Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

AJUNTAMENT DE SANT ANTONI DE PORTMANY

Núm. 719648
Conveni de col·laboració entre l’Ajuntament de Sant Antoni de Portmany i l’Agència Tributària de les Illes Balears per a la gestió d’expedients sancionadors en matèria de trànsit i seguretat viària

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

L'Ajuntament de Sant Antoni de Portmany i l'Agència Tributària de les Illes Balears, 23 de setembre de 2024, han firmat el següent conveni:

Conveni entre l'Agència Tributària de les Illes Balears i l'Ajuntament de Sant Antoni de Portmany per a la gestió d'expedients sancionadors en matèria de trànsit i seguretat viària

Parts

Antoni Costa Costa, president de l'Agència Tributària de les Illes Balears, amb competència per aquest acte en virtut de l'article 7.2.b) de la Llei 3/2008, de 14 d'abril, de creació i regulació de l'Agència Tributària de les Illes Balears.

Marcos Serra Colomar, alcalde de l'Ajuntament de Sant Antoni de Portmany, facultat per a aquest acte per l'Acord del Ple de dia 25 de juliol de 2024.

Antecedents

1. L'Ajuntament de Sant Antoni de Portmany va signar dia 9 d'octubre de 2017 un Conveni per a la gestió d'expedients sancionadors en matèria de trànsit i seguretat viària.

2. La Comunitat Autònoma de les Illes Balears exerceix les competències delegades per mitjà de l'Agència Tributària de les Illes Balears, creada per la Llei 3/2008, de 14 d'abril, a la qual li correspon, segons l'article 2.g), exercir les funcions de recaptació i, si s'escau, de gestió, d'inspecció i de liquidació dels recursos de titularitat d'altres administracions públiques que, mitjançant una llei, un conveni, una delegació de competències o un encàrrec de gestió, siguin atribuïdes a la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

3. La gestió dels expedients sancionadors en matèria de trànsit i seguretat viària i la recaptació de les multes corresponents que els òrgans competents de l'Ajuntament de Sant Antoni de Portmany imposen en l'exercici de les seves competències, comporta una problemàtica específica, que justifica l'articulació d'un conveni que faci possible un servei de recaptació d'aquestes multes de més qualitat, tot tenint en compte que la finalitat de les sancions és l'efecte d'exemplificació.

El temps transcorregut des de la signatura d'aquest Conveni, així com els canvis i avanços que hi hagut pel que fa als aspectes organitzatius o operatius, justifiquen la signatura d'un nou Conveni.

En aquest sentit, atès el desenvolupament de noves eines de gestió del procediment sancionador en matèria de trànsit per part de l'Agència Tributària de les Illes Balears, les modificacions normatives a regulació del procediment continguda en el Text refós de la Llei sobre Trànsit, Circulació de Vehicles a Motor i Seguretat Vial, aprovat pel Reial decret legislatiu 6/2015, de 30 d'octubre, i normativa complementària d'aplicació), és convenient signar un nou conveni que substitueixi el Conveni de 9 d'octubre de 2017 abans esmentat, i que inclogui, per una banda, la possibilitat d'utilitzar per part dels agents de policia local de l'Ajuntament les aplicacions desenvolupades en la seva tasca de control del trànsit i, si escau, formular denúncies, mitjançant dispositius i instruments informàtics i telemàtics així com de captació d'imatges (radars). I, per l'altra, que les persones denunciades pugin conèixer els detalls de la infracció denunciada a través de les aplicacions de la Seu Electrònica de l'Agència Tributària de les Illes Balears (www.atib.es) així com fer el pagament telemàtic de la sanció.

4. D'acord amb el que disposen els articles 3 i 140 i concordants de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic, les administracions públiques es regeixen, pel que fa a les seves relacions, pel principi de cooperació i, pel que fa a la seva actuació, pel principi d'eficàcia en el servei als ciutadans, i poden dur a terme convenis de col·laboració que, en el cas que afectin corporacions locals, s'han de regir pel que estableix la legislació reguladora del règim local.

