Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

CONSELL INSULAR DE MALLORCA

DEPARTAMENT DE PROMOCIÓ ECONÓMICA I DESENVOLUPAMENT LOCAL

Núm. 682669
Aprovació de la convocatòria de subvencions per a la promoció d’empreses i entitats sense ànim de lucre que desenvolupen la seva activitat professional amb producte local

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

BDNS: 791538

El Consell Executiu del Consell de Mallorca, en sessió de dia 16 d'octubre de 2024, ha aprovat el següent acord:

“Antecedents:

1. La Memòria justificativa que signa el secretari tècnic del Departament de Promoció Econòmica i Desenvolupament Local, per suplència del director insular de Comerç, en data 26 de setembre de 2024, per a dur a terme aquest procediment de concessió de subvencions per a la promoció d'empreses i entitats sense ànim de lucre que desenvolupen la seva activitat professional amb producte local, amb la finalitat de donar promoció al petit comerç tradicional i de proximitat, així com a les entitats que elaboren i treballen amb producte local, per donar-los major visibilitat i afavorir que puguin competir amb el comerç electrònic i les grans superfícies comercials, tractant de garantir la seva supervivència a mitjà i llarg termini, conforme a la qual es considera justificat i oportú que des del Departament de Promoció Econòmica i Desenvolupament Local es dugui a terme el procediment.

2. La Resolució d'inici del procediment de concessió de subvencions per a la promoció d'empreses i entitats sense ànim de lucre que desenvolupen la seva activitat professional amb producte local, que firma la consellera executiva del Departament de Promoció Econòmica i Desenvolupament Local, en data 26 de setembre de 2024.

3. Des de la secretaria tècnica del Departament de Promoció Econòmica i Desenvolupament Local s'ha emès informe jurídic favorable sobre la proposta d'acord per aprovar de la present convocatòria.

4. L'import a destinar per a aquesta convocatòria, prevista al Pla Estratègic de Subvencions del Consell de Mallorca per a l'exercici 2024 d'acord amb la modificació feta per Acord del Consell Executiu en data 17 de juliol de 2024 (Expedient SEGEX 984775T), és d'un total de 800.000€, previst al pressupost del Consell de Mallorca per al 2024 en les aplicacions pressupostàries següents: 65 43100 48900 - ALTRES TRANFERÈNCIES A ENTITATS SENSE ÀNIM DE LUCRE COMERÇ (400.000€) i 65 43100 47900- ALTRES TRANSFERÈNCIES A EMPRESES COMERÇ (400.000€).

5. La intervenció delegada de la Misericòrdia ha emès informe de fiscalització prèvia favorable en data 9 d'octubre de 2024.

Fonaments de dret:

1. L'article 36.d) de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases de règim local, sobre les competències pròpies dels consells insulars en matèria de cooperació en el foment del desenvolupament econòmic i social.

2. El Decret de la presidència del Consell de Mallorca de dia 28 de juliol de 2023 (BOIB núm. 106, de 29 de juliol de 2023; BOIB núm. 136, de 5 d'octubre de 2023), estructura internament les funcions de l'activitat administrativa que corresponen als diferents departaments que integren el Consell Insular de Mallorca, de manera que al Departament de Promoció Econòmica i Desenvolupament Local se li atribueix, entre d'altres, el suport als projectes de promoció econòmica de les organitzacions i empreses locals i insulars, per a l'impuls del producte de proximitat i del comerç tradicional.

3. L'article 39.2. del Reglament orgànic del Consell de Mallorca aprovat en data 12 d'abril de 2018, sobre les atribucions dels consellers executius i conselleres executives com a caps dels seus departaments.

4. Quant als òrgans competents per a la tramitació de l'expedient:

- L'òrgan competent per aprovar i resoldre aquesta convocatòria de subvencions és el Consell Executiu del Consell de Mallorca, conformitat amb l'article 28.1. lletra m) de la Llei 4/2022, de 28 de juny, de Consells Insulars i amb l'article 36.f) del Reglament orgànic del Consell de Mallorca vigent. Atès que la quantia total prevista de concessió supera els 250.000,00€, no és d'aplicació l'Acord del Consell Executiu del Consell Insular de Mallorca de delegació d'atribucions de dit òrgan en els consellers executius i conselleres executives (BOIB núm. 153 de 24 de novembre de 2022).

- L'òrgan competent per concedir aquestes subvencions és la consellera executiva de Promoció Econòmica i Desenvolupament Local del Consell de Mallorca, en virtut de l'atribució que es fa en l'article 33.2.k) de la Llei 4/2022, de 28 de juny, de Consells Insulars.

- L'òrgan instructor és la persona que ocupa la Secretaria Tècnica del Departament de Promoció Econòmica i Desenvolupament Local i desenvoluparà les actuacions establertes a l'article 18 de l'Ordenança General de Subvencions del Consell de Mallorca , inclosa la formulació de la proposta de concessió.

5. Quant a la normativa aplicable al procediment d'atorgament de subvencions, l'article 17.2 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de subvencions estableix que les bases reguladores de les subvencions de les corporacions locals s'han d'aprovar en el marc de les bases d'execució del pressupost, a través d'una ordenança general de subvencions o mitjançant una ordenança específica per a les diferents modalitats de subvencions.

En atenció a l'anterior, el Consell de Mallorca va aprovar l'Ordenança general de Subvencions del Consell Insular de Mallorca (en endavant, OGS) en virtut de l'Acord del Ple de 23 de desembre de 2016 (BOIB núm. 21, de 18.02.2017), modificada per Acord del Ple de 14 de juny de 2018 (BOIB núm. 96, de 04.08.2018). Per tant, les bases reguladores de la present convocatòria són les establertes en l'esmentada Ordenança.

Per tot l'exposat, la consellera executiva de Promoció Econòmica i Desenvolupament Local eleva al Consell Executiu per a la seva aprovació la següent:

Proposta d'Acord:

1. Aprovar la convocatòria de subvencions per a la promoció d'empreses i entitats sense ànim de lucre que desenvolupen la seva activitat professional amb producte local.

2. Autoritzar una despesa per un import de 800.000,00 euros, amb càrrec aldel pressupost del Consell de Mallorca per al 2024 a les aplicacions següents:

a. 65 43100 48900 - ALTRES TRANFERÈNCIES A ENTITATS SENSE ÀNIM DE LUCRE COMERÇ- 400.000€. Línia 1.

b. 65 43100 47900- ALTRES TRANSFERÈNCIES A EMPRESES COMERÇ - 400.000€. Línia 2.

3. Publicar aquesta convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears i traslladar aquesta informació a la Base de Dades Nacional de Subvencions.”

Palma, (signat electrònicament: 17 d'octubre de 2024)

El secretari tècnic de Promoció Econòmica i Desenvolupament Local  Diego de la Fuente Rama (Art. 35.2 g) Llei 4/2022, 28 de juny de Consells Insulars. BOIB núm. 88, de 7 de juliol de 2022)

 

CONVOCATÒRIA DE SUBVENCIONS PER A LA PROMOCIÓ D'EMPRESES I ENTITATS SENSE ÀNIM DE LUCRE QUE DESENVOLUPEN LA SEVA ACTIVITAT PROFESSIONAL AMB PRODUCTE LOCAL

1. OBJECTE, FINALITAT DE LA CONVOCATÒRIA.

- Objecte: donar suport econòmic a aquells projectes que serveixin per a donar visibilitat i promocionar als petits comerços i entitats amb o sense ànim de lucre que conreïn, elaborin o comercialitzin producte local.

A l'efecte d'aquesta convocatòria s'entendrà com producte local els béns produïts, elaborats o transformats a Mallorca i que s'associen a la manera de ser i de fer de la nostra illa i com petit comerç l'establiment obert al públic no situat en una gran superfície comercial que embena directament al consumidor producte local.

- Finalitat: donar promoció al petit comerç tradicional i de proximitat, així com a les entitats que elaboren i treballen amb producte local, per a donar-los major visibilitat i afavorir que puguin competir amb el comerç electrònic i les grans superfícies comercials, tractant de garantir la seva supervivència a mitjà i llarg termini.

2. NORMATIVA

Constitueixen les bases generals d'aquesta convocatòria l'Ordenança general de subvencions del Consell de Mallorca, aprovada per l'Acord del Ple de 23 de desembre de 2016 (BOIB núm. 21, de 18.02.2017), modificada per Acord del Ple de 14 de juny de 2018 (BOIB núm. 96, de 04.08.2018), en endavant OGS. Per tant, els interessats han de complir amb el contingut tant de les Bases com d'aquesta convocatòria.

En tot allò no previst a la present convocatòria ni en la OGS, serà d'aplicació la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions (BOE núm. 276, de 18 de novembre de 2003); el Reial Decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions;el Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel que s'aprova el text refós de la Llei de subvencions (BOIB núm. 196, de 31 de desembre de 2005); la Llei 39/2015, de l'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques (BOE núm.236, de 2 d'octubre de 2015), el Decret de Presidència del Consell de Mallorca de dia 28 de juliol de 2023 pel qual es determina l'organització del Consell de Mallorca i les Bases d'execució del pressupost del Consell de Mallorca de 2024.

