Secció III. Altres disposicions i actes administratius
CONSELL INSULAR D'EIVISSA
Núm. 671065
Acord de Consell Executiu del Consell Insular d'Eivissa de convocatòria de prestacions econòmiques de dret de concurrència per a persones amb discapacitat a l'àmbit de l'illa d'Eivissa per a l'any 2024
El Consell Executiu del Consell Insular d'Eivissa, en reunió ordinària de data 11 d'octubre de 2024, va aprovar per unanimitat, l'acord següent:
Primer- Aprovar la convocatòria de prestacions econòmiques de dret de concurrència per a persones amb discapacitat a l'àmbit de l'Illa d'Eivissa per a l'any 2024 que obra a l'expedient administratiu de referència amb CSV 15251714317717425016.
Segon- Autoritzar la despesa d'un import de 135.000 € (cent trenta-cinc mil euros), amb càrrec a l'aplicació pressupostària 2310 4890000, i d'un import de 50.000€ (cinquanta mil euros) amb càrrec a l'aplicació pressupostària 2310 78900 dels vigents pressupostos de la Corporació, per a la referida convocatòria de prestacions econòmiques de dret de concurrència per a persones amb discapacitat a l'àmbit de l'Illa d'Eivissa per a l'any 2024.
Tercer- Publicar en el Butlletí Oficial de les Illes Balears i en la seu electrònica del Consell Insular d'Eivissa la convocatòria de prestacions econòmiques de dret de concurrència per a persones amb discapacitat a l'àmbit de l'Illa d'Eivissa per a l'any 2024.
(Signat electrònicament: 15 d'octubre de 2024)
La cap de Secció de Serveis socials Ana Andreu Mas
Convocatòria de prestacions econòmiques de dret de concurrència per a persones amb discapacitat a l'àmbit de l'illa d'Eivissa per a l'any 2024
Primer Justificació
L'Estatut d'autonomia de les Illes Balears (segons redacció donada per la Llei orgànica 1/2007, de 28 de febrer, que el va reformar) estableix en l'article 12 els principis rectors de l'activitat pública i disposa que les institucions pròpies de la comunitat autònoma han de promoure, entre d'altres, la cohesió social i el dret a la protecció social. Així mateix, en el seu article 16.4 disposa que les administracions públiques, en el marc de les seues competències respectives, han de promoure les condicions necessàries perquè els drets socials dels ciutadans de les Illes Balears i dels grups i col·lectius en què s'integren siguin objecte d'una aplicació real i efectiva.
La Llei 4/2009, d'11 de juny, de serveis socials a les Illes Balears, té com a finalitat principal aconseguir el major benestar social possible al territori de les Illes Balears, de forma progressiva i en tots els seus aspectes, mitjançant un sistema d'acció social integrat per serveis socials i mesures d'assistència social que afavoreixin el desenvolupament ple de la persona dins la societat per superar i prevenir les causes determinants de la seua marginació i promoure'n la plena integració social.
I a l'article 6 de l'esmentada norma s'estableixen com a persones destinatàries dels serveis socials, amb caràcter prioritari, les que es trobin, entre d'altres, en situació de discapacitat física, psíquica o sensorial.
D'altra banda, l'article 20 de la referida Llei 4/2009, d'11 de juny, estableix que les prestacions del sistema públic de serveis socials poden ser tècniques, econòmiques o tecnològiques. I a l'article 22 defineix les prestacions econòmiques establint:
“1. Són prestacions econòmiques les aportacions dineràries que tenen com a finalitat atendre determinades situacions de necessitat en què es troben les persones que no disposen de recursos econòmics suficients per fer-hi front i no estan en condicions d'aconseguir-ne o rebre'n d'altres fonts.
2. Les prestacions econòmiques es poden atorgar amb caràcter de dret subjectiu, dret de concurrència, urgència social i de suport familiar i de suport als processos d'inserció social.
3. Les prestacions econòmiques que es derivin del desenvolupament d'aquest article queden excloses de l'àmbit d'aplicació de la normativa general de subvencions.”
La Llei 4/2023, de 27 de febrer, de prestacions socials de caràcter econòmic de les Illes Balears, regula els diferents tipus de prestacions econòmiques establertes a la Llei 4/2009, d'11 de juny, de serveis socials de les Illes Balears, i dedica el seu títol III a la regulació de les prestacions econòmiques de dret de concurrència. Aquestes prestacions socials de caràcter econòmic de concurrència competitiva permeten desenvolupar, al marge de la normativa de subvencions, convocatòries d'ajudes econòmiques que tinguin una disponibilitat econòmica limitada.
El Consell Insular d'Eivissa ha assumit competències en matèria de serveis socials i assistència social en virtut de la Llei 12/1993, de 20 de desembre, d'atribució de competències als consells insulars en matèria de serveis socials i assistència social, i de la Llei 14/2001, de 29 d'octubre, d'atribució de competències als consells insulars en matèria de serveis socials i seguretat social, en els termes i amb l'abast que estableixen aquestes lleis.
