Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

AJUNTAMENT DE PALMA

Núm. 710429
Escola Municipal de Formació. Aprovació del conveni de col·laboració entre l’Escola Balear d’Administració Pública i l’Ajuntament de Palma en relació amb els plans de formació del personal al servei de l’Administració local de les Illes Balears per a l’any 2024, en el marc de l’Acord de formació per a l’ocupació de les administracions públiques de 9 de març de 2018

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

La Junta de Govern Local de l'Ajuntament de Palma, en sessió ordinària de data 4 de setembre de 2024, va adoptar el següent acord: 

En data 23 d'abril, es va publicar al BOIB (núm. 54) la resolució de la Directora General de l'EBAP, per la qual s'aprovaren les condicions per a la presentació de plans de formació del personal al servei de l'Administració local de les Illes Balears per a l'any 2024, en el marc de l'Acord de formació per a l'ocupació de les administracions públiques de 9 de març de 2018.

La Comissió Paritària de Formació Local de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears aprovà en data 25 de juny de 2024 el pla de formació unitari presentat per l'Ajuntament de Palma, amb una aportació d'import màxim de 78.907,00 €

L'EBAP ha proposat la signatura del conveni objecte d'aquest acord, el qual se sotmetrà a informe de Serveis Jurídics i d'Intervenció. En el cas de ser favorables, s'elevarà directament a firma ia aprovació de l'òrgan competent.

NORMATIVA APLICABLE

1. La Llei 40/2015, d'1 d'octubre regula, en el Capítol VI del Títol Preliminar, la definició i tipus de convenis, així com els requisits de validesa i eficàcia, el contingut i els tràmits preceptius.

2. L'article 48 estableix que la subscripció de convenis haurà de millorar l'eficiència en la gestió pública, facilitar la utilització conjunta de medis i serveis públics, contribuir a la realització d'activitats d'utilitat pública i complir amb la legislació d'estabilitat pressupostària i sostenibilitat financera.

3. L'article 49 recull el contingut mínim dels convenis, incloent la referència de la competència en que es fonamenta l'actuació de l'Administració.

4. L'article 50, en concret, exigeix que, sense perjudici de les especialitats que la legislació autonòmica pugui preveure, serà necessari que el conveni s'acompanyi d'una memòria justificativa en la que s'analitzi la seva necessitat i oportunitat, el seu impacte econòmic, el caràcter no contractual de l'activitat en qüestió, així com el compliment de la resta de previsions de la Llei.

Per tot això, tenint en compte el Decret de Batllia núm. 202312178 de 22 de juny de 2023, relatiu a l'organització dels serveis administratius municipals,modificat per Decret 202317617 de 29 de setembre de 2023, així com l'acord de delegació de competències de la Junta de Govern en els titulars de les Àrees i àrees delegades acordat en data 5 de juliol de 2023,i segons les competències delegades pel Decret de batlia núm. 1290, de 03/05/2024 (BOIB núm. 63, de 14/05/2024) i l'acord de la Junta de Govern, de 05/07/2023 (BOIB núm. 95 de 11/07/2023) i les titularitats assignades pel Decret de batlia núm. 202400797, de 18/01/2024 (BOIB núm. 11, de 23/01/2024), i segons les competències delegades pel Decret de batlia núm. 1290, de 03/05/2024 (BOIB núm. 63, de 14/05/2024), el Cap de servei que subscriu proposa a la regidora de l'Àrea d'Hisenda, Funció Pública i Govern Interior, elevi a la Junta de Govern el següent acord:

ACORD

PRIMER. Aprovar el Text del Conveni per a la col·laboració entre l'Escola Balear d'Administració Pública i l'Ajuntament de Palma en relació al finançament de plans de formació del personal al servei de l'Administració local de les Illes Balears per a l'any 2024, en el marc de l'Acord de formació per a l'ocupació de les administracions públiques de 9 de març de 2018, de conformitat amb la documentació que s'adjunta i atesa la memòria justificativa de la necessitat i oportunitat, així com els informes favorables emesos pels Serveis Jurídics, i per la Intervenció municipals, que figuren com a documents annexes.

