Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

SERVEI DE SALUT DE LES ILLES BALEARS

Núm. 750204
Resolució de la directora de Recursos Humans del Servei de Salut de les Illes Balears per la qual es convoca el procediment per proveir, pel sistema de concurs, el lloc de feina de cap de grup de Coordinació dels processos per a interessos de demora de la plantilla orgànica autoritzada dels Serveis Corporatius del Servei de Salut de les Illes Balears

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Fets

És necessari cobrir el lloc de feina de cap de grup de Coordinació dels processos per a interessos de demora corresponent a la plantilla orgànica autoritzada dels Serveis Corporatius del Servei de Salut de les Illes Balears.

Fonaments de dret

1. Els articles 29 i 30 de la Llei 55/2003, de 16 de desembre, de l'estatut marc del personal estatutari dels serveis de salut (BOE núm. 301, de 17 de desembre de 2003).

2. El Reial decret llei 1/1999, de 8 de gener, sobre selecció de personal estatutari i provisió de places a les institucions sanitàries de la Seguretat Social (BOE núm. 8, de 9 de gener de 1999).

3. La disposició transitòria segona de la Llei 4/2016, de 6 d'abril, de mesures de capacitació lingüística per a la recuperació de l'ús del català en l'àmbit de la funció pública (BOIB núm. 46, de 12 d'abril de 2016).

4. L'Acord de la Mesa Sectorial de Sanitat de 13 de maig de 2022 pel qual es regula el sistema de provisió de llocs de feina del personal estatutari de gestió i serveis del Servei de Salut de les Illes Balears, ratificat per l'Acord del Consell de Govern de 22 de maig de 2022 (BOIB núm. 70, de 31 de maig de 2022).

Per això dict la següent

Resolució

1. Aprovar la convocatòria per proveir, pel sistema de concurs, el lloc de feina de cap de grup de Coordinació dels processos per a interessos de demora corresponent a la plantilla orgànica autoritzada dels Serveis Corporatius del Servei de Salut de les Illes Balears.

2. Aprovar les bases que regeixen aquesta convocatòria, que figuren en l'annex 1.

3. Designar els membres de la Comissió de Selecció, que figuren en l'annex 2.

4. Aprovar el barem de mèrits aplicable a aquesta convocatòria, que figura en l'annex 3.

5. Publicar el model de sol·licitud per accedir al lloc de feina ofert en aquesta convocatòria, accessible en el portal web www.ibsalut.es.

6. Publicar aquesta resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears i al portal web del Servei de Salut de les Illes Balears (www.ibsalut.es).

Interposició de recursos

Contra aquesta resolució —que exhaureix la via administrativa— es pot interposar un recurs de reposició davant l'òrgan que la dicta en el termini d'un mes comptador des de l'endemà de la data de publicació d'aquesta resolució, d'acord amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques, i l'article 57 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

També es pot interposar directament un recurs contenciós administratiu davant el jutjat contenciós administratiu de Palma en el termini de dos mesos comptadors des de l'endemà de la data de publicació d'aquesta resolució, d'acord amb els articles 8.2 i 46 de la Llei 29/1998, de 13

 

de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.

 

Firmat electrònicament: 7 de novembre de 2024

La directora de Recursos Humans del Servei de Salut de les Illes Balears Margarita Bujosa Pocoví Per delegació de competència de la consellera de Salut (BOIB núm. 112, de 12/08/2023)

 

ANNEX 1 Bases de la convocatòria

1. Lloc de feina ofert

Cap de grup de Coordinació dels processos per a interessos de demora corresponent a la plantilla orgànica autoritzada dels Serveis Corporatius del Servei de Salut de les Illes Balears.

2. Característiques generals

El règim jurídic del lloc de feina en qüestió és el que estableix la Llei 55/2003, de 16 de desembre, de l'estatut marc del personal estatutari dels serveis de salut, i les disposicions que la despleguen. El càrrec s'ocuparà en règim de dedicació exclusiva.

3. Requisits dels aspirants

3.1. Requisits generals:

a. Tenir la nacionalitat espanyola o la d'un estat membre de la Unió Europea o de l'Espai Econòmic Europeu, o tenir dret a la lliure circulació de treballadors de conformitat amb el Tractat de la Unió Europea o altres tractats ratificats per Espanya, o bé tenir reconegut aquest dret per mitjà d'una norma legal.

b. Tenir un nomenament com a personal estatutari fix que, en la data de publicació d'aquesta convocatòria, estigui en la situació de servei actiu o en la situació de reserva de lloc i presti servei en institucions sanitàries del Sistema Nacional de Salut.

