Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

CONSELLERIA DE FAMÍLIES I AFERS SOCIALS

Núm. 782781
Resolució de la consellera de Famílies i Afers Socials per la qual es rectifica l’errada advertida a la Resolució de la consellera d’Afers Socials i Esports de 15 de novembre de 2022 per la qual s’aprova la convocatòria d’ajuts cofinançada pel FSE+ dirigida a entitats del tercer sector per al desenvolupament d’itineraris d’atenció social i cobertura de necessitats bàsiques dirigits a facilitar l’abandonament de l’exercici de la prostitució i de la venda ambulant no autoritzada

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Fets

1. El 17 de novembre de 2022, es va publicar la Resolució de la consellera d'Afers Socials i Esports de 15 de novembre de 2022 per la qual s'aprova la convocatòria d'ajuts cofinançada pel FSE+ dirigida a entitats del tercer sector per al desenvolupament d'itineraris d'atenció social i cobertura de necessitats bàsiques dirigits a facilitar l'abandonament de l'exercici de la prostitució i de la venda ambulant no autoritzada.

2. Posteriorment a la publicació s'ha advertit una errada material al punt 24.2 de l'annex de la resolució. Aquest punt transcriu només de forma parcial el contingut de l'article 22.5 de l'Ordre de la consellera d'Afers Socials i Esports de 5 de març de 2021 per la qual s'estableix les bases reguladores de les subvencions en matèria de serveis socials i de joventut, motiu pel qual s'ha d'esmenar. Concretament, només transcriu la lletra a) i de l'expedient es dedueix que també s'havia de transcriure la lletra b).

3. L'informe justificatiu de la directora general de Cooperació i Immigració de 18 de novembre de 2024 proposa rectificar l'errada advertida a la Resolució.

Fonaments de dret

1. L'article 109.2 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, disposa que les administracions públiques poden rectificar en qualsevol moment, d'ofici o a instància dels interessats, els errors materials, de fet o aritmètics existents en els seus actes.

2. L'article 56 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, disposa que la revocació dels actes de gravamen o desfavorables i la rectificació dels errors materials, aritmètics i de fet en actes i disposicions administratius correspon a l'òrgan que hagi dictat l'acte o la disposició.

Per tot això, dict la següent

RESOLUCIÓ

1. Rectificar el punt 24.2 de l'annex de la Resolució de la consellera d'Afers Socials i Esports de 15 de novembre de 2022 per la qual s'aprova la convocatòria d'ajuts cofinançada pel FSE+ dirigida a entitats del tercer sector per al desenvolupament d'itineraris d'atenció social i cobertura de necessitats bàsiques dirigits a facilitar l'abandonament de l'exercici de la prostitució i de la venda ambulant no autoritzada, en els termes següents:

Allà on diu:

2. L'entitat ha d'aportar la documentació justificativa següent:

a) Un informe d'actuació justificatiu del compliment de les condicions imposades per a concedir la subvenció, amb indicació de les activitats duites a terme i dels resultats obtinguts. L'entitat haurà de presentar, sempre que sigui possible, la informació relativa al projecte desagregada per gènere. Aquest informe ha de contenir:

  • Informe tècnic final de seguiment d'acord amb el model proporcionat pels serveis tècnics de la Direcció General de Serveis Socials. La informació sobre els usuaris haurà d'incloure la desagregació per gènere, edat (18-29; 20-54 i majors de 55 anys) i nivells d'estudis acreditats.
  • Documentació relativa a les altes i baixes en el projectes dels usuaris.
  • Documentació acreditativa de l'assistència dels participants, inclosos els fulls de signatures i justificants d'assistència.
  • Si escau, rebuts signats acreditatius del lliurament als usuaris del material necessari per a desenvolupar les actuacions formatives.
  • Control d'abonament de beques d'assistència.
  • Qüestionaris d'avaluació dels usuaris participants que, en qualsevol cas, hauran d'incloure:

 − Una valoració prèvia a la incorporació a l'itinerari.

 – Una valoració de resultats, una vegada finalitzada la participació de l'usuari a l'itinerari. La valoració haurà d'incloure informació sobre la millora, tant en la inserció global de l'usuari com en les àrees de treball incloses en els itineraris (llengües, TIC, habilitats socials, etc.)

Hi ha de dir:

2. L'entitat ha d'aportar la documentació justificativa següent:

a) Un informe d'actuació justificatiu del compliment de les condicions imposades per a concedir la subvenció, amb indicació de les activitats duites a terme i dels resultats obtinguts. L'entitat haurà de presentar, sempre que sigui possible, la informació relativa al projecte desagregada per gènere. Aquest informe ha de contenir:

  • Informe tècnic final de seguiment d'acord amb el model proporcionat pels serveis tècnics de la Direcció General de Serveis Socials. La informació sobre els usuaris haurà d'incloure la desagregació per gènere, edat (18-29; 20-54 i majors de 55 anys) i nivells d'estudis acreditats.
  • Documentació relativa a les altes i baixes en el projectes dels usuaris.
  • Documentació acreditativa de l'assistència dels participants, inclosos els fulls de signatures i justificants d'assistència.
  • Si escau, rebuts signats acreditatius del lliurament als usuaris del material necessari per a desenvolupar les actuacions formatives.
  • Control d'abonament de beques d'assistència.
  • Qüestionaris d'avaluació dels usuaris participants que, en qualsevol cas, hauran d'incloure:

 − Una valoració prèvia a la incorporació a l'itinerari.

 – Una valoració de resultats, una vegada finalitzada la participació de l'usuari a l'itinerari. La valoració haurà d'incloure informació sobre la millora, tant en la inserció global de l'usuari com en les àrees de treball incloses en els itineraris (llengües, TIC, habilitats socials, etc.)

b) Un informe econòmic justificatiu que ha de contenir els punts següents:

1r. Acreditació o, si no, declaració de la persona o entitat beneficiària sobre el nombre d'unitats físiques considerades com a mòdul.

2n. Quantia de la subvenció calculada sobre la base de les activitats quantificades en l'informe d'actuació i els mòduls prevists en la convocatòria.

3r. Detall d'altres ingressos o subvencions que hagin finançat l'activitat subvencionada, amb indicació de l'import i la procedència.

2. Publicar aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

 

Palma, en la data de la signatura electrònica (18 de novembre de 2024)

La consellera de Famílies i Afers Socials Catalina Cirer Adrover