L'objecte del conveni es fixar les condicions de la col·laboració entre les parts per executar, gestionar i finançar un pla de formació destinat al personal de l'Ajuntament de Palma.

SEGON. Facultar al Batle o persona en qui delegui, la signatura de l'addenda en representació de l'Ajuntament de Palma.

TERCER.- Notificar el present acord a l'Escola Balear d'Administració Pública (EBAP ).

QUART.- Instar a la Secretaria General del Ple la inscripció del conveni en el Registre Municipal de Convenis i Protocols de l'Ajuntament de Palma.

CINQUÉ. Publicar l'esmentat Acord al Butlletí Oficial de les Illes Balears.

 

Palma, (signat electrònicament: 28 d'octubre  de 2024)

La regidora de l'Àrea d'Hisenda, Funció Pública i Govern Interior Maria de las Mercedes Celeste Palmero

 

Conveni de col·laboració entre l'Escola Balear d'Administració Pública i l'Ajuntament de Palma en relació amb els plans de formació del personal al servei de l'Administració local de les Illes Balears per a l'any 2024, en el marc de l'Acord de formació per a l'ocupació de les administracions públiques de 9 de març de 2018

Parts

María Violeta Rodríguez Martínez, directora gerent de l'Escola Balear d'Administració Pública, en virtut del nomenament efectuat mitjançantl'Acord del Consell de Govern de 4 d'agost de 2023 (BOIB núm. 109, de 5 d'agost), i de conformitat amb la facultat de subscriure convenis atorgada per l'article12.5.k) dels Estatuts de l'EBAP, aprovats pel Decret 31/2012, de 13 d'abril (BOIB núm. 54, de 17 d'abril), i amb NIF núm.S0711001H.

María Mercedes Celeste Palmero, Regidora de l'Àrea d'Hisenda, Funció Pública i Govern Interior d'acord amb el Decret de Batlia núm núm. 202400793, de 18/01/2024 (BOIB núm. 11, de 23/01/2024) i Acord de la Junta de Govern, de 05/07/2023, en representació de l'Ajuntament de Palma —CIF P0704000I— i en exercici de les competències delegades d'acord ambDecret de batlia núm. 202400797, de 18/01/2024 (BOIB núm. 11, de 23/01/2024)

Antecedents

1. D'acord amb l'article 31.3 de l'Estatut d'autonomia de les Illes Balears, en la redacció que en fa la Llei orgànica 1/2007, de 28 de febrer, correspon a la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, en el marc de la legislació bàsica de l'Estat, el desenvolupament legislatiu i l'execució de l'Estatut dels funcionaris de l'Administració de la Comunitat Autònoma i de l'Administració local.

D'altra banda, l'article 32.11 de l'Estatut d'autonomia estableix que també correspon a la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, en els termes que estableixin les lleis i les normes reglamentàries que, en desplegament de la seva legislació, dicti l'Estat, la funció executiva en matèria de legislació laboral i formació professional contínua.

2. Mitjançant la disposició addicional tercera de la Llei 10/2003, de 22 de desembre, de mesures tributàries i administratives es va crear l'EBAP, amb la finalitat principal d'aglutinar en un sol ens la formació de tot el personal al servei de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, a més de la formació policial, d'emergències, de seguretat i de protecció civil, que fins aleshores impartien diferents organismes.

3. L'article 12 de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears disposa que correspon a l'EBAP la formació, la capacitació i el perfeccionament del personal al servei de l'Administració autonòmica i de les entitats que en depenen. Així mateix, afegeix que, en els termes que s'estableixin, correspon a l'EBAP la realització d'activitats formatives i de selecció del personal al servei de les altres administracions de l'àmbit territorial de les Illes Balears.

Així doncs, segons l'article 4 dels Estatuts de l'EBAP, són objectius fonamentals de l'EBAP la formació i l'avaluació, la capacitació i el perfeccionament del personal al servei de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i, si escau, de les altres administracions públiques del seu àmbit territorial. I d'acord amb l'article 5 d'aquests estatuts, per tal d'aconseguir els objectius esmentats, l'EBAP té com a funcions promoure, organitzar i gestionar la formació, el reciclatge i el perfeccionament del personal de la Comunitat Autònoma i, si escau, de la resta d'administracions del seu àmbit territorial.