5. L'article 57 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases de règim local, estableix que la cooperació econòmica, tècnica i administrativa entre l'Administració local i les administracions de l'Estat i de les comunitats autònomes, tant en serveis locals com en assumptes d'interès comú, s'ha de desenvolupar amb caràcter voluntari sota les formes i en els termes que preveuen les lleis, i pot tenir lloc, en tot cas, mitjançant els consorcis o convenis administratius que se subscriguin.

6. El Ple de l'Ajuntament de Sant Antoni de Portmany en la sessió duta a terme el dia 25 de juliol de 2024, ha adoptat, entre d'altres, l'acord d'aprovar el Conveni amb l'Agència Tributària de les Illes Balears per a la gestió d'expedients sancionadors en matèria de trànsit i seguretat viària.

De conformitat amb aquests antecedents, ambdues parts es reconeixen mútuament la capacitat legal necessària per formalitzar aquest Conveni, d'acord amb les següents:

Clàusules

1.- OBJECTE

L'objecte d'aquest Conveni és la realització, en règim de prestació de serveis, per part de l'Agència Tributària de les Illes Balears (d'ara endavant, ATIB), de determinades tasques relacionades amb la tramitació dels expedients sancionadors de l'Ajuntament de Sant Antoni de Portmany (d'ara endavant, l'Ajuntament) en matèria de trànsit i seguretat viària, d'acord amb el que estableixen les clàusules següents.

S'exclouen d'aquest Conveni els expedients sancionadors relatius a faltes en matèria de trànsit i seguretat viària, i les sancions previsibles o certes de quantia inferior a 40 euros.

2.- COMPETÈNCIES EN MATÈRIA SANCIONADORA

2.1. En virtut d'aquest Conveni l'Ajuntament no delega cap competència sancionadora en matèria de trànsit i seguretat viària.

D'acord amb això, l'ATIB, mitjançant el servei territorial de la recaptació de zona Mallorca (d'ara endavant, recaptació de zona), únicament farà els treballs materials que siguin necessaris per tramitar els expedients sancionadors en matèria de trànsit i seguretat viària i l'Ajuntament dictarà els actes administratius corresponents.

2.2. L'Ajuntament ha de mantenir actualitzat en tot moment el quadre d'infraccions i d'imports en funció de les modificacions fetes en l'Ordenança corresponent i ha de comunicar a l'ATIB qualsevol modificació o canvi que s'efectuï.

3. APLICACIONS I EINES INFORMÀTIQUES I TELEMÀTIQUES

3.1. L'ATIB ha de desenvolupar les tasques a què es refereix aquest Conveni mitjançant les seves aplicacions informàtiques i telemàtiques.

3.2. En el cas que l'Ajuntament ho sol·liciti, l'ATIB ha de posar a la seva disposició els mitjans materials o dispositius necessaris per tal que els agents de policia puguin dur a terme la seva tasca de control del trànsit i, si escau, formular denúncies, mitjançant eines i instruments informàtics. En particular, a més de l'elaboració i el manteniment de les aplicacions i els programaris informàtics, l'ATIB ha de subministrar, en funció de les necessitats de l'Ajuntament i a sol·licitud d'aquest, els terminals (amb la targeta de transferència de dades corresponent) i les impressores (amb lector de targeta bancària) necessàries, com també el paper per a les impressores. Així mateix, en els termes que s'acordin amb l'Ajuntament, l'ATIB pondrà la seva disposició un sistema de captació d'imatges (radar) que permet dur a terme un control de velocitat en la circulació de vehicles i, en el seu cas, iniciar el procediment sancionador.

En el cas que s'utilitzin aquests dispositius, la persona denunciada que tingui del corresponent certificat digital admès per l'ATIB, pot consultar els detalls de la infracció comesa mitjançant el mòdul habilitat a l'efecte a la Seu Electrònica de l'ATIB en la que també podrà consultar els seus deutes pendents i pagats i identificar a la persona conductora responsable de la infracció.

4. TASQUES QUE HA DE DUR A TERME LA RECAPTACIÓ DE ZONA I RESOLUCIÓ DE RECURSOS

4.1. La recaptació de zona ha de dur a terme els treballs materials i el suport necessaris per tramitar els expedients sancionadors en matèria de trànsit i seguretat viària que li encarreguin els òrgans competents de l'Ajuntament, com també la recaptació en via voluntària i executiva de les multes corresponents. En tot cas, la recaptació de zona notificarà els actes administratius dictats per aquests òrgans.