3. DESTINATARIS

3.1 LÍNIES DESTINATARIS

Poden sol·licitar subvencions en el marc d'aquesta convocatòria les empreses, entitats i institucions següents:

Línia 1 (mínimis): Sense ànim de lucre: associacions, fundacions i altres entitats sense ànim de lucre. Corporacions de dret públic que tinguin com a finalitat la promoció i la defensa dels interessos generals del comerç i la indústria. Associacions, federacions i confederacions d'associacions empresarials del petit i mitjà comerç. Cooperatives sense ànim de lucre, d'acord amb la disposició addicional primera de la Llei 27/1999 de cooperatives. Confraries de pescadors.

Línia 2 (mínimis): Amb ànim de lucre: microempreses (això és: empresa que ocupa a menys de 10 persones i el volum de negocis anual o el balanç general anual de la qual no supera els 2 milions d'euros, segons la definició que se'n fa en l'article 2 del Reglament (UE) Nª651/2014 de la Comissió, de 17 de juny de 2014) que tinguin el seu domicili social a Mallorca i que es dediquin a la producció o comercialització del producte local. Sempre que es compleixin els requisits anteriors, s'admetran els diferents tipus de societats: Societat Limitades Unipersonals (SLU), Societats Limitades (SL), Societats Anònimes (SA), Societats Agràries de Transformació (SAT), Societats Limitades Laborals (SLL), Cooperatives amb ànim de lucre o qualsevol una altra forma social d'entitat amb ànim de lucre.

3.2. REQUISITS DELS SOL·LICITANTS

Les entitats sol·licitants han de reunir els requisits següents:

a. Estar legalment constituïdes.

b. Tenir domicili fiscal i social a l'Illa de Mallorca i amb interès legítim a afavorir la producció o comercialització del producte local.

c. Estar inscrita, si escau, en el registre oficial que correspongui, abans de la data de la sol·licitud de la subvenció.

d. Tenir capacitat jurídica i d'obrar; l'activitat subvencionada ha de tenir cabuda dintre de l'objecte o finalitat social del sol·licitant.

e. No incórrer en cap de les prohibicions per ser beneficiari que estableix l'art. 13.2 de la Llei 38/2003. General de subvencions i de l'art. 8 de l'Ordenança general de subvencions.

f. Estar al corrent en el compliment de les obligacions econòmiques amb el Consell de Mallorca i els seus organismes dependents, i de les obligacions tributàries i amb la Seguretat Social que venguin imposades per la normativa vigent.

g. No haver rebut durant els tres darrers exercicis fiscals (inclòs el present) subvencions subjectes al règim de mínimis que, sumades a l'import que ara es sol·licita superen els 300.000,00 euros.

h. La resta que recull la normativa en matèria de subvencions.

4. PRESSUPOST DE LA CONVOCATÒRIA

El crèdit de la convocatòria és de 800.000,00€ amb càrrec a les aplicacions pressupostàries per a cada línia de destinataris següents:

Línia

Aplicació pressupostària

Beneficiaris

Crèdit pressupostari

1

65 43100 48900

Sense ànim de lucre: Associacions, fundacions i altres entitats sense ànim de lucre. Corporacions de dret públic que tinguin com a finalitat la promoció i la defensa dels interessos generals del comerç i la indústria. Associacions, federacions i confederacions d'associacions empresarials del petit i mitjà comerç. Cooperatives sense ànim de lucre, d'acord amb la disposició addicional primera de la Llei 27/1999 de cooperatives. Confraries de pescadors.

400.000,00€

2

65 43100 47900

Amb ànim de lucre: Microempreses que tinguin el seu domicili social a Mallorca i que es dediquin a la producció o comercialització del producte local. Sempre que es compleixin els requisits anteriors: Societat Limitades Unipersonals (SLU), Societats Limitades (SL), Societats Anònimes (SA), Societats Agràries de Transformació (SAT), Societats Limitades Laborals (SLL), Cooperatives amb ànim de lucre o qualsevol una altra forma social d'entitat amb ànim de lucre

400.000,00€

 

 

 

800.000,00€

5. ESDEVENIMENTS O ACTUACIONS SUBVENCIONABLES.

Seran actuacions subvencionables les que en tot cas s'entenguin com de despesa corrent a efectes pressupostaris. Aquestes actuacions tindran com a finalitat promocionar o donar difusió a l'entitat o al seu producte, sempre que sigui producte local. Entre les actuacions subvencionables es troben les següents:

- Despeses de publicitat en xarxes socials o en mitjans de comunicació tradicional (premsa escrita, televisió, ràdio) també en mitjans digitals o a través de persones amb gran nombre de seguidors en xarxes socials. La promoció pot realitzar també a través de mitjans de difusió nacional o internacional.

- Despeses de planificació del projecte de promoció a través d'empreses de comunicació o altres entitats amb coneixements en la matèria.

- Despeses de transport dels materials que siguin objecte o medi per a realitzar la promoció.

- Despeses de retolació o elaboració d'aquells elements que s'utilitzin en el projecte promocional.

- Despeses de lloguer, neteja, muntatge i desmuntatge dels espais físics on es realitzi l'activitat promocional.

- Despeses d'adquisició del producte que vagi a ser promocionat quan es pretengui la seva distribució entre assistents a l'acte promocional.

- Despeses de caràcter audiovisual, és a dir, totes aquelles relacionades amb l'elaboració d'un vídeo l'objecte del qual sigui la promoció o publicitat de l'entitat sol·licitant o el seu producte.

- Despeses de muntatge d'estand i transport del producte per participació de l'empresa en fires amb la finalitat de donar a conèixer el producte de Mallorca.

- Despeses d'allotjament si l'acte promocional requereix de pernocta fora del domicili del beneficiari. El màxim subvencionable són 100 euros per nit i haurà de justificar-se en presentar la sol·licitud perquè és necessària la pernoctació fora del domicili.

- Les despeses musicals o els accessoris decoratius se subvencionaran fins a un import màxim del 20% del projecte.

- Qualssevol altres despeses de naturalesa semblant, sempre que s'expliqui de manera clara en la memòria que es presenti juntament amb la sol·licitud la seva relació amb el projecte.

6. IMPORT MÀXIM PER BENEFICIARI

Es podrà finançar el 100% del projecte fins a un import màxim de 20.000 euros per cada projecte presentat i fins a un màxim de 40.000 euros per beneficiari amb la finalitat que cap sol·licitant pugui emportar-se en diferents projectes més del 10% import destinat a cadascuna de les línies de la convocatòria.

L'import subvencionable per a cada projecte és per import cert i pot representar el 100 % del cost total de l'activitat subvencionable.

L'import màxim subvencionable per beneficiari ho serà amb independència del nombre de projectes que presenti. Per tant, l'import màxim que es concedirà per al conjunt de tots els projectes presentats per a un beneficiari no pot superar l'import màxim subvencionable, el qual podrà representar el 100 % del cost total de l'activitat subvencionable.

En el cas de que l'entitat beneficiària recuperi o compensi IVA la despesa subvencionable comprendrà exclusivament l'import equivalent a la base imposable quedant exclòs l'import equivalent al IVA.

7. ÀMBIT TEMPORAL I TERRITORIAL

- Límit temporal: Perquè les actuacions siguin subvencionables han de realitzar-se des de l'1 de gener de 2024 fins a la data en la qual finalitzi el termini per presentar la sol·licitud. A partir de la publicació de la convocatòria en el BOIB, es concedirà un termini de 15 dies hàbils per a presentar les factures amb la sol·licitud. En el moment en què es presenti la sol·licitud, les factures que l'acompanyin han d'estar pagades als empresaris que hagin prestat els serveis.

- Límits espacials: les actuacions de promoció podran realitzar-se tant en àmbit local, com a insular, com a autonòmic, com a nacional com a internacional. Es puntuarà més a aquelles actuacions que donin una major difusió a l'entitat i al seu producte sempre que la major difusió estigui degudament explicada en la memòria justificada del projecte. Si no s'explica aquest punt de manera clara es donarà la puntuació mínima quant a l'àmbit de difusió.

8. NATURALESA DE LA SUBVENCIÓ I RÈGIM DE COMPATIBILITAT AMB ALTRES AJUTS O SUBVENCIONS.

a) Aquestes subvencions són de caràcter voluntari, eventuals, anul·lables, revocables i reintegrables en tot moment per les causes previstes en la llei, en l'Ordenança general de subvencions del Consell de Mallorca o en aquesta convocatòria. A més, no generen cap dret a obtenir altres subvencions en anys posteriors i no es poden al·legar com a precedent. La concessió de les subvencions d'aquesta convocatòria es regeix pels principis de publicitat, objectivitat, igualtat, no discriminació, eficàcia en el compliment dels objectius fixats per l'òrgan que els atorga i eficiència en l'assignació i utilització dels recursos públics.

Cal informar: En virtut de la seva naturalesa com a ajudes de mínimis estan sotmeses al règim previst al Reglament (UE) núm. 2023/2831 de la Comissió, de 13 de desembre de 2023, relatiu a l'aplicació dels articles 107 i 108 del Tractat de funcionament de la Unió Europea a les ajudes de minimis, la qual cosa implica, entre d'altres, que l'import total de les ajudes que, en concepte de minimis, poden rebre les beneficiàries d'aquesta convocatòria, a Espanya, en els tres darrers exercicis fiscals (2022, 2023 i 2024), no pot ultrapassar els 300.000,00 €. Per tal de comprovar que no es superen els límits esmentats, els sol·licitants hauran de presentar una declaració sobre les ajudes de minimis rebudes (i sol·licitades pendents de resoldre) en el present exercici i en els dos precedents.

b)Les subvencions regulades a aquesta convocatòria són compatibles amb altres ajuts d'altres administracions que tinguin la mateixa finalitat, però aquesta compatibilitat en cap cas podrà implicar que l'import subvencionat sigui d'una quantia que, aïlladament o conjuntament amb les altres subvencions, superi el cost de la despesa que la persona beneficiària ha dut a terme i sense perjudici del que estableixi la normativa per la qual es regulen aquestes altres subvencions concurrents.