4. La Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases del règim local (en relació amb el Text refós de la Llei de l'Estatut bàsic de l'empleat públic, aprovat pel Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, i amb la Llei 3/2007 esmentada) disposa que correspon als ens locals la competència en matèria de formació del personal al seu servei, la qual, alhora, es configura com un dret de caràcter individual dels empleats públics, en correspondència amb la naturalesa jurídica de la seva relació de servei.

5. L'Acord de formació per a l'ocupació de les administracions públiques de 9 de març de 2018, publicat per la Resolució de la Secretaria d'Estat de Funció Pública de 21 de març de 2018 (BOE núm. 74, de 26 de març de 2018) fixa els criteris aplicables per al finançament dels plans de formació dels empleats públics, amb la intenció de promoure la formació contínua i l'actualització permanent de les seves competències professionals per tal que s'exerceixi de forma més eficaç el seu mandat de servir als interessos generals.

Les entitats promotores contemplades en l'Acord de formació esmentat (entre elles, els ajuntaments, els consells insulars i les federacions d'entitats locals d'àmbit autonòmic), que vulguin finançar accions formatives amb càrrec als fons de formació per a l'ocupació de les administracions públiques, hauran d'elaborar amb caràcter anual un pla de formació on es recullin, entre d'altres aspectes, les necessitats formatives detectades, els objectius i les prioritats del promotor en matèria de formació.

Els plans que es poden elaborar, segons s'estableix a l'Acord, són:

a. Els plans unitaris, que es caracteritzen per afectar el personal d'una sola administració pública amb, almenys, dos-cents empleats públics, independentment de les unitats o els òrgans que incloguin.

b. Els plans agrupats, que es caracteritzen per afectar el personal de dues o més entitats locals.

c. Els plans interadministratius, que es caracteritzen per estar destinats als empleats públics de diverses administracions públiques.

A més, es determina que les federacions d'Entitats Locals d'àmbit autonòmic que vulguin finançar activitats formatives amb càrrec a l'Acord, poden elaborar plans de caràcter agrupat o interadministratiu circumscrits al territori autonòmic, de conformitat amb el que disposin les comunitat autònomes.

6. L'article 16 de l'Acord de formació esmentat disposa que en el pressupost de l'Institut Nacional d'Administració Pública apareixerà territorialitzada la quantitat assignada en l'Acord anual de gestió de fons a cada comunitat autònoma per finançar els plans de formació presentats per les entitats locals del seu àmbit territorial, definides en l'article 10, apartats 3.a) i 3.b) de l'Acord, computant-se per a la seva determinació els efectius de les entitats locals del seu àmbit territorial.

7. Per tal d'aprofitar les sinergies entre distintes administracions, s'ha escollit un sistema de gestió del fons de formació dirigit a l'Administració local que sigui col·laboratiu, en el qual, per mitjà de convenis de col·laboració, quedin delimitades clarament les funcions i els rols de cada administració. En aquest sentit, la Llei 40/2015, de 1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic, i la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, estableixen la possibilitat que les administracions públiques subscriguin convenis de col·laboració en l'àmbit de les competències respectives. Així mateix, l'article 6 dels Estatuts de l'EBAP potencia els convenis com a eina de col·laboració entre l'EBAP i altres administracions, establint que «l'Escola pot dur a terme la formació i el perfeccionament del personal al servei de les altres administracions públiques o ens dependents, mitjançant la subscripció del conveni corresponent».

8. En la sessió de dia 17 d'abril de 2024, la Comissió Paritària de Formació per a l'Ocupació de l'Administració Local de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears va aprovar les condicions per a la presentació de plans de formaciódel personal al servei de l'Administració local de les Illes Balears per a l'any 2024, en el marc de l'Acord de formació per a l'ocupació de les administracions públiques de 9 de març de 2018, mitjançant la Resolució de la direcció gerència de l'EBAP de 18 d'abril de 2024 (BOIB núm. 54, de 23 d'abril), modificada per la Resolució de la directora gerenta de l'EBAP, de 16 de maig de 2024 (BOIB núm. 67, de 21 de maig). Aquests plans de formació seran gestionats de manera conjunta per l'entitat promotora i l'EBAP.