També poden participar a les convocatòries de llocs de feina el personal funcionari de carrera que, en la data de la publicació d'aquesta convocatòria, estigui en la situació de servei actiu o en la situació de reserva de lloc i presti servei en qualsevol administració pública.

Així mateix, pot optar-hi el personal estatutari temporal que compleixi la resta dels requisits que estableix la convocatòria, circumscrivint-se'n la possible selecció a l'absència de personal fix.

c. Titulació oficial que habiliti per a l'exercici professional del lloc de feina (o estar en condicions d'obtenir-la dins del termini per presentar sol·licituds):

  • Subgrup C1: batxillerat i/o formació professional de grau superior.
  • Subgrup C2: educació secundària obligatòria i/o formació professional de grau mitjà .

d. Acreditar, tant al subgrup C1 com al C2, els coneixements de català corresponents al nivell B2 per mitjà d'un certificat expedit per l'Escola Balear d'Administració Pública o qualsevol dels expedits, reconeguts com a equivalents o homologats per la Direcció General de Política Lingüística que acreditin aquest nivell de coneixement.

e. Tenir la capacitat funcional necessària per exercir les funcions que es derivin del nomenament.

f. Tenir complits setze anys i no sobrepassar l'edat de jubilació forçosa.

g. No haver estat separat del servei —per mitjà d'un expedient disciplinari— de qualsevol servei de salut o administració pública en els sis anys anteriors a la convocatòria, ni estar inhabilitat amb caràcter ferm per exercir funcions públiques ni, si és el cas, la professió corresponent. En els casos de persones d'altres estats esmentades en el punt a), no estar inhabilitat per una sanció o una pena per a l'exercici professional o per accedir a funcions o serveis públics en el seu estat, ni haver estat separat per mitjà d'una sanció disciplinària cap de les seves administracions o serveis públics en els sis anys anteriors a la convocatòria.

3.2. Requisits específics

Pot participar en aquesta convocatòria el personal estatutari fix de gestió i serveis i el personal funcionari de carrera dels subgrups C1 i C2 que en la data de la publicació de la convocatòria estigui en la situació de servei actiu o en una altra situació administrativa que generi reserva de plaça i presti servei en una institució sanitària del Sistema Nacional de Salut o qualsevol altra administració pública.

3.3. Acreditació dels requisits:

Els requisits s'han de complir el darrer dia del termini per presentar sol·licituds de la manera que la convocatòria determini i s'han de presentar en el moment de formalitzar la sol·licitud.

a. Pel que fa als requisits generals d'aquesta convocatòria, no cal l'acreditació documental per al personal del Servei de Salut de les Illes Balears —a excepció del nivell de coneixements de català—, ja que el Servei de Selecció i Provisió de Personal Estatutari en farà les comprovacions necessàries d'ofici, llevat que l'aspirant s'hi oposi manifestament a la sol·licitud.

b. En el cas del personal no pertanyent al Servei de Salut de les Illes Balears, sí que haurà d'aportar la documentació acreditativa —original o una còpia autèntica— de tots els requisits en els termes que s'estableixen en l'apartat 3.3 a).

4. Característiques del lloc de feina i funcions per exercir

La persona que obtingui el lloc de feina dependrà de la Subdirecció de Comptabilitat i Anàlisi i exercirà les funcions pròpies de cap de grup de Coordinació dels processos per a interessos de demora de la plantilla orgànica autoritzada dels Serveis Corporatius del Servei de Salut , entre elles les següents:

a. Recepció, obertura i registre dels expedients administratius de reclamació d'interessos de demora.

b. Resposta a les comunicacions que l'Assessoria Jurídica envia a la Subdirecció de Comptabilitat i Anàlisi provinents de l'Advocacia de la Comunitat Autònoma.

c. Coordinació amb les Unitats de Gestió Econòmica, dels tots els centres gestors, dels documents i càlculs presentats pels creditors, per evitar duplicitats o inconsistència de les reclamacions.

d. Coordinació i seguiment dels requeriments de la documentació per a les auditories de la Intervenció General de la CAIB i de la Sindicatura de Comptes.

e. Coordinar i controlar el compliment de les interlocutòries i les resolucions en via executiva comunicats per l'Advocacia.

f. Determinar els càlculs o comprovar el que han realitzat les gerències de les valoracions fetes pels proveïdors en les reclamacions.

g. Coordinar i controlar l'existència de crèdit pressupostari suficient a efectes de donar compliment a les interlocutòries i les resolucions condemnatòries.

h. Avaluar els imports a proveir sobre la base dels conceptes de reclamacions per interessos en el procés d'elaboració del compte anual del Servei de Salut de les Illes Balears o, per a estimacions de les previsions de tancament de cada exercici.