Així mateix, la recaptació de zona cada quinze dies ha de preparar les comunicacions pertinents a l'Ajuntament de les sancions per la comissió d'infraccions greus i molt greus i la detracció de punts en els permisos i les llicències de conducció, una vegada siguin fermes en via administrativa, per tal que l'Ajuntament les tramiti a la Direcció Provincial de Trànsit amb els mitjans que s'estableixin a aquest efecte. No obstant, en el cas que l'Ajuntament així ho sol·liciti, aquesta comunicació a la Direcció Provincial de Trànsit la podrà fer directament la recaptació de zona a través de les aplicacions i sistemes d'interconnexió establerts a l'efecte.

4.2. Els recursos contra els actes dictats per l'Ajuntament en el si dels expedients sancionadors els ha de resoldre l'Ajuntament, sense perjudici de la possible col·laboració de la recaptació de zona en el cas en què l'Ajuntament ho demani, i que pugui correspondre a l'ATIB la tramitació i execució de les devolucions d'ingressos indeguts que es puguin reconèixer.

 

5. FORMES DE PAGAMENT DE LES SANCIONS

El pagament anticipat, en període voluntari i en període executiu del les multes es pot fer a qualsevol oficina de les entitats de crèdit col·laboradores a aquest efecte de l'ATIB.

Així mateix, pel que fa al pagament anticipat i en període voluntari també es pot fer en les entitats financeres autoritzades a l'efecte per l'Agència Tributaria i també per via telemàtica mitjançant la passarel·la de pagaments telemàtics del Portal web [www.atib.es > Tributs locals > Pagament de multes de trànsit (període voluntari)] i de la Seu Electrònica de l'ATIB [sede.atib.es > Carter Virtual], que possibilita l'emissió telemàtica del corresponent justificant del pagament realitzat.

Tanmateix, en el cas que es facin servir les eines informàtiques a què es refereix la clàusula 3.2 d'aquest Conveni, els agents de policia podran cobrar les multes per mitjà de terminals subministrats per l'ATIB mitjançant targeta de crèdit i/o dèbit.

Pel que fa al pagament en via executiva, també es podrà fer per mitjà del Portal web i la Seu Electrònica de l'ATIB que possibilita l'emissió telemàtica del justificant del pagament realitzat.

6. CONTRAPRESTACIÓ ECONÒMICA

6.1. Per cada expedient sancionador en matèria de trànsit i seguretat viària en què, d'acord amb el que preveu aquest Conveni, intervingui la recaptació de zona i s'aboni la sanció, l'Ajuntament ha d'abonar a l'ATIB la quantitat de 38 euros amb independència que el cobrament es faci en el termini de pagament de la resolució sancionadora o en període executiu.

No obstant això, en el cas en què l'ingrés de la sanció es faci abans de l'acte resolutori o si, una vegada iniciada la tramitació del procediment i emesa la notificació corresponent per part de la recaptació de zona, es produeix l'anul·lació de la infracció o la baixa del càrrec de la sanció, l'import a satisfer és de 22 euros.

Sense perjudici del que disposa el paràgraf anterior respecte a l'import a satisfer en els casos d'anul·lació o baixa, si l'Ajuntament fa servir les eines informàtiques a què es refereix la clàusula 3.2 d'aquest Conveni, l'Ajuntament ha d'abonar a l'ATIB les quantitats següents:

- En tot cas, com a cost per inici de gestió, 3 euros per cada infracció carregada mitjançant els terminals subministrats per l'ATIB a l'Ajuntament.

- 25 euros en el cas que l'ingrés de la sanció es faci abans que, si escau, es dicti la resolució sancionadora.

- 30 euros en el cas que l'ingrés de la sanció es faci en el termini voluntari de pagament obert amb la notificació de la resolució sancionadora.

- 37 euros en el cas que l'ingrés de la sanció es faci en el període executiu de pagament.

Correspondrà a l'ATIB el manteniment i la reparació dels terminals i dispositius que es subministrin a l'Ajuntament. No obstant, en cas de pèrdua del terminal o dispositiu o si sofreixen desperfectes que determinen la impossibilitat de procedir a la seva reparació, serà a càrrec de l'Ajuntament la seva reposició. En el seu cas, el cost de reposició es descomptarà de la liquidació anual a què es refereix l'apartat 4 d'aquesta clàusula, prèvia comunicació a l'Ajuntament.