El punt 4 de l'annex 1 de la Resolució esmentada indica l'import del fons destinat al finançament dels plans de formació. En el punt 2 d'aquest apartat es disposa que, pel que fa a les entitats locals, el criteri d'assignació d'aquest import és el nombre d'efectius de cada entitat local i els seus organismes autònoms potencialment destinataris de la formació, de conformitat amb les dades facilitades per l'Institut Balear d'Estadística que figuren en el quadre de l'annex 2. En el cas de la FELIB, el criteri d'assignació serà la totalitat del nombre d'efectius dels municipis de menys de 200 efectius que no presentin un pla agrupat.

El crèdit assignat als municipis amb 200 efectius o més i els dels consells insulars que no promoguin plans de formació en aquesta convocatòria també passarà a ser gestionat per la FELIB.

A més del fons provinent de l'EBAP, les entitats locals i la FELIB hauran de fer una aportació de recursos propis destinada al finançament del pla de formació que presentin.

9. En el marc de la Resolució de la direcció gerència de l'EBAP, de 18 d'abril de 2024 (BOIB núm. 54, de 23 d'abril), posteriorment modificada (BOIB núm. 67, de 21 de maig), l'Ajuntament de Palma va presentar un pla de formació unitari el dia 24 de maig de 2024, esmenat en data 31 de maig de 2024. Aquest pla va ser aprovat per la Comissió Paritària de Formació en la sessió de data 25 de juny de 2024.

En conseqüència, d'acord amb el punt 6.1 de l'annex 1 de la Resolució de la directora gerenta de l'EBAP de 18 d'abril de 2024 (BOIB núm. 54, de 23 d'abril), posteriorment modificada (BOIB núm. 67, de 21 de maig), s'ha de formalitzar la subscripció d'un conveni de col·laboració entre l'EBAP i l'Ajuntament de Palma per fixar les condicions de la col·laboració entre les parts per a la planificació, l'execució, la gestió i el finançament del pla de formació esmentat.

Les parts ens reconeixem mútuament la capacitat legal necessària per formalitzar aquest Conveni, d'acord amb les següents

Clàusules

Primera Objecte del Conveni

1. Aquest Conveni té per objecte fixar les condicions de la col·laboració entre les parts per executar, gestionar i finançar un pla de formació destinat al personal de l'Ajuntament de Palma.

2. Les actuacions i accions formatives emmarcades en aquest pla que hagin estat executades des de l'1 de gener de 2024 fins a la signatura d'aquest Conveni, s'hi entenen incorporades.

Segona Obligacions i compromisos econòmics de les parts

En relació amb el pla de formació presentat per l'Ajuntament de Palma, aprovat per la Comissió Paritària per a l'Ocupació de l'Administració Local de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears en la sessió de data 25 de juny de 2024, en els termes que figuren en la documentació presentada davant l'EBAP d'acord amb la Resolució de la direcció gerència de l'EBAP, de 18 d'abril de 2024 (BOIB núm. 54, de 23 d'abril), posteriorment modificada (BOIB núm. 67, de 21 de maig), per la qual s'aproven les condicions per a la presentació de plans de formació del personal al servei de l'Administració local de les Illes Balears per a l'any 2024, en el marc de l'Acord de formació per a l'ocupació de les administracions públiques de 9 de març de 2018:

1. L'Ajuntament de Palma es compromet a:

- Contractar el personal docent per impartir les accions formatives planificades i el material didàctic, seleccionar els participants, certificar la formació impartida i avaluar el compliment de la planificació.

- A proporcionar a l'EBAP les dades estadístiques a què fa referència la clàusula quarta d'aquest Conveni.

- A confeccionar els certificats d'acord amb els requisits establerts per la Comissió General de Formació per a l'Ocupació de les Administracions Públiques en la seva reunió de 15 de juny de 2010, de conformitat amb l'article 15.6 de l'AFEDAP. A aquest efecte s'incorpora el model com a annex 3.

