Secció III. Altres disposicions i actes administratius
CONSELL INSULAR DE MALLORCA
DEPARTAMENT DE PROMOCIÓ ECONÓMICA I DESENVOLUPAMENT LOCAL
Núm. 720110
Aprovació de la convocatòria de subvencions 2024 als ajuntaments de Mallorca per al compliment de les obligacions derivades de la Llei 7/2023, de 28 de març, de protecció dels drets i el benestar dels animals
Codi BDNS: 794195
https://webpub2.igae.hacienda.gob.es/teseonet/convocatoria/detalle?id=995755
El Consell Executiu del Consell de Mallorca, en sessió de dia 30 d'octubre de 2024, ha aprovat el següent acord:
“El Ple del Consell de Mallorca, en sessió de dia 23 de desembre de 2016, va aprovar l'Ordenança general de subvencions (BOIB núm. 21, de 18 de febrer de 2017 i núm. 96, de 4 d'agost de 2018).
Atès que és necessari que els ajuntaments de Mallorca disposin de fons econòmics suficients per poder assumir, amb la menor incidència pressupostària, les obligacions imposades per la Llei 7/2023, de 28 de març, de protecció dels drets i el benestar dels animals.
Mitjançant l'aprovació d'aquesta convocatòria s'inicia el procediment de concessió de les subvencions per dur a terme actuacions destinades al compliment de les obligacions derivades de la Llei 7/2023, de 28 de març, de protecció dels drets i el benestar dels animals.
Les actuacions que es podran finançar amb aquestes subvencions seran les següents:
1. Mapeig i cens dels moixos del terme municipal.
2. Programes d'esterilització dels moixos mitjançant la intervenció de manescal habilitat.
3. La desparasitació, vacunació i identificació obligatòria mitjançant microchip.
4. Protocols de gestió de conflictes veïnals.
Poden acollir-se a aquesta convocatòria tots els Ajuntaments de Mallorca, excepte l'Ajuntament de Palma.
No poden acollir-se a aquesta convocatòria els Ajuntaments de Mallorca en les quals concorri alguna de les prohibicions establertes a l'article 8 de l'Ordenança general de subvencions del Consell de Mallorca (BOIB núm. 21, de 18 de febrer de 2017 i BOIB núm. 96, de dia 4 d'agost de 2018).
Les actuacions que es podran subvencionar amb aquesta convocatòria seran les realitzades i abonades entre el 29 de setembre de 2023 i la data de finalització del termini per la presentació de sol·licituds d'aquesta convocatòria.
Es destina la quantia total de tres-cents mil euros (300.000,00 €) amb càrrec al pressupost de 2024, i amb càrrec a l'aplicació pressupostària 65 94310 46201, RC número d'operació: 220240020814.
El Consell Executiu és l'òrgan competent per aprovar aquesta convocatòria de conformitat amb l'art. 28.1 lletra m) de la Llei 4/2022, de 28 de juny, de consells insulars en relació a la base 24.4 de les d'execució del pressupost de 2024.
Així mateix, correspon a la consellera executiva de Promoció Econòmica i Desenvolupament Local resoldre aquesta convocatòria d'acord amb el que disposa l'art. 33.2 lletra k) de la Llei 4/2022, de 28 de juny, de consells insulars.
Atès que aquesta convocatòria de subvencions està prevista al Pla Estratègic de Subvencions 2024.
Atesa la memòria justificativa de la convocatòria de subvencions del director insular de Desenvolupament Local.
Atès l'informe jurídic emès per la cap del Servei de Desenvolupament Local.
Atès l'informe de fiscalització prèvia de conformitat de la Intervenció delegada de la Misericòrdia.
Per tot això, la consellera executiva de Promoció Econòmica i Desenvolupament Local fa al Consell Executiu la següent proposta d',
ACORD
Primer. Aprovar la convocatòria que s'adjunta de subvencions 2024 als ajuntaments de Mallorca per al compliment de les obligacions derivades de la Llei 7/2023, de 28 de març, de protecció dels drets i el benestar dels animals.
Segon. Autoritzar una despesa per un import de tres-cents mil euros (300.000,00 €) amb càrrec al pressupost de 2024, i amb càrrec a l'aplicació pressupostària 65 94310 46201, RC núm. operació: 220240020814.