5. Tràmit de sol·licitud

5.1. Els aspirants han de presentar la sol·licitud per mitjà del model publicat en el portal web www.ibsalut.es (vegeu el punt 6.1) en el termini de vint dies hàbils comptadors des de l'endemà de la publicació de la convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears .

5.2. Es pot formalitzar en el Registre General dels Serveis Corporatius del Servei de Salut o per mitjà de qualsevol de les vies que s'estableixen en l'article 16.4 de la Llei 39/2015, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

5.3. S'ha d'adreçar al Servei de Selecció i Provisió de Personal Estatutari (codi DIR 3 A04029527).

5.4. A la sol·licitud cal adjuntar la documentació que s'especifica a l'apartat 6 de la convocatòria, en documents originals o còpies autèntiques.

5.5. Una vegada vençut el termini per presentar sol·licituds, es publicaran en el portal web del Servei de Salut (www.ibsalut.es) les llistes provisionals d'admesos i exclosos, especificant la causa de l'exclusió.

5.6. Els aspirants disposaran d'un termini de tres dies hàbils comptadors des de l'endemà de la publicació de les llistes provisionals per presentar reclamacions —que no tindran caràcter de recurs— o per esmenar, si escau, el defecte que hagi motivat l'exclusió o corregir errors detectats en la consignació de les dades personals.

5.7. Posteriorment es publicaran en el mateix portal web les llistes definitives de candidats i exclosos, amb expressió de la causa d'exclusió de cada persona. Alhora, es publicarà la llista provisional de puntuacions dels mèrits dels candidats.

Atenent els principis d'eficiència i celeritat, en cas que únicament concorri un candidat i sempre que compleixi les condicions i els requisits que s'estableixen en l'apartat 7.5 de l'Acord, independentment de la puntuació mínima per adjudicar el lloc de feina, es podrà eximir de valorar els mèrits al·legats i adjudicar-li directament el lloc de feina.

6. Documentació que cal aportar

6.1. Sol·licitud per participar al procés selectiu. En el portal web www.ibsalut.es es pot descarregar el formulari seguint la ruta Professionals > Treballa amb nosaltres > Llocs de comandament intermedi > Gestió i serveis.

6.2. Documentació relativa als requisits que s'estableixen en l'apartat 3.

7. Sistema selectiu

7.1. Prèviament a la valoració a càrrec de la Comissió de Selecció, el Servei de Selecció i Provisió de Personal Estatutari revisarà cada sol·licitud per verificar si l'aspirant compleix els requisits per concórrer al procés selectiu i farà una primera valoració dels mèrits al·legats i acreditats en relació amb les característiques del lloc de feina.

7.2. El procediment per proveir aquest lloc de feina és el concurs específic, de manera que es valora si els mèrits s'adeqüen a les característiques del lloc.

7.3. Els mèrits acreditats es valoraran amb referència a la data de venciment del termini per presentar sol·licituds.

7.4. Els mèrits al·legats es poden acreditar per mitjà de la documentació següent:

a. Antiguitat, experiència professional i grau de carrera professional: certificat expedit per l'administració pública corresponent.

b. Estudis acadèmics reglats i formació de postgrau: còpia autèntica del títol o del resguard acreditatiu (anvers i revers). Si es presenten títols d'estudis cursats a l'estranger, cal acreditar l'homologació del ministeri competent en matèria d'educació.

c. Coneixements de català: certificat expedit per l'Escola Balear d'Administració Pública (EBAP) o bé expedit o homologat per la Direcció General de Política Lingüística o reconegut com a equivalent per la normativa autonòmica vigent.

d. Cursos de formació: només es valora la formació acreditada per mitjà de certificats d'aprofitament.

7.5. En el procés de valoració dels mèrits es pot exigir formalment al candidat que aclareixi certs documents que hagi adjuntat o que aporti la documentació addicional que es consideri necessària per comprovar els mèrits al·legats.