Per part del Departament de Benestar Social, Família i Igualtat es pretén, amb l'aprovació de la present convocatòria de prestacions, atendre determinades situacions de necessitat en què es troben les persones amb discapacitat de l'illa d'Eivissa que no disposen de recursos econòmics suficients per afrontar-les.
Segon Objecte
L'objecte de la present convocatòria és establir el procediment per atorgar les prestacions econòmiques de dret de concurrència per a persones amb discapacitat física, psíquica o sensorial reconeguda que siguin residents a l'illa d'Eivissa.
Aquestes prestacions econòmiques tenen com a finalitat atendre les situacions de necessitats de les persones amb discapacitat per poder fer us de la seua llar en condicions adequades i per la seva integració en la comunitat quan aquestes persones beneficiaries no disposen de recursos econòmics suficients per fer-hi front.
Tercer Consignació pressupostària habilitada per atendre les prestacions
L'import global dels ajuts que es distribueixen en aquesta convocatòria és de 185.000 euros (cent vuitanta - cinc mil euros) per a l'exercici pressupostari 2024, a càrrec de les aplicacions pressupostàries 23104890000 i 231078900 del pressupost del Consell Insular d'Eivissa.
El 72,98% de la referida consignació (135.000€) aniran a l'aplicació pressupostària 23104890000 corresponent al capítol IV, i el 27,02% (50.000€) a l'aplicació pressupostària 231078900 corresponent al capítol VII.
Quart Persones beneficiàries i condicions per accedir-hi
Poden ser persones beneficiàries de les prestacions econòmiques de dret de concurrència que es regulen en aquesta convocatòria aquelles que compleixin amb els requisits següents:
a.Tenir menys de 65 anys a la data de presentació de la sol·licitud.
b.Tenir reconegut un grau de discapacitat igual o superior al 33% i vigent en la data de presentació de la sol·licitud, o ser beneficiari d'una pensió de la Seguretat Social per incapacitat permanent en grau de total, absoluta o gran invalidesa, o ser pensionista de classes passives de jubilació o retir per incapacitat permanent per al servei o inutilitat.
c.Acreditar que s'està residint a l'illa d'Eivissa i que ho ha estat fent durant els darrers dotze mesos abans de la sol·licitud de la prestació.
d.Tenir una renda per càpita de la unitat econòmica de convivència igual o inferior a 21.000 € (renda calculada en base a 2,5 vegades l'indicador públic de renda d'efectes múltiples, l'IPREM, anual i tenint en compte 14 pagues). El valor oficial de l'IPREM per 2024 està establert en 8.400,00€.
Les necessitats de les persones beneficiaries han d'estar relaciones amb algun dels següents supòsits:
I. Rehabilitació: tractaments de psicoteràpia, fisioteràpia, tractaments psicopedagògics, psicomotricitat, logopèdia, atenció primerenca i altres activitats terapèutiques de les persones beneficiàries d'aquesta prestació.
Les referides actuacions han d'estar realitzades per professionals amb titulació oficialment reconeguda.
II. Mobilitat, quan es tenguin problemes de mobilitat i es necessitin per aconseguir un augment de la capacitat de desplaçament.
III. Adaptació de la llar, per a la supressió de barreres arquitectòniques per a la llar i/o l'adaptació d'aquesta per donar accessibilitat a les persones beneficiàries d'aquestes prestacions.
L'adaptació funcional correspondrà al domicili habitual en que consti empadronada la persona sol·licitant.
En el cas d'obres, s'haurà d'adjuntar la corresponent llicència municipal o comunicació prèvia amb data anterior a la de la factura aportada, quan sigui preceptiva, d'acord amb la normativa vigent.
Les despeses realitzades, deuran constar detallades a la factura presentada per la empresa constructora.
IV. Ajudes tècniques i altres: aquells instruments que, actuant com a intermediaris entre la persona i l'entorn, ja sigui amb mitjans mecànics o estàtics, facilitin la seua relació i permetin una major mobilitat.
Les necessitats anteriorment esmentades es justificaran mitjançant la realització de la despesa i l'abonament de la mateixa, durant el període comprès entre l' 1 de setembre de 2023 i el 31 d'agost de 2024, ambdós inclosos.
Pel que fa a les necessitats presentades s'ha de tenir present que han de ser concordants amb la discapacitat de la persona sol·licitant, això significa que han d'estar relacionades amb la seua particular discapacitat.
En aquells casos en què no quedi acreditada estrictament la concordança entre la discapacitat i la necessitat a cobrir, es valorarà la idoneïtat de la dita sol·licitud sempre que estigui acompanyada d'informe tècnic professional dels serveis públics on s'especifiqui aquesta relació.
