Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
AJUNTAMENT DE PALMA
Núm. 778280
Departament de Planejament i Gestió urbanística. Servei Juridicoadministratiu de Planejament. Expedient: PA 2024 0002. Aprovació inicial del projecte de modificació del Pla General d’Ordenació Urbana (PGOU) consistent en la catalogació de l’immoble ubicat al carrer de Concepció, 32
El Ple de l'Ajuntament de 13 de novembre de 2024 va aprovar inicialment el projecte de modificació del Pla General d'Ordenació Urbana consistent en la catalogació de l'immoble ubicat al carrer de CONCEPCIÓ, 32, segons el projecte redactat per l'arquitecte Ángel García de Jalón Lastra, a instància de GENOVA PMA SPAIN SLU.
Complint l'art. 55 de la Llei 12/2017, de 29 de desembre, d'urbanisme de les Illes Balears, es sotmet l'esmentat projecte a informació pública durant TRENTA DIES. Atès l'art. 2.2 del Reglament general de la Llei 12/2017, de 29 de desembre, d'urbanisme de les Illes Balears, per a l'illa de Mallorca, el termini d'informació pública es computa des de la darrera publicació obligatòria.
Els qui se'n considerin afectats poden examinar el projecte:
- a l'anunci d'aquest acord, dins el tauler d'anuncis de la Seu Electrònica Municipal.
- accedint a l'enllaç:
https://ajtpalma.sharepoint.com/:f:/s/Planejament/Enc_WRs7s3tEo-9MMbDJPjEBU0uE9S22sb_DCSnkmeYcSw?e=qNqhkx
- en el Servei d'informació urbanística: per correu electrònic a l'adreça guia2014@palma.cat; telefonant el 971225900, extensions 8153 i 8156 (de dilluns a divendres, de 9 a 13 h.) o acudint, sense cita prèvia, a la planta baixa de l'edifici municipal de les Avingudes (av. de Gabriel Alomar, 18) els dilluns, dimecres i divendres de 9 a 12 h.
I presentar-hi les al·legacions que considerin pertinents dins l'esmentat termini. Les al·legacions s'han de presentar, si es tracta d'una persona jurídica, obligatòriament a través de la seu electrònica del web de l'Ajuntament de Palma, amb indicació expressa i clara d'allò què es tracta i fent-hi constar el número d'expedient; i si es tracta d'una persona física, podrà utilitzar l'esmentada seu electrònica o bé presentar la documentació a qualsevol de les Oficines municipals d'Atenció a la Ciutadania, la ubicació de les quals es pot consultar al web www.palma.cat, o a les dependències a què es refereix l'art. 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
(Signat electrònicament: 20 de novembre de 2024)
El secretari general del Ple Nicolau Conti Fuster