Secció III. Altres disposicions i actes administratius
AJUNTAMENT DE POLLENÇA
Núm. 734306
Bases reguladores per a la concessió de subvencions a particulars per coadjuvar econòmicament en la reparació i restitució dels danys soferts en els seus béns, edificis, finques i elements etnològics a conseqüència de la borrasca Juliette (2209/2024)
Vist l'Acord del Ple de 30.10.2024, en el qual es varen aprovar les Bases reguladores per a la concessió de subvencions a particulars per coadjuvar econòmicament en la reparació i restitució dels danys soferts en els seus béns, edificis, finques i elements etnològics a conseqüència de la borrasca Juliette.
De conformitat amb l'article 9.3 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, es procedeix a publicar les bases reguladores esmentades.
Bases reguladores per a la concessió de subvencions a particulars per coadjuvar econòmicament en la reparació i restitució dels danys soferts en els seus béns, edificis, finques i elements etnològics a conseqüència de la borrasca Juliette
Primera. Objecte
Constitueix l'objecte d'aquesta convocatòria de subvencions coadjuvar econòmicament les persones o entitats afectades per la borrasca Juliette a sufragar les despeses en què hagin incorregut per dur a terme actuacions per restablir o restituir els seus béns a l'estat que tenien amb anterioritat al moment de produir-se la tempestat que estiguin ubicats dins els límits de l'àmbit territorial del municipi.
Segona. Beneficiaris i requisits
1. Poden acollir-se a aquesta convocatòria els particulars, persones físiques o jurídiques, que resideixin o que siguin titulars de béns, finques, edificis, elements etnològics o qualssevol altres infraestructures situats dins del terme municipal i que hagin sofert danys produïts per la borrasca Juliette durant els dies 26, 27 i 28 de febrer de 2023.
2. No podran obtenir la condició de beneficiàries les persones que es trobin en la situació prevista a l'article 13.2 de la Llei 38/2003, del 17 de novembre, general de subvencions, excepte els càrrecs electes regulats a la Llei orgànica 5/1985, de 19 de juny, del règim electoral general.
Tercera. Actuacions subvencionables i àmbit d'aplicació
1. Es consideren actuacions subvencionables a través de la present convocatòria les següents:
1.1 Actuacions agrícoles de neteja d'arbrat en finques de titularitat particular. S'inclou poda, tala i replantació, sempre que sigui possible de la mateixa espècie.
1.2 Actuacions arquitectòniques de reparació i reconstrucció a edificacions, com per exemple teulades, porxades, parets, tancaments, portes i persianes.
1.3 Actuacions etnològiques: elements construïts amb materials i tècniques tradicionals, principalment els vinculats a la captació, conducció, aprofitament i emmagatzemament de l'aigua, i altres elements com canals, fonts, pous, sínies, claveguerons, síquies, canaletes, aljubs, basses, bassals i safaretjos, molins d'extracció d'aigua i molins d'aigua, colls de cisterna, abeuradors, torrents, ponts, pedres, pedres passadores, guals empedrats, eres de batre, miradors, forns de calç, cases de neu, forns de carboner, barraques de carboner (elements de pedra), marges i parets de pedra en sec, marges i parets de pedra en sec de camins, barraques de pedra en sec, molins de vent, etc.
2. Des del punt de vista temporal i per garantir que els danys són derivats de la borrasca Juliette, únicament se subvencionaran les actuacions acreditades documentalment entre el 26 de febrer de 2023 i el 31 de desembre de 2023, s'haurà de fer constar la descripció de l'actuació realitzada i el cost exacte que hagi comportat.
També és important que consti un reportatge fotogràfic de l'estat dels arbres o elements immobles en el moment posterior a la borrasca, abans que es comencin a fer les feines de recuperació.
3. Les intervencions han de complir la normativa urbanística i la resta de normativa que li sigui d'aplicació.
4. Les actuacions, o parts de les actuacions, que hagin estat subvencionades íntegrament amb altres ajudes i subvencions o cobertes per assegurances particulars no seran subvencionables.