D'altra banda, la justificació del pagament de les referides despeses es realitzarà aportant l'acreditació del seu abonament; segons el mitjà de pagament que s'hagi utilitzat, s'haurà d'aportar la documentació que tot seguit s'indica:
a)Pagament mitjançant transferència bancària o ingressos en compte bancari:
-Document bancari acreditatiu del pagament en el qual figurin el concepte de la transferència o l' ingrés, la data del document, l'import i les dades de l'ordenant i del destinatari, que han de coincidir amb el beneficiari i amb l'emissor de la factura, respectivament. No s'acceptaran captures de mòbil, ni resguard del caixer.
En el supòsit de que el beneficiari sigui major d'edat, però justifiqui que no compta amb ingressos propis provinents d'un treball, pensions o rendes, s'acceptarà que les dades de l'ordenant corresponguin amb la persona o persones de qui depèn la seva manutenció.
b) Pagament en metàl·lic:
-Una factura signada i segellada pel proveïdor, amb l'expressió «rebut en metàl·lic» o «en efectiu». S'admetran els justificant de pagament en efectiu sempre que no superin els 999,99€ conforme establert en la llei 11/2021, de 9 de juliol, de mesures de prevenció i lluita contra el frau fiscal.
c) Pagament mitjançant xec/ pagaré nominatiu:
-Còpia del xec nominatiu o pagaré nominatiu emès a nom del proveïdor que emet la factura o document equivalent, sempre que estigui vençut.
-Extracte del compte corrent del beneficiari de l'ajuda en el qual figuri el càrrec d'aquest xec o pagaré.
d) Pagament mitjançant targeta de crèdit o dèbit:
-Extracte del compte en què figuri el càrrec del pagament amb targeta. No s'acceptaran captures de mòbil, ni resguard del caixer.
e) Pagament mitjançant domiciliació bancària:
-Extracte bancari en què figuri el càrrec de la domiciliació.
Cinquè La quantia de la prestació, efectes i durada
-100 % de les despeses que es presentin, quan la renda per càpita de la unitat econòmica de convivència es trobi entre el 0 i el 1,5 del valor de l'IPREM.
-75% de les despeses que es presentin, quan la renda per càpita de la unitat econòmica de convivència es trobi entre el 1,5 i el 2,5 del valor de l'IPREM.
En ambdós supòsits la quantitat màxima de la prestació reconeguda per beneficiari no podrà ser superior a 4.500 €.
Excepcionalment, el límit de 4.500€ es pot augmentar a un total de 6.000€ en els següents supòsits:
a) Quan es presentin despeses ocasionades per a la adaptació de la llar, si també es presenten a la mateixa convocatòria altres despeses en rehabilitació i/o mobilitat i/o altres ajudes tècniques.
b) Quan es presentin despeses ocasionades per a la adquisició de vehicle a motor i adaptació de vehicle a motor, si aquestes superen el límit màxim establert, es podrà augmentar l'excés fins a un total de 6.000€.
c) Quan es presentin despeses ocasionades per a la compra i adaptació d'una cadira de rodes, si aquestes superen el límit màxim establert, es podrà augmentar l'excés fins a un total de 6.000€.
Les ajudes es concediran tenint en compte el límit màxim individual establert a la taula següent:
|
NECESSITATS NO INVENTARIABLES |
LIMIT MÀXIM |
1 |
Tractaments dentals només: implants dentals, corones, ponts, pròtesis completes o parcials. Queden exclosos els tractaments d'ortodòncia. |
1.500,00 € |
2 |
Elevador WC |
95,00 € |
3 |
Fèrula de descàrrega dental/oclusal |
175,00 € |
4 |
Tractaments rehabilitadors sociosanitaris |
4.500,00 € |
5 |
Reparacions ortoprotètiques |
1.500,00 € |
6 |
Reparacions cadira de rodes |
1.500,00 € |
7 |
Coixí antiescares |
680,00€ |
8 |
Lents de contacte graduades |
215,00 € |
9 |
Respatller de llit ajustable |
65,00 € |
10 |
Falca de posicionament |
460,00 € |
11 |
Coixí per aixecar-se |
225,00 € |
12 |
Fusta de banyera |
65,00 € |
13 |
Protector de cap |
275,00 € |
14 |
Corrioles |
280,00 € |
15 |
Obtenció del permís de conduir per a persones amb mobilitat reduïda (3) |
175,00 €/dia 2.000,00 € període total |
16 |
Assistència a escoles d'estiu i serveis anàlegs amb caràcter psicoeducatiu de l'illa d'Eivissa i en el període de vacances de estiu |
450,00 € |
17 |
Assistència institucionalitzada per a persones amb discapacitat en centres d'atenció especialitzada en règim residencial si la plaça és privada |
