Secció III. Altres disposicions i actes administratius
AJUNTAMENT DE PALMA
Núm. 744630
Registre de Personal. Aprovació de la proposta de modificació MF-904 i MFU-71, relativa al Pla d’Ordenació de Recursos Humans de l’Oficina pressupostària i el Departament Financer
Mitjançant acord de la Junta de Govern de 23/10/2024, es va aprovar el següent:
“PRIMER.- Aprovar la modificació de la Relació de Llocs de Treball de l'Ajuntament de Palma que figura a la proposta adjunta MF-904 i MFU- 71, relativa a l'aprovació del Pla d'Ordenació de Recursos Humans de l'Oficina pressupostària i el Departament Financer, de l'Àrea d'Hisenda, Funció Pública i Govern Interior, en el sentit que es concreta a la proposta.
SEGON.-Aprovar les funcions específiques creades als nous llocs de feina i les modificades a la proposta MFU-71, que figuren adjuntes al present Acord.
TERCER.- Establir com a data d'efectes la del dia següent a la seva aprovació.
QUART.-Publicar el contingut de l'Acord al Butlletí Oficial de les Illes Balears.”
Contra la present resolució, que exhaureix la via administrativa, es podrà interposar per part de les persones interessades recurs potestatiu de reposició en el termini d'un mes davant el mateix òrgan que l'hagi aprovat, d'acord amb l'article 123 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques. En cas de no interposar el recurs potestatiu de reposició es podrà interposar directament recurs contenciós administratiu, segons l'article abans esmentat i 45 i següents de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el Jutjat contenciós Administratiu, en el termini de dos mesos a comptar de l'endemà de la publicació al BOIB.
Palma, a data de la signatura electrònica (29 d'octubre de 2024)
La cap de secció del Registre de Personal p.d. Decret de Batlia núm. 3000, de 26/02/2014 (BOIB núm. 30 de 04/03/2014) Francisca M. Matas Escobar
PROPOSTA 904 - MODIFICACIÓ PARCIAL R.LL.T. PERSONAL FUNCIONARI
ÀREA: |
HFG |
ÀREA D'HISENDA, FUNCIÓ PÚBLICA I GOVERN INTERIOR |
ÒRGAN: |
HFG011 |
COORDINACIÓ GENERAL D'HISENDA / DIRECCIÓ GENERAL DE GESTIÓ PÚBLICA I CONTRACTACIÓ |
UNITAT: |
HFG0111000 |
OFICINA PRESSUPOSTÀRIA |
LLOCS DE TREBALL QUE ES MODIFIQUEN
ALLÀ ON DIU:
CODI |
LLOC DE TREBALL |
NL |
TL |
CD |
CE |
FP |
ADM |
GR |
TJ |
TH |
ESCALES |
PLACES - DESCRIPCIONS |
REQUISITS |
CAT |
OBS |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
F10050003 |
DIRECTOR/A DE L'OFICINA PRESSUPOSTÀRIA |
1 |
S |
30 |
271 |
L |
TOT |
A1 |
JG1 |
H1 |
HE, AE |
3013 - SUBESCALA D'INTERVENCIÓ - TRESORERIA AMB CATEGORIA SUPERIOR 3014 - SUBESCALA D'INTERVENCIÓ - TRESORERIA AMB CATEGORIA ENTRADA 3015 - SUBESCALA DE SECRETARIA - INTERVENCIÓ
