Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

AJUNTAMENT DE PALMA

Núm. 780068
Registre de Personal. Aprovació de la proposta MF-913 relativa a la creació de llocs de treball de cap de secció de Gestió i Tramitació i de TAE Economista i de les seves funcions i d’amortització del lloc cap de servei de l’Oficina Economista Staff Jurídic Administratiu

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Mitjançant acord de la Junta de Govern de 13/11/2024, es va aprovar el següent:

“PRIMER.- Aprovar la modificació de la Relació de Llocs de Treball de l'Ajuntament de Palma que figura a la proposta adjunta MF-913 relativa a la creació de llocs de treball de Cap de Secció de Gestió i Tramitació i de TAE Economista i de les seves funcions i d'amortització del lloc Cap de Servei de l'Oficina Economista Staff Jurídic Administratiu, presentada pels responsables de l'Àrea d'Urbanisme Habitatge i Projectes Estratègics, en el sentit que es concreta a la proposta.

SEGON.- Aprovar la creació de les funcions específiques que s'adjunta al present Acord.

TERCER.- Establir com a data d'efectes la del dia següent a la seva aprovació.

QUART.- Publicar el contingut de l'Acord al Butlletí Oficial de les Illes Balears.”

Contra la present resolució, que exhaureix la via administrativa, es podrà interposar per part de les persones interessades recurs potestatiu de reposició en el termini d'un mes davant el mateix òrgan que l'hagi aprovat, d'acord amb l'article 123 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques. En cas de no interposar el recurs potestatiu de reposició es podrà interposar directament recurs contenciós administratiu, segons l'article abans esmentat i 45 i següents de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el Jutjat contenciós Administratiu, en el termini de dos mesos a comptar de l'endemà de la publicació al BOIB.

 

Palma, a data de la signatura electrònica (19 de novembre de 2024)

La cap de secció del Registre de Personal p.d. Decret de Batlia núm. 3000, de 26/02/2014 (BOIB núm. 30 de 04/03/2014) Francisca M. Matas Escobar

 

 

PROPOSTA 913 - MODIFICACIÓ PARCIAL R.LL.T. PERSONAL FUNCIONARI

ÀREA:

UHP

ÀREA D'URBANISME, HABITATGE I PROJECTES ESTRATÈGICS

ÒRGAN:

UHP011

GERÈNCIA D'URBANISME / DIRECCIÓ GENERAL D'URBANISME

UNITAT:

UHP0111100

DIRECCIÓ ADMINISTRATIVA / OFICINA ECONOMISTA

LLOCS DE TREBALL DE NOVA CREACIÓ

CODI

LLOC DE TREBALL

NL

TL

CD

CE

FP

ADM

GR

TJ

TH

ESCALES

PLACES - DESCRIPCIONS

REQUISITS

CAT

OBS

[F22150130]

CAP DE SECCIÓ DE TRAMITACIÓ ECONÒMICA

1

S

25

68

C

AJP

A1

JG1

H1

AG, AE

3051 - SUBESCALA TÈCNICA (TAG)

3056 - SUBESCALA TÈCNICA SUPERIOR (TAE SUPERIOR) ESPECIALITAT ECONOMIA

 

C1

 

[F30460021]

TÈCNIC/A SUPERIOR ECONOMISTA

1

G

23

59

C

AJP

A1

JG1

H1

AE

3056 - SUBESCALA TÈCNICA SUPERIOR (TAE SUPERIOR) ESPECIALITAT ECONOMIA

 

B2

 

LLOCS DE TREBALL QUE ES DONEN DE BAIXA

CODI

LLOC DE TREBALL

NL

TL

CD

CE

FP

ADM

GR

TJ

TH

ESCALES

PLACES - DESCRIPCIONS

REQUISITS

CAT

OBS

F20250048

CAP DE SERVEI DE L'OFICINA ECONOMISTA STAFF JURÍDIC-ADMINISTRATIU

1

S

27

80

C

AJP

A1

JG1

H1

AE

3056 - SUBESCALA TÈCNICA SUPERIOR (TAE SUPERIOR) ESPECIALITAT ECONOMIA

 