750,00 €/mes |
18 |
Desplaçament de la persona amb discapacitat al centre d'atenció especialitzada amb plaça privada, concertada o pública. (4) |
1.030,00 € |
19 |
Desplaçament d'un acompanyant de la persona amb discapacitat al centre d'atenció especialitzada amb plaça privada, pública o concertada, sempre que coincideixi en dia i hora amb el de la persona amb discapacitat. (4) |
1.030,00 € |
20 |
Desplaçament dels familiars, fins a segon grau de parentesc per consanguinitat i afinitat, per visitar la persona amb discapacitat a centre d'atenció especialitzada amb plaça privada, pública o concertada on es troba institucionalitzada. (4) |
1.030,00 € |
21 |
Gandula banyera (nens) |
915,00 € |
22 |
Reductor seient amb subjeccions (nens) |
230,00 € |
23 |
Altres despeses (6) |
2.500€ |
|
NECESSITATS INVENTARIABLES |
LIMIT MÀXIM |
---|---|---|
1 |
Adquisició de cadira de rodes |
2.000,00 € |
2 |
Adquisició de cadira de rodes elèctrica |
4.500,00 € |
3 |
Adaptació de cadira de rodes |
2.500,00 € |
4 |
Caminador |
2.000,00 € |
5 |
Adaptació funcional de la llar per suprimir barreres arquitectòniques i/o condicionament d'aquesta (1) |
3.810,00 € |
6 |
Grua estàndard |
2.125,00 € |
7 |
Trapezi |
130,00 € |
8 |
Taula de transferències |
85,00 € |
9 |
Disc giratori |
150,00 € |
10 |
Arnès per a grua |
230,00 € |
11 |
Disc giratori amb recolzament de tronc |
460,00 € |
12 |
Grua de bipedestació |
2.500,00 € |
13 |
Grua de sostre |
3.360,00 € |
14 |
Respatller per a tetraplègics o amb problemes de posició |
765,00 € |
15 |
Llit hospitalari i/o adaptat/articulat |
1.440,00 € |
16 |
Carro elevador de llit |
765,00 € |
17 |
Baranes de llit |
240,00 € |
18 |
Matalàs lateralitzador |
3.670,00 € |
19 |
Matalàs antiescares |
350,00 € |
20 |
Cadira per pujar i baixar escales |
700,00 € |
21 |
Rampes manuals portàtils |
460,00 € |
22 |
Aparell pujaescales portàtil |
4.500,00 € |
23 |
Automatisme de portes |
1.100,00 € |
24 |
Cadira d'interior de posicionament |
1.500,00 € |
25 |
Cadira vertical |
3.370,00 € |
26 |
Cadira lleugera |
1.500,00 € |
27 |
Seient giratori de banyera |
280,00 € |
28 |
Seient elevador de banyera |
1.375,00 € |
29 |
Sistema de banyera al llit |
735,00€ |
30 |
Barres de paret |
140,00 € |
31 |
Ulleres graduades |
215,00 € |
32 |
Audiòfons (2) |
1.300,00 € c/u |
33 |
Implant coclear (2) |
1.200,00 € c/u |
34 |
Altres dispositius similars o anàlegs per facilitar l'audició (2) |
990,00 € c/u |
35 |
Dispositius que afavoreixin la comunicació ( hardware i software) |
2.000,00 € |
36 |
Pany intel·ligent |
250€ |
37 |
Ortesi |
955,00 € |
38 |
Elevador de vàter amb recolzabraços |
230,00 |
39 |
Plataforma abatible de dutxa |
980,00 € |
40 |
Respatller de WC amb suports laterals de tronc |
550,00€ |
41 |
Cadira/ dutxa vàter |
600,00 € |
42 |
Seient abatible de dutxa |
230,00 € |
43 |
Barra abatible |
165,00 € |
44 |
WC-bidet |
645,00 € |
45 |
Aparell per menjar |
3.515,00 € |
46 |
Cadira dutxa vàter basculant amb accessoris |
915,00 € |
47 |
Passamans |
95,00 € |
48 |
Paral·leles |
500,00 € |
49 |
Adquisició de vehicles de motor (5) |
4.500,00 € |
50 |
Adaptació de vehicle de motor (5) |
4.500,00 € |
51 |
Scooter elèctric per persones amb mobilitat reduïda |
2.500,00 € |
52 |
Sistema sedestació modular |
3.500,00 € |
53 |
Altres despeses (6) |
2.500,00 € |
(1) No s'acceptarà material d'obra si no es troba inclòs dintre de la factura emesa per la empresa que efectua la reforma. Només es tindran en compte les adaptacions de l'habitatge on el sol·licitant es trobi empadronat. Les factures s'han de desglossar i reflectir les diferents actuacions que realitza l'empresa contractada. La prestació anirà destinada a sufragar les despeses derivades de l'eliminació de les barreres arquitectòniques, a la fi de facilitar la estància de les persones amb limitació funcional; com poden ser el canvi de banyera per plat de dutxa, la instal·lació de paviment antilliscant al quart de bany, instal·lació de rampa d'accés, col·locació de passamans i baranes al passadís, adequació de l'ample de les portes...etc. En cap cas seran objecte de la prestació les obres de reforma generals ni aquelles que afectin a elements decoratius i ornamentals.