7.6. Els mèrits seran valorats per la Comissió de Valoració, els membres de la qual figuren en l'annex 2. Tots els membres de la Comissió tenen la condició de personal estatutari fix o funcionari de carrera en una plaça, una categoria, un cos, un grup o una escala per als quals s'exigeixi tenir una titulació de nivell acadèmic igual o superior que l'exigida per al lloc de feina ofert. Pertànyer a la Comissió és sempre a títol individual, de manera que no s'hi pot pertànyer en representació d'una altra persona.

8. Resolució de la convocatòria i efectes

8.1. D'acord amb el punt 10.1 de l'Acord de la Mesa Sectorial de Sanitat de 13 de maig de 2022, la Comissió de Selecció elaborarà una llista amb les puntuacions dels mèrits de cada candidat i elevarà a l'òrgan competent una proposta motivada de nomenament del que hi hagi obtingut la puntuació més alta. Això no obstant, pot proposar de manera motivada que es declari deserta la convocatòria si no ha concorregut cap aspirant que compleixi els requisits o no assoleixi la puntuació mínima prevista.

8.2. L'òrgan competent per resoldre ha de dictar resolució provisional del concurs, que ha d'indicar la puntuació obtinguda per cada persona aspirant que hagi estat admesa i s'ha de publicar en el portal web del Servei de Salut de les Illes Balears (www.ibsalut.es).

8.3. Contra aquesta resolució es podran presentar al·legacions en el termini de set dies hàbils comptadors des de l'endemà de la publicació. Les al·legacions registrades seran resoltes per mitjà de la resolució amb què es publiquin la llista de definitiva i el nomenament del candidat designat per ocupar el lloc de feina —o bé la declaració que la convocatòria ha quedat deserta, si és el cas—, que es farà pública en el mateix portal web i també en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

8.4. El candidat designat ha de prendre possessió del lloc de feina dins el termini màxim d'un mes a partir de l'endemà de la publicació de la resolució a què es refereix el punt anterior. Això no obstant, l'òrgan convocant pot prorrogar aquest termini si el candidat designat ho sol·licita i ho justifica degudament.

8.5. En cas que, per qualsevol motiu, el candidat designat no prengui possessió del lloc de feina, l'òrgan competent pot designar el candidat de la llista que el segueixi per ordre de puntuació.

8.6. El candidat designat obtindrà un nomenament per ocupar el lloc de feina convocat i la seva situació serà la següent:

a. Si té la condició d'estatutari fix del Servei de Salut de les Illes Balears amb plaça al mateix centre, ocuparà el lloc de feina com a personal estatutari fix de la seva categoria al mateix centre.

b. Si té la condició d'estatutari fix del Servei de Salut de les Illes Balears amb plaça en un altre centre, passarà a ocupar directament el lloc de feina al centre de destinació i quedarà en la situació de reserva respecte a la seva plaça estatutària fixa.

c. Si té la condició d'estatutari fix d'un altre servei de salut, passareu a ocupar directament el lloc de feina al centre de destinació i quedareu en la situació administrativa que li correspongui segons la legislació aplicable.

d. Si té la condició de funcionari de carrera amb plaça fixa en una altra administració pública, passarà a ocupar directament el lloc de feina al centre de destinació i quedarà en la situació administrativa que li correspongui segons la legislació aplicable.

8.7. Els efectes econòmics i administratius del nomenament només es produiran una vegada s'hagi efectuat la presa de possessió del lloc de feina.

8.8. El treballador nomenat no podrà participar a concurrència d'altres llocs de comandament intermedi als concursos de provisió de llocs de feina durant un termini mínim de dos anys comptador des del dia en què hagi pres possessió del lloc. Aquesta previsió no és aplicable als supòsits de remoció o supressió del lloc de feina, de redistribució d'efectius o altres supòsits de mobilitat forçosa.

8.8. En els supòsits de renúncia, de cessament al lloc de feina proveït per mitjà del sistema de lliure designació o de cessament per no haver superat les avaluacions que corresponguin a aquest lloc, aquest treballador deixarà d'ocupar el lloc obtingut i passarà a ocupar la plaça bàsica de la seva categoria des de la data en què el supòsit sigui efectiu.

9. Cessament

9.1. Són causes de cessament al lloc de feina obtingut les que estableix el punt 16 de l' Acord de la Mesa Sectorial de Sanitat de 13 de maig de 2022.

