Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

ESCOLA BALEAR D'ADMINISTRACIÓ PÚBLICA (EBAP)

Núm. 697691
Resolució de la consellera de Presidència i Administracions Públiques per la qual es constitueix la borsa d’interins preferent a l’illa d’Eivissa del cos administratiu

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Fets

1. Mitjançant la Resolució de 16 de setembre de 2022 de la consellera de Presidència, Funció Pública i Igualtat (BOIB núm. 122, de 17 de setembre) es va aprovar la convocatòria del procés excepcional d'estabilització per concurs extraordinari de mèrits per cobrir places de personal funcionari de l'Administració general i especial de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

2. En data de 22 de setembre de 2023 es va publicar en el Portal de l'Opositor de la CAIB, la llista definitiva de valoració de mèrits del procés excepcional d'estabilització per concurs extraordinari de mèrits per cobrir places de personal funcionari del cos administratiu per a l'illa d'Eivissa amb els mèrits revisats pel Tribunal Qualificador.

3. Per Resolució de la consellera de Presidència i Administracions Públiques, de 29 de novembre de 2023, es va estimar parcialment els recursos interposats per una persona aspirant en el procés esmentat, i en conseqüència, el Tribunal va acordar aprovar i publicar una nova llista definitiva de valoració de mèrits, la qual es va publicar en el Portal de l'Opositor i en la Seu Electrònica en data de 7 de desembre de 2023.

4. En compliment de l'article 24.2 del Decret llei 6/2022, de 13 de juny, de noves mesures urgents per reduir la temporalitat l'ocupació pública de les Illes Balears, disposa que en les convocatòries d'estabilització, pel sistema de concurs de mèrits, han de preveure que les persones que no superin el procés selectiu, i que no tenguin la possibilitat de participar en el procés d'estabilització pel sistema de concurs oposició, per no haver-hi places del mateix cos, escala, subescala, classe, especialitat o categoria professional, convocades pel sistema de concurs oposició, s'han d'incloure en borses de personal funcionari interí o de personal laboral temporal, específiques i preferents a les borses ordinàries i/o extraordinàries vigents en cadascuna de les administracions. En aquestes borses s'han d'integrar els candidats que hagin obtingut la puntuació mínima de 10 punts.

El precepte legal esmentat es desenvolupa en la base 21 de la convocatòria que estableix que, un cop finalitzat el procés selectiu, els tribunals requeriran a les persones incloses en la llista informativa d'ordre d'aspirants de la base 11 que compleixin els requisits del paràgraf anterior i que haguessin declarat disposar d'un mínim de 10 punts. El tribunal ha de revisar i baremar els mèrits declarats segons el procediment establert en les bases 13 i 14, i un cop revisats, conformarà una llista per ordre de puntuació obtinguda amb totes les persones que hagin assolit un mínim de 10 punts.

Tant l'article 20 del Decret llei 6/2022 com la base 15.2 de l'annex 2 de la convocatòria estableixen l'ordre de criteris a aplicar en els casos en què es produeixin empats en les valoracions definitives de mèrits.

5. En data de 12 de setembre de 2024 el Tribunal de suport va publicar en el Portal de l'Opositor i en la Seu Electrònica la llista definitiva de valoracions de mèrits revisats de les persones aspirants que encara no havien vists revisats els seus mèrits pel Tribunal Qualificador i que quedaven pendents per constituir la borsa preferent de personal interí del cos administratiu, per a l'illa d'Eivissa, derivada del procés excepcional d'estabilització per concurs extraordinari de mèrits.

En la mateixa data i atès que es varen produir empats en la valoració de mèrits, el Tribunal de suport va publicar els requeriments per a l'acreditació dels criteris de desempats a fi d'establir l'ordre final de la prelació de la borsa.

Fonaments de dret

1. El Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut bàsic de l'Empleat Públic.

2. La Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

3. El Decret llei 6/2022, de 13 de juny, de noves mesures urgents per reduir la temporalitat en l'ocupació pública de les Illes Balears.

4. El Decret 30/2009, de 22 de maig, pel qual s'aprova el procediment de selecció de personal funcionari interí al servei de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

5. La base 15.2 i 21 de l'annex 2 de la Resolució de la consellera de Presidència, Funció Pública i Igualtat per la qual s'aprova la convocatòria del procés excepcional d'estabilització per concurs extraordinari de mèrits per cobrir places de personal funcionari de l'Administració general i especial de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

6. El Decret 12/2023, de 10 de juliol, de la presidenta de les Illes Balears, pel qual s'estableixen les competències i l'estructura orgànica bàsica de les conselleries de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (modificat pel Decret 16/2023, de 20 de juliol, pel Decret 17/2023, de 23 d'agost, pel Decret 1/2024, de 4 de gener, pel Decret 4/2024, de 17 de maig i pel Decret 5/2024, de 29 de maig).

