Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

CONSELL INSULAR DE FORMENTERA

Núm. 756587
Convocatòria d’un procés de selecció per concurs de mèrits i entrevista, per a la contractació d'un/a tècnic/a per l’impuls i la implementació de la Taula de coordinació i prevenció per a l’abordatge de les violències masclistes per als anys 2024, 2025, 2026 i 2027, i la creació d'una borsa de reserva

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Es fa pública la resolució de Presidència del Consell Insular de Formentera, de data 11 de novembre de 2024, per la qual s'ha aprovat la convocatòria i les bases per a la selecció, mitjançant el sistema de concurs de mèrits i entrevista, d'un/a tècnic/a per l'impuls i la implementació de la Taula de coordinació i prevenció per a l'abordatge de les violències masclistes per als anys 2024, 2025, 2026 i 2027:

BASES QUE REGIRAN EL CONCURS DE MÈRITS I ENTREVISTA PER A LA CONTRACTACIÓ D'UN/A TÈCNIC/A PER A L'IMPULS I LA IMPLEMENTACIÓ DE LA TAULA DE COORDINACIÓ I PREVENCIÓ PER A L'ABORDATGE DE LES VIOLÈNCIES MASCLISTES PER ALS ANYS 2024, 2025, 2026 I 2027, I LA CREACIÓ D'UNA BORSA DE RESERVA.

PRIMERA. Objecte de la convocatòria.

1. És objecte d'aquesta convocatòria la selecció i contractació, d'un/a tècnic/a per l'impuls i la implementació de la Taula de coordinació i prevenció per a l'abordatge de les violències masclistes i la creació d'una borsa de reserva, a jornada completa i flexible segons les necessitats del servei i amb disponibilitat horària, des de la presa de possessió fins al 31 de desembre de 2027, en virtut de la convocatòria de subvencions per a entitats locals, agrupacions d'ajuntaments i mancomunitats, per a l'impuls i la implementació de les Taules Locals de Coordinació i prevenció per a l'abordatge de les violències masclistes per als anys 2024, 2025, 2026 i 2027 (BOIB núm. 81, de 18 de juny de 2024).

2. D'acord amb la convocatòria de subvencions, el personal funcionari interí de programa vinculat al projecte d'inversió ha de desenvolupar la seva tasca com a personal tècnic amb titulació de diplomatura, llicenciatura o grau en Treball Social o Educació Social o Psicologia amb un mínim de 20 hores de formació en matèria d'igualtat i/o prevenció de les violències masclistes.

3. Les funcions d'aquest personal per dur a terme programes i actuacions encaminades a erradicar la violència contra les dones, com a mínim han d'incloure:

• La realització d'una diagnosi sobre el municipi, que reculli les institucions i entitats implicades en temes d'igualtat i violències masclistes, les dades de violència del municipi, les accions implementades els darrers anys i les principals necessitats. En cas que aquesta diagnosi ja s'hagués realitzat amb anterioritat, s'haurà de realitzar una revisió i actualització.

• Planificació anual dels objectius i fites que es volen aconseguir per tal de millorar la prevenció, la detecció, la intervenció i la coordinació interinstitucional en temes de violències masclistes i igualtat.

• Definició de les necessitats existents sobre promoció de la igualtat i l'abordatge de les violències masclistes en l'àmbit municipal, de l'agrupació d'ajuntaments o de la mancomunitat.

• Identificació dels i les agents que participaran/ formaran part de la Taula i les Comissions.

• Coordinar, a l'àmbit de les funcions del projecte, les diferents àrees de l'ajuntament, institucions i entitats implicades i/o amb competències en matèria de lluita contra les violències masclistes al municipi.

• Crear un reglament de la Taula i Comissions del municipi. En cas que ja existeixi aquest reglament, s'haurà de realitzar una revisió per tal d'actualitzar-lo.

• Lideratge, organització, planificació, programació, difusió, implementació i dinamització de la Taula, de les Comissions i de les subcomissions de treball sorgides d'aquestes. Entre d'altres han de desenvolupar les següents tasques: temporalització, proposta d'accions i objectius, establiment de l'ordre del dia, elaboració i enviament de les actes, gestió de les confirmacions de les i els participants, recollida, seguiment i execució dels acords establerts, etc.