9.2. Així mateix, en cas de renúncia o cessament, és aplicable el que estableix aquest mateix punt de l'Acord.

10. Avaluació de l'acompliment

10.1. El treballador nomenat haurà de superar l'avaluació de l'acompliment professional i del compliment dels objectius del lloc de feina obtingut. Per tant, la continuïtat en aquest lloc de feina queda vinculada a superar aquesta avaluació.

10.2. La primera avaluació es farà en complir el primer any des de la data en què hagi pres possessió del lloc de feina.

10.3. A aquest efecte s'aplicarà el procediment d'avaluació que es determina en el punt 15 de l'Acord de la Mesa Sectorial de Sanitat de 13 de maig de 2022.

ANNEX 2 Comissió de Selecció

Càrrec

Nom

Titulars

President

Antoni Manel Avellà Lliteres

Secretària

María Josefa Ruiz García

Vocal titular 1

Georgina Gómez Parelló

Vocal titular 2

Rosa Canet Martorell

Vocal titular 3

Mari Carmen Mingorance Carrascosa

Suplents

Presidenta

Pilar Ramos Blanco

Secretària

Margarita Garau Planas

Vocal suplent 1

Francisco Crespí Alemany

Vocal suplent 2

María Antonia González Ramón

Vocal suplent 3

Mónica Sandoval Cuenca

 

ANNEX 3 Barems de mèrits

L'Acord de la Mesa Sectorial de Sanitat de 13 de maig de 2022 estableix els mèrits següents:

A. Mèrits generals de consideració necessària (puntuació màxima, 45 punts). Aspectes que es valoraran:

1. Antiguitat.

2. Nivell de coneixements de català.

3. Grau de carrera professional.

4. Formació:

4.1. Estudis acadèmics reglats.

4.2. Formació de postgrau.

4.3. Formació continuada i de perfeccionament .

B. Mèrits específics relacionats amb el lloc de feina (puntuació màxima, 55 punts). Aspectes que es valoraran:

1. Currículum professional.

2. Entrevista personal.

A continuació, es desglossa cadascun dels mèrits que es valoraran.

A. Mèrits generals de consideració necessària (màxim, 45 punts)

1. Antiguitat (puntuació màxima, 18 punts)

Serveis prestats                                                                               Puntuació

En una categoria de gestió i serveis del subgrup C1 ..................... 0,20/mes

En una categoria de gestió i serveis del subgrup C2 ..................... 0,18/mes

Es computen per mesos de servei al Sistema Nacional de Salut o en altres administracions públiques; no es computen els serveis prestats simultàniament amb d'altres al·legats.

2. Nivell de coneixements de català (puntuació màxima, 5 punts)

Només es valora el certificat del nivell més alt que s'acrediti, a més del certificat de coneixements de llenguatge administratiu, la puntuació del qual s'acumularà a la del primer. En qualsevol cas, només es valoren els certificats d'un nivell superior a l'exigit com a requisit d'accés a la funció pública d'acord amb la normativa vigent en el moment de la convocatòria.

Per participar en un procediment per cobrir llocs de feina adscrits conjuntament a diferents de cossos, escales i categories cal tenir el certificat de coneixements de català corresponent al cos o escala de més exigència.

Nivell de català                                                                         Puntuació

C1 (certificat de nivell de suficiència) ............................................. 3

C2 (certificat de nivell superior) ...................................................... 4

LA (certificat de llenguatge administratiu) ...................................... 1

3. Grau de carrera professional (puntuació màxima, 13 punts)

Es valora segons el nivell de carrera professional consolidat. Els nivells no són acumulables.

Nivell de carrera                          Puntuació

I .......................................................... 3,25

II ......................................................... 6,50

III ........................................................ 9,75

IV ........................................................ 13,0

 

4. Formació ( puntuació màxima, 9 punts)

4.1. Estudis acadèmics reglats i completats de nivell igual o superior i diferents de la titulació requerida per al nomenament a la categoria d'origen que estiguin directament relacionats amb el lloc de feina ofert

Titulació                                                                                             Puntuació

Per cada títol igual al requerit per a la categoria d'origen ...................... 3

Per cada títol superior al requerit per a la categoria d'origen ................ 4,5

En cas de presentar més d'una titulació, s'ha d'especificar quina correspon a formació i quina correspon al requisit general.