3056 - SUBESCALA TÈCNICA SUPERIOR (TAE SUPERIOR) ESPECIALITAT ECONOMIA |
PER A L'ESCALA TÈCNICA S. ECONOMISTA: LLICENCIATURA EN DRET, ADMINISTRACIÓ I DIRECCIÓ D'EMPRESES O ECONOMIA I 3 ANYS D'EXPERIÈNCIA EN LLOCS DE RESPONSABILTAT EN LA GESTIÓ PRESSUPOSTÀRIA A L'AP |
B2 |
|
HA DE DIR:
CODI |
LLOC DE TREBALL |
NL |
TL |
CD |
CE |
FP |
ADM |
GR |
TJ |
TH |
ESCALES |
PLACES - DESCRIPCIONS |
REQUISITS |
CAT |
OBS |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
F10050003 |
DIRECTOR/A DE L'OFICINA PRESSUPOSTÀRIA |
1 |
S |
30 |
271 |
L |
TOT |
A1 |
JG1 |
H1 |
HE, AE |
3013 - SUBESCALA D'INTERVENCIÓ - TRESORERIA AMB CATEGORIA SUPERIOR 3014 - SUBESCALA D'INTERVENCIÓ - TRESORERIA AMB CATEGORIA ENTRADA 3015 - SUBESCALA DE SECRETARIA - INTERVENCIÓ
3056 - SUBESCALA TÈCNICA SUPERIOR (TAE SUPERIOR) ESPECIALITAT ECONOMIA |
PER A L'ESCALA TÈCNICA S. ECONOMISTA: LLICENCIATURA EN DRET, ADMINISTRACIÓ I DIRECCIÓ D'EMPRESES O ECONOMIA I 3 ANYS D'EXPERIÈNCIA EN LLOCS DE RESPONSABILTAT EN LA GESTIÓ PRESSUPOSTÀRIA A L'AP |
B2 |
OD |
LLOCS DE TREBALL DE NOVA CREACIÓ
CODI |
LLOC DE TREBALL |
NL |
TL |
CD |
CE |
FP |
ADM |
GR |
TJ |
TH |
ESCALES |
PLACES - DESCRIPCIONS |
REQUISITS |
CAT |
OBS |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
[F30170032] |
CAP DE DEPARTAMENT DE PRESSUPOST |
1 |
S |
29 |
89 |
L |
AJP |
A1 |
JEA |
H1 |
AE |
3056 - SUBESCALA TÈCNICA SUPERIOR (TAE SUPERIOR) ESPECIALITAT ECONOMIA |
2 ANYS D'EXPERIÈNCIA EN ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES EN LLOCS LES FUNCIONS ESPECÍFIQUES DELS QUALS TENGUIN RELACIÓ AMB LES FUNCIONS ESPECÍFIQUES/COMPETÈNCIES PRÒPIES DEL LLOC DE TREBALL |
B2 |
|
UNITAT: |
HFG0111100 |
OFICINA PRESSUPOSTÀRIA / SERVEI DE PRESSUPOSTS |
LLOCS DE TREBALL QUE ES MODIFIQUEN
ALLÀ ON DIU:
CODI |
LLOC DE TREBALL |
NL |
TL |
CD |
CE |
FP |
ADM |
GR |
TJ |
TH |
ESCALES |
PLACES - DESCRIPCIONS |
REQUISITS |
CAT |
OBS |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
F20250049 |
CAP DE SERVEI DE PRESSUPOSTS |
1 |
S |
27 |
80 |
C |
AJP |
A1 |
JG1 |
H1 |
AE |
3056 - SUBESCALA TÈCNICA SUPERIOR (TAE SUPERIOR) ESPECIALITAT ECONOMIA |
2 ANYS D'EXPERIÈNCIA EN ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES EN LLOCS LES FUNCIONS ESPECÍFIQUES DELS QUALS TENGUIN RELACIÓ AMB LES FUNCIONS ESPECÍFIQUES/COMPETÈNCIES PRÒPIES DEL LLOC DE TREBALL |
C1 |
|
F22030042 |
CAP DE NEGOCIAT D'ELABORACIÓ I LIQUIDACIÓ |
1 |
G |
19 |
41 |
C |
AJP |
C1 |
JG1 |
H1 |
AG |
3053 - SUBESCALA ADMINISTRATIVA |
|
C1 |
|
F22030015 |
CAP DE NEGOCIAT DE MODIFICACIONS PRESSUPOSTÀRIES |
1 |
G |
19 |
41 |
C |
AJP |
C1 |
JG1 |
H1 |
AG |
3053 - SUBESCALA ADMINISTRATIVA |
|
C1 |
|
HA DE DIR:
CODI |
LLOC DE TREBALL |