Tercer. Aprovar els models normalitzats següents que figuren com annexes a la convocatòria de subvencions:
Quart. Publicar aquesta convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB) i a la Base de Dades Nacional de Subvencions (BDNS).
De conformitat amb l'article 44 en relació amb el 46.6 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la Jurisdicció Contenciosa Administrativa, contra aquest acord no es podrà interposar recurs en via administrativa, si bé es podrà formular potestativament REQUERIMENT per a la seva anul·lació o revocació en el termini de dos mesos comptadors des del dia que es publiqui en el Butlletí Oficial de les Illes Balears amb caràcter previ a la interposició de recurs contenciós administratiu.
El requeriment s'entendrà desestimat si en el termini d'un mes des de la seva presentació no es notifica resolució expressa. El termini per interposar el recurs contenciós administratiu serà de dos mesos comptadors des del dia següent a aquell en el qual es rebi comunicació de la resolució expressa sobre el requeriment previ o aquest s'entengui desestimat de forma presumpta.
Si no es formula requeriment previ, es podrà interposar directament recurs contenciós administratiu en el termini de dos mesos comptadors des del dia de la publicació de l'acord en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
No obstant l'anterior, es pot interposar, si n'és el cas, qualsevol altre recurs que s'estimi pertinent.”
Palma, a la data de la signatura electrònica (30 d'octubre de 2024)
El secretari tècnic de Promoció Econòmica i Desenvolupament Local (Art. 35.2 g) Llei 4/2022, 28 de juny de Consells Insulars BOIB núm. 88, de 7 de juliol de 2022) Diego de la Fuente Rama
Convocatòria de subvencions 2024 als ajuntaments de Mallorca per al compliment de les obligacions derivades de la Llei 7/2023, de 28 de març, de protecció dels drets i el benestar dels animals
1.- Objecte i finalitat
Aquesta convocatòria es duu a terme en el marc de l'Ordenança general de subvencions del Consell de Mallorca (BOIB núm.. 21, de 18 de febrer de 2017 i núm.. 96, de 4 d'agost de 2018).
L'objecte d'aquesta convocatòria és atorgar ajuts econòmics als ajuntaments de Mallorca perquè puguin fer front a l'increment d'obligacions que els atribueix, en matèria de protecció i benestar animal la Llei 7/2023, de 28 de març, amb la finalitat que disposin de fons econòmics i puguin assumir amb la menor incidència pressupostària possible les noves obligacions imposades per la Llei, així com garantir el compliment efectiu de les mateixes.
2.- Beneficiaris
Poden acollir-se a aquesta convocatòria tots els ajuntaments de Mallorca.
Per acollir-se a aquesta convocatòria els ajuntaments no hauran d'incórrer en alguna de les prohibicions establertes a l'article 8 de l'Ordenança general de subvencions del Consell de Mallorca (BOIB núm.. 21, de 18 de febrer de 2017 i BOIB núm.. 96, de 4 d'agost de 2018).
Queda exclòs d'aquesta Convocatòria el municipi de Palma i el seu Ajuntament.
3.- Actuacions subvencionables
Les actuacions que es podran finançar amb aquestes subvencions seran les destinades al compliment de les obligacions derivades de la Llei 7/2023, de 28 de març, de protecció dels drets i el benestar dels animals, i entre elles, les següents:
1r Mapatge i cens dels gats del terme municipal.
2n Programes d'esterilització dels moixos mitjançant la intervenció de veterinari habilitat.
3r La desparasitació, vacunació i identificació obligatòria mitjançant microxip.
4t Protocols de gestió de conflictes veïnals.
Les actuacions que es podran subvencionar amb aquesta convocatòria seran aquelles realitzades i abonades entre el 29 de setembre de 2023 i la data d'acabament del termini de presentació de sol·licituds d'aquesta convocatòria.
En cap cas l'import de la despesa subvencionable no pot ser superior al valor de mercat.
4.- Crèdit pressupostari
Es destina la quantitat tres-cents mil euros (300.000,00 €) amb càrrec al pressupost 2024 i amb càrrec de l'aplicació pressupostària 65 94310 46201, RC núm. operació: 220240020814.
