Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

FONS DE GARANTIA AGRÀRIA I PESQUERA DE LES ILLES BALEARS (FOGAIBA)

Núm. 765057
Resolució del president del FOGAIBA per la qual es convoquen, per a l’any 2024, ajudes per a fires agràries i concursos morfològics i ajudes de minimis per a concursos morfològics celebrats per organitzacions o associacions

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Les celebracions de fires agràries i de concursos morfològics de bestiar boví o equí són activitats que tenen com a objectiu principal generar un espai de mostra, promoció i difusió de l'activitat agropecuària dels sectors concurrents i traslladar la realitat productiva del camp a la taula, així com la promoció del món rural en general.

Això ha motivat que la Conselleria d'Agricultura, Pesca i Medi Natural vulgui participar en la celebració de concursos morfològics i també col·laborar en el foment del sector ramader a través de les activitats que organitzen els ajuntaments de les Illes Balears en aquesta matèria. Actualment, les fires d'Inca i Sineu són les fires agràries més arrelades dins el sector ramader.

D'una banda, l'article 1.2.h) de l'Ordre de la consellera d'Agricultura i Pesca de 10 de març de 2005, per la qual s'estableixen les bases reguladores de les subvencions en els sectors agrari i pesquer, assenyala que són objecte d'aquesta ajuda les activitats de formació, els premis, els certàmens i les fires (Butlletí Oficial de les Illes Balears núm. 43, de 17 de març de 2005).

El Reglament (UE) núm. 2023/2831 de la Comissió, de 13 de desembre de 2023, relatiu a l'aplicació dels articles 107 i 108 del Tractat de funcionament de la Unió Europea de les ajudes de minimis, introdueix una norma de minimis que fixa el total de l'ajuda per empresa, a l'efecte de considerar inaplicable l'apartat primer de l'article 107.

D'altra banda, l'article 2.a) del Decret 64/2005, de 10 de juny, de creació del Fons de Garantia Agrària i Pesquera de les Illes Balears, estableix que el FOGAIBA té per objecte executar la política de la conselleria competent en matèria d'agricultura i pesca referent a l'aplicació de les mesures de foment i millora dels sectors agrari i pesquer, incloses les derivades de la Política Agrícola Comuna i dels fons procedents de l'Instrument Financer d'Orientació de la Pesca (IFOP), de les mesures de desenvolupament rural i d'altres règims d'ajudes que preveu la normativa de la Unió Europea.

A més, l'article 1 de l'Ordre de la consellera d'Agricultura i Pesca de 23 de desembre de 2005, per la qual es disposa l'assumpció de l'execució de la política de millora i foment dels sectors agrari i pesquer per part del Fons de Garantia Agrària i Pesquera de les Illes Balears, estableix que el FOGAIBA assumeix l'execució de la política de la Conselleria d'Agricultura i Pesca referent a l'aplicació de les mesures de foment i millora dels sectors agrari i pesquer a partir de l'1 de gener del 2006.

Mitjançant el Decret 12/2023, de 10 de juliol, de la presidenta de les Illes Balears, s'estableixen les competències i l'estructura orgànica bàsica de les conselleries de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears. Concretament, a l'annex 1 s'acorda l'adscripció del FOGAIBA a la Conselleria d'Agricultura, Pesca i Medi Natural.

D'acord amb el que disposen l'article 15 del Text refós de la Llei de subvencions, aprovat pel Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, i l'article 3 de l'Ordre de la consellera d'Agricultura i Pesca, de 10 de març de 2005, per la qual s'estableixen les bases reguladores de les subvencions en els sectors agrari i pesquer, correspon aprovar la convocatòria d'aquestes ajudes mitjançant una resolució.

