Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

ESCOLA BALEAR D'ADMINISTRACIÓ PÚBLICA (EBAP)

Núm. 760221
Resolució de la consellera de Presidència i Administracions públiques per la qual s’aproven les llistes d’aspirants que han superat el procés d’estabilització per concurs oposició per cobrir les places de personal funcionari del cos auxiliar de l’Administració de la CAIB i s’ofereixen els llocs de feina

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Antecedents

1. Mitjançant la Resolució de la consellera de Presidència, Funció Pública i Igualtat de 16 de setembre de 2022 (BOIB núm. 122, de 17 de setembre), es varen aprovar les bases generals que han de regir el procés d'estabilització per concurs oposició per cobrir les places de personal funcionari de l'Administració general i especial de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

2. Mitjançant la Resolució de 25 de novembre de 2022 es van aprovar les llistes definitives de persones aspirants admeses i excloses, amb indicació de les causes d'exclusió, del procés esmentat (BOIB núm. 155 de 29 de novembre de 2022).

3. Mitjançant la Resolució de la consellera Presidència, Funció Pública i Igualtat de 29 de novembre de 2022 es van aprovar les llistes provisionals de mèrits al·legats del procés d'estabilització per concurs oposició per cobrir les places de personal funcionari de l'Administració general i especial de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

4. En data 11 de febrer de 2023 es va publicar en el BOIB núm. 19 la Resolució de la consellera de Presidència, Funció Pública i Igualtat de modificació de la Resolució de data 16 de setembre de 2022 per la qual s'aprova la convocatòria del procés d'estabilització per concurs oposició per cobrir les places de personal funcionari de l'Administració general i especial de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

5. En data 25 de novembre de 2023 es va publicar en el BOIB núm. 161 la Resolució de la consellera de Presidència i Administracions Públiques de modificació de la Resolució de 17 de setembre de 2022 per la qual s'aprova la convocatòria del procés d'estabilització per concurs oposició per cobrir les places de personal funcionari de l'Administració general i especial de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

6. En data 16 de febrer de 2024 es va publicar la Resolució de la consellera Presidència i Administracions Públiques per la qual s'aproven la llista definitiva de mèrits al·legats, la llista d'aprovats de la fase d'oposició, la llista informativa d'ordre d'aspirants i llista de persones requerides a presentar documentació del procés d'estabilització per concurs oposició per cobrir les places de personal funcionari del subgrup C2 de l'Administració general de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

7. En data 20 de juliol de 2024 es varen publicar les llistes provisionals de mèrits revisats amb les puntuacions que han obtingut les persones aspirants del cos auxiliar del procés d'estabilització per concurs oposició per cobrir les places de personal funcionari de l'Administració general de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i es va atorgar un termini de set dies hàbils per al·legar les rectificacions pertinents sobre la valoració provisional de mèrits.

8. Una vegada conclòs el termini atorgat i resoltes les al·legacions, en data 8 d'octubre de 2024 es varen publicar les llistes definitives de valoració de mèrits de cos auxiliar.

9. Atès tot l'anterior, el tribunal del cos auxiliar ha acordat elevar a la consellera de Presidència i Administracions Públiques la proposta d'aspirants que han superat el procés d'estabilització per concurs oposició per cobrir places de personal funcionari l'administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears per tal que en dicti Resolució.

10. En la mateixa Resolució s'han d'oferir, a totes les persones seleccionades, la llista de llocs de treball corresponents a les places convocades perquè sol·licitin destinació i se'ls ha de requerir perquè en el termini de set dies hàbils presentin la documentació acreditativa del compliment dels requisits.

Fonaments de dret

1. La Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

2. La Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

3. El Decret llei 6/2022, de 13 de juny, de noves mesures urgents per reduir la temporalitat en l'ocupació pública de les Illes Balears.

4. El Decret 27/1994, d'11 de març, pel qual s'aprova el Reglament d'ingrés del personal al servei de la Comunitat Autònoma.

5. La Resolució de la consellera de Presidència, Funció Pública i Igualtat, per la qual s'aprova la convocatòria del procés d'estabilització per concurs oposició per cobrir les places de personal funcionari de l'Administració general i especial de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i posteriors modificacions.

6. El Decret 12/2023, de 10 de juliol, de la presidenta de les Illes Balears, pel qual s'estableixen les competències i l'estructura orgànica bàsica de les conselleries de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i posteriors modificacions.

