justifiquin alguna de les circumstàncies previstes en la base desena conserven la posició obtinguda en la borsa. Això no obstant, queden en la situació de no disponible i no rebran cap més oferta mentre es mantingui la circumstància al·legada, amb l'obligació de comunicar l'acabament de les situacions esmentades en la forma i el termini prevists en el darrer paràgraf de la base desena. Estan en la situació de disponible la resta de persones aspirants de la borsa, amb la conseqüència que se les ha de cridar per oferir-los un lloc de treball d'acord amb la seva posició en la borsa.

DESENA.- Renúncia i exclusió de la borsa

S'ha de comunicar a la persona aspirant que correspongui el lloc i el termini en el qual cal que es presenti. Si la persona interessada no manifesta la seva conformitat amb el nomenament en el termini d'un dia hàbil —o en el segon dia hàbil següent si la crida es fa en divendres—i la seva disposició a incorporar-se en el termini indicat per la Batlia, s'entén que hi renuncia.

A les persones aspirants que hi renunciïn de forma expressa o tàcita d'acord amb l'establert a la base novena anterior se les ha d'excloure de la borsa de treball corresponent, llevat que al·leguin, la concurrència d'alguna de les circumstàncies següents, que s'han de justificar documentalment dins dels tres dies hàbils següents:

- Estar en període d'embaràs, de maternitat o de paternitat, d'adopció o d'acolliment permanent o preadoptiu, incloent-hi el període en què sigui procedent la concessió d'excedència per a cura de fills i filles per qualsevol dels supòsits anteriors.

- Trobar-se prestant serveis en una altra Administració Pública.

- Patir malaltia o incapacitat temporal.

- Estar, en el moment de la crida, exercint funcions sindicals.

Les persones interessades estan obligades a comunicar per escrit dirigit a la Batlia l'acabament de les situacions previstes en els apartats anteriors, amb la justificació corresponent. La manca de comunicació determina l'exclusió de la borsa. La posterior renúncia d'un dels treballadors al lloc que ocupa, així com l'incompliment del deure de prendre possessió del lloc prèviament acceptat, suposa l'exclusió de la borsa de treball per a la qual va ser cridada, excepte que aquestes circumstàncies es produeixin com a conseqüència de la crida per ocupar un altre lloc de treball en un altre cos, una altra escala o especialitat de l'Ajuntament de sa Pobla o en els casos de força major.

ONZENA.- Nomenaments i gestió de la borsa

L'ordre de preferència per efectuar els nomenaments vindrà determinat per l'ordre de puntuació. Si hi ha més d'un nomenament a efectuar, de les mateixes característiques, es poden fer crides col·lectives simultànies a tantes persones aspirants en situació de disponible en la borsa com es consideri necessari per atendre les peticions de cobertura de llocs pendents. En aquest cas, els llocs oferts s'han d'adjudicar per ordre rigorós de prelació de les persones aspirants de la borsa que hagin manifestat la seva conformitat.

Els aspirants que siguin cridats i donin la conformitat al seu nomenament en el termini d'un dia hàbil (o dos dies hàbils si la crida es fa així un divendres) hauran de presentar, en el termini de tres dies hàbils comptats des del següent a l'acceptació, la següent documentació, per document original o còpia degudament adverada, llevat de les que ja estiguin en poder de l'Administració:

- Certificat mèdic acreditatiu de posseir la capacitat funcional per al desenvolupament de les funcions corresponents.

- Còpia del carnet de conduir.

En el cas que l'aspirant proposat no reuneixi els requisits exigits, o no els acrediti en el termini establert, la Batlia acordarà la seva exclusió i procedirà a proposar el nomenament de l'aspirant següent per ordre de puntuació, havent-se d'incorporar al lloc de treball en el termini màxim de 15 dies.

La vigència màxima d'aquesta borsa serà de tres anys a comptar de la publicació en el Butlletí Oficial de les Illes Balears de la seva constitució.