• Difusió dels resultats i acords de la taula i les comissions

• Organització i participació de reunions amb persones, recursos i/o serveis que formaran part de la Taula i de les Comissions.

• Coordinació, lideratge i suport al seguiment de les accions i les actuacions en matèria d'igualtat, sensibilització, prevenció, detecció i atenció a les violències masclistes sorgides i acordades a les Taules i Comissions.

• Impuls de les activitats pròpies a desenvolupar per l'entitat local i col·laboració i participació en la preparació, disseny, i execució de les activitats vinculades a la Taula i a les Comissions que realitzin la resta d'entitats i/ o institucions participants.

• Informar, orientar i assessorar a professionals del municipi en matèria d'igualtat. Aquestes accions es poden realitzar a través d'actualització i/o difusió de guies, protocols i altres documents tècnics.

• Difusió d'informacions, eines, documents, activitats i accions relacionades amb la promoció de la igualtat i l'abordatge de les violències masclistes traslladades per les diferents institucions supramunicipals.

• Promoure el treball en xarxa al si de les taules i de les Comissions.

• Realitzar i/o impulsar actuacions formatives amb perspectiva de gènere a la Taula, i a les Comissions per promoure la sensibilització, la prevenció, detecció i actuació de les violències masclistes.

• Recercar i compartir bones pràctiques en matèria de sensibilització, prevenció, detecció i actuació enfront de les violències masclistes.

• Impuls de la participació ciutadana al si del projecte.

• Creació d'un sistema de seguiment i avaluació del projecte d'inversió que inclogui indicadors quantitatius i qualitatius i permeti realitzar accions de millora.

• Elaboració de la documentació que es desprengui per al correcte desenvolupament del projecte, així com la requerida a l'annex 4 de la subvenció.

• Elaboració d'una memòria anual de seguiment del projecte.

• Cooperar, col·laborar i mantenir reunions periòdiques de seguiment amb les tècniques del Servei per a l'impuls i la implementació de les Taules Locals de Coordinació per a l'abordatge de les violències masclistes a les Illes Balears de l'Institut Balear de la Dona, amb l'objectiu de fer un bon seguiment del projecte, de les tasques i els acords.

• Col·laboració i participació en la Taula Suprainsular de Coordinació per a l'abordatge de les violències masclistes, en els termes que s'estableixin.

 4. El personal nomenat haurà de desenvolupar única i exclusivament les funcions derivades de l'objecte de la convocatòria. En cap cas pot dur a terme altres funcions inherents a l'entitat local que no es corresponguin amb l'objecte d'aquesta convocatòria.

 5. La present convocatòria es publicaran simultàniament en el Tauler d'anuncis de l'OAC a la pàgina web de la corporació www.consellinsulardeformentera.cat, a la plataforma Convoca https://conselldeformentera.convoca.online/ i al BOIB, la qual servirà per al còmput del termini de presentació d'instàncies.

 6. Aquest procés selectiu es regirà per les determinacions contingudes en aquesta convocatòria específica i per les Bases Generals de convocatòries de processos de selecció al Consell Insular de Formentera, publicades al BOIB número 46 de data 5 d'abril de 2008. Es regirà també per la Llei 3/2007, de 27 de març, de Funció Pública de les Illes Balears, pel Reial Decret Legislatiu 5/2015, Text Refós de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic, de 30 d'octubre, el Reial Decret Legislatiu 2/2015, de 23 d'octubre pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei de l'Estatut dels Treballadors, la Llei 7/1985, de 2 d'abril, de bases de règim local. Es regirà també pel contingut de la convocatòria de subvencions per a entitats locals, agrupacions d'ajuntaments i mancomunitats, per a l'impuls i la implementació de les Taules Locals de Coordinació i prevenció per a l'abordatge de les violències masclistes per als anys 2024, 2025, 2026 i 2027 (BOIB núm. 81, de 18 de juny de 2024).