La concessió de les subvencions és condicionada a l'existència de crèdit adequat i suficient en el moment de la resolució de la concessió.
5.- Naturalesa de la subvenció i límits
1. Les subvencions d'aquesta convocatòria són de caràcter voluntari i eventual, i anul·lables, revocables i reintegrables a tota hora per les causes previstes a l'Ordenança general de subvencions i la resta de normativa aplicable. A més, no generen cap dret a obtenir altres subvencions en anys posteriors i no es poden al·legar com a precedent.
Així mateix, són compatibles amb altres ajuts i subvencions que pugui rebre el beneficiari per al mateix projecte subvencionat sempre que el còmput total dels ajuts o subvencions rebudes no superi el cost total de l'activitat que l'entitat beneficiària ha de desenvolupar.
2. La quantia de la subvenció no podrà superar el 100% de l'import sol·licitat subvencionable
6.- Règim de concessió
La concessió de les subvencions regulades per la present convocatòria pública es durà a terme mitjançant règim de concurrència NO competitiva d'acord amb l'article 17.2 de l'Ordenança General de Subvencions, una vegada els ajuntaments hagin presentat la sol·licitud i la resta de documentació del punt 8 en el registre general del Consell de Mallorca. D'aquesta manera seran subvencionades fins a esgotar el total del crèdit assignades per la convocatòria totes aquelles sol·licituds completes que compleixin els requisits que s'estableixen i, per tant, no és necessària la comparació entre les sol·licituds.
D'acord amb el nombre d'actuacions sol·licitades, una vegada finalitzat el termini de presentació de les sol·licituds, el Consell de Mallorca concedirà una subvenció fins al 100% del cost de les despeses de manteniment amb un màxim global de fins a tres-cents mil euros (300.000,00 €)
En el supòsit que el crèdit pressupostari no arribi per a la satisfacció del 100% de la despesa justificada per part de les entitats sol·licitadores, es realitzarà el sumatori de la totalitat de les esmentades despeses justificades i s'atorgarà en cada municipi la part proporcional corresponent del crèdit pressupostari aprovat (300.000,00 €).
En el supòsit que el sumatori de la totalitat de les despeses justificades no esgoti el crèdit assignat revertirà en l'aplicació pressupostària.
Ja que la presentació de la sol·licitud implica la justificació de les despeses de l'actuació objecte de subvenció, aquesta derivarà en el reconeixement de l'obligació.
7.- Presentació de sol·licituds
El termini per presentar la documentació prevista en el punt següent serà de quinze (15) dies hàbils a explicar a partir de l'endemà la data de publicació d'aquesta convocatòria al Butlletí Oficial de les Illes Balears. Si l'últim dia és inhàbil, s'ha d'entendre prorrogat fins al primer dia hàbil següent.
Les instàncies s'han de presentar telemàticament en el registre electrònic general del Consell de Mallorca.
Si la sol·licitud no reuneix les dades d'identificació, tant de la subvenció sol·licitada com de la persona que el sol·licita, o alguns dels requisits previstos a la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment administratiu comú de les administracions públiques, es requerirà l'entitat sol·licitant, d'acord amb el que estableix l'article 68.1 de la llei abans esmentada, perquè, en un termini de deu dies hàbils, esmeni la falta o acompanyi els documents preceptius amb indicació que, si no ho fa així, es tindrà per desistida la petició, amb una resolució expressa prèvia.
Juntament amb la sol·licitud s'ha de presentar la documentació detallada en el punt següent d'aquesta convocatòria.
8.- Formalització de sol·licituds
Cada Ajuntament presentarà una única sol·licitud en la qual indicarà les actuacions dutes a terme amb la documentació exigida en aquest apartat.
Les sol·licituds s'han de formalitzar mitjançant el model oficial (Annex I).
Amb la sol·licitud s'ha d'adjuntar la següent documentació:
A més, aquest informe per a la justificació de les actuacions subvencionades farà constar:
9.- Òrgan instructor i procediment de concessió de les subvencions
L'òrgan instructor és la secretaria tècnica del Departament de Promoció Econòmica i Desenvolupament Local, que ha de dur a terme les actuacions establertes en l'Ordenança general de subvencions, i formular la proposta de resolució. L'òrgan instructor pot requerir a les entitats sol·licitadores els informes o els aclariments que consideri convenients.