6.2. Les quanties indicades en l'apartat anterior s'han de revisar anualment de manera automàtica per aplicació de la variació anual de l'índex de preus de consum per a les Illes Balears entre els mesos de gener i desembre de l'any immediatament anterior publicat per l'Institut Nacional d'Estadística.

6.3. El producte obtingut per la recaptació en període voluntari de les sanciones no formarà part de la base de càlcul de les bestretes mensuals que estableixi el Conveni per la recaptació en període voluntari i executiu de diversos tributs i d'altres ingressos de dret públic no tributaris. Així mateix, la contraprestació meritada en virtut d'aquest Conveni serà incompatible amb la retribució prevista per a la recaptació de sancions en via executiva que prevegi l'ementat Conveni de recaptació.

6.4.Anualment, l'ATIB ha de liquidar el compte resultant de la recaptació de les sancions i de la contraprestació econòmica meritada a favor de l'ATIB. Si la quantitat recaptada és superior a aquesta contraprestació econòmica, s'ha d'ingressar la diferència a l'Ajuntament, i, en cas contrari, no s'hi ha d'ingressar cap quantitat. En aquest darrer cas, la diferència a favor de l'ATIB s'ha de compensar amb els ingressos derivats de la recaptació dels anys posteriors.

6.5.Una vegada resolt definitivament aquest Conveni, s'ha de liquidar el compte resultant de la recaptació de les sancions i de la contraprestació econòmica meritada a favor de l'ATIB. Si la quantitat recaptada és superior a aquesta contraprestació econòmica, s'ha d'ingressar a l'Ajuntament la diferència, i, en cas contrari, no s'ha d'ingressar cap quantitat. En aquest darrer cas, la diferència a favor de l'ATIB no és exigible a l'Ajuntament i el deute es considera extingit.

 

7. INCOMPLIMENT DE LES OBLIGACIONS I DELS COMPROMISOS ASSUMITS

Quan, qualsevol de les parts, consideri que l'altra ha incomplert alguna de les obligacions i compromisos assumits amb el present Conveni, en primer lloc requerirà la convocatòria de la Comissió de seguiment prevista a la clàusula 8, amb la finalitat d'escoltar l'altra part, aclarir els termes i l'abast de l'incompliment i intentar trobar solucions de futur. Si, un cop reunida la Comissió, la part denunciant de l'incompliment considera que aquest és de tal gravetat que no permet mantenir la vigència del Conveni, de forma motivada comunicarà a l'altra part la resolució unilateral del Conveni, amb una antelació mínima de 3 mesos a la data en què la resolució hagi de tenir efectes.​​​​​​​

​​​​​​​8. COMISSIÓ DE SEGUIMENT DEL CONVENI

8.1. Es crea una Comissió de seguiment del Conveni integrat per quatre membres, dos representants de l'ATIB, designats pel director o la directora de l'ATIB, i dos en representació de l'Ajuntament designats pel Batle.

8.2. Les funcions de la Comissió, que es reunirà cada cop que ho sol·liciti qualsevol de les dues parts signants, seran les següents:

a) Interpretar el Conveni

b) Assessorar sobre les qüestions necessàries per desenvolupar aquest Conveni o que tenguin relació amb la gestió recaptatòria en la mesura que pugin afectar el contingut d'aquest Conveni.

c) Resoldre la millor forma de posar en pràctica els aspectes inclosos en aquest Conveni, així com vigilar i controlar la seva execució.

9. CONDICIONS D'ÚS I PROTECCIÓ DE DADES

9.1. L'ús de les dades no comporta, en cap cas, que l'ATIB n'adquireixi la titularitat. A tots els efectes, la titularitat correspon a l'Ajuntament.

9.2. L'ATIB es compromet a aplicar, respecte a les dades de caràcter personal que li subministri l'Ajuntament, el que estableix la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digital, el Reial decret 1720/2007 de 21 de desembre pel que s'aprova el reglament de desenvolupament de la Llei orgànica 15/1999, i, en el que sigui d'aplicació, el Reglament general de protecció de dades (Reglament UE 2016/679 del Parlament europeu i del Consell de 27 d'abril de 2016 relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades, i les disposicions de desplegament o complementàries que es dictin en aquesta matèria.