9. SOL·LICITUD DE SUBVENCIÓ

9.1 Forma i lloc de presentació de les sol·licituds

Les sol·licituds s'han de formalitzar mitjançant les instàncies i els annexos que facilita el Consell Insular de Mallorca, que poden descarregar-se des de la Seu electrònica del Consell de Mallorca, a través de l'adreça d'internet https://seu.conselldemallorca.net i han de contenir les dades necessàries per identificar correctament l'entitat i a la persona que la presenta.

Atès que els beneficiaris són persones jurídiques obligades a relacionar-se electrònicament amb l'administració, les sol·licituds se presentaran exclusivament per via telemàtica i s'han de dirigir al Departament de Promoció Econòmica i Desenvolupament Local a través del registre electrònic del Consell de Mallorca, accessible des de la seu electrònica (https://seu.conselldemallorca.net).

Per tal d'obtenir informació per a la tramitació de les subvencions es pot contactar amb la Secretaria Tècnica del Departament de Promoció Econòmica i Desenvolupament al telèfon 971 00 77 39 o per correu electrònic: cooperaciolocal@conselldemallorca.net.

Tota la documentació que es lliuri ha d'estar en llengua catalana o castellana. En cas que es vulgui lliurar en qualsevol altre idioma, s'ha de lliurar obligatòriament una traducció jurada o traducció d'un organisme oficial en un dels dos idiomes oficials de les Illes Balears. Qualsevol documentació que no compleixi aquesta premissa serà exclosa del procés de valoració.

9.2 Quant a la presentació electrònica de les sol·licituds cal tenir en compte:

Tant la sol·licitud (instància) com els annexos s'han de signar electrònicament mitjançant el certificat de representant de persona jurídica corresponent, és a dir, tots els annexos i les declaracions responsables s'han de signar.

En el procés de presentació electrònica de la sol·licitud (instància), en l'apartat corresponent a l'acceptació de condicions, la conformitat amb la clàusula d'oposició a l'autorització de consulta de dades tributàries a l'AEAT i Seguretat Social per part del Consell de Mallorca, implicarà que el beneficiari s'haurà de fer càrrec de l'aportació d'aquests certificats.

Les instàncies s'han de presentar als llocs establerts en l'article 16.4 de la Llei 39/12015, d'1 d'octubre, del Procediment administratiu comú de les administracions públiques.

La sol·licitud és pot presentar a través del registre electrònic general del Consell de Mallorca de la seu electrònica o bé a través del Sistema d'Interconnexió de Registres (SIR).

En el cas de que la sol·licitud l'enviï la entitat local, a través de la Direcció Electrònica Habilitada única (en davant DEHu) s'ha de tenir en compte que, la recepció de la notificació a la DEHu no equival a la presentació en el Registre electrònic general del Consell Insular de Mallorca sinó la data de compareixença en la DEHu, que serà la data de registre vàlida.

Si s'empra el “Sistema de Interconexión de Registros (SIR”), la data de registre vàlida de la sol·licitud serà la data de sortida de la entitat local.

9.3 Documentació a adjuntar amb la sol·licitud

S'hi ha d'adjuntar la documentació següent:

a. Model de sol·licitud (Annex I).

b. Certificat de l'Agència Tributària d'estar al corrent de les obligacions tributàries o l'autorització expressa perquè el Consell de Mallorca en faci la sol·licitud telemàtica. (Aquest certificat s'haurà d'aportar en el cas que el sol·licitant denegui expressament el consentiment perquè l'òrgan instructor demani aquest certificat a l'Annex I).

c. Certificat de la Tresoreria General de la Seguretat Social d'estar al corrent de les obligacions amb la Seguretat Social o l'autorització expressa perquè el Consell de Mallorca en faci la sol·licitud telemàtica. (Aquest certificat s'haurà d'aportar en el cas que el sol·licitant denegui expressament el consentiment perquè l'òrgan instructor demani aquests certificat a l'Annex I.) L'òrgan instructor sol·licitarà d'ofici el certificat d'estar al corrent de les obligacions tributàries amb el Consell de Mallorca i els organismes autònoms que en depenen.

d. Les persones jurídiques han d'aportar la còpia de l'escriptura de constitució, estatuts i acta de constitució degudament legalitzats. Si fos necessari de conformitat amb els estatuts, han d'aportar un certificat de l'acord adoptat per l'òrgan de govern de l'entitat per sol·licitar l'ajuda i designar representant.Els autònoms han d'aportar l'alta censal de l'activitat.

e. Declaració responsable de no estar sotmès a cap de les circumstàncies que determinen la impossibilitat d'obtenir la condició de beneficiari de les subvencions públiques recollides en l'article 8.2, 8.3 i 8.4 de l'Ordenança General de Subvencions del Consell Insular de Mallorca, i de no estar incurs en qualsevol de les causes previstes en l'article 11 de la Llei 11/2016, de 28 de juliol, d'igualtat de dones i homes (Annex II).

f. Declaració responsable relativa a les subvencions o ajudes obtingudes i/o sol·licitades d'altres institucions públiques o privades, per fer la mateixa activitat, amb indicació dels imports, el model de la qual, s'adjunta com a Annex d'aquesta convocatòria (Annex II ).

g. Declaració responsable de totes les ajudes finançades amb fons públics, que s'han rebut en concepte de mínimis durant els exercicis fiscals 2022, 2023 i 2024 (Annex III).

h. Pressupost detallat d'ingressos i de despeses del projecte. En el cas que l'entitat sol·licitant declari que recupera i compensa l'IVA (IVA no és subvencionable), les despeses es detallaren només per la base imposable. En el supòsit que es declari que no es recupera ni es compensa l'IVA (IVA és subvencionable), les despeses es detallaran per la base imposable + IVA (Annex IV).

i. Projecte objecte de la sol·licitud, el qual ha d'incloure una descripció detallada de les diferents activitats que es preveuen dur a terme, la seva temporalitat, els objectius generals pretesos, els col·lectius o els beneficiaris als quals s'adreça i la metodologia per executar l'activitat i detallar com afecta el projecte per a la valoració dels criteris a valorar el projecte.

En el projecte s'ha de reflectir, desenvolupar i acreditar tota la informació relativa als criteris de valoració definits en aquesta convocatòria, amb la finalitat que l'òrgan encarregat de la valoració el pugui avaluar. No es valorarà el criteri que no s'hagi justificat. El sol·licitant ha de presentar, una versió del projecte en llengua catalana sense perjudici de poder presentar-ho en castellà.

Nota: La manca de presentació del Projecte tècnic/Memòria, que ha d'acompanyar la sol·licitud, dins el termini inicial de presentació de sol·licituds, serà causa automàtica d'exclusió de la sol·licitud. Aquesta mancança no serà objecte de requeriment i esmena.

j. Acreditació del tràmit d'alta de compte bancari (justificant), mitjançant el procediment que trobareu a la seu electrònica a través de l'enllaç següent: https://seu.conselldemallorca.net/fitxa?key=72772.

No cal presentar aquest document si ja s'ha presentat en convocatòries anteriors i no s'han produït canvis.

k. Declaració responsable de l'entitat sol·licitant, de que l'activitat subvencionada s'ha dut o es durà a terme d'acord amb les corresponents autoritzacions preceptives (Annex I)

l. Declaració responsable, relativa al fet que l'entitat es troba inscrita, en la data de presentació de la sol·licitud, en el registre d'associacions, el registre de fundacions, el registre de societats cooperatives o registre mercantil corresponent de la comunitat autònoma de les Illes Balears (Annex I), sense perjudici de la facultat de comprovació per part del Consell de Mallorca d'aquesta circumstància mitjançant consulta a través del portal web del Govern de les Illes Balears que hi escaigui.

10. PROCEDIMENT DE CONCESSIÓ

10.1 Règim

El procediment de selecció es durà a terme mitjançant concurrència competitiva, en els termes que preveu l'article 17 de l'Ordenança general de subvencions del Consell de Mallorca i en virtut de la qual es comparen, en un únic procediment, totes les sol·licituds presentades amb la intenció d'establir-hi una prelació a través dels criteris d'avaluació prevists en aquesta convocatòria i, d'aquesta manera, concedir les subvencions en virtut de la puntuació obtinguda, d'acord amb el criteri i el procediment establert.

10.2 Òrgan instructor i instrucció del procediment

L'òrgan instructor del procediment és el secretari tècnic del Departament de Promoció Econòmica i Desenvolupament Local, que durà a terme, d'ofici, les actuacions necessàries per instruir i tramitar el procediment en els termes que estableixen l'article 24 de la Llei general de subvencions i l'article 18 de l'Ordenança general de subvencions, això com també per comprovar la justificació i l'aplicació efectiva de la subvenció concedida.