NL |
TL |
CD |
CE |
FP |
ADM |
GR |
TJ |
TH |
ESCALES |
PLACES - DESCRIPCIONS |
REQUISITS |
CAT |
OBS |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
F20250049 |
CAP DE SERVEI DE PRESSUPOSTS |
1 |
S |
27 |
85 |
C |
AJP |
A1 |
JG1 |
H1 |
AE |
3056 - SUBESCALA TÈCNICA SUPERIOR (TAE SUPERIOR) ESPECIALITAT ECONOMIA |
2 ANYS D'EXPERIÈNCIA EN ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES EN LLOCS LES FUNCIONS ESPECÍFIQUES DELS QUALS TENGUIN RELACIÓ AMB LES FUNCIONS ESPECÍFIQUES/COMPETÈNCIES PRÒPIES DEL LLOC DE TREBALL |
C1 |
|
F22030042 |
CAP DE NEGOCIAT D'ELABORACIÓ, EXECUCIÓ I LIQUIDACIÓ PRESSUPOSTÀRIA |
1 |
G |
19 |
41 |
C |
AJP |
C1 |
JG1 |
H1 |
AG |
3053 - SUBESCALA ADMINISTRATIVA |
|
C1 |
|
F22030015 |
CAP DE NEGOCIAT D'ENTITATS DEPENDENTS |
1 |
G |
19 |
41 |
C |
AJP |
C1 |
JG1 |
H1 |
AG |
3053 - SUBESCALA ADMINISTRATIVA |
|
C1 |
|
UNITAT: |
HFG0111110 |
OFICINA PRESSUPOSTÀRIA / SERVEI DE PRESSUPOSTS / SECCIÓ DE PROJECTES DE DESPESA |
---|
LLOCS DE TREBALL DE NOVA CREACIÓ
CODI |
LLOC DE TREBALL |
NL |
TL |
CD |
CE |
FP |
ADM |
GR |
TJ |
TH |
ESCALES |
PLACES - DESCRIPCIONS |
REQUISITS |
CAT |
OBS |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
[F22150129] |
CAP DE SECCIÓ DE PROJECTES DE DESPESA |
1 |
S |
25 |
68 |
C |
AJP |
A1 |
JG1 |
H1 |
AE |
3056 - SUBESCALA TÈCNICA SUPERIOR (TAE SUPERIOR) ESPECIALITAT ECONOMIA |
|
B2 |
|
UNITAT: |
HFG0111200 |
OFICINA PRESSUPOSTÀRIA / SERVEI DE PLANIFICACIÓ PRESSUPOSTÀRIA |
LLOCS DE TREBALL QUE ES MODIFIQUEN
ALLÀ ON DIU:
CODI |
LLOC DE TREBALL |
NL |
TL |
CD |
CE |
FP |
ADM |
GR |
TJ |
TH |
ESCALES |
PLACES - DESCRIPCIONS |
REQUISITS |
CAT |
OBS |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
F20250071 |
CAP DE SERVEI DE PLANIFICACIÓ PRESSUPOSTÀRIA |
1 |
S |
27 |
80 |
C |
AJP |
A1 |
JG1 |
H1 |
AE |
3056 - SUBESCALA TÈCNICA SUPERIOR (TAE SUPERIOR) ESPECIALITAT ECONOMIA |
2 ANYS D'EXPERIÈNCIA EN ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES EN LLOCS LES FUNCIONS ESPECÍFIQUES DELS QUALS TENGUIN RELACIÓ AMB LES FUNCIONS ESPECÍFIQUES/COMPETÈNCIES PRÒPIES DEL LLOC DE TREBALL |
B2 |
|
HA DE DIR:
CODI |
LLOC DE TREBALL |
NL |
TL |
CD |
CE |
FP |
ADM |
GR |
TJ |
TH |
ESCALES |
PLACES - DESCRIPCIONS |
REQUISITS |
CAT |
OBS |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
F20250071 |
CAP DE SERVEI DE PLANIFICACIÓ PRESSUPOSTÀRIA |
1 |
S |
28 |
79 |
C |
AJP |
A1 |
JG1 |
H1 |
AE |
3056 - SUBESCALA TÈCNICA SUPERIOR (TAE SUPERIOR) ESPECIALITAT ECONOMIA |
2 ANYS D'EXPERIÈNCIA EN ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES EN LLOCS LES FUNCIONS ESPECÍFIQUES DELS QUALS TENGUIN RELACIÓ AMB LES FUNCIONS ESPECÍFIQUES/COMPETÈNCIES PRÒPIES DEL LLOC DE TREBALL |