Per tot això, en virtut del que estableix l'article 6.1.g) del Decret 64/2005, de 10 de juny, de creació del Fons de Garantia Agrària i Pesquera de les Illes Balears, i a proposta del director gerent del FOGAIBA, dict la següent

RESOLUCIÓ

Primer

Objecte de les ajudes i àmbit d'aplicació

1. S'aprova la convocatòria d'ajudes destinades a la celebració, per a l'any 2024, de les fires agràries i concursos morfològics de bestiar boví i equí i ajudes de minimis per a concursos morfològics de bestiar boví i equí celebrades per organitzacions o associacions, d'acord amb el que estableix l'Ordre de la consellera d'Agricultura i Pesca de 10 de març de 2005, per la qual s'estableixen les bases reguladores de les subvencions en els sectors agrari i pesquer (BOIB núm. 43, de 17 de març de 2005).

2. L'àmbit territorial d'aplicació de les ajudes és:

- Pel que fa a l'activitat subvencionable del punt 1.a) de l'apartat quart d'aquesta Resolució, la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

- Pel que fa a l'activitat subvencionable del punt 1.b) de l'apartat quart d'aquesta Resolució, els municipis d'Inca i Sineu.

3. Les ajudes a les fires o concursos morfològics concedides a les organitzacions o associacions es concediran d'acord amb el Reglament (UE) núm. 2023/2831 de la Comissió, de 13 de desembre de 2013, relatiu a l'aplicació dels articles 107 i 108 del Tractat de funcionament de la Unió Europea a les ajudes de minimis.

Segon

Import màxim de la convocatòria i finançament

1. A aquesta convocatòria es destina un import màxim de cent deu mil euros (110.000,00 €) a càrrec dels pressupostos de l'any 2024 del Fons de Garantia Agrària i Pesquera de les Illes Balears (FOGAIBA). Els crèdits que s'hi destinen es podran incrementar amb càrrec als pressupostos del Fons de Garantia Agrària i Pesquera de les Illes Balears.

2. L'import d'aquesta convocatòria es distribuirà de la manera següent:

- 90.000,00 € per a l'actuació que assenyala el punt 1.a) de l'apartat quart d'aquesta convocatòria.

- 20.000,00 € per a les actuacions que assenyala el punt 1.b) de l'apartat quart d'aquesta convocatòria.

Si no es presenten sol·licituds o les sol·licituds presentades no poden cobrir la dotació de l'actuació, el pressupost restant incrementarà l'altra actuació en cas que sigui deficitària.

Tercer

Beneficiaris

1. Poden ser beneficiaris de l'actuació que assenyala el punt 1.a) de l'apartat quart d'aquesta convocatòria els ajuntaments de les Illes Balears, les organitzacions o les associacions que organitzin concursos morfològics de bestiar boví o equí en les condicions que assenyala l'apartat quart d'aquesta Resolució.

2. Poden ser beneficiaris de les actuacions que assenyala el punt 1.b) de l'apartat quart d'aquesta convocatòria els ajuntaments que organitzin les fires agràries en els municipis d'Inca i de Sineu en les condicions que assenyala l'apartat quart d'aquesta Resolució.

3. A més dels requisits que estableix el punt anterior, han de complir tots els requisits que preveu l'Ordre de la consellera d'Agricultura i Pesca de 10 de març de 2005, per la qual s'estableixen les bases reguladores de les subvencions en els sectors agrari i pesquer, i els que estableix el Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei de subvencions.

4. Els requisits generals que estableixen els punts anteriors s'han de mantenir durant un termini no inferior a un any a partir de la data de la resolució de concessió de l'ajuda.

5. No poden ser beneficiàries de les subvencions que preveu aquesta Resolució les entitats que concorrin en alguna de les prohibicions que estableixen els apartats 1 i 2 de l'article 10 del Text refós de la Llei de subvencions, aprovat mitjançant el Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre. La justificació de no trobar-se dins d'aquestes prohibicions s'efectuarà de la manera que preveu l'apartat 6 de l'article 10 esmentat.

6. D'acord amb el que disposa l'article 10.1.e) del Text refós de la Llei de subvencions, aprovat pel Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, es considerarà que els beneficiaris estan al corrent de les obligacions tributàries i amb la Seguretat Social quan es verifiqui el que disposen l'article 38 del Decret 75/2004, de 27 d'agost, de desenvolupament de determinats aspectes de la Llei de finances i de les lleis de pressupostos generals de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, i els articles 18 i 19 del Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.