L'òrgan instructor ha d'examinar les sol·licituds i la documentació adjunta per tal de determinar si l'ajuda s'adequa a l'establert a aquesta convocatòria. Ha de comprovar específicament que l'entitat sol·licitant compleix els requisits i que s'aporta la documentació que preveu aquesta convocatòria.

Cas que la sol·licitud no reuneixi els requisits legals i els que es deriven d'aquestes bases reguladores específiques i convocatòria, es requerirà a l'entitat sol·licitant, d'acord amb el que estableix l'article 68 de la Llei 39/2015, de l'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, què en un termini no superior a deu dies hàbils, esmeni la falta o acompanyi els documents preceptius, amb la indicació que, si no ho fa, es tindrà per desistida de la seva petició, prèvia resolució expressa en els termes que estableix l'article 21 d'aquesta Llei.

En el supòsit que el procediment de concessió es paralitzi per qualsevol causa imputable a l'entitat sol·licitant de la subvenció, l'òrgan instructor advertirà que transcorregut el termini d'un mes se'n produirà la caducitat. Si finalitza aquest termini i l'entitat sol·licitants no ha dut a terme les activitats necessàries per reprendre'n la tramitació, l'òrgan instructor proposarà a l'òrgan competent per resoldre, l'arxiu de les actuacions i, una vegada dictada la resolució corresponent, ho notificarà a la persona beneficiària.

L'òrgan instructor formularà la proposta de concessió.

10.3 Criteris de valoració i criteris de càlcul de l'import a concedir

Cal presentar una sol·licitud per a cada projecte subvencionable, les sol·licituds han d'incloure un únic projecte.

Un beneficiari pot presentar diferents sol·licituds i la suma dels imports de totes aquestes es limita a l'import màxim per beneficiari establert en aquesta convocatòria. En cas de superar aquest límit s'entendrà que es sol·licita per les sol·licituds amb registre d'entrada més antic.

S'entén com a pressupost subvencionable el resultat d'excloure del pressupost sol·licitat totes aquelles despeses que no siguin subvencionables segons aquesta convocatòria.

L'import de la subvenció concedida no pot ser superior a la quantitat sol·licitada, ni a l'import màxim subvencionable per beneficiari. L'import màxim subvencionable per beneficiari ho serà amb independència del nombre de projectes que presenti. La quantia concedida tampoc pot superar el cost total de l'activitat/projecte un cop deduïts els ingressos i/o les subvencions que l'hagin finançat, si n'hi ha.

No s'exigirà puntuació mínima per ser beneficiari de la subvenció, si be la prelació de les sol·licituds es farà de conformitat amb els criteris de valoració prevists en aquest punt fins exhaurir l'import del crèdit pressupostari.

Per tal d'obtenir la puntuació prevista s'haurà d'haver lliurat la documentació justificativa indicada, amb les condicions establertes. En cas contrari s'obtindran zero punts a l'apartat corresponent.

En cas que l'import total de totes les sol·licituds presentades no exhaureixi el crèdit de cada una de les línies, una vegada comprovat que les despeses presentades siguin subvencionables, no serà necessari puntuar les sol·licituds i es concedirà l'import degudament justificat a cada beneficiari.

Per a cada línia s'ha establert un crèdit, si una vegada repartit aquest crèdit hi ha un romanent d'alguna de les línies, aquest romanent podrà acréixer la línia en la que el crèdit no hagi resultat suficient per atendre les sol·licituds admeses.

Els criteris de valoració per a tots els projectes són els següents:

 

Criteri

Punts

Puntuació màxima

1

Establiment obert al públic

 

5

 

beneficiaris que tinguin un establiment obert al públic

5

 

 

beneficiaris que no tinguin un establiment obert al públic

0

 

2

Desenvolupament acte promocional

 

8

 

Acte promocional desenvolupat de manera telemàtica

3

 

 

Acte promocional desenvolupat de manera presencial

5

 

 

Acte promocional desenvolupat de manera presencial i telemàtica

8

 

3

Aportació pròpia al finançament del projecte

 

4

 

 Beneficiaris l'aportació dels quals sigui menys del 30% del finançament del projecte

2

 

 

 Beneficiaris l'aportació dels quals sigui major del 30% del finançament del projecte

4

 

4

Número de productes en promoció

 

3

 

Beneficiaris que promocionin un producte local

1

 

 

Beneficiaris que promocionin dos productes locals

2

 

 

Beneficiaris que promocionin més de dos productes locals

3

 

5

Justificació dels projectes

 

10

 

Es puntuarà més a aquells projectes que justifiquin de forma més clara en la sol·licitud els següents aspectes: Finalitat del projecte, dates concretes en què es duu a terme, logística del mateix expressant el lloc triat i el nombre d'assistents que hi haurà o nombre de persones que visualitzaran l'acte promocional, com es pretengui fer arribar l'acte promocional a aquelles persones a les quals va dirigit, quin és el missatge a transmetre. El desenvolupament de tots aquests aspectes o qualssevol altres relacionats de manera clara, ordenada i precisa.

Fins a 10

 

 

 

 

30

11. DE LA COMISSIÓ AVALUADORA I LA PROPOSTA DE RESOLUCIÓ DE CONCESSIONS I DENEGACIONS

D'acord amb el que disposa l'article 22.1 de la Llei 38/2003, general de subvencions, es constitueix la Comissió Avaluadora, que ha d'estudiar i revisar totes les sol·licituds presentades, i ha d'emetre l'informe que serveix de base a l'òrgan instructor per elaborar la proposta de resolució.

En aquesta convocatòria la comissió avaluadora estarà formada per els següents membres:

President: Alfredo José Arias Berenguer, director insular de Comerç, o persona que el substitueixi.

Secretari: La persona que ocupi el lloc de Cap del Servei de la Secretaria Tècnica – Unitat de Cooperació Local, o persona que la substitueixi.

Vocals:

La persona que ocupa el lloc de cap de secció de la Secretaria Tècnica – Unitat de Cooperació Local, o la persona que la substitueixi.

Dues persones tècniques del Departament de Promoció Econòmica i Desenvolupament Local.

Una vegada revisades totes les sol·licituds, la quantia proposada a atorgar per a la comissió avaluadora podrà ser fins al límit del crèdit pressupostari establert en aquesta convocatòria.

A l'expedient d'aquesta convocatòria contindrà l'informe de l'òrgan instructor de concessions i denegacions, en el què farà constar d'acord amb la informació que obra en seu poder, que els beneficiaris compleixen tots els requisits necessaris per accedir-hi, i si escau, proposarà denegar motivadament l'ajuda en cas de detectar-se l'incompliment dels requisits per a ser entitat beneficiària conforme a la convocatòria publicada.

L'informe emès per la comissió avaluadora servirà de base per a què l'òrgan instructor formuli la proposta de resolució/acord.

12. DE LA RESOLUCIÓ DE CONCESSIÓ I DE RECONEIXEMENT D'OBLIGACIONS

L'aprovació de la convocatòria correspon al Consell Executiu per disposició de l'art. 28.1. m) de la Llei 4/2022, de 28 de juny, de Consells Insulars.

La Consellera és competent per a resoldre la convocatòria de subvencions de conformitat amb l'art. 33.2.k) de la Llei 4/2022, de 28 de juny, de Consells Insulars, que disposa com a competències dels Consellers: Resoldre les convocatòries d'ajudes i subvencions.

L'art. 39.2 h) del reglament orgànic estableix la competència de la Consellera pel reconeixement i liquidació d'obligacions.

13. DE LA NOTIFICACIÓ I PUBLICACIÓ

- D'acord a l'article 27.3 de l'OGS, el termini màxim per dictar i notificar la resolució de la subvenció és de sis mesos a partir de l'endemà que acabi el termini de presentació de sol·licituds.

Transcorregut aquest termini sense que s'hagi dictat una resolució expressa, la sol·licitud s'ha d'entendre desestimada, sense perjudici de l'obligació de resoldre per part de l'òrgan competent i de les possibilitats d'ampliació dels terminis que atorga la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Les resolucions de concessió o denegació de les ajudes que no posen fi a la via administrativa, les quals es notificaran individualment a les entitats interessades, han de ser expresses i motivades i fixaran, en el cas de concessió, la quantia individual de la subvenció concedida.

La notificació de la resolució de concessió de les ajudes es practicarà mitjançant publicació al Butlletí Oficial de les Illes Balears, d'acord amb l'article 45 de la Llei 39/2015 del Procediment Administratiu de les Administracions Públiques i a la Base Nacional de Dades de Subvencions i a la seu electrònica del consell de Mallorca.

14. JUSTIFICACIÓ DE LA SUBVENCIÓ

- Termini de justificació: Per la pròpia dinàmica de la subvenció, la justificació s'ha de presentar juntament amb la sol·licitud de subvenció, la qual cosa implica que el termini de justificació són els 15 dies hàbils que es concedeixen per a sol·licitar la subvenció. Les factures de les despeses en què s'hagi incorregut per a realitzar les actuacions subvencionables estaran pagades i s'adjuntaran amb la sol·licitud i les memòries explicatives del projecte que s'incorporaran com a annexos a la sol·licitud de les subvencions.