Els estudis que donen accés a les titulacions de grau no són acumulables.

4.2. Formació de postgrau

Titulació                                                                                             Puntuació

Màster oficial universitari ...................................................................... 6

Titulacions universitàries pròpies                             Puntuació

                                                                        LRU                       ECTS

Màster ........................................................... 2,0......................... 4,5

Especialista ................................................... 1,5......................... 3,0

Expert ............................................................1,0......................... 2,0

Cursos ........................................................... 0,5......................... 1,0

En el cas dels màsters oficials universitaris, no es poden valorar com a formació predoctoral i alhora com una acció formativa de postgrau.

Les puntuacions als estudis de postgrau no són acumulables.

4.3. Formació continuada i de perfeccionament

Puntuació en hores

Puntuació en crèdits

ECTS

LRU

Per cada 10 hores:

0,05 punts

Per cada crèdit

(25 hores): 0,20 punts

Per cada crèdit

(10 hores):

0,05 punts

- Únicament es valora la formació continuada dels darrers deu anys.

- No es valoren com a mèrit els estudis que siguin requisit previ i necessari per cursar els estudis que es valorin. A aquest efecte, es considera com a requisit previ i necessari la titulació conduent a una altra titulació o que quedi absorbida per una altra titulació valorada com a mèrit.

- Es valoraran tots els cursos de formació certificats amb aprofitament, impartits o promoguts per les entitats següents:

o Qualsevol administració pública de base territorial o per alguna entitat del sector públic institucional (d'acord amb la definició que dona l'article 2 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic).

o Qualsevol universitat i escola d'administració pública.

o Els cursos impartits en el marc dels acords de formació continuada i per a l'ocupació de les administracions públiques i per les organitzacions sindicals, quan siguin promotores d'aquests acords.

o Els cursos certificats per la Comissió de Formació Continuada del Sistema Nacional de Salut per els llocs de treball que tenguin com a requisit pertànyer a un cos de l'escala  o una titulació sanitària. En aquests casos, els cursos es valoren d'acord amb els crèdits certificats per aquesta Comissió de Formació Continuada.

- La valoració d'aquests cursos formatius es pot quantificar en funció de la durada, la dificultat i, si escau, la superació de proves sobre matèries relacionades directament amb les funcions pròpies del lloc de feina ofert.

B. Mèrits específics (màxim, 55 punts)

1. Currículum professional (puntuació màxima, 35 punts)

  • La valoració del currículum es quantifica segons la naturalesa del lloc de feina ofert, bé tenint en compte l'experiència en llocs de feina similars o bé per la similitud entre el contingut tècnic i l'especialització dels llocs ja ocupats amb els del lloc ofert.
  • L'experiència professional com a càrrec directiu en institucions sanitàries públiques del Sistema Nacional de Salut es valorarà de la mateixa manera que els serveis prestats a la mateixa categoria que la del lloc de feina ofert sempre que es compleixin els requisits exigits per participar en el procediment de provisió durant el temps en què hagi ocupat el càrrec directiu. Es poden valorar també les aptituds i els rendiments apreciats en altres llocs ocupats anteriorment.

1.1.Llocs de feina en relació amb el lloc ofert

Serveis prestats                                                                             Puntuació

Haver ocupat llocs de comandament intermedi amb

un complement de destinació superior al nivell 17 ....................... 0,20/mes

Haver ocupat llocs de comandament intermedi amb

un complement de destinació igual al nivell 17 ............................. 0,15/mes

Haver ocupat llocs de comandament intermedi amb

un complement de destinació inferior al nivell 17 ......................... 0,10/mes

1.2. Altres experiències professionals relacionades amb el lloc de feina ofert

Serveis prestats                                                                             Puntuació

Haver prestat servei com a directiu en institucions

sanitàries del Sistema Nacional de Salut al subgrup C1 ................ 0,20/mes

Haver prestat servei com a directiu en institucions

sanitàries del Sistema Nacional de Salut al subgrup C2 ................ 0,18/mes

Haver prestat servei en llocs de treball amb

funcions idèntiques a l'ofert ............................................................. 0,15/mes

Haver prestat altres serveis en llocs de feina similars

o amb contingut tècnic similar i especialització ............................. 0,10/mes

1. Entrevista personal (puntuació màxima, 20 punts)

Fase                                                                                             Puntuació

Nivell competencial .......................................................................... 10

Actitud ............................................................................................... 10