Per tot això, dict la següent

Resolució

1. Aprovar la constitució de la borsa preferent de personal interí del cos administratiu de l'illa d'Eivissa derivada d'aquesta convocatòria.

La composició de la borsa d'interins, amb les exclusions esmentades per no haver assolit un mínim de 10 punts i amb l'ordre de prelació final, s'adjunta com a annex d'aquesta Resolució.

2. La comprovació dels requisits es realitzarà abans del nomenament com a funcionari interí.

La no presentació davant l'Administració competent de la documentació que, si escau, es requereixi per acreditar el compliment dels requisits establerts en la convocatòria, determina la impossibilitat de prendre possessió del lloc i l'exclusió de la borsa.

3. Declarar com a desistits del seu dret al tràmit corresponent a les persones que no han presentat la documentació requerida per a la valoració de mèrits o de resolució d'empats, d'acord amb la base 12 i 15 de la convocatòria.

4. Publicar aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, en el Portal de l'Opositor i en la Seu Electrònica de la CAIB.

Interposició de recursos

Contra aquesta Resolució, que exhaureix la via administrativa, es pot interposar un recurs potestatiu de reposició davant la consellera de Presidència i Administracions Públiques en el termini d'un mes, comptador des de l'endemà de la publicació, d'acord amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

També es pot interposar un recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu de Palma en el termini de dos mesos comptadors a partir de l'endemà que s'hagi publicat aquesta Resolució, d'acord amb els articles 8.2 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.

 

(Palma, en la data de la signatura electrònica: 18 d'octubre de 2024)

La consellera de Presidència i Administracions Públiques Antònia Maria Estarellas Torrens

 

ANNEX Borsa preferent del cos administratiu per a l'illa d'Eivissa de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

DNI

LLINATGES, NOM

PUNTS

POS

***5081*

JIMENEZ MECINA, MARIA JESUS

78,500

1

***4053*

RAMIS ROIG, JOAN ANTONI

77,700

2

***4840*

TORRES ROIG, MARIA NEUS

77,500

3

***1585*

RODENAS DONAIRE, PEDRO

75,400

4

***5142*

NAVARRO RIERA, SANDRA

75,400

5

***5630*

TORRES MARÍ, VICENTE

75,200

6

***1558*

MARTORELL PONS, CECILIA

70,000

7

***5528*

RODRIGUEZ GARCIA, ANA

70,000

8

***4999*

TORRES BALLESTER, MARIA AMPARO

68,900

9

***7770*

ESCRIBANO GALLEGO, INMACULADA

68,600

10

***0227*

MOLL DIAZ, PEDRO

68,600

11

***5890*

ROYO ESTEVEZ, YOLANDA

67,300

12

***5907*

VALDÉS CARDONA, PABLO

61,650

13

***5196*

TORRES PRATS, ANA

58,700

14

***5235*

JUAN ROIG, NOE

58,500

15

***5186*

MALDONADO RIBAS, DAVID FRANCISCO

55,000

16

***8355*

SÁNCHEZ BORREGUERO, EULALIA

53,000

17

***2482*

BLESA LÓPEZ, MARIA DESAMPARADOS

51,300

18

***5038*

PEREZ RAMON, IRENE

51,100

19

***5630*

TORRES MARI, BARTOLOME

47,500

20

***3154*

SOLORZANO RAMIREZ, MILENA ROSARIO

47,450

21

***4979*

BUFORN JIMÉNEZ, FRANCISCA

45,750

22

***4358*

CAPO ROTGER, LARA

43,800

23

***4472*

HOLGADO CÁRDENAS, JOSEFA

42,500

24

***5072*

TORRES MORÁN, AGUSTINA

41,100

25

***5738*

VERDUGO MADRIGAL, ENCARNACIÓN

35,900

26

***6193*

GARRIDO SERRA, MARGARITA

34,966

27

***4601*

RIERA TORRES, ANTONIA

34,000

28

***4365*

TORRES RIERA, MARIA NIEVES

32,400

29

***5266*

RAMON RIBAS, ANTONIA

32,000

30

***5000*

GARCÍA PEÑA, MARÍA REYES

29,000

31

***5741*

NAVARRO RIERA, JORDI

28,300

32

***5679*

SERRA TORRES, LAURA VIVIANA

27,700

33

***0745*

FIGUERUELO BURRIEZA, Mª MARGARITA

23,000

34

***5821*

LLOBET BUSCATO, ELISABET

20,000

35

***5247*

SERRA SERRA, MARGARITA

13,633

36

***5174*

SERRANO RODADO, MARTINA

13,000

37

***9961*

MARTI AGUILELLA, FERRAN

13,000

38

***6007*

RIERA BONET, SONIA

11,000

39

***5583*

CARDONA MARÍ, SERGIO

10,800

40

***5997*

FRANCES BLASCO, PILAR

10,700

41

***1120*

EGEA MIRO, MARIA

10,700

42