La circumstància d'estar al corrent de les obligacions tributàries —estatals i autonòmiques— i amb la Seguretat Social s'ha d'acreditar abans que es dicti la proposta de resolució de concessió de l'ajuda.

L'acreditació del compliment d'aquest requisit s'ha de fer mitjançant la presentació dels certificats que preveu l'article 22 del Reial decret 887/2006. No obstant això, la persona interessada pot autoritzar el FOGAIBA o la Conselleria d'Agricultura, Pesca i Medi Natural perquè comprovi d'ofici el compliment del requisit i, en aquest cas, no caldrà presentar els certificats corresponents. Quan la persona sol·licitant de l'ajuda no estigui obligada a presentar les declaracions o els documents a què fan referència les obligacions que preveu el paràgraf anterior, n'haurà d'acreditar el compliment mitjançant una declaració responsable.

7. De conformitat amb el que disposa l'article 11 de la Llei 11/2016, de 28 de juliol, d'igualtat de dones i homes, tampoc no poden ser beneficiàries de les subvencions que preveu aquesta Resolució les empreses i les entitats sol·licitants sancionades o condemnades, en els darrers tres anys, per resolució administrativa o sentència judicial fermes per haver exercit o tolerat pràctiques laborals considerades discriminatòries per raó de sexe o de gènere.

Quart

Activitats subvencionables

1. Constitueix una activitat subvencionable l'organització o la preparació de les activitats següents a partir de l'1 de gener del 2024 fins a la data de sol·licitud d'ajuda:

a. Concursos morfològics de bestiar boví o equí

b. Fires agràries d'Inca i de Sineu

2. Són despeses subvencionables, sempre que estiguin directament relacionades amb l'activitat subvencionable, les següents:

− Publicitat i promoció: inserció de publicitat en premsa i ràdio i pòsters o cartells.

− Adequació del recinte i dels animals: transport i compra de sorra, palla o serradís; lloguer de maquinària i transport d'animals; lloguer o compra de carpes, estands o tanques; contractació d'operaris per muntar i desmuntar i per adequar els animals per a la presentació.

− Contractació de serveis de personal: jutges, veterinaris i personal de seguretat.

− Costos generals: aigua, electricitat i neteja.

− Adquisició de material per a la celebració de la fira, concurs o acte.

Únicament seran subvencionables les despeses que el beneficiari hagi efectuat i pagat entre l'1 de gener del 2024 i la data de presentació de la sol·licitud d'ajuda.

3. Els concursos morfològics objecte d'ajuda han d'estar autoritzats per la Conselleria d'Agricultura, Pesca i Medi Natural o pel consell insular corresponent, segons la normativa vigent, abans de presentar la sol·licitud, la qual cosa es comprova d'ofici, ja que la presentació de la sol·licitud suposa, tret de manifestació en contra, l'autorització per comprovar-ho.

4. Únicament se subvenciona una fira o concurs per beneficiari i any i només se subvenciona un beneficiari per fira o concurs morfològic.

Cinquè

Quantia de les ajudes

1. L'import de l'ajuda no pot superar el 90,00% de les despeses efectuades i degudament justificades.

En tot cas, l'import màxim elegible en concepte de costos generals, que preveu el punt 2 de l'apartat quart, no pot superar el 10,00% del total del cost elegible.

2. La quantia màxima de la subvenció que es pot rebre per concurs morfològic de bestiar boví o equí és de 30.000,00 €. En el cas de fires agràries d'Inca i de Sineu és de 10.000,00 €.

3. Així mateix, pel que fa a la mesura del punt 1.a) de l'apartat quart d'aquesta Resolució, en el cas de les organitzacions o les associacions, i de conformitat amb el que estableix el punt 2 de l'article tercer del Reglament (UE) núm. 2023/2831 de la Comissió, de 13 de desembre de 2013, relatiu a l'aplicació dels articles 107 i 108 del Tractat de funcionament de la Unió Europea a les ajudes de minimis, la quantia total d'ajudes de minimis no pot superar els 300.000,00 € per empresa en un període de tres exercicis fiscals.