Per tot això, dict la següent,

Resolució

1. Aprovar la llista de persones aspirants que han superat el procés d'estabilització per concurs oposició dels cos auxiliar de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears en els termes que s'estableix l'annex 1, l'ordre de prelació de la qual ha quedat determinada després d'aplicar els criteris de desempats establerts en la base 14 de l'annex 2 de la convocatòria.

2. Publicar, en l'annex 2, els llocs de treball que s'ofereixen del cos auxiliar de l'Administració general de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears als efectes que les persones que han superat el concurs oposició sol·licitin destinació.

3. Requerir a les persones aspirants que figuren en l'annex 1 per tal que en el termini de set dies hàbils presentin la documentació acreditativa del compliment dels requisits.

L'acreditació dels requisits s'ha de realitzar d'acord amb l'establert en la base 13.3 de l'annex 2 de la convocatòria esmentada.

Si no es presenta la documentació dins el termini fixat, llevat de casos de força major, que han de ser degudament acreditats i, si escau, apreciats per l'Administració mitjançant una resolució motivada o, si en el moment d'examinar la documentació es dedueix que hi manca algun dels requisits exigits, la persona interessada no podrà ser nomenada personal funcionari de carrera i les seves actuacions quedaran anul·lades, sens perjudici de la responsabilitat en què hagi incorregut per falsedat en la sol·licitud inicial.

4. Publicar aquesta resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, en el Portal de l'Opositor (http://oposicions.caib.es) i en la Seu electrònica www.caib.es.

Interposició de recursos

Contra aquesta Resolució, que exhaureix la via administrativa, es pot interposar un recurs potestatiu de reposició davant la consellera de Presidència i Administracions Públiques en el termini d'un mes comptador a partir de l'endemà que s'hagi publicat, d'acord amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú, i l'article 57 de la Llei 3/2003, de règim jurídic de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

També es pot interposar un recurs contenciós administratiu davant la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears, en el termini de dos mesos comptadors a partir de l'endemà que s'hagi publicat la Resolució, d'acord amb els articles 8.2 i 46.1 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.

 

(Signat electrònicament: 15 de novembre de 2024)

La consellera de Presidència i Administracions Públiques Antònia Maria Estarellas Torrens

 

 

ANNEX 1 LLISTA DE PERSONES ASPIRANTS QUE HAN SUPERAT EL PROCÉS D'ESTABILITZACIÓ PER CONCURS OPOSICIÓ

COS AUXILIAR (MALLORCA)