2. L'EBAP es compromet a donar suport tècnic per al desenvolupament, el seguiment i la gestió del pla de formació; a l'assessorament en la detecció de necessitats formatives i a l'aportació de material de les distintes àrees formatives amb llicència Creative Commons i en format editable.

3. El pla de formació pot ser objecte de modificacions, sempre que això no suposi una alteració substancial del contingut originari.

Tercera Finançament

1. Les actuacions objecte d'aquest Conveni s'han de finançar amb les aportacionsde cada una de les parts amb càrrec als seus respectius pressuposts.

2. L'EBAP ha fixat la seva aportació al pla de formació en funció de la quantitat assignada a l'Ajuntament de Palma d'acord amb el criteri de distribució dels fons destinats al finançament dels plans de formació de les entitats locals de les Illes Balears per a l'any 2024, contingut en el punt 4.2 de l'annex 1 i en l'annex 2 de la Resolució de la direcció gerència de l'EBAP de 18 d'abril de 2024.

3. Les despeses derivades del pla de formació unitari de l'Ajuntament de Palma són de 87.061,00 euros i es finançaran de la següent manera:

a. Van a càrrec del pressupost de l'EBAP les despeses de les actuacions derivades del pla de formació fins a un import màxim per part de l'EBAP de 78.907,00 euros, amb càrrec a la partida pressupostària 78101 121G01 64000 11 FF 24008 dels pressuposts generals de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears per a l'exercici de 2024.

b. Van a càrrec de l'Ajuntament de Palma les despeses de les actuacions derivades del pla de formació fins a un import màxim de 8.154,00 euros, imputables a l'exercici 2024.

 

Quarta Justificació i pagament del fons

1. Abans del dia 30 de novembre de 2024, l'Ajuntament de Palma ha de justificar davant l'EBAP l'execució del pla de formació i el compliment dels termes d'aquest Conveni, mitjançant la presentació d'un certificat de la Intervenció de l'entitat, segons el model que figura en l'annex 1 d'aquest Conveni, que es lliurarà en format electrònic editable. En aquest certificat s'han d'incloure la totalitat de les despeses derivades del pla de formació (tant les finançades amb recursos propis de l'Ajuntament, com les finançades amb l'aportació de l'EBAP).

2. Juntament amb el certificat a què fa referència el punt anterior, l'Ajuntament de Palma ha de presentar una memòria d'execució del pla en la qual hi constin les activitats formatives impartides i els canvis que ha sofert el pla (supressions, modificacions o noves activitats), amb l'explicació que justifiqui els canvis.

3. Així mateix, l'Ajuntament de Palma es compromet a elaborar i enviar anualment a l'EBAP un recull de les dades estadístiques principals que hagi generat l'execució del pla de formació, desglossant en dos documents les dades relatives a l'aportació feta per l'EBAP i les dades relatives a l'aportació feta per l'Ajuntament, segons el model que figura en l'annex 2, que es lliurarà també en format electrònic editable.

4. Un cop que l'EBAP hagi verificat que s'han complert els termes del Conveni, tramitarà en el mes de desembre de 2024 el pagament que correspongui en funció de l'import justificat (tenint sempre en compte el màxim previst en la clàusula tercera, 3.a)), a favor de l'Ajuntament de Palma. En aquest sentit, s'haurà de justificar tant l'aportació de l'EBAP com la de l'Ajuntament.

A aquests efectes s'ha d'omplir el certificat de veracitat de dades bancàries en relació amb el compte al qual s'ha de realitzar l'ingrés. Aquest model el proporcionarà l'EBAP mitjançant el tràmit telemàtic establert a l'efecte.

5. En el supòsit que l'Ajuntament de Palma redueixi la seva aportació en un percentatge superior al 35% de la quantitat compromesa, l'EBAP minvarà la seva aportació en el mateix percentatge que l'Ajuntament. Aquesta disminució en l'import s'aplicarà sobre la quantitat compromesa per l'EBAP en el conveni. En cas que la disminució sigui igual o inferior al 35%, l'EBAPl'EBAP no aplicarà aquesta clàusula de penalització.