7. L'òrgan competent per la sol·licitud de redacció de les presents bases, és el President del Consell Insular de Formentera, segons estableix el Decret de presidència de 26 de juny de 2023, publicat per BOIB núm. 112, de 12 d'agost de 2023.

Atès el Decret de Presidència de 20 de juny de 2024 (BOIB núm. 85, de 27 de juny de 2024) en el que s'accepta que determinats consellers i conselleres com a membres de la Junta de Govern del Consell Insular hagin renunciat a ser membres de la Junta de Govern, així com a les Vicepresidències primera i segona, i al seu càrrec de consellers i conselleres.

Atès que no hi ha Junta de Govern (que és l'òrgan competent, per defecte, de cara a l'aprovació d´aquestes bases, excepte que es tracti d'un suposat urgent, i on el Ple no sigui explícitament competent, raó per la qual es considera ponderat que ho pugui aprovar el President i així documentar la seva aprovació i assumpció per la institució) i atenent a la necessitat inexcusable del Consell Insular de Formentera d'aprovar les bases dels processos de selecció (de conformitat amb l'establert als articles 21.1.g) , 34.1.g) i 41.3 en relació amb l'establert en la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les Bases de Règim Local i l'article 133.3 de la Llei 4/2022, de 28 de juny, de consells insulars, en el que li correspon al President del Consell Insular l'exercici de les competències no atribuïdes expressament a altres òrgans, i tota la normativa aplicable que estigui en vigor.

SEGONA. Requisits dels aspirants.

Per participar en aquesta convocatòria, les persones interessades han de complir en la data de finalització del termini per presentar les sol·licituds i durant tot el procés selectiu, la base tercera de les bases generals de convocatòries de processos de selecció al Consell Insular de Formentera, publicades al BOIB núm. 46 de data 5 d'abril de 2008, i els requisits següents:

a) Tenir la nacionalitat espanyola, sense perjudici del disposat a l'article 57 (Accés a l'ocupació pública de nacionals d'altres Estats), del Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, text refós de la llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic.

b) Tenir complerts 16 anys en la data de finalització del termini per la presentació de sol·licituds. I no excedir, si escau, l'edat màxima de jubilació forçosa.

c) No haver estat separat mitjançant expedient disciplinari al servei de l'Estat, de les Comunitats Autonòmiques, o de l'Administració Local, ni acomiadat d'acord amb el corresponent procediment, ni trobar-se inhabilitat per l'exercici de les funcions públiques.

d) No patir cap malaltia, i posseir la capacitat física i psíquica necessària per poder realitzar el correcte acompliment de les funcions de la plaça a la qual s'oposita.

e) No trobar-se afectat per cap de les causes d'incapacitat previstes en la legislació vigent.

f) Estar en possessió de la titulació de diplomatura, llicenciatura o grau en Treball Social o Educació Social o Psicologia, o estar en condicions d'obtenir-lo en la data de finalització del termini de presentació de les instàncies. En el cas de les titulacions expedides en l'estranger, serà necessari a portar la corresponent documentació que acrediti la seva homologació oficial.

g) Tenir un mínim de 20 hores de formació en matèria d'igualtat i/o prevenció de les violències masclistes.

h) Estar en possessió del certificat del nivell B2 de català expedit per la Direcció de Cultura i Joventut del Govern de les Illes Balears o equivalent. Tot i ser un requisit, en cas de no tenir el títol de B2 de Català, l'entitat realitzarà una prova de nivell.

TERCERA. Procés de selecció: presentació de sol·licitud i documentació.

1. El procés de selecció d'aquesta convocatòria es publicarà simultàniament en el Tauler d'anuncis de l'OAC, a la pàgina web de la corporació www.consellinsulardeformentera.cat a la plataforma Convoca https://conselldeformentera.convoca.online/ i al BOIB.

2. La sol·licitud per participar en les proves de selecció s'haurà de realitzar mitjançant la plataforma Convoca https://conselldeformentera.convoca.online/, al Registre General d'aquesta Corporació, o en la forma establerta en l'article 16.4 de la llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques (LPACAP), dins del termini de 7 dies hàbils, comptats a partir de l'endemà al de la data de publicació d'aquesta convocatòria en el BOIB.