(2) En el cas dels audiòfons, els implants coclears i altres dispositius similars o anàlegs no es considerarà com a valorable de la necessitat la despesa de les piles que no siguin les inicials.
(3) Pel que fa referència a l'obtenció del carnet de conduir, caldrà acreditar tenir dificultats de mobilitat de conformitat amb el previst al Reial Decret 888/2022, de 18 d'octubre, de procediment per al reconeixement, declaració i qualificació del grau de discapacitat
Dins d'aquesta necessitat es contemplen les despeses de trasllat i manutenció que suposa fer les pràctiques amb cotxe adaptat fora de l'illa, quan a Eivissa no sigui possible. Per justificar aquest extrem caldrà aportar factura de l'autoescola a nom del beneficiari i escrit de la mateixa conforme no es possible realitzar les pràctiques a Eivissa.
(4) Pel que fa referència a les despeses de desplaçaments, totes les factures de bitllets d'avió i de vaixell hauran d'especificar el trajecte d'anada o de tornada, la data i el preu total. No estaran permesos per a la valoració de la necessitat els bitllets oberts ni de primera classe, business o anàlegs. En aquests bitllets es tindrà en compte que la data en què s'efectuï el trajecte sigui dins el període comprès en la convocatòria.
(5) Pel que fa referència a les despeses d'adquisició i adaptació de vehicle de motor, és necessari que la persona beneficiària estigui en possessió del permís de conduir i acrediti tenir dificultats de mobilitat de conformitat amb el previst al Reial Decret 888/2022, de 18 d'octubre, de procediment per al reconeixement, declaració i qualificació del grau de discapacitat
En el cas que la persona beneficiària no pugui obtenir el permís de conduir per motius de la seua discapacitat o edat, podran sol·licitar l'ajuda per a l'adquisició de vehicle els familiars que en tenguin cura i estiguin en possessió del carnet de conduir, sempre que les persones beneficiàries tenguin dificultats de mobilitat de conformitat amb el referit Reial Decret 888/2022, de 18 d'octubre, de procediment per al reconeixement, declaració i qualificació del grau de discapacitat
Per poder rebre aquestes ajudes caldrà que s'acrediti que han transcorregut cinc (5) anys des de la data d'adquisició de l'últim vehicle pel qual es va rebre aquesta prestació (Annex V), i presentar còpia de la targeta de la inspecció tècnica del vehicle on consti l'adaptació.
(6) Prèvia valoració del Departament de Benestar Social, Família i Igualtat
Sisè Règim d'incompatibilitat amb altres prestacions i ajuts, si escau
Les prestacions de concurrència competitiva no són incompatibles, per la seua naturalesa, amb cap pensió ni prestació pública.
En cap cas, l'import de la prestació que es concedeixi no pot superar, aïlladament o en concurrència amb subvencions concedides per altres entitats públiques o privades, el cost de les despeses presentades.
Setè Publicitat
Aquesta convocatòria es publicarà en el Butlletí Oficial de les Illes Balears i en la Seu Electrònica del Consell Insular d'Eivissa (https://seu.conselldeivissa.es).
La publicació dels actes i els tràmits del procediment, així com la resolució de concessió es farà mitjançant la seua publicació en el tauler d'anuncis i edictes electrònics de la Seu Electrònica del Consell Insular d'Eivissa (https://seu.conselldeivissa.es) de conformitat amb el previst en l'article 45 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu de les administracions públiques, i de conformitat amb els requisits contenguts a la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals, i seguint les indicacions de l'Agència Espanyola de Protecció de Dades.
El Departament competent, sense perjudici de la publicitat preceptiva, ha de donar la màxima difusió a la convocatòria de prestacions socials de caràcter econòmic.
Vuitè Presentació de sol·licitud de la prestació, terminis i documentació a adjuntar
El termini per presentar les sol·licituds serà de quinze dies hàbils, a partir de l'endemà de la data de publicació de la present convocatòria al Butlletí Oficial de les Illes Balears.
Les sol·licituds de la prestació es formalitzaran mitjançant instància, segons el model normalitzat que figura com a Annex I d'aquesta convocatòria.
Aquestes sol·licituds es presentaran al Registre General del Consell Insular d'Eivissa (avinguda d'Espanya, 49, 07800 Eivissa). Així com també hi haurà la possibilitat d'enregistrar les sol·licituds telemàticament a la pròpia Seu Electrònica habilitada a tal fi, de conformitat amb l'article 14.2 de la Llei 39/2015 o en qualsevol de les formes establertes a l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Si la sol·licitud es lliura en un lloc que no és el Registre del Consell Insular d'Eivissa, es recomana enviar al correu electrònic dep.benestar@conselldeivissa.es el full amb el segell d'entrada dins termini al Departament de Benestar Social, Família i Igualtat durant les 24 hores següents al lliurament.