B2 |
|
UNITAT: |
HFG0111210 |
OFICINA PRESSUPOSTÀRIA / SERVEI DE PLANIFICACIÓ PRESSUPOSTÀRIA / SECCIÓ D'ENTITATS DEPENDENTS AMB PRESSUPOST LIMITATIU |
---|
LLOCS DE TREBALL DE NOVA CREACIÓ
CODI |
LLOC DE TREBALL |
NL |
TL |
CD |
CE |
FP |
ADM |
GR |
TJ |
TH |
ESCALES |
PLACES - DESCRIPCIONS |
REQUISITS |
CAT |
OBS |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
[F22150130] |
CAP DE SECCIÓ D'ENTITATS DEPENDENTS AMB PRESSUPOST LIMITATIU |
1 |
S |
25 |
68 |
C |
AJP |
A1 |
JG1 |
H1 |
AE |
3056 - SUBESCALA TÈCNICA SUPERIOR (TAE SUPERIOR) ESPECIALITAT ECONOMIA |
|
B2 |
|
UNITAT: |
HFG0111220 |
OFICINA PRESSUPOSTÀRIA / SERVEI DE PLANIFICACIÓ PRESSUPOSTÀRIA / SECCIÓ D'ENTITATS DEPENDENTS AMB PRESSUPOST ESTIMATIU |
LLOCS DE TREBALL DE NOVA CREACIÓ
CODI |
LLOC DE TREBALL |
NL |
TL |
CD |
CE |
FP |
ADM |
GR |
TJ |
TH |
ESCALES |
PLACES - DESCRIPCIONS |
REQUISITS |
CAT |
OBS |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
[F22150131] |
CAP DE SECCIÓ D'ENTITATS DEPENDENTS AMB PRESSUPOST ESTIMATIU |
1 |
S |
25 |
68 |
C |
AJP |
A1 |
JG1 |
H1 |
AE |
3056 - SUBESCALA TÈCNICA SUPERIOR (TAE SUPERIOR) ESPECIALITAT ECONOMIA |
|
B2 |
|
ÒRGAN: |
HFG012 |
COORDINACIÓ GENERAL D'HISENDA / DIRECCIÓ ECONÒMICO-FINANCIERA |
UNITAT: |
HFG0121100 |
DEPARTAMENT FINANCER / SERVEI DE COMPTABILITAT |
LLOCS DE TREBALL QUE ES MODIFIQUEN
ALLÀ ON DIU:
CODI |
LLOC DE TREBALL |
NL |
TL |
CD |
CE |
FP |
ADM |
GR |
TJ |
TH |
ESCALES |
PLACES - DESCRIPCIONS |
REQUISITS |
CAT |
OBS |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
F20250083 |
CAP DE SERVEI DE COMPTABILITAT |
1 |
S |
27 |
80 |
C |
AJP |
A1 |
JG1 |
H1 |
AE |
3056 - SUBESCALA TÈCNICA SUPERIOR (TAE SUPERIOR) ESPECIALITAT ECONOMIA |
|
B2 |
|
HA DE DIR:
CODI |
LLOC DE TREBALL |
NL |
TL |
CD |
CE |
FP |
ADM |
GR |
TJ |
TH |
ESCALES |
PLACES - DESCRIPCIONS |
REQUISITS |
CAT |
OBS |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
F20250083 |
CAP DE SERVEI DE COMPTABILITAT |
1 |
S |
27 |
85 |
C |
AJP |
A1 |
JG1 |
H1 |
AE |
3056 - SUBESCALA TÈCNICA SUPERIOR (TAE SUPERIOR) ESPECIALITAT ECONOMIA |
DOS ANYS D'EXPERIÈNCIA EN LLOCS DE FEINA LES FUNCIONS ESPECÍFIQUES DEL QUAL ESTIGUIN RELACIONADES AMB LES FUNCIONS DE COMPTABILITAT DE LES EELL |
B2 |
|
UNITAT: |
HFG0121200 |
DEPARTAMENT FINANCER / SERVEI DE TRESORERIA |
LLOCS DE TREBALL DE NOVA CREACIÓ
CODI |
LLOC DE TREBALL |
NL |
TL |
CD |
CE |
FP |
ADM |
GR |
TJ |
TH |
ESCALES |
PLACES - DESCRIPCIONS |
REQUISITS |
CAT |
OBS |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
[F20250099] |
CAP DE SERVEI DE TRESORERIA |
1 |
S |
27 |
85 |
C |
AJP |
A1 |
JG1 |
H1 |
AE |
3056 - SUBESCALA TÈCNICA SUPERIOR (TAE SUPERIOR) ESPECIALITAT ECONOMIA |
