Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
AJUNTAMENT DE PALMA
Núm. 779805
Oficina Pressupostària - Aprovació inicial pressupost general per a 2025
A l'Oficina Pressupostària d'aquest Ajuntament, està exposat al públic, a efectes de reclamacions, el Pressupost General per a l'any 2025 integrat per: a) el Pressupost Propi de la Corporació; b) els dels seus organismes autònoms i c) els estats de previsió de despeses i ingressos de les societats mercantils, el capital social de les quals, pertany íntegrament a l'Ajuntament, el qual ha estat aprovat per l'Ajuntament en Ple en sessió extraordinària i urgent de dia 25 de novembre de 2024.
Està a disposició dels interessats en la Secretaria del Ple, així com a la pàgina web de l'Ajuntament de Palma. www.palma.cat
Igualment s'han aprovat les Bases d'Execució i la plantilla del personal de la Corporació i les dels seus organismes autònoms.
Els interessats, de conformitat amb allò que disposen els articles 169.1 i 170 del Real decret legislatiu 2/2004, de 5 de març, pel qual s'aprova el text refós de la llei reguladora de les hisendes locals, podran formular les reclamacions que considerin oportunes.
Termini d'exposició i presentació de reclamacions: quinze dies hàbils a partir del següent a la data d'inserció d'aquest anunci en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
Oficina de presentació: Registre General.
Òrgan davant el qual es reclama: Ple de l'Ajuntament.
En cas que no es presentin reclamacions, el Pressupost General i les plantilles es consideraran definitivament aprovats.
Palma, a data de la signatura electrònica (25 de novembre de 2024)
El batle, PD La regidora de l'Àrea d'Hisenda, Funció Pública i Govern Interior María de las Mercedes Celeste Palmero