4. En tot cas, s'aplicaran les normes en matèria de despeses susceptibles de subvenció, comprovació de subvencions i comprovació de valors que estableixen els articles 40, 41 i 42 del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei de subvencions, i l'article 83 del Reglament de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, aprovat pel Reial decret 887/2006, de 21 de juliol.

Sisè

Sol·licituds

1. El termini de presentació de sol·licituds finalitza el 20 de desembre del 2024 i comença a comptar l'endemà que s'hagi publicat aquesta Resolució al BOIB.

2. Les persones interessades que compleixin els requisits que preveu aquesta convocatòria han de presentar les sol·licituds d'ajuda d'acord amb el formulari que figura a la pàgina web del FOGAIBA, adreçades al Fons de Garantia Agrària i Pesquera de les Illes Balears (A04026954). Les sol·licituds s'han de presentar correctament emplenades davant dels registres d'entrada del FOGAIBA, de la Conselleria d'Agricultura, Pesca i Medi Natural o en qualsevol altre lloc dels que preveu l'apartat 4 de l'article 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i l'article 37 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

Les sol·licituds s'han de presentar a través de mitjans electrònics, d'acord amb el que preveuen els articles 14.2 i 14.3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Cal subministrar totes i cadascuna de les dades que s'indiquen al formulari, així com assumir els compromisos, atorgar les autoritzacions i fer les declaracions que conté aquest formulari.

Aquestes sol·licituds han d'incloure la documentació següent:

a. Fotocòpia del NIF de l'entitat sol·licitant o, en cas d'ajuntaments, certificat del secretari de l'entitat amb la indicació del nom corresponent.

b. Acreditació de la representació amb la qual actua el sotasignat de la sol·licitud.

c. Memòria de les activitats fetes i dels resultats obtinguts amb indicació, entre d'altres, dels punts següents:

- Nom de l'esdeveniment

- Data de realització

- Ubicació

- Descripció i bases del concurs o fira

d. Relació de justificants imputats, d'acord amb el model de formulari que figura a la pàgina web del FOGAIBA. Aquesta relació també s'ha de presentar en format digital de full de càlcul editable.

e. Documentació justificativa de les despeses efectuades.

e.1 La justificació de la despesa s'entendrà efectuada mitjançant la presentació de factures pagades que reuneixin els requisits i les formalitats que preveu el Reial decret 1619/2012, de 30 de novembre (BOE núm. 289, d'1 de desembre de 2012), i justificants de pagament.

Es poden considerar justificants de pagament els documents següents:

1r. Extracte bancari en què quedi identificat el pagament efectuat mitjançant la indicació del concepte, l'import i la identitat del pagador i del destinatari.

2n. Factura que incorpori l'acreditació del cobrament per part del seu emissor o de la persona responsable de l'empresa amb capacitat de cobrament. A aquest efecte, han de quedar consignats en la factura la data de cobrament; la identificació amb indicació del nom, el NIF i la signatura del declarant del cobrament de la factura, i el segell de l'empresa. Aquest últim és facultatiu si l'emissor és una persona física.

3r. Comprovant de transferència bancària en què quedi identificat el pagament efectuat mitjançant la indicació de l'import i la identificació del pagador i del destinatari.

4t. Qualsevol altre document de valor probatori equivalent, vàlid en dret, mitjançant el qual s'acrediti la realització efectiva del pagament.

No s'admeten pagaments en efectiu d'un import igual o superior a 1.000,00 €, segons els termes que preveu l'article 7 de la Llei 7/2012, de 29 d'octubre, de modificació de la normativa tributària i pressupostària i d'adequació a la normativa financera per a la intensificació de les actuacions i la lluita contra el frau.

e.2. En el cas dels costos generals, es poden justificar la despesa i el pagament mitjançant un certificat de l'interventor de l'entitat en què s'indiqui l'import per concepte detallat, amb indicació de la data de realització de la despesa i del pagament.