6. D'acord amb l'article 48.6 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic, les aportacions financeres que els signants es comprometin a realitzar no podran ser superiors a les despeses derivades de l'execució del Conveni.

Cinquena Comissió de Seguiment

1. Es crea la Comissió de Seguiment del Conveni, integrada per quatre membres, dos en representació de l'EBAP i dos en representació de l'Ajuntament de Palma.

2. Aquesta Comissió s'ha de reunir a sol·licitud de qualsevol de les dues parts, i ha de resoldre els problemes i els dubtes que es puguin plantejar en relació amb la interpretació i el compliment del Conveni i, específicament, tot el que afecti el desenvolupament de les activitats formatives objecte del Conveni.

3. El seguiment de l'execució del pla de formació es realitzarà mitjançant un espai col·laboratiu allotjat en http://ebapenlinia.caib.es .

4. D'acord amb el previst la lletra e) de l'article 78.4 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l'Administració de la CAIB, la gestió d'aquest conveni no requereix la necessitat d'establir una organització personificada.

Sisena Vigència

1. La vigència d'aquest Conveni s'estén des de la data en què se signi fins a l'execució completa de les actuacions que s'hi preveuen i, en tot cas, acaba el dia 31 de desembre de 2024.

2. No obstant això, d'acord amb el punt5.4 de l'annex 1 de la Resolució de la direcció gerència de l'EBAP de 18 d'abril de 2024 (BOIB núm. 54, de 23 d'abril), posteriorment modificada (BOIB núm. 67, de 21 de maig), el pla de formació pot incloure accions formatives desenvolupades des de l'inici de l'any 2024. En qualsevol cas, tal com disposa el punt 6.2 de l'annex 1, les accions formatives han de finalitzar abans del dia 20 de novembre de 2024.

Setena Extinció

1. El Conveni s'extingirà pel compliment de les actuacions que constitueixen el seu objecte o per incórrer en causa de resolució.

2. Són causes de resolució d'aquest Conveni:

- El transcurs del termini de vigència del Conveni sense que se n'hagi acordat la pròrroga.

- L'acord unànime de tots els signants.

- L'incompliment de les obligacions i compromisos assumits per part d'algun dels signants.

En aquest cas, la part afectada pot notificar a la part incomplidora un requeriment perquè compleixi en un termini determinat les obligacions o els compromisos que es consideren incomplerts. Aquest requeriment serà comunicat al responsable del mecanisme de seguiment, vigilància i control de l'execució del Conveni.

Si, un cop transcorregut el termini indicat en el requeriment, l'incompliment persisteix, la part que el va adreçar ha de notificar a l'altra part signatària la concurrència de la causa de resolució i s'entendrà resolt el Conveni.

- Per decisió judicial declaratòria de la nul·litat del Conveni.

- La impossibilitat sobrevinguda, legal o material, de poder dur a terme l'objecte del Conveni.

- Per qualsevol altra causa diferent de les anteriors previstaen les lleis.

Vuitena Naturalesa del Conveni

Aquest Conveni té naturalesa administrativa i, en virtut de l'article 6.1 de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de contractes del sector públic, per la qual es transposen a l'ordenament jurídic espanyol les directives del Parlament europeu i del Consell 2014/23/UE i 2014/24/UE, de 26 de febrer de 2014, resta exclòs del seu àmbit d'aplicació.

Les qüestions litigioses sorgides sobre la interpretació, l'execució, la modificació, la resolució i els efectes del Conveni s'han de resoldre, de mutu acord, en el si de la Comissió de Seguiment. En cas contrari, les qüestions litigioses són de coneixement i competència de l'ordre jurisdiccional contenciós administratiu, de conformitat amb el que preveu la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.

Palma, a la data de la darrera signatura electrònica

 

Per l'Escola Balear  d'Administració Pública

María Violeta Rodríguez Martínez

Per l'Ajuntament  de Palma

María Mercedes Celeste Palmero

 

Palma, (signat electrònicament: 6 de setembre  de 2024)

La regidora de l'Àrea d'Hisenda, Funció Pública i Govern Interior Maria de las Mercedes Celeste Palmero

Documents adjunts