5. Per raons d'urgència en la seva execució, es poden presentar actuacions ja finalitzades sempre que tinguin la causa en la borrasca Juliette dels dies 26, 27 i 28 de febrer de 2023. La persona sol·licitant aportarà en el mateix moment juntament amb la sol·licitud tota la documentació establerta a la base setena, inclosa la justificació de la despesa.
Atès que la presentació de la sol·licitud implica la justificació de les despeses de l'actuació objecte de subvenció, aquesta derivarà en el reconeixement de l'obligació.
Quarta. Crèdit pressupostari
Es destina la quantitat de cent noranta-dos mil tres-cents set euros amb seixanta-nou cèntims (192.307,69 €) a càrrec de l'aplicació pressupostària 151.78004, a les subvencions objecte d'aquesta convocatòria.
La concessió de les subvencions està condicionada a l'existència de crèdit adequat i suficient en el moment de la resolució de la concessió.
Cinquena. Caràcter de la subvenció i límits
1. Les subvencions d'aquesta convocatòria tenen caràcter discrecional, voluntari i eventual, són lliurament revocables i reductibles en tot moment per les causes previstes a la Llei 38/2003, del 17 de novembre, general de subvencions o en aquesta convocatòria. A més, no generen cap dret a obtenir altres subvencions en anys posteriors i no es poden al·legar com a precedent.
2. No obstant això, són compatibles amb altres ajudes i subvencions que pugui rebre la persona beneficiària per al mateix projecte subvencionat, així com amb indemnitzacions derivades d'assegurances particulars de danys sempre que el còmput total de les ajudes, subvencions o indemnitzacions que es concedeixin no superi, en cap cas, de manera aïllada o en concurrència amb altres ajuts o cobertures, el cost de les actuacions subvencionades.
Sisena. Règim de concessió
1. La concessió de les subvencions regulades per la present convocatòria pública es durà a terme mitjançant règim de concurrència NO competitiva, per ordre d'entrada en el registre de l'Ajuntament de Pollença. D'aquesta manera seran subvencionades, fins exhaurir el total del crèdit assignat per a la convocatòria, totes aquelles sol·licituds completes que compleixin els requisits que s'estableixen i, per tant, no és necessària la comparació entre les sol·licituds.
Si es fa un requeriment a la persona o entitat interessada, l'ordre d'entrada que figurarà en el registre serà el del moment en què es presenta la documentació completa i correcta.
2. D'acord amb el nombre d'actuacions sol·licitades i una vegada finalitzat el termini de presentació de les sol·licituds, l'Ajuntament de Pollença concedirà una subvenció de fins al 100 % del cost de les actuacions subvencionades.
En el supòsit que el crèdit pressupostari no sigui suficient per satisfer el 100 % de la despesa justificada pels particulars sol·licitants, es farà l'operació següent:
Cada sol·licitant es podrà beneficiar d'una subvenció màxima de 30.000 €. Si, amb el topall anterior, el sumatori de les despeses justificades al total de les sol·licituds supera el pressupost màxim de 192.307,69 €, un cop calculada la subvenció màxima per a cada beneficiari (tenint en compte el topall de 30.000 €) es recalcularà proporcionalment ajustant els imports finals de la subvenció al pressupost màxim de 192.307, 69€.
Si, amb el topall anterior, el sumatori de les despeses justificades al total de les sol·licituds no supera el pressupost màxim de 192.307,69 €, un cop calculada la subvenció màxima per a cada beneficiari (tenint en compte el topall de 30.000 €), se sumarà, en les sol·licituds que hagin justificat una despesa superior al topall, la part proporcional, segons les despeses justificades, del crèdit pressupostari restant.
En tot cas, cap sol·licitant podrà percebre una quantitat superior a les despeses correctament justificades ni es podrà superar en la concessió de totes les subvencions el crèdit pressupostari aprovat per aquesta subvenció de 192.307,69 €.
3. En cas que la persona beneficiària pugui recuperar i compensar l'IVA, els imports esmentats es referiran al pressupost sense IVA.
Setena.- Presentació de la sol·licitud i documentació
1. La sol·licitud (Annex I) s'ha de formalitzar en un únic model d'instància, i es pot recollir i/o formalitzar a les oficines d'atenció ciutadana de l'Ajuntament de Pollença o descarregar de l'adreça següent: https://ajpollenca.net
Cada persona física o jurídica presentarà una sola sol·licitud on inclourà totes les intervencions que siguin subvencionables i la correcta justificació de la despesa.