Aquesta documentació queda a disposició de l'Agència Tributària i de la Conselleria d'Economia, Hisenda i Innovació per dur a terme qualsevol control que es consideri oportú.

Quant a la forma de justificació de la despesa efectuada i dels justificants de la despesa, s'aplica el que disposen l'article 30 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, i els capítols II i III del títol II del Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.

3. La comprovació del DNI del representant de l'agrupació, dels certificats d'estar al corrent de les obligacions tributàries —estatals i autonòmiques— i amb la Seguretat Social, la fa d'ofici el FOGAIBA. En cas que la persona interessada no autoritzi expressament el FOGAIBA i/o la Conselleria d'Agricultura, Pesca i Medi Natural per obtenir aquestes dades, ha d'aportar els certificats o la documentació corresponents.

En cas que no estigui obligada a presentar les declaracions o els documents a què fan referència les obligacions tributàries —estatals i autonòmiques— i amb la Seguretat Social, ha de presentar la declaració responsable del seu compliment.

4. D'acord amb el que preveu l'article 28 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques, no cal presentar la documentació o les dades elaborades per qualsevol Administració que es puguin obtenir per mitjans telemàtics o que estiguin en poder del FOGAIBA. En el cas de denegació expressa per aquesta comprovació, caldrà aportar el document corresponent.

5. Les persones interessades tampoc no estan obligades a presentar dades o documents que elles mateixes hagin aportat davant de qualsevol administració. A aquest efecte, les persones esmentades han de comunicar en quin moment i davant de quin òrgan administratiu van presentar els documents, i el FOGAIBA és qui els ha d'obtenir electrònicament. Excepcionalment, si el FOGAIBA no pot obtenir els documents esmentats, en pot sol·licitar novament l'aportació a les persones interessades.

En el supòsit d'impossibilitat material d'obtenir el document, abans de formular la proposta de resolució, l'òrgan competent pot requerir a la persona sol·licitant que el presenti o, per defecte, que acrediti per altres mitjans els requisits als quals es refereix el document.

6. A més, en el cas de les organitzacions o associacions, abans de la concessió de l'ajuda i per comprovar que l'ajuda no excedeix els llindars aplicables, la persona beneficiària ha de presentar una declaració relativa a la resta d'ajudes de minimis rebudes durant l'exercici fiscal en curs i els exercicis precedents.

7. Si la sol·licitud té algun defecte o no inclou tota la documentació esmentada, es requerirà a l'organització sol·licitant que, dins del termini de deu dies, esmeni el defecte o aporti la documentació, amb la indicació que, si no ho fa, s'entendrà desistida la petició amb la resolució prèvia, que s'ha de dictar en els termes que preveu l'article 21 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques.

8. La presentació de la sol·licitud suposa l'acceptació, per part de la persona interessada, del que conté aquesta convocatòria, de les bases reguladores que estableix l'Ordre de la consellera d'Agricultura i Pesca de 10 de març de 2005 i de la resta de la normativa aplicable.

Setè

Selecció de beneficiaris

1. La selecció dels beneficiaris es fa mitjançant el procediment individual de selecció de beneficiaris i, en aquest cas, les sol·licituds es poden resoldre individualment, a mesura que entrin en el registre de l'òrgan competent, encara que no hagi vençut el termini per presentar sol·licituds de subvenció, sempre que s'hagi presentat tota la documentació requerida, d'acord amb aquesta convocatòria.

2. Si s'exhaureixen els crèdits destinats a la convocatòria abans que acabi el termini per presentar sol·licituds, s'ha de suspendre la concessió de noves ajudes mitjançant una resolució del president del FOGAIBA, que s'ha de publicar al Butlletí Oficial de les Illes Balears.