El Departament de Promoció Econòmica i Desenvolupament Local és el centre gestor responsable del seguiment de les subvencions.
En compliment del previst a l'article 19.2 de l'Ordenança general de subvencions, s'enviarà a la base nacional de subvencions informació sobre aquesta convocatòria, i sobre les resolucions de concessió que es derivin, i es publicarà en el BOIB per conducte de la base esmentada, a més de publicar-se a la seu electrònica de Consell de Mallorca.
El termini màxim per resoldre i notificar la resolució del procediment serà de 6 mesos. El venciment del termini màxim sense haver-se notificat la resolució, legitima els interessats per entendre desestimada per silenci administratiu la sol·licitud de concessió de la subvenció.
La concessió es realitzarà a través d'un procediment de concurrència no competitiva en el qual la quantia màxima de la subvenció ve predeterminada en l'apartat sisè d'aquesta convocatòria. Els ajuntaments hauran d'acreditar en presentar la seva sol·licitud l'existència d'una sèrie de despeses relacionades amb les actuacions esmentades en l'apartat 3 d'aquesta convocatòria, realitzades entre l'1 de gener de 2024 i la data d'acabament del termini de presentació de sol·licituds d'aquesta convocatòria, degudament justificades a través de les factures emeses en legal forma.
El Consell Executiu és l'òrgan competent per aprovar aquesta convocatòria d'acord amb l'article 28.1 lletra m) de la Llei 4/2022, de 28 de juny, de consells insulars en relació amb la base 24.4 de les d'execució del pressupost de 2024.
Correspon a la consellera executiva de Promoció Econòmica i Desenvolupament Local resoldre aquesta convocatòria d'acord al disposat a l'art. 33.2 lletra k) de la Llei 4/2022, de 28 de juny, de consells insulars.
10.- Pagament de la subvenció
El termini màxim per ordenar el pagament de la subvenció serà fins al 31 de desembre de 2024, posteriorment a la justificació per part dels ajuntaments de les despeses subvencionables.
Per a això el beneficiari haurà d'haver acreditat estar al corrent de les obligacions tributàries con l'Estat, el Consell de Mallorca i la Seguretat Social.
11.- Obligacions de les entitats beneficiàries
Els ajuntaments als quals se les ha concedit les subvencions estaran obligats a:
12.- Principis generals i criteris objectius que han de regir l'atorgament i quantia de les subvencions
La concessió de les subvencions d'aquesta convocatòria es regeix pels principis de publicitat, objectivitat, igualtat i no discriminació, i s'ha de resoldre segons els següents criteris objectius:
1) l'existència d'unes despeses relacionades amb el compliment de les obligacions derivades de la Llei 7/2023, de 28 de març de protecció dels drets i el benestar dels animals.
2) que les actuacions s'hagin realitzat entre el 29 de setembre de 2023 i la data d'acabament del termini de presentació de sol·licituds d'aquesta convocatòria.
3) que s'acrediti documentalment que les despeses coincideixen amb les actuacions descrites en la convocatòria aportant una relació d'aquests, indicant que deriven de les mateixes amb els justificants de pagament corresponents.
Així mateix, d'acord a l'art. 3 de la Llei 40/2015, de Règim Jurídic del sector públic, s'hauran de respectar els principis següents:
13- Revocació
Les subvencions són de concessió voluntària, revocables i reductibles per les causes previstes a les lleis i a la vigent Ordenança general de subvencions del Consell de Mallorca.
14.- Normativa supletòria
En tot el que no s'hagi previst en aquesta convocatòria seran d'aplicació la normativa següent:
15.- Recursos
De conformitat amb l'article 44 en relació amb el 46.6 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, contra l'acord d'aprovació de la convocatòria de subvencions no es podrà interposar recurs en la via administrativa, si bé es podrà formular potestativament requeriment per a la seva anul·lació o revocació en el termini de dos mesos comptadors des de l'endemà al de la seva publicació al Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB) amb caràcter previ a la interposició de recurs contenciós administratiu.