9.3. L'ATIB es compromet a no utilitzar aquestes dades amb altres finalitats distintes de les que es descriuen en aquest Conveni i de les que corresponguin en exercici de les funcions de gestió recaptatòria o de cobrament de deutes. Se'n prohibeix qualsevol tipus de cessió, transferència o comunicació, ni tan sols per a la seva conservació, a altres persones.

L'ATIB coneix que si destina les dades a una altra finalitat, les comuniqui o les utilitza incomplint les estipulacions d'aquest Conveni, serà considerada també responsable del tractament i respondrà de les infraccions en què hagués incorregut.

9.4. L'ATIB únicament tractarà les dades conforme a les instruccions del responsable del tractament i per al compliment de les tasques relacionades amb l'objecte d'aquest Conveni.

9.5. Una vegada resolt definitivament aquest Conveni, l'ATIB procedirà a la destrucció de les dades personals als quals hagi tingut accés així com qualsevol suport o documents en els quals constin tals dades o les retornarà a l'Ajuntament.

9.6. S'adjunta com a annex al present Conveni les mesures de seguretat que l'encarregat del tractament es troba obligat a implementar d'acord amb allò que preveu o pugui preveure la normativa reguladora en matèria de protecció de dades.

10. DURACIÓ

Aquest Conveni, que substitueix el Conveni signat el 9 d'octubre de 2017, té efectes a partir de la data de la seva signatura, sense perjudici que es considera com primer any d'aplicació el 2024.

La seva vigència és de 4 anys. En qualsevol moment abans de la finalització d'aquest termini, les parts poden acordar unànimement la seva pròrroga per un període de fins a 4 anys addicionals o la seva extinció.

Com a mostra de conformitat amb el contingut d'aquest conveni, les parts ho firmen a un sol efecte.

 

 

​​​​​​​ANEX AL CONVENI MESURES DE SEGURETAT QUE DURÀ A TERME L'ATIB EN RELACIÓ A LA NORMATIVA REGULADORA EN MATÈRIA DE PROTECCIÓ DE DADES

1. Mesures de seguretat (nivell de seguretat)

D'acord amb allò que estableixi la normativa vigent en matèria de protecció de dades, els fitxers objectes de l'encàrrec de tractament han d'adoptar, per evitar l'alteració, la pèrdua, el tractament o l'accés no autoritzat de les dades personals que conté, un nivell mitjà de seguretat.

Per procurar a les dades tractades per compte del responsable el nivell mitjà de seguretat legalment requerit, l'encarregada del tractament (ATIB – recaptació de zona) s'obliga a adoptar les mesures d'índole tècnica i organitzativa previstes a la normativa vigent en matèria de protecció de dades.

L'encarregada del tractament es compromet a posar en coneixement del responsable qualsevol modificació implantada sobre les mesures de seguretat que, en tot cas, mai no representaran una vulneració de nivell de seguretat indicat.

2. Identificació i autenticació

Els usuaris únicament poden tenir accés autoritzat a les dades personals i als recursos d'informació que siguin necessaris per dur a terme les seves funcions.

Tots els usuaris han de tenir un codi d'identificació, que és únic i que està associat a una contrasenya, que només sap l'usuari i que és personal i intransferible.

No hi ha cap possibilitat que un mateix parell usuari-contrasenya sigui assignat a dos usuaris diferents.

3. Caducitat de les contrasenyes

Tret que sigui necessari un canvi administratiu de la contrasenya perquè se sospita se n'ha romput la confidencialitat o que part del personal autoritat la sap, la modificació general de les contrasenyes es farà d'acord amb el procediment següent:

— Sistema operatiu: canvi de contrasenyes cada tres mesos.

— Aplicacions: canvi de contrasenyes cada tres mesos.

4. Limitació d'accessos

Per complir els principis del document de seguretat, les aplicacions permeten fins a tres intents d'accés fallits. Quan això succeeix, l'aplicació es tanca i l'usuari ha d'intentar connectar-se una altra vegada.