La instància s'ha de presentar, juntament amb la resta de la documentació requerida i dins el termini establert a l'apartat vuitè, a la seu electrònica de l'Ajuntament de Pollença, al registre general de l'Ajuntament de Pollença o a qualsevol de les oficines del registre habilitades.
L'article 14.2 a) de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, preveu els subjectes que estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions públiques per dur a terme qualsevol tràmit de procediment administratiu. Per aquest motiu, i per aquests subjectes obligats, la sol·licitud s'haurà de presentar i formalitzar a través del registre electrònic que consta a la seu electrònica de l'Ajuntament de Pollença (https://ajpollenca.sedelectronica.es/).
Així mateix, es pot presentar a qualsevol altre punt de conformitat amb el que estableix l'art. 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Si la sol·licitud s'envia per correu, s'ha de presentar a l'oficina de Correus amb el sobre obert perquè la segellin o, en tot cas, perquè segellin el sobre en què s'inclogui, a fi d'acreditar que s'ha enviat dins el termini fixat en la convocatòria. No obstant això, si aquesta documentació no entra en el registre general dins els deu (10) dies naturals següents a la finalització del termini de presentació de sol·licituds, no s'admetrà.
Tant en el cas que es presenti la documentació per un registre diferent al registre de l'Ajuntament de Pollença, com per correu ordinari, s'haurà d'avisar tot d'una d'aquesta circumstància mitjançant un correu electrònic a l'adreça de correu següent: infourbanisme@ajpollenca.net.
2. La documentació a aportar és la següent:
A. Sol·licitud (Annex I) signada, a la qual s'ha d'adjuntar la documentació següent:
A.1 Documentació acreditativa del títol de propietat (nota simple informativa o certificació registral actualitzades) on s'hagi d'executar el projecte a subvencionar.
En el cas de llogaters, s'haurà d'aportar el contracte d'arrendament pertinent i l'autorització expressa de la propietat de la finca per dur a terme l'actuació a subvencionar.
A.2 Reportatge fotogràfic dels elements en l'estat en què varen quedar just després de la borrasca i en l'estat posterior al de les actuacions realitzades (mínim 4 fotografies). A ser possible, les fotografies han de venir georeferenciades.
A.3 Còpia del plànol cadastral d'ubicació de la propietat, amb indicació de la referència cadastral, en el qual s'ha d'assenyalar l'emplaçament de l'element o l'àrea on s'ha realitzat l'actuació.
A4. Pressupost detallat i signat o full de l'encàrrec professional elaborat per l'empresa que hagi efectuat les reparacions amb data anterior o igual al 31 de desembre de 2023. L'objecte del pressupost haurà de coincidir amb el concepte de les factures presentades.
A5. Les factures originals o qualsevol altre document de valor probatori equivalent en el tràfic jurídic mercantil, justificatives de la despesa del projecte subvencionat que expressin clarament: nom complet i NIF /CIF de la persona o entitat expedidora, número i data, concepte, IVA i retenció fiscal (si correspon) i dades fiscals del client o clienta de la factura i que el pagament de les factures s'ha realitzat abans de la finalització del termini de justificació (Annex I).
Les actuacions executades pels beneficiaris hauran d'haver estat realitzades entre el dia 26 de febrer de 2023 i el dia 31 de desembre de 2023.
A6. Només per a persones jurídiques: documentació acreditativa de la vigència del càrrec de representant legal en virtut de la qual actua el signant de la sol·licitud i, si escau, acreditació de l'autorització corresponent i suficient, en el cas que la signi una persona distinta (Annex I).
A7 Document acreditatiu de la identitat de la persona sol·licitant de l'ajuda (fotocòpia DNI, NIE o NIF) i, si escau, document acreditatiu de la representació atorgada acompanyada del document acreditatiu de la identitat del representant (fotocòpia DNI, NIE o NIF).
A8. Si escau, acreditació de la llicència o la comunicació prèvia preceptiva.
A9. Certificat que acrediti que el beneficiari està al corrent en el compliment de les obligacions tributàries amb l'Estat i amb la Seguretat Social.