Vuitè

Instrucció del procediment

1. L'òrgan competent per a la instrucció del procediment de concessió de les ajudes és l'Àrea de Gestió d'Ajudes del FOGAIBA. Aquest òrgan durà a terme, d'ofici, les actuacions necessàries per determinar, conèixer i comprovar les dades en virtut de les quals s'ha de dictar la resolució.

2. La unitat competent emetrà un informe en el qual s'acreditaran, en cas que sigui favorable, la legalitat de l'ajuda i l'import.

3. El vicepresident en matèria agrària del FOGAIBA dictarà la resolució dels expedients a proposta del cap del Servei d'Ajudes OCM, de l'Estat i de Pesca, sobre la base de l'informe previ de la unitat competent. A la resolució de concessió de l'ajuda s'ha de fer constar expressament el caràcter de minimis de l'ajuda, si escau.

4. El termini màxim per dictar i notificar la resolució expressa és de sis mesos, a comptar a partir de la presentació de la sol·licitud, i aquesta Resolució s'ha de notificar individualment a les entitats interessades. Si transcorre aquest termini sense que s'hagi notificat cap resolució expressa, la sol·licitud s'ha d'entendre desestimada.

5. La pràctica de les comunicacions i notificacions a les persones interessades en aquest procediment s'ha de fer de manera telemàtica.

6. Contra aquesta Resolució es pot interposar un recurs d'alçada davant el conseller d'Agricultura, Pesca i Medi Natural en el termini d'un mes, a partir de l'endemà de la notificació de la resolució, d'acord amb el que estableixen l'article 58.4 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, i els articles 121 i 122 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Novè

Obligacions dels beneficiaris

1. Són obligacions dels beneficiaris les que estableixen l'article 11 del Text refós de la Llei de subvencions, aprovat mitjançant el Decret legislatiu 2/2005, i l'article 15 de l'Ordre de la consellera d'Agricultura i Pesca de 10 de març de 2005, per la qual s'estableixen les bases reguladores de les subvencions en els sectors agrari i pesquer.

2. El règim jurídic aplicable per l'incompliment d'aquestes obligacions és el que preveu el Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei de subvencions, i comprèn des del reintegrament de l'ajuda i el pagament de l'interès de demora fins a la imposició de les sancions corresponents.

Desè

Justificació i pagament de les ajudes

El pagament de l'ajuda es farà mitjançant transferència bancària, un cop s'hagi dictat la resolució de concessió, amb l'autorització prèvia del director gerent del FOGAIBA, ja que la justificació s'ha fet i acreditat amb caràcter previ a la concessió de l'ajuda.

Onzè

Compatibilitats

Les ajudes objecte d'aquesta convocatòria són compatibles amb les ajudes que la persona beneficiària rebi per a la mateixa finalitat de qualsevol administració pública o d'una altra entitat pública o privada, però l'import rebut, aïlladament o conjuntament, no pot superar en cap cas el valor de les despeses originades per la realització de les activitats.

En el cas de les ajudes de minimis que preveu aquesta convocatòria, només es poden acumular amb altres ajudes en els termes que preveu l'article 5 del Reglament (UE) 2023/2831 de la Comissió, de 13 de desembre de 2013.

Dotzè

Règim jurídic aplicable

El règim jurídic aplicable a aquesta convocatòria és el que estableixen l'Ordre de la consellera d'Agricultura i Pesca de 10 de març de 2005, per la qual s'estableixen les bases reguladores de les subvencions en els sectors agrari i pesquer; el Reglament (UE) 2023/2831 de la Comissió, de 13 de desembre de 2023, relatiu a l'aplicació dels articles 107 i 108 del Tractat de funcionament de la Unió Europea a les ajudes de minimis; el Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei de subvencions, i els preceptes que s'apliquin que preveuen la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions; el Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, i la resta de normativa d'aplicació vigent.

Tretzè

Publicació

Aquesta Resolució s'ha de comunicar a la Base de Dades Nacional de Subvencions i s'ha de publicar al Butlletí Oficial de les Illes Balears.

 

Palma, en la data de la signatura electrònica (19 de novembre de 2024)

El president del FOGAIBA Joan Simonet Pons