Les sol·licituds que es presentin fora del termini anteriorment establert, seran excloses i s'arxivaran. Si l'últim dia de presentació, caigués en dia inhàbil, el termini s'entendrà ampliat fins a l'endemà hàbil, segons l'establert a l'article 30 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre. Els restants i successius anuncis es faran públics únicament en el tauler d'anuncis i a la pàgina web del Consell.

Les sol·licituds presentades en la forma prevista en l'article 16.4 de la LPACAP, no seran admeses encara que consti que es van lliurar abans de la finalització del termini de presentació de sol·licituds, tret que es remeti la justificació de la data de remissió de la sol·licitud a l'OAC del Consell Insular de Formentera, dins el termini establert, per fax al 971 322556 o correu electrònic a convocatories@conselldeformentera.cat.

3. A efectes de valoració dels requisits i dels mèrits per part del Tribunal Qualificador de valoració, els aspirants hauran d'adjuntar segons estableix la plataforma Convoca https://conselldeformentera.convoca.online/ o dins un únic arxiu apilat (en format pdf) mitjançant d'instància genèrica de l'OVAC (https://ovac.conselldeformentera.cat), la documentació que s'indica a continuació:

a) Declaració jurada què es reuneixen totes i cadascuna de les condicions exigides a la base segona, referides sempre a la data de finalització del termini assenyalat per a la presentació de sol·licituds, independentment que ho acreditin amb posterioritat a la finalització del procés selectiu.

b) Fotocòpia del DNI, o si no té la nacionalitat espanyola, del document oficial acreditatiu de la personalitat i que autoritzi a treballar.

c) Còpia compulsada de la titulació o certificat acadèmic que acrediti tenir cursats i aprovats els estudis requerits per a l'obtenció del títol corresponent, juntament amb el justificant d'haver satisfet els drets d'expedició, sense perjudici de la posterior presentació del títol.

d) Document acreditatiu del requisit del coneixement de la llengua catalana B2: per a l'acreditació d'aquest requisit s'ha de presentar juntament amb la sol·licitud el certificat emès per Direcció de cultura i Joventut, o si escau, els certificats declarats equivalents per la Conselleria d'Educació i Cultura del Govern de les Illes Balears.

e) Relació dels mèrits que disposin i que vulguin se'ls tingui en compte. Podran incloure's a la plataforma Convoca atenent l'ordre requerit. Així mateix, en cas de fer-ho per registre d'entrada a l'OVAC, els aspirants hauran de confeccionar un índex on es recullin ordenadament els mèrits al·legats.

El Tribunal no valorarà els mèrits al·legats i no justificats en la forma que s'indica en aquestes bases.

4. La data de referència per complir els requisits exigits i la possessió dels mèrits al·legats és el dia en què finalitzi el termini per presentar les sol·licituds.

5. Amb la formalització i presentació de sol·licituds, l'aspirant dona el seu consentiment per al tractament de les dades de caràcter personal que són necessaris per prendre part en la convocatòria i per a la resta de la tramitació del procés selectiu, d'acord amb la normativa vigent.

6. Els aspirants quedaran vinculats a les dades que facin constar en la seva sol·licitud. El domicili i telèfon que figuri en la mateixa es consideraran vàlids a l'efecte de notificacions, sent responsabilitat exclusiva dels candidats tant els errors descriptius, com la no comunicació durant el procés de selecció de qualsevol canvi en les dades de la sol·licitud.

QUARTA. Resolució de la convocatòria i contractació.

1. Finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, valorats els mèrits aportats en el concurs i la  fase d'entrevista, el Tribunal Qualificador realitzarà una proposta de resolució de presidència provisional amb la persona seleccionada, que serà l'aspirant que obtingui major puntuació, que també inclourà la borsa de reserva amb la resta de candidats que han presentat tota la documentació correctament, indicant-ne el document d'identitat. Aquesta proposta provisional serà publicada en el tauler d'anuncis del Consell Insular de Formentera, situat en l'Oficina d'Atenció al Ciutadà (OAC) (carrer Ramón Llull, núm. 6), a la pàgina web de la Corporació (https://www.consellinsulardeformentera.cat/) i a la plataforma Convoca https://conselldeformentera.convoca.online/. La resta de candidats constituiran una borsa de reserva, ordenada per la puntuació obtinguda, de personal funcionari interí que el Consell Insular de Formentera utilitzarà per cobrir les vacants que es produeixin en el lloc de treball de tècnic per l'impuls i la implementació de la Taula de coordinació i prevenció per a l'abordatge de les violències masclistes, la qual serà utilitzada per rigorós ordre de puntuació globalment obtinguda.

2. A l'efecte de la selecció de l'aspirant amb major puntuació i de la borsa de reserva, es tindran en compte les dades que aquests facin constar en la sol·licitud i serà responsabilitat seva la veracitat de les dades. El Tribunal, com a òrgan qualificador, podrà requerir, als efectes oportuns, l'acreditació dels aspectes necessaris quan cregui que hi ha inexactitud o falsedat en els quals hagin pogut incórrer els aspirants, els quals podran ser exclosos motivadament de la convocatòria en qualsevol moment si no compleixen els requisits.

3. Tots els aspirants disposaran d'un termini de 3 dies hàbils, a contar des del següent al de la publicació de la proposta provisional, per efectuar les reclamacions oportunes o sol·licitar la revisió de la seva valoració davant del Tribunal Qualificador. Les reclamacions s'han de realitzar a través d'una instància genèrica a l'OVAC del Consell Insular de Formentera (https://ovac.conselldeformentera.cat) dirigida a la presidència i al Tribunal Qualificador del Consell Insular de Formentera, fent referència al procediment selectiu. Se'ls adverteix que, en cas de no esmenar dins d'aquest termini els defectes a ells imputables que hagin motivat la seva exclusió, es considerarà que desisteixen de la seva petició.

4. El Tribunal Qualificador tindrà un termini màxim de 12 dies naturals per resoldre les reclamacions presentades i realitzar la proposta de resolució definitiva, seguidament, es publicarà la proposta de resolució de presidència definitiva amb la persona seleccionada i la borsa de reserva. La proposta definitiva pot incloure l'esmena d'ofici dels errors detectats. En cas de no existir cap reclamació, la borsa provisional s'elevarà automàticament a definitiva.

5. El Consell Insular de Formentera, en crida única i individual, oferirà la plaça a la persona seleccionada amb major puntuació per ser coberta interinament. Si oferta la plaça a la persona seleccionada, aquesta no es presentés en els terminis que se li comuniquin, s'oferirà la plaça a la primera persona de la borsa de reserva, consumint-se el torn i decaient el seu dret, si a això donés lloc.

CINQUENA. Tribunal Qualificador.

1. El President del Consell Insular de Formentera designarà mitjançant resolució de presidència a les persones integrants del Tribunal Qualificador del Consell Insular de Formentera, que serà l'òrgan encarregat de valorar els mèrits presentats pels aspirants i fer la proposta oportuna a l'òrgan competent amb l'aspirant seleccionat amb major puntuació junt amb la borsa de reserva.

2. El Tribunal Qualificador serà l'encarregat d'establir el lloc, horari i procediment de l'entrevista.

3. El Tribunal Qualificador estarà format per un nombre imparell de membres, no inferior a tres, havent de designar-se el mateix nombre de membres suplents, entre els quals haurà de figurar un President, un Secretari i un vocal, havent de posseir tots ells un nivell de titulació igual o superior a l'exigit per a l'accés a les places convocades.

4. El Tribunal Qualificador serà un òrgan col·legiat i la seva composició haurà d'ajustar-se als principis d'imparcialitat i professionalitat dels seus membres, i es tendirà, així mateix, a la paritat entre dona i home.

5. La pertinença als òrgans de selecció serà sempre a títol individual, no podent ostentar-se aquesta en representació o per compte de ningú.

6. Els càrrecs de naturalesa política, els representants de les empleades i empleats públics i el personal eventual de l'Administració, no poden formar part d'aquest.