El requeriment s'entendrà desestimat si en el termini d'un mes des de la seva presentació no es notifica resolució expressa. El termini per interposar el recurs contenciós administratiu serà de dos mesos comptadors des de l'endemà en aquell en el qual es rebi comunicació de la resolució expressa sobre el requeriment previ o aquest s'entengui desestimat de forma presumpta.
Si no es formula requeriment previ, es podrà interposar directament recurs contenciós administratiu en el termini de dos mesos comptadors des de l'endemà en el de la publicació de l'acord d'aprovació de la convocatòria en el BOIB.
No obstant això, l'anterior, es pot interposar, si és el cas, qualsevol altre recurs que s'estimi pertinent.
16.- Publicació
El Consell de Mallorca, en compliment del previst als articles 17, 18 i 20 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, remetrà a la base de dades nacional de subvencions informació sobre l'aprovació de la convocatòria de les subvencions i de les resolucions de concessió que es derivin i es publicarà en el BOIB.
ANNEX I SOL·LICITUD
Sr./Sra.________________________________________________________________, com a batle/batlessa president/presidenta de l'Ajuntament de_________________________________ amb CIF________________
EXPOSA:
Que ha tingut coneixement de la convocatòria de subvencions 2024 als Ajuntaments de Mallorca per al compliment de les obligacions derivades de la Llei 7/2023, de 28 de març, de protecció dels drets i del benestar dels animals.
Que la Corporació que presideix es vol acollir aquesta convocatòria i, per això, acompanya la documentació prevista al punt 8.
Que, de conformitat amb les normes de la convocatòria, que accepta íntegrament,
SOL·LICITA:
I. - Una subvenció econòmica total de ........................................ euros per sufragar les actuacions que es detallen:
- ....................................................................................................................................................
- ....................................................................................................................................................
- ....................................................................................................................................................
- ....................................................................................................................................................
- ....................................................................................................................................................
..............................., en la data de la signatura electrònica
SR. PRESIDENT DEL CONSELL DE MALLORCA
* Es poden sol·licitar el nombre d'actuacions que siguin necessàries
ANNEX II DECLARACIÓ RESPONSABLE DAVANT D'AUTORITAT ADMINISTRATIVA DE NO INCÓRRER EN ALGUNA DE LES PROHIBICIONS ESTABLERTES EN ELS APARTATS 2, 3 I 4 DE L'ARTICLE 8 DE L'ORDENANÇA GENERAL DE SUBVENCIONS DEL CONSELL DE MALLORCA (BOIB núm. 21, de 18 de febrer de 2017 i BOIB núm. 96, de 04 d'agost de 2018)
El/La Sr. /Sra. ....................................... batle/ssa de l'Ajuntament de ..................., compareix davant del/la Secretari/Secretària de la Corporació a fi de DECLARAR
Que l'Ajuntament de ............................... no incorre en alguna de les prohibicions establertes en els apartats 2, 3 i 4 de l'article 8 de l'Ordenança general de subvencions del Consell de Mallorca aprovada per acord del Ple de dia 23 de desembre de 2016 (BOIB núm. 21, de 18 de febrer de 2017 i BOIB núm. 96, de 04 d'agost de 2018); per tant, no hi ha cap impediment per ser beneficiari de les subvencions 2024 als Ajuntaments de Mallorca per al compliment de les obligacions derivades de la Llei 7/2023, de 28 de març, de protecció dels drets i del benestar dels animals.
I perquè consti davant del Consell de Mallorca el firma.
............................, en la data de la signatura electrònica
davant de mi, El/La Secretari/Secretària de la Corporació
ANNEX III DECLARACIÓ RESPONSABLE DE TROBAR-SE AL CORRENT EN EL COMPLIMENT D'OBLIGACIONS TRIBUTÀRIES AMB L'ESTAT I AMB EL CONSELL DE MALLORCA I AMB LA SEGURETAT SOCIAL
Sr./Sra._____________________________________________________________________
batle/ssa president/a de l'Ajuntament de___________________ amb domicili en
________________________________________________________ actuant en representació de la Corporació,
COMPAREIX
a efectes de prestar la declaració responsable sobre els aspectes detallats a continuació i
DECLAR
1. Que l'Ajuntament de _________________________________ no ha demanat cap altra subvenció d'altres institucions públiques o privades per a l'activitat objecte de la subvenció (o, si és el cas, relació de les demanades/concedides, amb indicació dels imports).