Les sol·licituds aniran acompanyades de la documentació següent:
-DNI/NIE de la persona sol·licitant. En el supòsit que la sol·licitud es presenti en representació d'una altra persona, també s'haurà de presentar el DNI/NIE de la persona representant degudament autoritzada.
-En el cas de presentació de NIE, aquest ha d'anar acompanyat de la documentació que acrediti la identitat de la persona beneficiària.
-En el cas que el beneficiari sigui major de 18 anys i tengui capacitat legal modificada, s'haurà d'adjuntar la sentència legal.
-Llibre de família o documentació anàloga oficial que el substitueixi en el supòsit que la persona beneficiària no visqui sola a l'habitatge, o certificat d'estar inscrita al corresponent registre de parelles estables.
-Certificat convivència emès per l'ajuntament del municipi de residència.
-Certificat històric d'empadronament a nom de la persona beneficiaria, on consti la data d'alta en qualsevol del municipis de l'illa d'Eivissa.
-Documentació en vigor, acreditativa del reconeixement de la situació de discapacitat mitjançant resolució o targeta acreditativa; resolució que acrediti la condició de pensionista de la Seguretat Social per incapacitat permanent total, absoluta o gran invalidesa, pensionista de classes passives de jubilació o retir per incapacitat permanent per al servei o inutilitat, emès per l'òrgan competent.
-Títol de família monoparental, si n'és el cas.
-Per als supòsits de sol·licitud de prestació per a institucionalització, informe acreditatiu del centre on es troba institucionalitzada la persona beneficiària de l'ajuda, on consti que es tracta d'una plaça privada.
-Declaració de la renda dels membres majors d'edat de la unitat de convivència, corresponent a l'exercici 2023. En el cas de no estar obligat a fer-la, s'haurà d'aportar el certificat de renda expedit per l'Agència Tributària. En el seu cas, es pot autoritzar el Consell Insular d'Eivissa per tal que pugui aconseguir aquesta documentació, segons els models que figuren com a annexos II i III.
-En el cas de ciutadans de la Unió Europea o persones estrangeres residents a Eivissa, quan no constin dades sobre els seus ingressos hauran de presentar documentació suficient acreditativa en què consti en quin país tributen i els ingressos que perceben del país corresponent.
-Les factures originals a nom de la persona beneficiària, o el seu representant legal, justificatives de les despeses, emeses i pagades del dia 1 de setembre de 2023 fins al 31 d'agost de 2024, ambdós inclosos, exceptuant les factures emeses la darrera setmana del mes d'agost, que podran ser pagades fins al dia 10 de setembre de 2024, i la documentació justificativa del pagament de les factures de conformitat amb el previst al punt quart de la present convocatòria.
-En el supòsit que la persona beneficiària sigui menor d'edat o estigui incapacitada judicialment, la factura podrà anar a nom del seu representant legal.
-En el supòsit de despeses per obres, s'haurà d'adjuntar, si escau, la documentació acreditativa de l'ajuntament i/o la normativa vigent, per poder realitzar-les.
-En el cas de finançaments, serà necessari aportar el contracte i els rebuts corresponents; els quals deuran anar a nom del beneficiari de la prestació.
-Quan s'hagi demanat i/o rebut una subvenció per fer front a despesa presentada per valorar la necessitat (pel mateix concepte i dins del mateix període de la prestació), s'haurà d'acreditar l'import, la procedència i l'aplicació a l'objecte de l'ajuda, i s'haurà de presentar una declaració responsable referent amb altres ajudes per a les mateixes necessitats (Annex IV).
-Sol·licitud d'alta o modificació com a creditor del CIE segellat per l'entitat bancària o en el seu lloc la declaració responsable de titularitat de dades bancàries de persones físiques expedit necessàriament a nom de la persona beneficiària de l'ajuda i signat per la persona beneficiària. En el cas que la persona beneficiària sigui menor d'edat, els documents esmentats hauran d'anar a nom de la persona representant. Podreu trobar aquests documents a la pàgina web de la institució (www.conselldeivissa.es) i també a la Seu Electrònica.
-Qualsevol altre document que es consideri oportú aportar.
A mes de la documentació esmentada abans, les sol·licituds de les prestacions aniran acompanyades de la documentació especifica següent:
A) Quan la prestació sigui per a l'adquisició de vehicle de motor, les sol·licituds d'ajudes aniran acompanyades de la documentació específica següent:
a. Declaració responsable que garanteixi que el vehicle s'utilitzarà per a ús personal i privat (Annex V)
b. Declaració responsable en què consti que han transcorregut cinc anys des de la data d'adquisició de l'últim vehicle subvencionat (Annex V)
c. Acreditar tenir dificultats de mobilitat de conformitat amb el Reial Decret 888/2022, de 18 d'octubre, de procediment per al reconeixement, declaració i qualificació del grau de discapacitat.
d. Permís de conduir.
B) Quan la prestació sigui per a l'adaptació de vehicle a motor:
a. Permís de conduir corresponent, en què s'especifiqui el tipus d'adaptació prescrita.
b. Còpia de la targeta de la inspecció tècnica del vehicle on consti l'adaptació.
