Secció II. Autoritats i personal
Subsecció primera. Nomenaments, situacions i incidències
AJUNTAMENT DE MANACOR
Núm. 692668
Nomenament de personal funcionari de carrera i adjudicació de llocs de treball a les persones aspirants que han superat el procés selectiu d’estabilització pel sistema excepcional de concurs de mèrits de l’escala d'Administració especial, categoria treballador/a social coordinador/a, infermer/a i fisioterapeuta del subgrup A2 de l’Ajuntament de Manacor
Per Decret de Batlia núm. 2024-3990, de 21 d'octubre de 2024, s'ha resolt el següent:
«DECRET
Antecedents
En el BOIB núm. 99, de 30 de juliol de 2022, es va publicar el conveni signat amb l'Ajuntament de Manacor pel qual el Consell de Mallorca s'encarregava de l'aprovació de les bases, la convocatòria i la gestió dels processos d'estabilització de l'ocupació temporal que estableix la Llei 20/2021, de 28 de desembre, de mesures urgents per a la reducció de la temporalitat en l'ocupació pública, que deriva de l'oferta d'ocupació pública de 2022 aprovada per l'Ajuntament de Manacor (BOIB núm. 68, de 26 de maig de 2022).
Per Resolució del conseller executiu d'Hisenda i Funció Pública de data 30 de novembre de 2022 (BOIB núm. 158, de 6 de desembre de 2022), es va aprovar la convocatòria del procés selectiu pel sistema excepcional de concurs de mèrits per a l'ingrés com a personal funcionari de l'escala d'Administració especial, categoria treballador/a social coordinador/a, infermer/a i fisioterapeuta del subgrup A2 de l'Ajuntament de Manacor.
En aquesta resolució es varen convocar, entre d'altres, 1 plaça de la categoria de treballador/a social coordinador/a, 1 plaça d'infermer/a i 1 plaça de fisioterapeuta per a l'Ajuntament de Manacor.
Per Acord del tribunal qualificador competent d'aquest procés selectiu d'estabilització, un cop concloses la revisió i baremació dels mèrits dels aspirants, el 5 d'abril de 2024 i el 2 d'agost de 2024 es varen publicar al tauler electrònic d'anuncis i a la seu electrònica del Consell Insular de Mallorca, la llista definitiva de puntuacions obtingudes per les persones aspirants, amb aplicació dels criteris de desempats i la resolució de les al·legacions formulades a la llista provisional de puntuacions, així com el llistat de llocs corresponents a les places convocades donant un termini de 7 dies hàbils per comunicar l'odre de preferència dels llocs oferts.
En data 13 de setembre de 2024, Alba M. Frechilla Chico, va presentar la seva renúncia al lloc de treball ofert de treballadora social coordinadora, i el Tribunal Qualificador va acordar l'assignació de lloc de treball a la següent persona de la llista, Aina Marina Vallejo Montserrat.
En data 10 d'octubre de 2024 el tribunal qualificador competent del procediment selectiu ha acordat elevar al conseller d'Hisenda i Funció Pública l'Acord de proposta de persones aspirants que han superat el procés selectiu abans esmentat, amb assignació de llocs de feina.
En data 11 d'octubre de 2024 el conseller d'Hisenda i Funció Pública del Consell de Mallorca ha dictat una resolució per aprovar la llista definitiva de persones aspirants que han superat el procés selectiu esmentat. Aquesta resolució s'ha publicat al BOIB núm. 135, de 15 d'octubre de 2024.
D'acord amb el punt 9 de les bases específiques del procediment aquest Ajuntament ha de dictar la resolució de nomenament de personal funcionari de carrera, de l'escala, subescala, classe i categoria o especialitat que correspongui. El termini per a la presa de possessió de la plaça s'inicia l'endemà de la publicació en el BOIB de la resolució de nomenament i adjudicació del lloc de treball, i serà de tres dies hàbils, sens perjudici de l'aplicació del que disposa el paràgraf segon de l'article 37 del Decret 27/1994.
Informe/proposta d'existència de crèdit de la TAG de Recursos Humans, de 18 d'octubre de 2024.
Certificat d'existència de crèdit de l'interventor municipal, de 21 d'octubre de 2024.
Fonaments de dret
1. Article 91.1 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, Reguladora de les Bases del Règim Local.
2. Article 68 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears.
3. Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les Administracions Públiques.
4. La llei 20/2021, de 28 de desembre, de mesures urgents per a la reducció de la temporalitat en la ocupació pública.
5. Article 4 del Decret llei 6/2022, de 13 de juny, de noves mesures urgents per reduir la temporalitat en l'ocupació pública de les Illes Balears.
6. Resolució del conseller d'Hisenda i Funció Pública de data 30 de novembre de 2022 (BOIB núm. 158, de 6 de desembre de 2022), per la qual s'aproven la convocatòria i bases específiques que han de regir el procés selectiu de concurs de mèrits excepcional per a l'ingrés com a personal funcionari a l'escala d'administració especial, categoria treballadors socials del subgrup A2 de l'Ajuntament de Manacor.
Vista la proposta de resolució PR/2024/1430 de 21 d'octubre de 2024 fiscalitzada favorablement amb data de 21 d'octubre de 2024.
RESOLC
1. Nomenar, d'acord amb la resolució dictada pel conseller d'Hisenda i Funció Pública del Consell de Mallorca, com a personal funcionari de carrera de l'escala d'Administració especial del subgrup A2, a les persones aspirants que han superat el procediment selectiu d'estabilització pel sistema de concurs excepcional per a la convocatòria d'aquestes places, i que són les següents:
2. Adjudicar els llocs de treball següents a les persones aspirants que han superat el procés selectiu d'estabilització pel sistema de concurs excepcional i que consta a l'annex I de la Resolució del conseller d'Hisenda i Funció Pública, d'11 d'octubre de 2024, que aprova la llista definitiva de persones aspirants que han superat el procés selectiu pel sistema excepcional de concurs de mèrits per a l'ingrés com a personal funcionari a l'escala d'Administració especial del subgrup A2 de l'Ajuntament de Manacor:
3. Ordenar la publicació de la present Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, als efectes oportuns. Les persones nomenades disposaran d'un termini de 3 dies hàbils, comptats a partir de l'endemà a la publicació, per al jurament o promesa i la presa de possessió.
Contra la present resolució/acord, que posa fi a la via administrativa, de conformitat amb els articles112 i 114 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu interposar un recurs de reposició davant del mateix òrgan que va dictar l'acte recorregut (llevat que es tracti d'un acte dictat per delegació en aquest cas correspondrà la resolució a l'òrgan delegant), en el termini d'un mes, comptador des del dia següent al de la recepció d'aquesta notificació/publicació, d'acord amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015.
També podeu interposar directament un recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu de Palma en el termini de dos mesos comptadors des de l'endemà de la notificació/publicació d'acord amb els articles 8.1,25,45 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa. Si optau per interposar el recurs de reposició potestatiu, no podreu interposar recurs contenciós-administratiu fins que aquell no sigui resolt expressament o s'hagi produït la seva desestimació per silenci.
Contra la desestimació per silenci del recurs de reposició, la qual es produirà si transcorre un mes sense que no s'hagi dictat i notificat una resolució expressa sobre el recurs presentat, podeu interposar un recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu de Palma en el termini de sis mesos comptadors des de l'endemà de la desestimació presumpta.
Tot això sense perjudici de qualsevol altre recurs o acció que estimi procedent».
Manacor, 21 d'octubre de 2024 La delegada genèrica de l'àrea d'Hisenda, Economia i Govern Obert Antònia Llodrà Brunet