7. El Tribunal Qualificador no podrà constituir-se ni actuar sense la presència del President, el Secretari i el vocal o, si n'és el cas, dels seus suplents.

8. Els membres del Tribunal Qualificador deuran abstenir-se, i hauran de notificar-ho a l'òrgan convocant, quan es trobin en alguna de les circumstàncies previstes en l'article 23.2 de la llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic (LRJSP), o quan hagin impartit cursos o treballs per a la preparació dels aspirants a proves selectives en els dos anys anteriors a la publicació de la convocatòria. Igualment, els aspirants podran recusar als membres de la Tribunal Qualificador quan concorrin les circumstàncies previstes.

9. El Tribunal Qualificador podrà disposar la incorporació d'assessors o especialistes per tots o alguns dels exercicis assenyalats.

10. Els membres del Tribunal Qualificador són personalment responsables de l'estricte compliment de les bases de la convocatòria i per a la publicació dels resultats. Els dubtes o reclamacions  que puguin originar-se amb la interpretació de l'aplicació de les bases de la present convocatòria, així com el que hagi de fer-se en els casos no previstos, seran resoltes pel Tribunal Qualificador, per majoria simple. En cas d'empat es repetirà la votació fins a una tercera vegada en la qual, si persisteix l'empat, aquest ho dirimirà el President amb el seu vot de qualitat.

11. Als efectes previstos en l'article 30 del Reial decret 462/2002, de 24 de maig, relatiu a indemnitzacions per raó de servei, aquest Tribunal Qualificador queda classificat amb la categoria primera.

SISENA.- Procés de selecció.

El procediment de selecció serà el de concurs de mèrits i entrevista personal:

1. CONCURS DE MÈRITS (Màxim 18 punts).

A) Experiència professional (màxim 8 punts):

a) Experiència professional amb relació laboral o funcionarial en treballs realitzats en qualsevol administració pública com a tècnic/a relacionat amb les violències masclistes: 0,12 punts/mes.

A l'efecte de valorar aquest mèrit, s'inclouen, en tot cas, els serveis prestats en qualsevol administració pública, sempre que es trobin dins de l'àmbit d'aplicació de la Llei 70/1978, de reconeixement de serveis previs en l'administració pública i sector públic instrumental de l'administració, acompanyats del certificat de vida laboral emès per la Seguretat Social.

b) Experiència professional amb relació laboral en treballs realitzats en empresa pública societària, privada i en règim d'autònoms com a tècnic/a relacionat amb les violències masclistes: 0,06 punts/mes.

La documentació d'aquests mèrits s'acreditarà mitjançant la presentació de la següent documentació:

- Informe de vida laboral.

- Treballs realitzats a l'Administració pública: certificat de l'organisme corresponent, en el qual constin: temps treballat, categoria, grup o subgrup i vinculació amb l'Administració (funcionari de carrera, funcionari interí o contracte laboral).

- Treballs realitzats en empresa pública societària o privada i règim d'autònoms: els contractes de treball o certificat d'empresa, acompanyats obligatòriament del certificat de vida laboral emès per la Seguretat Social.

B) Formació (màxim 10 punts): es valoraran els mèrits que s'acreditin documentalment mitjançant la presentació de documents justificatius (certificats o títols). Aquests documents s'hauran de presentar dins el termini de presentació d'instàncies, sense que es puguin valorar si es presenten fora d'aquest termini.

El Tribunal Qualificador podrà demanar als interessats els aclariments o, si s'escau, la documentació addicional que estimi oportuna, amb l'única finalitat de comprovar la veracitat dels mèrits aportats amb la sol·licitud per participar en aquest procés selectiu.

a) Altres titulacions universitàries a la presentada com a requisit, màxim 4 punts:

- Titulacions acadèmiques relacionades amb les funcions de tècnic/a de violències masclistes: 3 punts per llicenciatures o grau, 2 punts per diplomatura o equivalent.

- Estudis de postgrau en violències masclistes (màster, especialista universitari o expert universitari): 1,5 punts per títol.