C) Quan la prestació sigui per a adaptació de vehicle a motor per tal d'obtenir el permís de conduir:
a) Matrícula a l'autoescola.
Les persones que hagin presentat en aquest Consell Insular qualsevol d'aquests documents en virtut d'anteriors sol·licituds només hauran d'aportar la documentació que sigui necessari actualitzar o renovar, sempre que no hagin transcorregut més de cinc anys des que la documentació fou presentada i s'assenyalin la data i el número de registre d'entrada de l'escrit amb el qual es varen aportar.
El Consell Insular d'Eivissa pot sol·licitar tota la documentació complementària que consideri necessària per avaluar correctament la sol·licitud de prestació presentada, com pot ser la prescripció tècnica del professional corresponent, etc.
Si la sol·licitud no reuneix les dades d'identificació, tant de la prestació com de la persona sol·licitant, o alguns dels requisits establerts en la present convocatòria, el Departament de Benestar Social, Família i Igualtat, mitjançant publicació en el tauler d'anuncis i edictes de la Seu Electrònica del Consell Insular d'Eivissa (https://seu.conselldeivissa.es), requerirà a les persones interessades l'esmena de la sol·licitud.
Si en el termini de deu dies hàbils, comptadors des de l'endemà de la publicació de la llista d'esmenes, la persona interessada no esmena o aporta la documentació requerida, el Consell Insular d'Eivissa, prèvia resolució, considerarà que desisteix de la seva petició de conformitat amb l'article 68.1 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Novè Els criteris de valoració i prelació de la situació de necessitat
9.1. Aquestes prestacions s'atorgaran tenint presents tres criteris: la unitat econòmica de convivència, la renda per càpita de la unitat econòmica de convivència i la realització i el pagament de les despeses corresponents a la necessitat a valorar.
A) La unitat econòmica de convivència.
A.1) La unitat econòmica de convivència del grup familiar.
S'entendrà com a unitat econòmica de convivència del grup familiar aquell que resideixi a l'habitatge quan entre els components del grup hi hagi un vincle de matrimoni o estiguin inscrits en el registre de parelles estables o tenguin algun fill en comú, un vincle de consanguinitat o afinitat fins al primer grau.
En els casos d'acolliment familiar permanent de menors, el/la menor tendrà la consideració de membre de la unitat econòmica de convivència quan consti resolució administrativa, o judicial, si n'és el cas.
El grau de parentesc es computarà segons disposa el Codi civil i a partir de la persona beneficiària de l'ajuda.
En el cas que la unitat econòmica de convivència descrita anteriorment superi la renda per càpita prevista per rebre les prestacions, es comptabilitzaran també les persones menors d'edat o discapacitades menors de 65 anys (o majors de 65 anys que acreditin que la condició de persona amb discapacitat es va reconèixer abans de complir aquesta edat) que viuen al mateix domicili unides a la persona beneficiària de l'ajuda per un grau de parentesc per consanguinitat fins al tercer grau i d'afinitat fins al segon grau a efectes de determinar la renda per càpita.
Quan del certificat de convivència municipal juntament amb la documentació relativa a la discapacitat o equivalent es derivi que a l'habitatge hi ha dues o més persones amb discapacitat menors de 65 anys (o majors de 65 anys que acreditin que la condició de persona amb discapacitat es va reconèixer abans de complir aquesta edat) i tenguin alguna relació de parentesc amb el beneficiari o beneficiària de l'ajuda, no s'aplicarà el requisit de renda.
A.2) Unitat econòmica de convivència de persones que viuen soles.
En el cas de persones que viuen soles, es dividirà la renda anual per 1,5 a l'efecte de determinar la renda per càpita.
A.3) La unitat econòmica de convivència de famílies monoparentals.
Als efectes d'aquesta convocatòria, s'entén per família monoparental la definida com a tal a la Llei 8/2018, de 31 de juliol, de suport a les famílies de les Illes Balears. Per acreditar aquesta condició es requereix la presentació de la resolució del títol de família monoparental.
En aquest cas, s'inclourà a efectes de còmput un membre més a la unitat familiar a l'efecte de determinar la renda per càpita.
A.4) En el cas de persones institucionalitzades es dividirà la renda anual per 1,0 a l'efecte de determinar la renda per càpita.
B) La renda per càpita de la unitat econòmica de convivència.
La renda s'obtindrà de la suma de la base imposable general i la base imposable de l'estalvi.
En el cas de les persones contribuents que no estiguin obligades a presentar declaració de renda, s'obtindrà de la suma dels rendiments íntegres del treball, els rendiments del capital mobiliari i immobiliari, i els guanys patrimonials sotmesos a retenció, menys les despeses deduïbles dels rendiments del treball.
No tenen la consideració de rendes aquelles que resten exemptes de l'IRPF.