La sol·licitud (Annex I) signada incorporarà les declaracions següents:
B. Document de designació de compte bancari del sol·licitant per a pagaments (Annex II).
Vuitena. Termini de presentació i esmena de documentació
El termini per presentar les sol·licituds serà de quinze (15) dies hàbils comptadors de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria en el Butlletí Oficial de les illes Balears. Si l'últim dia és inhàbil, s'ha d'entendre prorrogat fins al primer dia hàbil següent.
Si la sol·licitud o la documentació és incorrecta o incompleta, es requerirà els sol·licitants perquè la rectifiquin o millorin. Si en el termini de deu dies hàbils, comptats des de l'endemà d'haver rebut el requeriment d'esmena, la persona interessada no fa la rectificació o no presenta la documentació requerida, s'entén que ha desistit de la seva petició i s'arxivarà el seu expedient sense cap altre tràmit, de conformitat amb l'article 68 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Novena. Procediment de concessió de les subvencions
1. Les bases i l'inici del procediment de concessió de subvencions es produeix d'ofici. El Ple de l'Ajuntament serà l'òrgan encarregat de la seva aprovació. Aquestes seran publicades en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, a la Base de Dades Nacional de Subvencions BDNS, al tauler d'anuncis de l'Ajuntament i al web www.ajpollenca.net, per tal que es puguin presentar les sol·licituds durant el termini establert a l'apartat vuitè d'aquesta convocatòria.
2. L'òrgan instructor del procediment de concessió correspon a la regidoria d'Urbanisme.
Els serveis tècnics municipals (STM) examinaran si els beneficiaris compleixen tots els requisits necessaris per accedir a les subvencions.
L'òrgan instructor, a la vista de l'expedient i de l'informe previ emès pels STM, formularà proposta de resolució provisional, degudament motivada, que es publicarà al tauler d'anuncis de l'Ajuntament i al web municipal per tal que en el termini de deu dies les persones interessades presentin, si escau, les al·legacions que considerin oportunes.
Si no es presenten al·legacions dins el termini concedit, la proposta de resolució formulada tendrà caràcter de definitiva.
En altre cas, una vegada examinades les al·legacions presentades pels interessats, l'òrgan instructor formularà proposta de resolució definitiva, que haurà d'expressar el o la sol·licitant per al qual es proposa la concessió de la subvenció i la seva quantia, tot especificant la seva avaluació i les condicions seguides per efectuar-la.
3. La competència per resoldre el procediment i concedir la subvenció s'atribueix a la Junta de Govern Local, que adoptarà aquest acord un cop formulada la proposta de resolució definitiva i emès l'informe de fiscalització per la Intervenció Municipal.
La resolució de concessió, que es notificarà individualment a cada persona interessada, exhaurirà la via administrativa, i serà susceptible de recurs de reposició davant l'òrgan competent de la resolució de concessió.
4. El termini màxim de resolució és de sis mesos, comptadors des de la finalització del període de presentació de sol·licituds, transcorreguts els quals sense que se n'hagi dictat resolució, s'entendrà desestimada la sol·licitud, sense que això alliberi l'administració de l'obligació de dictar resolució expressa.
5. El procediment de concessió de les subvencions es farà seguint el procediment de concurrència no competitiva, de manera que seran subvencionades totes les sol·licituds que compleixin els requisits que s'hi estableixen, i, per tant, no serà necessària la comparació entre les sol·licituds.
La concessió dels ajuts es farà de forma directa entre els sol·licitants que reuneixen la totalitat de requisits i la documentació exigida en aquesta convocatòria, fins esgotar el crèdit disponible.
En el supòsit que el sumatori de la totalitat de les despeses justificades no esgoti el crèdit assignat revertirà a l'aplicació pressupostària.
Desena. Pagament de la subvenció
El termini màxim per ordenar el pagament de la subvenció acabarà el 30 de desembre de 2024.
Per això el beneficiari haurà d'haver acreditat estar al corrent de les obligacions tributàries amb l'Estat (AEAT), l'Ajuntament de Pollença i la Seguretat Social. L'Ajuntament de Pollença comprovarà aquests requisits, ja que la presentació de la sol·licitud de subvenció en aquesta convocatòria suposa autoritzar la seva comprovació, excepte manifestació expressa contrària.