-Modalitat de justificació: Les entitats beneficiàries tenen l'obligació de justificar davant l'òrgan que concedeix la subvenció, haver realitzat les despeses subvencionables mitjançant la modalitat de compte justificatiu de la despesa feta amb aportació de justificants, d'acord amb el que s'estableix a continuació.

L'entitat beneficiària ha de justificar que ha realitzat l'activitat subvencionada, aportant documentalment totes les despeses ocasionades per a la realització de la totalitat de l'activitat, no només per la quantia subvencionada.

La documentació a presentar per a la justificació de la subvenció mitjançant l'aportació del compte justificatiu ha de estar integrat per la memòria econòmica dels costs de la activitat subvencionada.

A) MEMÒRIA D'ACTUACIONS

Aquesta memòria ha d'anar signada pel representant de l'entitat beneficiària i ha d'estar integrada per la documentació següent:

-Una memòria d'actuacions en la que es justifiquin i expliquin les activitats realitzades i la seva temporalitat (data d'inici i acabament). La memòria també ha d'incloure una avaluació dels resultats obtinguts,del compliment dels objectius del projecte i de les condicions de la concessió.

Els projectes que reuneixin un grup depersones s'ha d'adjuntar el nombre de persones assistents, contingut, difusió de l'activitat prèvia i la gratuïtat de l'esdeveniment i resultats obtinguts.

Un exemplar, si escau, de la publicitat escrita i gràfica relativa a l'activitat subvencionada. Fotografies de l'activitat/esdeveniment afectat per la convocatòria, en la mesura que el projecte ho permeti. Retalls de premsa i captures de pantalla de xarxes socials i altres projeccions tecnològiques...

B) MEMÒRIA ECONÒMICA

La memòria econòmica justifica el cost de les activitats fetes i ha de contenir la documentació següent:

a) Factures emeses per tercers a la persona beneficiària de la subvenció o els documents de valor probatori equivalent en el tràfic jurídic mercantil o amb eficàcia administrativa i la documentació acreditativa del seu pagament.

Les factures oels documents justificatius de les despeses de l'activitatobjecte de la subvencióhan d'estar expedides a nom de l'entitat beneficiària i, a més, compliran amb tots els requisits que s'exigeixen en el Reial decret 1619/2012, de 30 de novembre, pel qual s'aprova el Reglament que regula les obligacions de facturació. Hi han de constar obligatòriament, com a mínim:

- Dades fiscals identificatives del proveïdor i destinatari.

- Data i número de la factura

- Concepte de la despesa.

- IRPF i/o IVA (si correspon)

Quan l'operació documentada en la factura estigui exempta ono subjecte a l'impost (IVA) s'hi ha de fer constar i s'ha d'incloure una referència a les disposicions corresponents de la Directiva 2006/112/CE, de 28 de novembre, o als preceptes corresponents de la Llei 37/1992, de 28 de desembre, de l'Impost sobre el Valor Afegit o indicació de quina és la operació exempta.

En el cas que la factura estigui subjecte a retenció d'IRPF s'ha de presentar la documentació corresponent: declaració 111 trimestralo 216 per no residents, i/o 115, els corresponents justificants de pagament, la declaració informativa 190 anualo 296 per no residents i/ o 180 anual i, en el seu defecte, s'ha de presentar la relació general de bases i descomptes. Així mateix, es presentaran les declaracions trimestrals/mensuals, segons escaigui, de retencions i ingressos a compte d'IRPF (MOD. 110/111) i resum anual (MOD. 190).

Així mateix, en els casos en que les factures incloguin conceptes subvencionables i no subvencionables o no s'imputi la totalitat de la despesa, s'hauran d'especificar els criteris d'imputació i els conceptes que s'imputen a la subvenció.

Si a una mateixa factura s'inclouen conceptes no subvencionables només es consideraran elegibles les despeses descrites a aquesta convocatòria.

b) Els Justificants de pagament de la despesa feta que s'han de presentar juntament amb les factures de forma numerada i ordenada, i s'han d'agrupar en el mateix ordre que apareix en la relació de despeses inclosa a la Declaració responsable de la realització del projecte subvencionat i dels seus ingressos i despeses (Annex V).

La documentació acreditativa del pagament es justificarà segons l'article 48.2 de l'Ordenança general de Subvencions. En el cas que en el document acreditatiu del pagament figuri un import que no coincideix amb l'import del justificant en qüestió, el beneficiari haurà de presentar un certificat o documentació justificativa de l'entitat bancària o qualsevol altre document que justifiqui que dins aquell pagament es troba inclòs l'abonament del justificant en qüestió.

En els casos de pagament en efectiu: rebut, signat i segellat pel proveïdor, en el qual s'ha d'especificar la despesa a què correspon el pagament, la data i l'expressió «rebut en metàl·lic». Sota la signatura ha de figurar el nom, els llinatges i el número de DNI de la persona que signa. Només es poden justificar en efectiu els pagaments de factures per un import no superior a 250€, incloent-hi l'IVA, amb un màxim de 1.000 € per subvenció concedida.

Quan l'import de la despesa per proveïdor superi els 15.000 euros (IVA exclòs), s'hauràd'acreditar, si escau, que l'elecció dels proveïdors s'ha realitzat amb criteris d'eficiència, i economia, adjuntant amb aquest objectiu un mínim de tres ofertes i justificant de la tria realitzadad'acord amb l'article 44.5 de l'Ordenança General de Subvencions del Consell Insular de Mallorca.

c) Declaració responsable de que no hi ha prohibició de contractar amb les empreses proveïdores segons l'article 34 de l'OGS (Annex V).

d) Declaració responsable de la realització del projecte subvencionat i dels seus ingressos i despeses (Annex V).

*La relació de despeses inclosa a l'Annex V, en format Excel/full de càlcul s'ha d' adjuntar a l'expedient electrònic en el moment de la presentació de la justificació de la subvenció.

e)Quan les activitats hagin estat finançades, a més de la subvenció, amb fons propis o altres subvencions o recursos, s'ha d'acreditar, en la justificació, l'import, la procedència i l'aplicació d'aquests fons a les activitats subvencionades i, en cap cas, l'import de la subvenció concedida pot ser de tal quantia que, aïlladament o en concurrència amb altres ajuts de qualsevol administració pública o d'ens públics o privats, superi el cost total de l'activitat que ha de dur a terme l'entitat beneficiària (Annex V).

f) Qualsevol altra documentació que es derivi d'aquesta convocatòria o li sigui requerida als efectes de comprovar la justificació econòmica de l'activitat.

15. PAGAMENT DE LA SUBVENCIÓ

El Consell de Mallorca tramitarà el pagament de l'import de la subvenció a l'entitat beneficiària una vegada presentada i revisada la justificació i quan s'hagi comprovat que s'ha realitzat l'activitat prevista i els objectius pels quals es va concedir la subvenció.

El crèdit pressupostari per als reconeixements d'obligació que s'hagin de resoldre a l'exercici 2025 quedarà supeditat a la consignació pressupostària de l'exercici d'aquest.

16. OBLIGACIONS DE LES ENTITATS BENEFICIÀRIES

El fet de rebre una subvenció implica l'obligatorietat de dur a terme la activitat subvencionada. A fi d'executar la totalitat de la activitat, l'entitat beneficiària ha de cercar altres fonts de finançament o bé aportar-hi fons propis per a poder finançar completament el projecte.

Les entitats beneficiàries han de complir les obligacions que s'especifiquen a l'Ordenança general de subvencions del Consell de Mallorca, a aquesta convocatòria i, en particular, les següents:

a. Dur a terme l'activitat subvencionada que fonamenta la concessió de la subvenció.

b. Justificar la realització de l'activitat, com també el compliment dels requisits i de les condicions que determinin la concessió de la subvenció.

c. Sotmetre's en qualsevol moment del desenvolupament de l'activitat a les actuacions de seguiment i avaluació tècnica que efectuï el personal de la Secció/Servei de Promoció Econòmica del Consell de Mallorca, a les de control financer que corresponen a la Intervenció General i a les previstes en la legislació de la Sindicatura de Comptes, i aportar tota la informació que li sigui requerida en l'exercici d'aquestes actuacions.

d. Comunicar al Consell de Mallorca la sol·licitud o l'obtenció d'altres subvencions pel mateix projecte de qualsevol administració o entitat pública o privada, nacional o internacional.

e. Acreditar, abans de dictar la proposta la resolució definitiva, que està al corrent de les obligacions tributàries i de la Seguretat Social davant l'Administració de l'Estat, i de les obligacions tributàries davant la Hisenda del Consell de Mallorca.

f. Conservar els documents justificatius de l'aplicació dels fons percebuts, amb inclusió dels documents electrònics, mentre puguin ser objecte d'actuacions de comprovació i control.

g. Reintegrar els fons percebuts en els supòsits prevists legalment.

h. Presentar una memòria econòmica de l'activitat subvencionada i el document on es recullin els resultats dels estudis o investigacions realitzades pels beneficiaris en relació amb la comercialització del producte local.

17. SUBCONTRACTACIÓ DE LES ACTIVITATS SUBVENCIONADES

S'entén que una persona beneficiària subcontracta quan concerta amb terceres persones l'execució total o parcial de l'activitat que constitueix l'objecte de la subvenció. Queda fora d'aquest concepte la contractació en què ha d'incórrer el beneficiari per a dur a terme ell mateix l'activitat subvencionada.