DNI

LLINATGES, NOM

EXAMEN

MÈRITS

TOTAL

POS

***7819*

GUERRERO GARCIA, LAURA

60,000

40,000

100,000

1

***7970*

MAGRE MIRO, MARIA TERESA

60,000

40,000

100,000

2

***2318*

AMOROS TORRES, SILVIA

60,000

37,688

97,688

3

***0525*

GALVEZ DÍAZ, JUAN FRANCISCO

60,000

35,021

95,021

4

***6649*

CANOVAS ALBERTI, ANA MARIA

57,000

37,850

94,850

5

***3299*

MAS SASTRE, CATALINA

60,000

34,310

94,310

6

***1958*

PERICAS LLOMPART, SERGIO

60,000

32,978

92,978

7

***9026*

MARTÍNEZ SITJAR, M.PILAR

58,500

34,274

92,774

8

***8108*

SALMERON CARRION, Mª ENCARNA

60,000

32,710

92,710

9

***6511*

MALDONADO GONZALEZ, Mª DEL ROSARIO

55,500

36,699

92,199

10

***0768*

BLANCO MARQUET, ELENA

57,000

34,310

91,310

11

***4625*

AGUILO BELTRAN, MARGALIDA

57,000

34,132

91,132

12

***4527*

FULLANA PUIGSERVER, JUANA MARIA

57,000

31,999

88,999

13

***5344*

BALLESTER BONNIN, PATRICIA

57,000

31,964

88,964

14

***1106*

SURIA MARQUEZ, JORDI

55,500

33,243

88,743

15

***2182*

FRESNO MARTORELL, FRANCISCO PABLO

60,000

28,053

88,053

16

***2465*

DOMINGO FONTIRROIG, ENCARNACIO

57,000

30,399

87,399

17

***3169*

ROIG JAUME, FRANCISCA MARIA

55,500

31,252

86,752

18

***3784*

CAPO BUSQUETS, MARGARITA

60,000

26,488

86,488

19

***2096*

MOREY SALAS, CATALINA

58,500

27,733

86,233

20

***0899*

PEREZ CASTRO, JOSE JAVIER

58,500

26,632

85,132

21

***7586*

MUÑOZ RAMIS, CATALINA

58,500

26,488

84,988

22

***2585*

NAJERA MARTINEZ, MANUEL

60,000

24,746

84,746

23

***7487*

LOPEZ GONZALEZ, MARIA TERESA

51,000

33,600

84,600

24

***4988*

PONT PRADILLO, LORENZO

55,500

28,906

84,406

25

***2599*

BUSTOS NADAL, ANA

60,000

24,319

84,319

26

***5234*

LLABRES JANER, DAMIANA

60,000

24,177

84,177

27

***4495*

CLADERA SIQUIER, JERONIMA

54,000

30,079

84,079

28

***6478*

OSMA PEREZ, JOSE ALBERTO

58,500

25,421

83,921

29

***0145*

FERNÁNDEZ GARCÍA, MARÍA JOSÉ

52,500

31,359

83,859

30

***6609*

OZONAS SUREDA, BARTOLOME

58,500

25,244

83,744

31

***7595*

ALONSO PONS, MARIA DEL MAR

60,000

23,288

83,288

32

***1660*

GUTIERREZ OLIVER, MARGARITA

57,000

25,588

82,588

33

***0863*

VARO MUNAR, JOSÉ FRANCISCO

60,000

22,577

82,577

34

***4148*

PEÑALVER LLORCA, OLGA MARIA

60,000

22,546

82,546

35

***4506*

MATEU GIBERT, JUAN GUILLERMO

55,500

27,022

82,522

36

***2566*

MARQUEZ CALDES, MARGALIDA MAXIMA

55,500

27,021

82,521

37

***8836*

ROIG ALMEIDA, MONICA

60,000

22,303

82,303

38

***6555*

ZAFORTEZA FORTUNY, MARIA DEL CARMEN

60,000

22,222

82,222

39

***4121*

MUNAR LLABRES, JULIAN

60,000

22,044

82,044

40

***1048*

MEDINA MIR, MARIA ANTONIA

58,500

23,111

81,611

41

***0550*

VALCARCEL JIMENEZ, IRENE

60,000

21,333

81,333

42

***3787*

PONS MUNAR, PETRA

60,000

21,244

81,244

43

***7612*

RAMONELL MASCARO, MARIA ANTONIA

60,000

21,155

81,155

44

***5033*

FONT GARCIA, MARIA ELENA

58,500

22,293

80,793

45

***2627*

SOARES TRINIDAD, MARIA DE LA LUZ

58,500

22,293

80,793

46

***1381*

MEGIAS CEREIJO, ILUMINADA

60,000

20,469

80,469

47

***1412*

MORAGUES ESCUDERO, BEGOÑA

55,500

24,775

80,275

48

***7617*

MARTIN GARCIA, MARIA JESUS

60,000

20,266

80,266

49

***2126*

GARRIDO LOPEZ, FRANCISCO JAVIER

58,500

21,653

80,153

50

***7658*

GARCIA ROLDAN, CARLOS

60,000

20,089

80,089

51

***3695*

VICH FERRAGUT, MARINA

60,000

19,919

79,919

52

***4247*

CABOT CANALS, ISABEL MARIA

60,000

19,875

79,875

53

***2956*

MUÑIZ RODRIGUEZ, VANESSA

60,000

19,875

79,875

54

COS AUXILIAR (TORN DE RESERVA)

DNI

LLINATGES, NOM

EXAMEN

MÈRITS

TOTAL

POS

***4165*

A. G., A.

60,000

37,865

97,865

1

***6607*

D. J. L., Á.

57,000

36,280

93,280

2

***9737*

P. R., A.

57,000

28,257

85,257

3

***5568*

B. R., F. A.

51,000

33,066

84,066

4

***3831*

M. K., G.

52,500

30,506

83,006

5

***2749*

S. A., M.

58,500

24,177

82,677

6

COS AUXILIAR (EIVISSA)

DNI

LLINATGES, NOM

EXAMEN

MÈRITS

TOTAL

POS

***5521*

GARCIA PEÑA, CECILIA INES

54,000

29,866

83,866

1

***4601*

RIERA TORRES, ANTONIA

60,000

18,844

78,844

2

 

Documents adjunts