Una vegada superat el límit establert per als intents fallits, el sistema es bloqueja automàticament i és necessari acudir a l'administrador de l'aplicació per desbloquejar-lo i generar una clau nova.

5. Personal

Els òrgans de recaptació de l'ATIB han de mantenir una relació d'usuaris assignats als diferents perfils, que estarà disponible per a l'Ajuntament, que podrà sol·licitar-la en qualsevol moment.

6. Responsables de seguretat

L'ATIB ha designat els responsables de seguretat dels fitxers corresponents.

7. Control d'accés

No es permet l'accés de personal extern a l'ATIB a les dependències d'ubicació dels fitxers.

Els sistemes d'informació i també els fitxers automatitzats processats per aquests es troben a la sala de servidors de la seu situada al carrer de Francesc de Borja Moll, 22, 07003 Palma, sense perjudici del CPD de suport habilitat a l'efecte.

Només el personal autoritzat per l'ATIB pot tenir accés físic als sistemes d'informació ubicats a la sala i ha de seguir el procediment que consta en el document de seguretat corresponent.

 

​​​​​​​8. Gestió d'incidències

Les incidències es classifiquen en diferents nivells (lleus, intermèdies o de caràcter crític).

Les incidències es registren en el llibre de registre d'incidències corresponent, que és coordinat i controlat pel responsable tècnic de seguretat.

L'ATIB comunicarà a l'Ajuntament totes les incidències relacionades amb les seves dades.

L'Ajuntament delega als òrgans de l'ATIB la tasca d'autoritzar la recuperació de les dades de fitxers ubicats a les seves instal·lacions.

El registre d'incidències ha d'estar a disposició de l'Ajuntament, que pot sol·licitar-lo en qualsevol moment a l'ATIB.

9. Gestió de suports

L'ATIB ha de mantenir un inventari amb els suports en què emmagatzema les dades de l'Ajuntament, que podrà sol·licitar-los en qualsevol moment.

L'entrada i la sortida de suports es registra en el llibre corresponent, entrades o sortides que només poden ser autoritzades pel responsable tècnic de seguretat.

Els suports amb dades s'etiqueten seguint les pautes següents:

Els suports d'entrada i sortida de dades inclouen una etiqueta de visualització senzilla per identificar-los fàcilment, que inclou les dades de nom del fitxer font de les dades i el nom del fitxer de sortida inclòs en el suport, la data i l'hora d'enregistrament de les dades en el suport.

La destrucció de suports haurà de disposar de l'autorització del responsable tècnic de seguretat, i es farà de la manera següent: es destruirà el suport físicament, s'inscriurà la baixa en l'inventari del magatzem de suports, i s'hi inclourà la data de destrucció i la identificació del personal encarregat de destruir-lo. En cas que sigui possible, es reciclaran els rebuigs.

L'Ajuntament delega als òrgans de l'ATIB la tasca d'autoritzar la sortida de suports amb dades dels seus fitxers per exercir la tasca contractada.

10. Còpies de seguretat i recuperació de dades

L'ATIB farà una còpia de seguretat, almenys setmanalment, de les dades de l'Ajuntament. Així mateix, farà un informe de verificació de les còpies de seguretat, almenys semestralment, que posarà a disposició de l'Ajuntament, que podrà sol·licitar-la en qualsevol moment sense avís previ.

L'ATIB no farà proves amb dades dels fitxers de l'Ajuntament.

S'emmagatzemarà una còpia de suport, i també dels procediments de recuperació en una ubicació diferent de la del seu sistema d'informació de l'Ajuntament.

11. Criteris d'arxivament, custòdia de documentació i emmagatzematge de suports no automatitzats

L'ATIB emmagatzemarà les dades dels fitxers de l'Ajuntament de manera que siguin fàcilment localitzables i consultables. Per emmagatzemar documents amb dades de l'Ajuntament, s'utilitzaran dispositius amb mecanismes que n'obstaculitzin l'obertura.

12. Auditories

L'ATIB farà, almenys cada dos anys, una auditoria de les mesures de seguretat implantades en el sistema d'informació en què es tracten les dades dels fitxers de l'Ajuntament, que es podrà sol·licitar en qualsevol moment.”

 

Sant Antoni de Portmany, (signat electrònicament: 30 d'octubre de 2024)

L'alcalde Marcos Serra Colomar