Atès que fer l'activitat és obligació personal del beneficiari, només es permet subcontractar parcialment el projecte o les activitats que integren els programes subvencionats. El règim de subcontractació de la present convocatòria se regeix per l'establert a l'article 32, 33 i 34 de l'Ordenança general de subvencions del Consell de Mallorca.

18. PUBLILCITAT DE LA CONVOCATÒRIA

En compliment del que es preveu en els articles 14 i 19.2 de l'Ordenança general de subvencions, el Consell de Mallorca trametrà informació sobre aquesta convocatòria i sobre les resolucions de concessió que se'n derivin a la Base de Dades Nacional de Subvencions.

La convocatòria de subvencions es publicarà en el BOIB i es penjarà a la seu electrònica del Consell de Mallorca https://seu.conselldemallorca.net/cat.

19. SEGUIMENT I CONTROL DE LA CONCESSIÓ

Les entitats beneficiàries de les subvencions atorgades pel Consell de Mallorca, queden sotmeses a les mesures de comprovació i fiscalització que estableix el Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de subvencions, i per l'OGS quant a la concessió i el control dels ajuts públics. A més, han de facilitar tota la informació que els requereixin l'òrgan instructor.

L'ocultació de qualsevol informació sobre els requisits dona lloc a la denegació o a la revocació de l'ajut atorgat.

20. RÈGIM D'INFRACCIONS I SANCIONS

L'incompliment dels requisits que preveu aquesta convocatòria dona lloc a l'aplicació del règim d'infraccions i sancions establert en el títol V del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre. Les infraccions i sancions que, si escau, es poden derivar de l'atorgament de les subvencions que preveu aquesta convocatòria es regeixen pel que estableix el títol V de la Llei de subvencions i d'acord amb el procediment que recull l'article 62 del mateix text legal.

21. PROTECCIÓ DE DADES DE CARÀCTER PERSONAL

Sense perjudici de les obligacions en matèria de publicitat activa i dret d'accés a la informació pública previstes a la Llei 19/2013, de 9 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern, les parts es comprometen a respectar la confidencialitat de la informació que es subministra.

Així mateix, les parts estan obligades a complir les previsions del reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de dades de les persones físiques en quant al tractament de dades personals i lliure circulació de aquestes dades i per el qual es deroga la Directiva 95/46/CE, i les específiques de la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia de drets digitals, respecte a les dades personals que, com a conseqüència d'aquest procediment, es tracten i es comuniquen entre aquestes.

22. RECURSOS

Contra l'Acord d'aprovacióde la convocatòria, que no posa fi a la via administrativa, es pot interposar el recurs d'alçada, en el termini d'un mes, que es comptarà a partir del dia següent a la seva publicació en el Butlletí Oficial de les Illes Balears. El recurs es pot interposar formalment davant el Consell Executiu o davant la Comissió de Govern del Consell Insular de Mallorca, que és l'òrgan competent per resoldre'l.

Contra la desestimació expressa d'aquest recurs d'alçada, es pot interposar el recurs contenciós administratiu davant (el Jutjat Contenciós Administratiu de Palma que correspongui o la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears), en el termini de dos mesos, comptadors a partir del dia següent de rebre la notificació de la desestimació de l'indicat recurs d'alçada.

Si han transcorregut tres mesos des de la interposició del recurs d'alçada i no n'heu rebut la notificació de resolució expressa, s'entén desestimat per silenci i podeu interposar el recurs contenciós administratiu davant (el Jutjat Contenciós Administratiu de Palma que correspongui o la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears), en el termini de sis mesos, comptadors a partir del dia següent de la desestimació presumpta.

No obstant l'anterior, es pot interposar, si escau, qualsevol altre recurs que es consideri oportú. Tot això de conformitat amb el que s'estableix en la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, i amb el que s'estableix en la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

 

Palma, (signat electrònicament: 17 d'octubre de 2024)

El secretari tècnic de Promoció Econòmica i Desenvolupament Local Diego de la Fuente Rama (Art. 35.2 g) Llei 4/2022, 28 de juny de Consells Insulars. BOIB núm. 88, de 7 de juliol de 2022)

 

ANNEX I SOL·LICITUD DE SUBVENCIÓ PER A LA PROMOCIÓ D'EMPRESES I ENTITATS SENSE ÀNIM DE LUCRE QUE DESENVOLUPEN LA SEVA ACTIVITAT PROFESSIONAL AMB PRODUCTE LOCAL

DADES DEL SOL·LICITANT

Nom i Llinatges/ Nom o raó social:

DNI/CIF:

Domicili (als efectes de notificacions):

Carrer o plaça:                                                                                                           Núm.:                                          Pis:

Localitat:                                                                            CP: 

Telèfon de persona de contacte:

Adreçaelectrònica:

DADES DEL REPRESENTANT LEGAL/PERSONA AUTORITZADA

Nom i cognoms:

DNI/NIE:

Telèfon:

Representant de l'entitat sol·licitant en qualitat de:

Adreça electrònica:

AUTORITZACIÓ PER ACREDITAR ESTAR AL CORRENT DE LES OBLIGACIONS TRIBUTÀRIES I AMB LA SEGURETAT SOCIAL

La presentació de la sol·licitud de subvenció comporta l'autorització perquè l'òrgan que concedeix la subvenció obtingui de manera directa l'acreditació de les circumstàncies d'estar al corrent de les obligacions tributàries i amb la Seguretat Social a través de certificats telemàtics i, en aquest cas, el sol·licitant no ha d'aportar la certificació corresponent. Aquesta autorització prevaldrà sobre qualsevol declaració responsable en sentit contrari signada de forma genèrica al Consell de Mallorca.

(     ) No autoritzo (Si el sol·licitant denega expressament el consentiment perquè l'òrgan instructor demani aquests certificats, els ha d'aportar juntament amb la sol·licitud.)

DADES DEL PROJECTE

Títol:

Descripció breu del projecte:

Tipologia d'entitat:

Data d'inici del projecte / actuació:

Data de finalització del projecte / actuació:

IMPORT TOTAL PROJECTE:

IMPORT DESPESA SUBVENCIONABLE DEL PROJECTE:

 

DECLAR SOTA LA MEVA RESPONSABILITAT

1. Que accepto les condicions de la convocatòria de subvencions a empreses i entitats amb ànim de lucre per a la promoció i difusió del producte de Mallorca 2024.

2. Que adjunt la documentació exigida.

3. Que totes les dades que consten en aquesta sol·licitud i en els documents que l'acompanyen són certes.

4. Que en relació a l'IVA suportat en la despesa subvencionable de l'execució del projecte:

(    )  Si es recuperarà i compensarà.

(    )  No es recuperarà ni compensarà.

5. Que el projecte sol·licitat s'ha dut a terme d'acord amb les autoritzacions preceptives.

6. Que compleix amb els requisits per ser beneficiari establerts en l'OGS i en aquesta convocatòria (Nota: Com ajudes de mínimis s'aplica el Reglament (UE) nª 2023/2831, de 13 de desembre de 2023 de la Comissió, relatiu a l'aplicació dels articles 107 i 108 del Tractat de Funcionament de la Unió Europea en les subvencions. El Reglament estableix unes quanties màximes d'ajudes compatibles amb el marc normatiu del UE, per la qual la ajuda total que es concedeix: no pot ser superior a 300.000,00 € en ajudes en un període de tres exercicis fiscals (el present i els dos anteriors) . Al sol·licitar subvenció per aquestes línies es declara que compleixen amb el límit quantitatiu de MINIMIS).

(    )  Declaro que l'entitat que represento es troba inscrita, en la data de presentació de la sol·licitud, en el registre d'associacions, el registre de fundacions, el registre de societats cooperatives o registre mercantil corresponent de la comunitat autònoma de les Illes Balears.

(    )  Que la persona beneficiària no és deutora per resolució de reintegrament de cap subvenció. Així mateix declar que aquesta entitat es compromet / em compromet expressament a mantenir el compliment del que s'estableix en aquesta declaració durant el període de temps inherent al reconeixement o exercici del dret al cobrament de la subvenció.

DOCUMENTACIÓ QUE HEU D'ADJUNTAR A AQUESTA SOL·LICITUD DE SUBVENCIÓ

 

Estatuts i acta de constitució degudament legalitzats (*)

 

Acreditació de la inscripció de l'entitat en el registre que correspongui o ordre d'aprovació o autorització administrativa, si escau (*)

 

Declaració responsable de compliment de requisits i condicions generals (ANNEX II)

 

Descripció del projecte i pressupost signat (ANNEX IV)

 

Declaració sobre els criteris avaluables i documentació acreditativa (apartat 9) ANNEX IV-A

 

Acreditació del tràmit d'alta de compte bancari mitjançant el procediment que trobareu a la seu electrònica : http://seu.conselldemalorca.net/fitxa?key=72772 (*)

 

En cas d'autònoms: Alta censal de l'activitat

* No cal presentar-la si ja obra en poder del Departament de Promoció Econòmica i Desenvolupament Local i continua vigent sense variacions; s'han de fer constar aquests extrems

SOL·LICITO

Acollir-me a la subvenció de la Direcció Insular de Comerç del Departament de Promoció Econòmica i Desenvolupament Local, d'acord amb la present convocatòria

CLÀUSULA INFORMATIVA SOBRE LES DADES DE CARÀCTER PERSONAL

En compliment del que estableix la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal i garantia dels drets digitals, us informem que:

1. Les dades que contingui la sol·licitud d'admissió, la documentació que s'hi adjunti o la documentació que es generi a partir d'aquesta convocatòria s'incorporen en un fitxer de dades personals, inscrit en l'Agència Espanyola de Protecció de Dades, del qual és responsable el Consell de Mallorca. Aquest fitxer serveix, per una banda, per concedir les subvencions previstes en aquesta convocatòria i, per l'altra, si n'és el cas, per dur a terme la tramitació dels expedients sancionadors per haver-se comès les infraccions recollides en la normativa de subvencions.