B2

 

LLEGENDA

NL

NÚMERO DE LLOCS

TL

TIPUS DE LLOC

S

SINGULARITZAT

G

GENÈRIC

CD

COMPLEMENT DE DESTÍ

FP

FORMA DE PROVISIÓ

C

CONCURS

ADM

ADSCRIPCIÓ A ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES

AJP

AJUNTAMENT DE PALMA

GR

GRUP

TJ

TIPUS DE JORNADA

JG1

JORNADA GENERAL - 37,5 HORES SETMANALS

TH

TIPUS D'HORARI

H1

HORARI D'ADMINISTRACIÓ

OBS

OBSERVACIONS

CE

COMPLEMENT ESPECÍFIC

59

  20.336,12 €

68

  25.732,42 €

80

  28.594,86 €

 

 

 

ANNEX ​​​​​​​FUNCIONS ESPECÍFIQUES DE LLOCS DE NOVA CREACIÓ GERÈNCIA URBANISME

CAP DE SECCIÓ DE TRAMITACIÓ

Funcions específiques:

A més de les funcions genèriques de Cap de secció:

  • Controlar el pressupost dels projectes estratègics que es promoguin de la Gerència d'Urbanisme.
  • La gestió i tramitació de les propostes de resolució dels expedients de gestió econòmica. - La gestió i tramitació dels expedients de subvenció de la Gerència d'Urbanisme.
  • La gestió, tramitació i elaboració dels plecs administratius dels projectes estratègics que es promoguin de la Gerència d'Urbanisme.
  • Informar sobre les ofertes presentades en licitacions.
  • Tramitar encàrrecs i abonaments de projectes o treballs externs que promogui directament la direcció de la Gerència.
  • Col·laborar en la contractació d'adquisicions de béns o serveis.
  • Qualsevol altra tasca que li sigui encomanada pel superior jeràrquic d'entre les que corresponen a l'escala, subescala, classe, especialitat o categoria d'adscripció del lloc de treball.

TAE SUPERIOR ECONOMISTA

Funcions específiques:

A més de les funcions genèriques de TAE S. Economista:

  • Elaborar i/o emetre informe de conformitat dels estudis econòmic – financers que s'han d'incloure en els instruments de planejament i projectes de gestió urbanística
  • Controlar les partides de Gerència.
  • Calcular interessos reportats contra l'Ajuntament en expedients d'expropiació forçosa i en altres expedients, càrregues o drets reals sobre finques expropiades (alous, censos i usdefruits) així com la quantia que correspon a cada beneficiari d'una subvenció.
  • Calcular i tramitar les dietes als vocals del Consell de Gerència i de la Comissió del Centre Històric no regidors ni funcionaris.
  • Valorar negocis a efectes d'expropiació.
  • Col·laborar en la contractació d'adquisicions de béns o serveis, amb l'Oficina de redacció del PGOU respecte a l'Estudi Econòmic Financer, en la resolució de reclamacions per factures impagades així com amb Intervenció per a la correcta comptabilització de despeses, per a informacions sol·licitades per la Sindicatura de Comptes, per la previsió de despeses futures, etc.
  • Elaborar estudis econòmics: despeses efectuades en una determinada matèria, ingressos urbanístics, actualitzacions monetàries, estudis sobre l' IVA i altres.
  • Verificar la correcció dels càlculs de les dietes presentades pel Jurat Provincial d'Expropiació.
  • Controlar, tramitar i liquidar les bestretes de caixa fixa de la Gerència d'Urbanisme.
  • Qualsevol altra tasca que li sigui encomanada pel superior jeràrquic d'entre les que corresponen a l'escala, subescala, classe, especialitat o categoria d'adscripció del lloc de treball.