|
B2 |
|
LLEGENDA
NL |
NÚMERO DE LLOCS |
|
|
TL |
TIPUS DE LLOC |
S |
SINGULARITZAT |
G |
GENÈRIC |
|
|
CD |
COMPLEMENT DE DESTÍ |
|
|
FP |
FORMA DE PROVISIÓ |
C |
CONCURS |
L |
LLIURE DESIGNACIÓ |
|
|
ADM |
ADSCRIPCIÓ A ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES |
TOT |
TOTES LES ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES |
AJP |
AJUNTAMENT DE PALMA |
|
|
GR |
GRUP |
|
|
TJ |
TIPUS DE JORNADA |
JG1 |
JORNADA GENERAL - 37,5 HORES SETMANALS |
JEA |
JORNADA ESPECIAL AMPLIADA - 40 HORES SETMANALS |
|
|
TH |
TIPUS D'HORARI |
H1 |
HORARI D'ADMINISTRACIÓ |
|
|
OBS |
OBSERVACIONS |
OD |
ÒRGAN DIRECTIU |
|
|
CE |
COMPLEMENT ESPECÍFIC |
41 |
16.123,80 € |
68 |
25.732,42 € |
79 |
36.395,38 € |
80 |
28.594,86 € |
85 |
33.328,68 € |
89 |
42.448,84 € |
271 |
48.930,14 € |
MODIFICACIÓ 71 - MODIFICACIÓ DE FUNCIONS TEÒRIQUES
ÀREA: |
HFG |
ÀREA D'HISENDA, FUNCIÓ PÚBLICA I GOVERN INTERIOR |
ÒRGAN: |
HFG011 |
COORDINACIÓ GENERAL D'HISENDA / DIRECCIÓ GENERAL DE PRESSUPOST |
UNITAT: |
HFG0111000 |
OFICINA PRESSUPOSTÀRIA |
CODI |
LLOC DE TREBALL |
F10050003 |
DIRECTOR/A DE L'OFICINA PRESSUPOSTÀRIA |
Les regulades a l'article 56 del Reglament Orgànic del Govern i l'Administració de l'Ajuntament de Palma |
UNITAT: |
HFG0111100 |
OFICINA PRESSUPOSTÀRIA / SERVEI DE PRESSUPOSTOS |
CODI |
LLOC DE TREBALL |
F22030042 |
CAP DE NEGOCIAT D'ELABORACIÓ I LIQUIDACIÓ |
- Tramitar i dur a terme propostes de resolució d'expedients de gestió econòmica. - Dur a terme les tasques instrumentals inherents a la gestió d'elaboració, execució i liquidació pressupostària. |
CODI |
LLOC DE TREBALL |
F22030015 |
CAP DE NEGOCIAT DE MODIFICACIONS PRESSUPOSTÀRIES |
- Tramitar i dur a terme propostes de resolució d'expedients de gestió econòmica. - Dur a terme les tasques instrumentals inherents a la gestió d'entitats dependents. |
ÒRGAN: |
HFG012 |
COORDINACIÓ GENERAL D'HISENDA / DIRECCIÓ ECONÒMICO-FINANCIERA |
UNITAT: |
HFG0121010 |
DEPARTAMENT FINANCER / SECCIÓ DE TRESORERIA |
CODI |
LLOC DE TREBALL |
F22150046 |
CAP DE SECCIÓ DE TRESORERIA |
- Tramitar i fer propostes de resolucions d'expedients i gestió econòmica. - Assegurar la conciliació comptable amb les entitats financeres i confeccionar les actes d'arqueig i les conciliacions bancàries. - Gestionar l'endeutament i dur el seguiment del mòdul de passiu de programa de Comptabilitat. - Garantir les compensacions entre ingressos i despeses. - Dirigir la tramitació de les despeses financeres, comissions, devolució de préstecs, i altres operacions de despesa que correspongui al departament. - Dirigir l'expedició i aprovació de les ordres de pagament. - Supervisar les feines administratives i comptables que desenvolupa la unitat corresponent. - Supervisar el manteniment de les fitxes de tercers i alta de comptes bancaris. - Tractar i resoldre incidències amb proveïdors. |