DOTZENA.- Incidències, protecció de dades, publicitat, regim normatiu i recursos

El Tribunal queda facultat per resoldre els dubtes que es presentin a la interpretació d'aquestes bases i prendre els acords necessaris per al bon ordre d'aquesta convocatòria. Les persones aspirants donen el seu consentiment al tractament de les dades de caràcter personal que són necessàries per prendre part en la convocatòria i per a la resta de la tramitació del procés selectiu, d'acord amb la normativa vigent i, especialment la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals.

Tots els actes d'aquesta convocatòria que estiguin sotmesos a informació pública seran inserits en el tauler anuncis electrònic de l'Ajuntament d'Alcúdia (www.alcudia.net ), al marge de la seva publicació al BOIB quan sigui preceptiva.

Contra la convocatòria i les presents bases, que exhaureixen la via administrativa, es podrà interposar per part de les persones interessades recurs potestatiu de reposició, a interposar davant aquesta Batlia, en el termini d'un mes des de la seva publicació al BOIB, d'acord amb l'establert als articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, o bé directament i de forma alternativa recurs contenciós administratiu, d'acord amb l'establert als articles esmentats i als articles 45 i següents de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, a interposar davant el Jutjat contenciós Administratiu de Palma, en el termini de dos mesos a comptar de l'endemà de la publicació al BOIB de la convocatòria.

 

ANNEX I MODEL D'INSTÀNCIA I AUTOBAREMACIÓ

Nom: _______________________________________________________________

Primer llinatge: _______________________________________________________

Segon llinatge: ________________________________________________________

DNI/NIF_________________________ 

Domicili:______________________________________________________________ (a efectes de notificació)

Localitat:__________________________________________Teléfon:______________

Adreça electrònica:______________________________________________________

La/el sotasignat, major d'edat, davant Vè. comparesc i com millor procedeixi

EXPÒS:

Primer. Que he tingut coneixement de la convocatòria per constituir, mitjançant concurs, una borsa de feina de personal funcionari interí, Tècnic d'Igualtat, subgrup C1, de l'Ajuntament d'Alcúdia, publicada en el BOIB Núm: ___/202_, de data __ de ____________.

Segon. Que reuneixo totes les condicions establertes a la base tercera de la convocatòria i adjunt la següent documentació: (marcar la casella corresponent).

 

Còpia simple del Document Nacional d'Identitat o equivalent

 

Còpia simple de la titulació exigida

 

Còpia autèntica del certificat acreditatiu del nivell de llengua catalana (C1)

 

Documentació acreditativa dels mèrits al·legats

Tercer. Que els mèrits que al·lego perquè es valorin al concurs són els següents:

APARTAT A) EXPERIÈNCIA PROFESSIONAL (45 PUNTS)

 

PUNTS PER MES

MESOS

PUNTS

Per serveis efectivament prestats com a Tècnic/a en Promoció i Igualtat de gènere, personal funcionari o laboral, en qualsevol Administració Pública o ens públic depenent

0,25

 

 

Per serveis prestats com a Tècnic/a en Promoció i Igualtat de gènere en qualsevol empresa privada

0,10

 

 

TOTAL PUNTS

 

 

 

APARTAT B)  TITULACIONS ACADÈMIQUES  (25 PUNTS)

TITULACIÓ AL·LEGADA

PUNTS

 

 

 

 

 

 

 

 

TOTAL PUNTS

 

 

 

APARTAT C) CURSOS DE FORMACIÓ (20 PUNTS)

CURS APROFITAMENT

HORES

PUNTS

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

CURS ASSISTÈNCIA

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

TOTAL PUNTS

 

 

APARTAT D) CONEIXEMENTS DE LLENGUA CATALANA (10 PUNTS)

NIVELL DE CERTIFICAT

PUNTS

 

 

 

 

TOTAL PUNTS

 

RESUM TOTAL PUNTUACIÓ AL·LEGADA

 

PUNTS

APARTAT A

 

APARTAT B

 

APARTAT C

 

APARTAT D

 

TOTAL PUNTS

 

 

Alcúdia, a ____ de ________ de 202_.

Signatura:

A LA SRA. BATLESSA D'ALCÚDIA