Onzena. Obligacions de les persones beneficiàries
Els particulars als quals s'ha concedit la subvenció estaran obligats a:
Dotzena. Principis generals i criteris objectius que han de regir la concessió i quantia de les subvencions
La concessió de les subvencions d'aquesta convocatòria es regeix pels principis de publicitat, objectivitat, igualtat i no discriminació, i s'ha de resoldre segons els criteris objectius següents :
1) L'existència d'una despesa de reparació o restitució de béns, finques, edificis, elements etnològics o qualssevol altres infraestructures de conformitat amb l'apartat 2 de la present convocatòria.
2) Que s'acrediti l'existència del dany que dona lloc a l'actuació subvencionada amb anterioritat al 31 de desembre de 2023, ja sigui mitjançant pressupost, factura o qualsevol altre mitjà de prova documental vàlid en dret i que les actuacions s'hagin realitzat entre el 26 de febrer de 2023 i el 31 de desembre de 2023.
3) Que s'acrediti documentalment que les reparacions coincideixen amb les actuacions descrites a la convocatòria tot aportant una relació de despeses derivades d'aquestes amb els justificants de pagament corresponents.
Tretzena. Revocació i reintegrament
Les subvencions i ajudes seran de concessió voluntària, revocables i reductibles per les causes previstes a la normativa en matèria de subvencions, i no seran invocables com a precedents.
Els òrgans competents de l'Ajuntament de Pollença podran anul·lar totalment o parcialment les subvencions i ajudes concedides en el cas d'incompliment per part del beneficiari d'alguna de les obligacions previstes a la normativa de subvencions, després de tramitar el corresponent procediment previst a la legislació vigent.
El procediment utilitzat serà el contradictori, i es garantirà sempre el dret a l'audiència de la persona interessada.
Catorzena. Normativa d'aplicació
Les subvencions objecte d'aquesta convocatòria es regeixen pel que disposen aquestes bases reguladores i, en tot el que no s'hagi previst, serà aplicable el que preveuen la Llei orgànica 2/2012, de 27 d'abril, d'estabilitat pressupostària i sostenibilitat financera; la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions; la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases de règim local; el text refós de la Llei reguladora de les hisendes locals, aprovat pel Reial decret legislatiu 2/2004, de 5 de març; la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques; la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic; el Decret llei 3/2023, de 13 de març, pel qual s'estableixen ajudes i altres mesures urgents per reparar les pèrdues i els danys produïts per la borrasca Juliette a la Serra de Tramuntana i altres llocs de l'illa de Mallorca; el Reial decret 887/2006, pel qual s'aprova el reglament que desenvolupa la Llei general de subvencions; les Bases d'execució del pressupost de l'Ajuntament de Pollença; el Pla estratègic de subvencions de l'Ajuntament de Pollença i la resta de la normativa que sigui aplicable.
Quinzena. Recursos
Contra la resolució de concessió efectuada per la Junta de Govern Local, de conformitat amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, es pot interposar recurs potestatiu de reposició dins el termini d'un mes a comptar de l'endemà de la notificació de l'acord de concessió.
El termini per resoldre el recurs de reposició serà d'un mes a comptar de l'endemà de la data de la seva interposició. Si en aquest termini no s'ha resolt el recurs, s'entendrà desestimat per silenci administratiu.
No es podrà interposar recurs contenciós administratiu fins que no hagi estat resolt expressament o s'hagi produït la desestimació presumpta del recurs de reposició interposat.