2. Està previst que se cedeixen aquestes dades per fer les publicacions previstes en la convocatòria (BOIB i pàgina web del Consell de Mallorca www.conselldemallorca.net) segons el que preveuen els articles 18 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions i l'article 83 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les Administracions Públiques; a les persones interessades en els termes prevists en la Llei 39/2015 i a la Intervenció General de l'Estat en les termes prevists en l'article 20 de la Llei 38/2003; i a la Base Nacional de Dades de Subvencions.

3. L'òrgan administratiu davant el qual podeu exercitar, si escau, els drets d'accés, de rectificació, de cancel·lació, d'oposició i els altres que reconegui la LOPD és la Secretaria Tècnica del Departament de Promoció Econòmica i Desenvolupament Local del Consell de Mallorca (Carrer General Riera 111, 07010 Palma).

 

ANNEX II DECLARACIÓ RESPONSABLE

 SUBVENCIÓ PER A LA PROMOCIÓ D'EMPRESES I ENTITATS SENSE ÀNIM DE LUCRE QUE DESENVOLUPEN LA SEVA ACTIVITAT PROFESSIONAL AMB PRODUCTE LOCAL

COM A REPRESENTANT LEGAL DECLAR, SOTA LA MEVA RESPONSABILITAT:

1. Que l'entitat no incorre en cap de les prohibicions establertes en l'article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, i en l'article 8 de l'Ordenança general de subvencions del Consell Insular de Mallorca, i em compromet a mantenir aquesta situació durant totes les fases del procediment de la subvenció, en concret:

a) No haver estat condemnat, mitjançant una sentència ferma, a la pena de pèrdua de la possibilitat d'obtenir subvencions o ajuts públics.

b) No haver sol·licitat la declaració de concurs voluntari, haver estat declarat insolvent en qualsevol procediment, estar declarades en concurs (llevat que en aquest un conveni hagi adquirit l'eficàcia), estar subjectes a la intervenció judicial o haver estat inhabilitades d'acord amb la Llei 22/2003, de 9 de juliol, concursal, sense que hagi acabat el període d'inhabilitació fixat en la sentència de qualificació del concurs.

c) No haver donat lloc, per una causa de la qual han estat declarades culpables, a la resolució ferma de qualsevol contracte subscrit amb l'Administració.

d) Que la persona física, els administradors de les societats mercantils o els que tenguin la representació legal d'altres persones jurídiques, no estiguin sotmesos a algun dels supòsits de la Llei 5/ 2006, de 10 d'abril, de regulació dels conflictes d'interessos dels membres del govern i dels alts càrrecs de l'Administració general de l'Estat; de la Llei 2/1996, de 19 de novembre, d'incompatibilitats dels membres del Govern de les Illes Balears i dels alts càrrecs; de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'incompatibilitats del personal al servei de les administracions públiques, o que es tracti de qualsevol dels càrrecs electius que es regulen en la Llei orgànica 5/1985, de 19 de juny, del règim electoral general, en els termes que s'estableixen en aquesta normativa o en la normativa autonòmica per la qual es regulen aquestes matèries.

e) Estar al corrent en el compliment de les obligacions tributàries o de la Seguretat Social davant l'Administració de l'Estat, així com de les obligacions tributàries davant el Consell Insular de Mallorca i els organismes autònoms que en depenen imposades per les disposicions vigents, en la forma que es determina en el Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions (en endavant RLGS).

f) No tenir la residència fiscal a un país o un territori qualificat de paradís fiscal per la normativa vigent.

g) Estar al corrent de pagament d'obligacions per reintegrament de subvencions en els termes que es determinen en el RLGS.

h) No haver estat sancionades mitjançant resolució ferma amb la pèrdua de la possibilitat d'obtenir subvencions segons la legislació de subvencions vigent o la Llei general tributària.

i) Que no es pugui presumir, per raó de les persones que les regeixen o per altres circumstàncies, que són continuació o que deriven, per transformació, fusió o successió, d'altres empreses en les quals s'ha esdevingut la prohibició d'obtenir subvencions.

j) No ser agrupacions previstes en l'apartat 2 de l'art. 7 de l'Ordenança General de Subvencions, quan es doni alguna de les prohibicions anteriors en qualsevol dels seus membres.

k) No ser associació sotmesa a les causes de prohibició que es preveuen en els apartats 5 i 6 de l'art. 4 de la Llei orgànica 1/2002, de 22 de març, reguladora del dret d'associació.

l) No ser associació respecte de la qual s'ha suspès el procediment administratiu d'inscripció perquè s'hi han trobat indicis racionals d'il·licitud penal, en aplicació del que es disposa en l'art. 30.4 de la Llei orgànica 1/2002, de 22 de març, reguladora del dret d'associació, mentre no hi recaigui resolució judicial ferma en virtut de la qual es pugui practicar la inscripció al registre corresponent.

m) No estar incurs en qualque supòsit dels prevists en l'article 11 de la Llei 11/2016, de 28 de juliol, d'igualtat de dones i homes.

2. Que la quantia de la subvenció sol·licitada, conjuntament amb altres fonts de finançament específiques d'aquesta activitat, no supera el cost total de l'activitat.

3. Que l'entitat que represento està al corrent en el compliment de les obligacions tributàries, amb la Seguretat Social, i amb el Consell de Mallorca i els seus organismes dependents, i es compromet expressament a mantenir el compliment del que s'estableix en aquesta declaració durant el període de temps inherent al reconeixement o exercici del dret al cobrament de la subvenció.

4. Que l'entitat que represento està d'alta (alta censal) a l'impost sobre activitats econòmiques (IAE) amb un epígraf d'activitat i àmbit territorial que s'adapta a l'establert a la present convocatòria.

5. Que l'entitat que represento

(    ) 

No té ànim de lucre

(    ) 

té ànim de lucre

6. Que, pel que fa a l'actuació objecte de la sol·licitud, l'entitat:

(    ) 

No ha demanat ni ha rebut cap altre suport, ajut o subvenció per al projecte

(    ) 

ha demanat ni ha rebut cap altre suport, ajut o subvenció per al projecte

 

 

Entitat subvencionadora:

 

 

Import de l'ajut o subvenció:

 

 

 

 

 

 

Estat:

(    ) 

No resolt

(    ) 

Denegada

(     ) 

Concedida i no rebuda

(     ) 

Rebuda

 

7. Que, pel que fa a l'actuació objecte de la sol·licitud, l'entitat:

 

(   ) No s'han obtingut ingressos derivats de l'execució de l'activitat (vendes, entrades, etc.) o l'obtenció o previsió d'obtenció d'altres recursos per finançar-la

 

(    ) Els ingressos que s'han obtingut o que es preveu obtenir de l'execució de l'activitat o d'altres recursos per finançar-la són:

Ingressos

Import

 

 

 

8. Que conec i accepto la possibilitat que es pugui concedir una subvenció per un import inferior al sol·licitat per manca de disponibilitat pressupostària.

9. D'acord amb l'article 25 del Reial decret 887/2006, de 21 de juliol (BOE núm. 176, de 25 de juliol de 2006), pel qual s'aprova el Reglament de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, que l'entitat que represento no és deutora per una resolució de reintegrament de subvencions i es compromet expressament a mantenir el compliment del que s'estableix en aquesta declaració durant el període de temps inherent al reconeixement o exercici del dret al cobrament de la subvenció.

Ho declar als efectes de l'article 34.5 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions (BOE núm. 276, de 18 de novembre de 2003) i de l'article 48.4 de l'Ordenança general de subvencions del Consell de Mallorca.

Segons el que preveu la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, la inexactitud, falsedat o l'omissió de dades essencials en aquesta declaració responsable o l'incompliment dels requisits exigibles d'acord amb la legislació vigent per obtenir la subvenció és motiu d'exclusió de la persona o entitat que fa la sol·licitud de subvenció, així com també motiu de revocació i/o reintegrament de la subvenció en cas que li sigui atorgada, sense perjudici de la possibilitat d'imposar les sancions que corresponguin i d'exigir les responsabilitats penals, civils o administratives en què s'hagi pogut incórrer.

 

ANNEX III DECLARACIÓ RESPONSABLE DE TOTES LES AJUDES FINANÇADES AMB FONS PÚBLICS REBUDES EN CONCEPTE DE MINIMIS DURANT ELS EXERCICIS FISCALS 2022, 2023 I 2024. SUBVENCIÓ PER A LA PROMOCIÓ D'EMPRESES I ENTITATS SENSE ÀNIM DE LUCRE QUE DESENVOLUPEN LA SEVA ACTIVITAT PROFESSIONAL AMB PRODUCTE LOCAL

COM A REPRESENTANT LEGAL DECLAR, SOTA LA MEVA RESPONSABILITAT:

DECLAR

Que la totalitat de les ajudes públiques o privades, finançades amb fons públics, rebudes en concepte de minimis compleixen els requisits del Reglament número 2023/2831 de la Comisión, de 13 de desembre de 2023, sobre l'aplicació dels art. 107 i 108 del Tractat de Funcionament de la Unió Europea a les ajudes de minimis, la qual cosa implica, entre altres, que el beneficiari no pot haver rebut, en els tres darrers exercicis fiscals (2022-2023-2024), ajudes públiques o d'ens privats per aquest concepte, finançades a càrrec de pressuposts públics, per un import superior a 300.000,00 €.