- Cicle formatiu de grau superior de tècnic/a superior en promoció i igualtat de gènere: 0,75 punts.

b) Cursos específics de violències masclistes, màxim 2,5 punts:

- Amb certificat d'aprofitament/assistència: 0,008 punts per cada hora de formació.

- Amb certificat d'aprofitament/assistència sense especificar durada: 0,06 punts per cada acció formativa.

c) Cursos de competències transversals (administració pública, procediment administratiu, informàtica, idiomes, prevenció de riscs laborals, medi ambient, treball en equip, habilitats de comunicació, elaboració/gestió de projectes, mediació), màxim 1,5 punts:

- Amb certificat d'aprofitament/assistència: 0,004 punts per cada hora de formació.

- Amb certificat d'aprofitament/assistència sense especificar durada: 0,028 punts per cada acció formativa.

d) Cursos impartits en matèria de violències masclistes, màxim 1 punt: 0,024 punts per cada hora.

e) Coneixement de la llengua catalana: Aquests coneixements s'han d'acreditar mitjançant l'aportació de títol o certificat oficial corresponent, expedit per la Direcció General de Cultura i Joventut del Govern de les Illes Balears i les equivalències previstes, màxim 1 punt:

- Certificat nivell C1: 0,40 punts

- Certificat nivell C2: 0,70 punts

- Certificat de coneixements i llenguatge administratiu: 0,30 punts

2. ENTREVISTA PERSONAL (Màxim 2 punts).

Entrevista personal amb preguntes tancades, valorada conjuntament entre cadascun dels membres del Tribunal Qualificador. Es plantejaran qüestions relacionades amb la motivació, disponibilitat, valor afegit, qualitats laborals, limitacions, normativa... destinats a poder valorar de forma objectiva i consensuada les aptituds i actitud del/la candidat/a enfront del treball a realitzar.

Per poder valorar-se com a APTE en el procés selectiu a un/a candidat/a, haurà d'obtenir com a mínim 1/3 de la puntuació màxima (0,666 punts).

SETENA. Funcionament intern i vigència de la borsa de reserva.

1.  La resta d'aspirants que es presentin a la convocatòria, i que compleixin els requisits, que quedin per baix de la persona seleccionada amb major puntuació, passaran a estar integrats en una borsa de reserva de treball al Consell Insular de Formentera.

S'estableixen els següents criteris per a la gestió de la borsa de personal funcionari interí creat:

a) La cobertura del lloc de treball, en cas de quedar vacant, es realitzarà per estricte ordre de puntuació, de major a menor, en el cas que la plaça quedi vacant, aquesta passarà a cobrir-se per l'aspirant de la borsa que tingui la puntuació més gran.

b) La borsa de reserva de personal funcionari interí creada, mantindrà la seva vigència amb el límit màxim 31 de desembre 2027.

c) Els tres primers mesos de nomenament de la persona seleccionada seran considerats període de pràctiques. Durant el període indicat, el Consell podrà cessar a la persona nomenada, prèvia motivació, si es produeix una falta manifesta idoneïtat per part de la persona nomenada per al desenvolupament de les funcions pròpies del lloc de treball.

VUITENA. Incidències.

1. El Tribunal Qualificador queda facultat per interpretar aquestes bases, resoldre els dubtes i les incidències que sorgeixin i per prendre els acords necessaris per assegurar el correcte desenvolupament de la convocatòria aprovada, en tot allò no previst a les bases. Abans de la constitució del Tribunal Qualificador, s'atribueix al President del Consell, la facultat d'interpretar aquestes bases i de resoldre les incidències i recursos.

2. Dins d'aquestes facultats s'inclouen les de desqualificar als aspirants i en conseqüència, no puntuar les seves proves, quan aquells vulnerin les lleis o les bases de la convocatòria o el seu comportament suposi un abús o frau.

NOVENA. Impugnació.

Les presents bases i tots els actes administratius que es derivin d'aquestes i de les actuacions de la Comissió avaluadora, podran ser impugnades conforme a l'establert en la llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i en la llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.

La qual cosa es publica, per a general coneixement, i conforme a la normativa de funció pública.

 

Formentera, 12 de novembre de 2024

El president Lorenzo Córdoba Marí