Setzena.- Publicació
L'Ajuntament de Pollença, en compliment del que preveuen els articles 17, 18 i 20 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, remetrà a la Base de Dades Nacional de Subvencions la informació sobre l'aprovació de la convocatòria de les subvencions i de les resolucions de concessió que es derivin i es publicarà en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
(Signat electrònicament: 6 de novembre de 2024
El batle Martí Xavier March Cerdà)
ANNEX I SOL·LICITUD DE SUBVENCIÓ
SOL·LICITUD DE SUBVENCIONS A PARTICULARS PER COADJUVAR ECONÒMICAMENT EN LA REPARACIÓ I RESTITUCIÓ DELS DANYS SOFERTS EN ELS SEUS BÉNS, EDIFICIS, FINQUES I ELEMENTS ETNOLÒGICS A CONSEQÜÈNCIA DE LA BORRASCA JULIETTE
1. PERSONA SOL·LICITANT (PROPIETATÀRIA DE L'IMMOBLE O ARRENDATÀRIA)
Nom i llinatges o raó social: DNI/CIF:
Adreça:
Codi postal: Municipi: Província:
Adreça electrònica:
Tel. fix: Telèfon mòbil:
2. REPRESENTANT (si escau)
Nom i llinatges o raó social: DNI/CIF:
Adreça:
Codi postal: Municipi: Província:
Adreça electrònica:
Tel. fix: Telèfon mòbil:
3. DADES DE LA NOTIFICACIÓ
Persona a qui es notifica: |
( ) Persona sol·licitant |
( ) Representant |
|||
Mitjà preferent de notificació: |
( ) Notificació en paper |
( ) Notificació telemàtica |
4. ÀMBIT D'APLICACIÓ (es poden marcar múltiples opcions)
( ) 1.1 Actuacions agrícoles de neteja d'arbrat en finques de titularitat particular. S'inclou poda, tala i replantació, sempre que sigui possible de la mateixa espècie.
( ) 1.2 Actuacions arquitectòniques de reparació i reconstrucció a edificacions, com teulades, porxades, parets, tancaments, portes i persianes.
( ) 1.3 Actuacions etnològiques: elements construïts amb materials i tècniques tradicionals, principalment, els vinculats a la captació, conducció, aprofitament, i emmagatzemament de l'aigua, i altres elements com canals, fonts, pous, sínies, claveguerons, síquies, canaletes, aljubs, basses, bassals i safaretjos, molins d'extracció d'aigua i molins d'aigua, colls de cisterna, abeuradors, torrents, ponts, pedres, pedres passadores, guals empedrats, eres de batre, miradors, forns de calç, cases de neu, forns de carboner, barraques de carboner (elements de pedra), marges i parets de pedra en sec, marges i parets de pedra en sec de camins, barraques de pedra en sec, molins de vent, etc.
5. DADES DE LES OBRES EXECUTADES
Descripció de les intervencions realitzades: ___________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________
Referència cadastral: |
|
||||
Adreça de la intervenció: |
|
6. DOCUMENTACIÓ (marcau la documentació que presentau adjunta amb aquesta sol·licitud)
( ) 1. Documentació acreditativa del títol de propietat (nota simple informativa o certificació registral actualitzades) en la qual s'hagi d'executar el projecte a subvencionar.
En el cas de llogaters, s'haurà d'aportar el contracte d'arrendament pertinent, així com l'autorització expressa de la propietat de la finca per dur a terme l'actuació a subvencionar.
( ) 2. Reportatge fotogràfic dels elements en l'estat en què varen quedar just després de la borrasca i en l'estat posterior al de les actuacions realitzades (mínim 4 fotografies). A ser possible, les fotografies han de venir georeferenciades.
( ) 3. Còpia del plànol cadastral d'ubicació de la propietat, amb indicació de la referència cadastral, en el qual s'ha d'assenyalar l'emplaçament de l'element o l'àrea on s'ha realitzat l'actuació.
( ) 4. Pressupost detallat i signat o full per encàrrec professional elaborat per l'empresa que hagi efectuat les reparacions que sigui de data anterior o igual al 31 de desembre de 2023. L'objecte del pressupost haurà de coincidir amb el concepte de les factures presentades.
( ) 5. Factures i justificants de pagament (rebuts del banc).
( ) 6. (Només per a persones jurídiques). Documentació acreditativa de la vigència del càrrec de representant legal en virtut de la qual actua el signant de la sol·licitud i, si escau, acreditació de l'autorització corresponent i suficient, en el cas que la signi una persona distinta.
( ) 7. Document acreditatiu de la identitat del sol·licitant de l'ajuda (fotocòpia DNI, NIE o NIF) i, si escau, document acreditatiu de la representació atorgada acompanyada del document acreditatiu de la identitat del representant (fotocòpia DNI, NIE o NIF).