2. Que l'Ajuntament de ________________________________ està al corrent en el compliment de les obligacions tributàries amb el Consell de Mallorca.
3. Que l'Ajuntament de ________________________________ està al corrent en el compliment de les obligacions amb l'Agència Tributària de l'Estat.
4. Que l'Ajuntament de ________________________________ està al corrent en el compliment de les obligacions amb la Seguretat Social.
I a fi que així consti davant del Consell de Mallorca realitzo la present declaració.
.................................., en la data de la signatura electrònica
ANNEX IV MODEL D'AUTORITZACIÓ PER A L'OBTENCIÓ DE DADES D'ESTAR AL CORRENT EN EL COMPLIMENT DE LES OBLIGACIONS TRIBUTÀRIES AMB L'ESTAT, AMB LA TRESORERIA GENERAL DE LA SEGURETAT SOCIAL I AMB EL CONSELL DE MALLORCA.
Sr./Sra._____________________________________________________________________
Alcalde/sa President/a de l'Ajuntament __________________ amb domicili en ______________________________________________ actuant en representació de la Corporació,
AUTORITZA perquè una Administració Pública pugui obtenir dades d'estar al corrent en el compliment de les obligacions tributàries amb l'Estat, amb la Tresoreria General de la Seguretat Social i amb el Consell de Mallorca.
I a fi que així consti davant del Consell de Mallorca realitzo la present autorització.
ANNEX V DECLARACIÓ RESPONSABLE DE NO TROBAR-SE EN LA SITUACIÓ PREVISTA A L'ARTICLE 11 DE LA LLEI 11/2016, DE 28 DE JULIOL, D'IGUALTAT DE DONES I HOMES (BOE núm. 202, de 22 d'agost de 2016).
Sr./Sra.____________________________________________________________________ batle/ssa president/a
de l'Ajuntament de ______________ amb domicili en __________________________________________________
actuant en representació de la Corporació,
DECLARO
De conformitat amb el que preveu la Llei 11/2016, de 28 de juliol, d'igualtat d'homes i dones (BOE núm. 202, de 22 d'agost de 2016), l'Ajuntament de ____________________________________________ amb NIF: ______________________ no ha estat sancionat o condemnat en els tres últims anys per haver exercit o tolerat pràctiques laborals considerades discriminatòries a raó de sexe o de gènere, sancionat per resolució administrativa ferma o per sentència judicial ferma.
I a fi que així consti davant del Consell de Mallorca, realitzo la present declaració.
.........................., en la data de la signatura electrònica
ANNEX VI CERTIFICAT DEL SECRETARI/A EN FASE DE JUSTIFICACIÓ DE DESPESES
Sr./Sra............................................................................................., secretari/secretària de l'Ajuntament d.............................................
CERTIFICA:
Que l'Ajuntament d...................................... ha estat beneficiari d'una subvenció del Consell de Mallorca en el marc de la convocatòria de subvencions 2024 als Ajuntaments de Mallorca per al compliment de les obligacions derivades de la Llei 7/2023, de 28 de març, de protecció dels drets i del benestar dels animals, per import de ................................................................... per dur a terme la/les següent/s actuació/ns:
- .........................................................................................................................................
- .........................................................................................................................................
- .........................................................................................................................................
- .........................................................................................................................................
Que l'activitat subvencionada abans esmentada s'ha realitzat, s'ha complert la finalitat de la subvenció i s'ha aportat de documentació justificativa que estableix la convocatòria.
Que l'actuació subvencionada compleix tota la normativa vigent i té totes les llicències i permisos necessaris
I, perquè consti als efectes previstos a la legislació vigent, expedeix aquest certificat, d'ordre i amb el vistiplau del Sr. alcalde/Sra. alcaldessa.
.........................., en la data de la signatura electrònica
Vistiplau EL BATLE/LA BATLESSA
ANNEX VII INFORME DE L'INTERVENTOR/A MUNICIPAL EN FASE DE JUSTIFICACIÓ DE DESPESES.