 

ANNEX IV PRESSUPOST D'INGRESSOS I DESPESES DEL PROJECTE SUBVENCIONAT. SUBVENCIÓ PER A LA PROMOCIÓ D'EMPRESES I ENTITATS SENSE ÀNIM DE LUCRE QUE DESENVOLUPEN LA SEVA ACTIVITAT PROFESSIONAL AMB PRODUCTE LOCAL

INGRESSOS PREVISTS/OBTINGUTS

Entitat

Quantia ajudes corrent

Quantia total

 

 

 

 

 

 

Sol·licitud de subvencions i ajudes a Administracions i altres Entitats:

Entitat

Quantia ajudes corrent

Quantia total

 

 

 

 

 

 

Recursos Propis aportats directament pel sol·licitant:

 

Concepte

 

Quantia total

 

 

 

 

 

 

 

 

 

TOTAL INGRESSOS PREVISTS

 

 

 

DESPESES REALITZADES

 

 

Concepte de despesa SUBVENCIONABLE

Quantia despesa corrent

Quantia total

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

TOTAL DESPESES PROJECTE

 

Notes:

Perquè el pressupost sigui correcte, el total d'ingressos prevists ha de ser igual al total de les despeses previstes.

En el cas que el beneficiari recuperi o compensi l'IVA, els imports detallats de les despeses previstes no inclouran aquest IVA.

A les despeses s'han d'agrupar segons si són subvencionables o no per la convocatòria

En el cas que s'hagin d'emplenar més camps del que s'estableixen és recomanable que s'empleni un altre full.

 

 

DEPARTAMENT DE PROMOCIÓ ECONÒMICA I DESENVOLUPAMENT LOCAL

 

ANNEX IV-A DECLARACIÓ SOBRE DADES PER AVALUAR ELS PROJECTES SEGONS ELS CRITERIS AVALUABLES I DOCUMENTACIÓ ACREDITATIVA SUBVENCIÓ PER A LA PROMOCIÓ D'EMPRESES I ENTITATS SENSE ÀNIM DE LUCRE QUE DESENVOLUPEN LA SEVA ACTIVITAT PROFESSIONAL AMB PRODUCTE LOCAL

COM A REPRESENTANT LEGAL DECLARACIÓ RESPONSABLE DE DADES:

1. Identificació

Denominació del projecte :

 

CRITERIS de VALORACIÓ

Els criteris de valoració per a tots els projectes són els següents:

 

Criteri

Punts

Puntuació màxima

A emplenar pel sol·licitant

1

Establiment obert al públic

 

5

 

 

beneficiaris que tinguin un establiment obert al públic

5

 

 

 

beneficiaris que no tinguin un establiment obert al públic

0

 

 

2

Desenvolupament acte promocional

 

8

 

 

Acte promocional desenvolupat de manera telemàtica

3

 

 

 

Acte promocional desenvolupat de manera presencial

5

 

 

 

Acte promocional desenvolupat de manera presencial i telemàtica

8

 

 

3

Aportació pròpia al finançament del projecte

 

4

 

 

 Beneficiaris l'aportació dels quals sigui menys del 30% del finançament del projecte

2

 

 

 

 Beneficiaris l'aportació dels quals sigui major del 30% del finançament del projecte

4

 

 

4

Número de productes en promoció

 

3

 

 

Beneficiaris que promocionin un producte local

1

 

 

 

Beneficiaris que promocionin dos productes locals

2

 

 

 

Beneficiaris que promocionin més de dos productes locals

3

 

 

5

Justificació dels projectes

 

10

 

 

Es puntuarà més a aquells projectes que justifiquin de forma més clara en la sol·licitud els següents aspectes: Finalitat del projecte, dates concretes en què es duu a terme, logística del mateix expressant el lloc triat i el nombre d'assistents que hi haurà o nombre de persones que visualitzaran l'acte promocional, com es pretengui fer arribar l'acte promocional a aquelles persones a les quals va dirigit, quin és el missatge a transmetre. El desenvolupament de tots aquests aspectes o qualssevol altres relacionats de manera clara, ordenada i precisa es valorarà (fins a 10 punts)

Fins a 10

 

 

 

 

 

30

 

 

 

 

DEPARTAMENT DE PROMOCIÓ ECONÒMICA I DESENVOLUPAMENT LOCAL

 

ANNEX V DECLARACIÓ RESPONSABLE DE LA REALITZACIÓ DEL PROJECTE SUBVENCIONAT I DELS SEUS INGRESSOS I DESPESES SUBVENCIÓ PER A LA PROMOCIÓ D'EMPRESES I ENTITATS SENSE ÀNIM DE LUCRE QUE DESENVOLUPEN LA SEVA ACTIVITAT PROFESSIONAL AMB PRODUCTE LOCAL

DADES DEL SOL·LICITANT

Nom i Llinatges/ Nom o raó social: ...........................................................................................

DNI/CIF: ....................................

DADES DE L'EXPEDIENT

Núm. Expedient: ...........................................................................................

Línia: ..........................................

En relació amb el projecte subvencionat pel Consell Insular de Mallorca dins la present convocatòria de subvencions,

DECLARO SOTA LA MEVA RESPONSABILITAT:

1.- Que el projecte esmentat s'ha realitzat.

2.- Que la subvenció atorgada pel Consell de Mallorca s'ha aplicat a la finalitat per a la qual es va concedir i que no supera – amb les subvencions i altres ingressos concurrents- el pressupost d'execució del projecte subvencionat.

3. Declaració responsable de que no hi ha prohibició de contractar amb les empreses proveïdores segons l'article 34 de l'OGS

4. Que s'adjunta la memòria d'actuacions del projecte realitzat signada pel representant legal de l'entitat.

5. Que s'adjunten els justificants de despesa i que aquests compleixen amb els requisits de la convocatòria de la subvenció i han estat pagats en els termes de la convocatòria

6. Que la relació final de despeses i d'ingressos que integren el pressupost executat del projecte assenyalat és la que s'adjunta i correspon sense cap dubte a l'activitat subvencionada i que no tenen un valor superior al de mercat.

7.- Que l'entitat beneficiària en relació a l'IVA suportat en la despesa subvencionable de l'execució del projecte:

(    ) No recupera ni compensa l'IVA suportat de la despesa subvencionable

(    ) Sí recupera i/o compensa l'IVA suportat de la despesa subvencionable

8.- Així mateix, en relació al previst al 48.4 de l'Ordenança General de Subvencions del consell de Mallorca, declar:

(marqueu si n'és el cas)

(   ) Que la persona beneficiària es troba al corrent de les seves obligacions tributàries i de la Seguretat Social davant l'Administració de l'Estat, així com de les obligacions tributàries davant el Consell insular de Mallorca i els organismes autònoms que en depenen.

(   ) Que la persona beneficiària no és deutora per resolució de reintegrament de cap subvenció. Així mateix declar que aquesta entitat es compromet / em compromet expressament a mantenir el compliment del que s'estableix en aquesta declaració durant el període de temps inherent al reconeixement o exercici del dret al cobrament de la subvenció.

9. Que el cost per dur a terme el projecte indicat ha estat el següent:

A) INGRESSOS (el total ingressos ha de ser igual al total de despeses de l'apartat B)

Subvencions i ajudes del Consell Insular de Mallorca:

Entitat/Departament

Quantia ajudes corrent

Quantia total

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Entitat

Quantia ajudes corrent

Quantia total

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Recursos Propis aportats directament pel beneficiari:

Concepte

 

Quantia total

 

 

 

 

 

 

TOTAL INGRESOS

B) DESPESES

També s'han de diferenciar les despeses subvencionables del projecte i les que no son subvencionables segons la convocatòria

Núm. ordre

Núm. Factura

Data Factura

Proveïdor

CIF

Concepte

Base imposable

IVA

Total

Data pagament

Forma pagament

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

TOTAL DESPESES

En el cas que s'hagin d'emplenar més camps del que s'estableixen és recomanable que s'empleni un altre full.

(Nota: La relació de despeses, que s'ha d'estructurar d'acord amb les partides del pressupost presentat, ha d'indicar les dades següents: el número i data d'emissió de la factura, nom i NIF del proveïdor, concepte, import, data i forma de pagament. La relació d'ingressos ha d'indicar la subvenció del Consell de Mallorca, altres subvencions sol·licitades i/o rebudes, i la resta d'ajuts o ingressos que hagin finançat el mateix projecte subvencionat, amb indicació de l'import i la procedència. L'import total de les despeses ha de coincidir amb el dels ingressos i s'han d'explicar les desviacions esdevingudes respecte al pressupost inicial)

 

 

​​​​​​​

DEPARTAMENT DE PROMOCIÓ ECONÒMICA I DESENVOLUPAMENT LOCAL