UNITAT: |
HFG0121100 |
DEPARTAMENT FINANCER / SERVEI DE COMPTABILITAT |
CODI |
LLOC DE TREBALL |
F20250083 |
CAP DE SERVEI DE COMPTABILITAT |
- Formar el Compte General de l'Ajuntament, i coordinar la formació dels comptes anuals dels organismes autònoms. - Formar els comptes anuals consolidats. - Preparar i comptabilitzar assentaments directes a la comptabilitat financera segons el Pla General de Comptabilitat Pública. - Calcular la dotació a l'amortització. - Elaborar anualment l'inventari d'actius de l'Ajuntament i coordinar l'elaboració dels inventaris d'actius dels organismes autònoms dependents. - Comptabilitat de costs i elaboració de la Memòria del cost dels serveis municipals. - Càlcul i seguiment d'indicadors de gestió i dels cost dels serveis municipals. - Comptabilitat del deute públic. - Inspeccionar la comptabilitat dels organismes autònoms i les societats mercantils dependents, d'acord amb el procediment que estableixi el Ple. - Retre telemàticament a la Sindicatura de Comptes de les Illes Balears el Compte General, un cop introduïda la informació al programa comptable municipal. - Elaborar informes, estudis, memòries i estadístiques en matèries del servei. - Atendre i donar resposta en temps i forma a les peticions d'informació periòdiques o puntuals que es deriven en matèries de la seva competència. - Col·laboració i coordinació en les tasques de liquidació del pressupost dels organismes autònoms i consorcis, així com en l'elaboració del Compte General i dels Comptes Anuals de les empreses i fundacions dependents de l'Ajuntament. - Coordinació amb les altres unitats del departament i amb el departament d'Intervenció i Departament Tributari. - Coordinació de noves aplicacions informàtiques en el servei comptable i pressupostari. - Declarar i liquidar trimestralment l'Impost sobre el Valor Afegit a la Hisenda Pública i contestar requeriments de l'AEAT per dit concepte. - Proposar millores als processos de gestió econòmica, financera i comptable, elaborar instruccions de funcionament i normes internes sobre matèries competència del servei - Esser la persona interlocutora en els requeriments d'informació amb la Sindicatura de Comptes en els seus treballs de fiscalització, i atendre les sol·licituds i els requeriments de documents i d'informació, tant pel que fa a l'Ajuntament com per a les entitats dependents i vinculades. - Altres que se li puguin encomanar relacionades amb la comptabilitat. |