El/La Sr. /Sra. ..........................................................., com a Interventor/a de l'Ajuntament de ............................................................................., d'acord amb el que disposa la disposició addicional segona de la vigent Ordenança general de subvencions del Consell de Mallorca (BOIB núm. 21, de 18 de febrer de 2017),
INFORMA:
Que l'Ajuntament de ...................................., en el marc de la convocatòria de subvencions 2024 als Ajuntaments de Mallorca per al compliment de les obligacions derivades de la Llei 7/2023, de 28 de març, de protecció dels drets i del benestar dels animals, ha estat subvencionat pel Consell de Mallorca per dur a terme la/les següent/s actuació/ns:
- ..................................................................................................................................................
- ..................................................................................................................................................
- ..................................................................................................................................................
- ..................................................................................................................................................
per un import total de ..............................................
Que l'activitat/és subvencionada/es abans esmentada s'ha realitzat, s'ha complert la finalitat de la subvenció i s'ha aportat de documentació justificativa que estableix la convocatòria.
Que les factures justificatives de l'anterior actuació subvencionada, que són verídiques i s'han expedit amb regularitat i corresponen sense cap dubte a la/s activitat/és objecte de subvenció en els termes establerts a la convocatòria, són les següents:
Data factura |
Núm.. Factura |
NIF Proveïdor |
Proveïdor |
Concepte |
Import de la factura |
Data pagament de la factura |
Data reconeixement obligació (O) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TOTAL |
|
|
|
Així mateix, DECLARA (1):
Que l'Ajuntament no recuperarà ni compensarà l'IVA de les factures que presenta.
Que l'Ajuntament recupera i/o compensa l'IVA de les següents factures:
..............................................................................................................................
..............................................................................................................................
1) Marcar amb una creu l'opció que correspongui.
També DECLARA:
□ Que l'Ajuntament no ha obtingut cap altra subvenció/ingrés d'altres institucions públiques o privades per a l'activitat objecte de la subvenció (o, si és el cas, relació de les concedides, amb indicació dels imports i la seva procedència).
□ Que les despeses corresponen sense cap dubte a l'activitat objecte de subvenció.
□ Que el cost justificat amb les factures no supera el valor de mercat.
□ Que els treballs realitzats i facturats objecte de la subvenció s'ajusten als preus de mercat.
□ Que l'actuació subvencionada compleix tota la normativa vigent i té totes les llicències i permisos necessaris
I perquè així consti, jo, com interventor/a de l'Ajuntament, expedeixo aquest document en ............................., en la data de la signatura electrònica.
ANNEX VIII CERTIFICACIÓ D'ESTAR AL CORRENT EN EL COMPLIMENT DE LES OBLIGACIONS TRIBUTÀRIES AMB L'ESTAT, CONSELL DE MALLORCA I AMB LA SEGURETAT SOCIAL, D'ACORD AMB L'ART. 48.4 DE LA VIGENT ORDENANÇA GENERAL DE SUBVENCIONS DEL CONSELL DE MALLORCA.
El/La Sr. /Sra. ......................................................................................, secretari/secretària de
l'Ajuntament de ................................................................
CERTIFICA: que, d'acord amb el previst a l'article 48.4 de la vigent Ordenança general de subvencions del Consell Insular de Mallorca, aprovada per acord del Ple de dia 23 de desembre de 2016 (BOIB núm. 21, de 18 de febrer de 2017), modificada per acord del Ple de dia 14 de juny de 2018 (BOIB núm. 96, de 4 d'agost de 2018), i els articles concordants del Reglament de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, l'Ajuntament ............................................ està al corrent en el compliment de les obligacions tributàries amb l'Estat, amb el Consell de Mallorca, i amb la Seguretat Social.
I perquè així consti davant del Consell de Mallorca a l'efecte del reconeixement d'obligació econòmica de la convocatòria de subvencions 2024 als Ajuntaments de Mallorca per al compliment de les obligacions derivades de la Llei 7/2023 de 28 de març de protecció dels drets i el benestar dels animals expedeixo aquest certificat per ordre i amb el vistiplau del/la Sr. Batle/Sra. Batlessa.
............................., en la data de la signatura electrònica.