( ) 8. Si escau, acreditació de la llicència o la comunicació prèvia preceptiva.
( ) 9. Certificat que acrediti que la persona beneficiària està al corrent en el compliment de les obligacions tributàries amb l'Estat i amb la Seguretat Social.
7. DECLAR (marcar les opcions que es considerin a la declaració)
( ) QUE NO estic sotmès/sotmesa a cap de les circumstàncies que determinen la impossibilitat d'obtenir la condició de beneficiari/ària.
( ) QUE NO he obtingut o sol·licitat subvencions d'altres institucions públiques o privades, ni indemnitzacions d'assegurances, pels mateixos imports subvencionables.
( ) QUE he obtingut o sol·licitat subvencions d'altres institucions, públiques o privades, o indemnitzacions d'assegurances, però que aquestes no han cobert totes les despeses que són subvencionables en aquestes bases. Per aquest motiu declar que he rebut o sol·licitat els imports següents ............... i sol·licit aquesta subvenció per l'import següent..................
( ) QUE estic al corrent en el compliment d'obligacions tributàries amb l'Estat, amb l'Ajuntament de Pollença i amb la Seguretat Social. Autoritz de forma expressa l'Ajuntament de Pollença per tal que pugui comprovar la veracitat d'aquesta informació.
( ) QUE les actuacions executades per a les quals sol·licit la subvenció s'han duit a terme entre el dia 26 de febrer de 2023 i el dia 31 de desembre de 2023.
( ) QUE les factures i justificants que s'adjunten, i que consten enumerades a l'apartat següent, corresponen sense cap dubte a l'activitat subvencionable i coincideixen i són la conseqüència del pressupost que s'adjunta.
8. RELACIÓ DE LES FACTURES I JUSTIFICANTS DE PAGAMENT
1. Núm. factura:...............Data factura:..................Data justificant pagament: ............
2. Núm. factura:...............Data factura:..................Data justificant pagament: ............
3. Núm. factura:...............Data factura:..................Data justificant pagament: ............
4. Núm. factura:...............Data factura:..................Data justificant pagament: ............
5. Núm. factura:...............Data factura:..................Data justificant pagament: ............
6. Núm. factura:.............. Data factura:..................Data justificant pagament: ...........
7. Núm. factura:.............. Data factura:................. Data justificant pagament:..........
8. Núm. factura:............ ..Data factura:.............. ...Data justificant pagament:...........
9. Núm. factura:...............Data factura:................. Data justificant pagament:...........
10. Núm. factura:............ Data factura:.............. ...Data justificant pagament:...........
9. AVÍS LEGAL
De conformitat amb la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals, se us informa del següent:
Per tot això, se sol·licita el pagament de .............................. €, en concepte de subvenció........................................................................
............................................., ............... de ................... de 20
SR. BATLE DE L'AJUNTAMENT DE POLLENÇA
ANNEX II SOL·LICITUD DE TRANSFERÈNCIA BANCÀRIA PER A PAGAMENTS
DADES DEL PERCEPTOR
CIF / NIF:
NOM / RAÓ SOCIAL: |
||
ADREÇA: |
||
CODI POSTAL: |
LOCALITAT: |
|
TELÈFON: |
||
ADREÇA ELECTRÒNICA: |
DADES BANCÀRIES
CODI BANC |
CODI OFICINA |
DÍGIT DECONTROL |
NÚMERO DE COMPTE |
|
|
|
|
Sota la meva responsabilitat declar que aquestes dades corresponen al c/c o a la llibreta oberta a nom meu o, en cas d'una entitat jurídica, a nom d'aquesta.
(signatura de la persona interessada, i en cas de persona jurídica, signatura del representant i segell)
Pollença, dia____ de ______________ de 202
CERTIFICAT DE CONFORMITAT DE L'ENTITAT BANCÀRIA:___________________
_____________________________________________________________________________
Aquestes dades coincideixen amb les que consten en aquesta oficina.
EL DIRECTOR / DELEGAT:________________________________________(Firma i segell de l'entitat bancària)
SR. BATLE DE L'AJUNTAMENT DE POLLENÇA