Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
AJUNTAMENT D'ANDRATX
Núm. 765729
Extracte de les Bases Generals del Concurs de betlems per a 2024
Aprovades per la Junta de Govern Local, en sessió ordinària celebrada el dia 18/11/2024, les Bases generals del concurs de betlems per a particulars i centres escolars 2024, es fa públic l'extracte d'aquesta convocatòria:
"EXTRACTE DE LES BASES GENERALS DEL CONCURS DE BETLEMS PER A 2024
Codi de la Convocatòria: 797452
De conformitat amb el previst en els articles 17.3.b i 20.8.a de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions, es publica l'extracte de la convocatòria el text complet de la qual pot consultar-se en la Base de dades Nacional de Subvencions (http://www.pap.minhap.gob.es/bdnstrans/index):
Primer. Objecte i finalitat de la convocatòria
L'objecte d'aquesta convocatòria, promoguda per l'Ajuntament d'Andratx, té com a misisó la preservació de les tradicions nadalenques i l'estímul de la participació ciutadana durant les festes de Nadal.
Amb aquest propòsit, s'obre un concurs de Betlems destinat als particularsi als centres escolars, amb una cordial invitació a tots els ciutadans que participin.
Segon. Destinataris
Podran participar en el concurs totes aquelles persones residents al terme municipal d'Andratx.
Els participants hauran de complir tots els requisits establerts a l'article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, Llei General de Subvencions. Es destaca la necessitat de trobar-se al corrent amb les obligacions tributàries davant la Seguretat Social, l'Administració pública de la Comunitat Autònoma, l'Agència Estatal d'Administració Tributària (AEAT) i l'Ajuntament d'Andratx.
La Tresoreria Municipal de l'Ajuntament d'Andratx expedirà, d'ofici, una certificació que acreditarà si els sol·licitants compleixen amb les seves obligacions fiscals envers aquest Ajuntament i si tenen o no deutes pendents amb el mateix, ja sigui per conceptes tributaris o no tributaris.
Tercer. Bases reguladores
Ordenança General de Subvencions de l'Ajuntament d'Andratx publicada al BOIB núm. 47 de dia 20/04/2017.
http://www.caib.es/eboibfront/ca/2017/10643
Quart. Finançament i import del concurs. Crèdit pressupostari.
Per fer front a la present convocatòria, durant l'exercici presupuestari 2024, es destina la quantitat total de 1050,00 euros (€) a les subvencions objecte d'aquesta convocatòria, amb càrrec a l'aplicació pressupuestària 933.22609 TRADICIONS.
PREMIS |
IMPORT (METÀL·LIC) |
---|---|
Betlem |
|
1er Premi Betlem |
175 € |
2on Premi Betlem |
100 € |
3er Premi Betlem |
75 € |
Betlem Infantil |
|
1er Premi Betlem |
175 € |
2on Premi Betlem |
100 € |
3er Premi Betlem |
75 € |
Betlem escolar |
|
1er Premi Betlem |
175 € |
2on Premi Betlem |
100 € |
3er Premi Betlem |
75 € |
El pagament d'aquests premis seran abonats amb càrrec a la partida corresponent, un cop duta a terme la tramitació legalment establerta.
Cinquè. Termini de presentació de les sol·licituds
El termini de presentació de sol·licituds (Annex I) i la resta de documentació obligatòria serà des del següent dia hàbil a la publicació d'aquesta convocatòria al Butlletí Oficial de les Illes balears (BOIB) fins dia 29 de novembre de 2024.
La inscripció en aquest concurs és totalment gratuïta.
Les sol·licituds es podran presentar, d'acord amb el que estableixen els articles 14.2, 14.3, 16.4 i 66, de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de Procediment Administratiu Comú de les administracions públiques, de les següents formes:
- Presencialment: Davant del Servei d'Atenció Ciutadana (SAC) de l'Ajuntament d'Andratx, amb cita prèvia (de 8:00 a 13:30 de dilluns a divendres) o qualsevol de les oficines de registre de l'Administració autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració local. També es podran presentar davant les oficines de Correus, dins d'un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina pugui indicar, mitjançant segell oficial, lloc, data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre.
- Telemàticament. A travès de la Seu Electrònica de l'Ajuntament d'Andratx mitjançant el tràmit específic (en tot cas, subjectes obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions públiques i, opcionalment, persones físiques no obligades). És necessari disposar d'un dels mètodes d'identificació permesos (certificat electrònic, DNI electrònic o Cl@ve pin).
Si la sol·licitud no compleix els requisits establerts a la convocatòria, l'òrgan gestor ha de requerir a la persona interessada per a que ho esmenti en el termini màxim de 10 dies hàbils, amb la indicació de que, si no ho fa, es considerarà com que ha desistit de la sol·licitud, prèvia resolució que ha de ser dictada en els terminis previstos a l'article 68 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de Procediment Administratiu Comú de les administracions públiques”.
La qual cosa es fa públic pel seu coneixement general.
Andratx, document signat electrònicament (19 de novembre de 2024
La batlessa presidenta Estefanía Gonzalvo Guirado)