No tindran dret a rebre les prestacions aquelles persones que estiguin obligades a fer la declaració de renda i no l'hagin presentada.
C) Les despeses corresponents a les necessitats per fer front a tractaments o altres despeses per a la millora física, psíquica i sensorial, així com suplir o compensar les limitacions i les mancances funcionals de conformitat amb l'establert al punt quart de la present convocatòria de prestacions.
9.2. Ordre de prelació
S'establirà un ordre de prelació amb els següents criteris:
1er. Beneficiaris no obligats a presentar renda.
2on. Renda per càpita de la unitat familiar, en ordre de menor a major.
En el supòsit d'empat, tindran prioritat les unitats familiars en què hi hagi persones menors d'edat i, si persisteix l'empat, per ordre d'entrada de la sol·licitud.
Les prestacions es resoldran segons el referit ordre fins que s'esgoti el crèdit pressupostari disponible.
Desè Instrucció, resolució i notificació
El Departament de Benestar Social, Família i Igualtat del Consell Insular d'Eivissa serà el competent per instruir el procediment de tramitació de sol·licituds.
L'òrgan competent per aprovar aquesta convocatòria és el Consell Executiu del Consell Insular d'Eivissa, a proposta de la consellera executiva del Departament de Benestar Social, Família i Igualtat. I la resolució d'aquesta convocatòria de prestacions correspon a la consellera executiva del Departament de Benestar Social, Família i Igualtat, d'acord amb l'article 33.2k de la Llei 4/2022, de 28 de juny, de consells insulars.
Les resolucions de la consellera executiva no exhaureixen la via administrativa i s'hi podrà interposar recurs d'alçada davant el Consell Executiu del Consell Insular d'Eivissa en el termini d'un mes comptador a partir del dia següent de la publicació de la resolució en el BOIB, tot d'acord amb els articles 112.1, 121 i 122 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, en relació amb l'article 66.4 de la Llei 4/2022, de 28 de juny, de consells insulars.
Els expedients es resoldran en un termini màxim de tres mesos a comptar des de la presentació de la sol·licitud. Transcorregut aquest termini sense que s'hagi dictat acte exprés, la sol·licitud s'ha d'entendre desestimada. La notificació de la resolució de les ajudes es realitzarà mitjançant la publicació al tauler d'edictes de la Seu Electrònica del Consell Insular d'Eivissa (https://seu.conselldeivissa.es).
L'obtenció de la prestació en virtut d'aquesta convocatòria no genera cap dret a l'obtenció d'altres prestacions en exercicis posteriors.
Onzè Pagament de la prestació
El pagament es realitzarà mitjançant un pagament únic per transferència bancària i al número de compte que consti a l'imprès presentat juntament amb la sol·licitud de prestació, una vegada dictada la resolució de la consellera executiva del Departament de Benestar Social, Família i Igualtat.
Aquestes prestacions no requeriran més justificació que l'acreditació prèvia del compliment dels requisits exigits a l'apartat quart de la present convocatòria. Tot i això es podran realitzar els controls que s'estimin pertinents per verificar el compliment dels requisits i les condicions previstes a la convocatòria.
Dotzè. Obligacions de les persones beneficiàries
Les persones beneficiàries d'aquesta prestació estan obligades a:
a. Col·laborar en tot allò que el Departament de Benestar Social, Família i Igualtat els requereixi.
b. Comunicar la sol·licitud i l'obtenció d'una subvenció per fer front a la despesa presentada per valorar la necessitat de la prestació.
c. Reintegrar l'import de les prestacions indegudament percebudes.
Tretzè Règim jurídic
En tot allò no previst en la present convocatòria s'ha d'aplicar el previst en a la Llei 4/2023, de 27 de febrer, de prestacions socials de caràcter econòmic de les Illes Balears, a la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i a la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.
Annex I Sol·licitud de prestacions econòmiques de dret de concurrència per a persones amb discapacitat a l'àmbit de l'Illa d'Eivissa per a l'any 2024
Concepte |
Quantia de la despesa |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DADES DE LA PERSONA SOL·LICITANT
Llinatges i nom |
DNI/NIE |
|
Data de naixement |
Edat |
Estat civil |
Domicili |
Núm. |
|
Localitat |
Codi postal |
|
Província |
Telèfon |
|
|
||
Vull rebre la notificació per |
Correu electrònic ( ) |
|
Correu postal (en paper) ( ) |
PER A PERSONES INGRESSADES EN CENTRES
(en cas de persones amb discapacitat)
Nom del centre |
Adreça |
PERSONES QUE CONVIUEN AMB LA PERSONA BENEFICIÀRIA
Nom i cognoms |
Parentiu |
DNI/NIE |
Data de naixement |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DADES DE LA PERSONA REPRESENTANT LEGAL
(Heu d'emplenar aquest apartat sempre que formuli la sol·licitud una persona diferent a la persona beneficiària i sigui el seu representant legal)
Cognoms i nom |
DNI / NIE |
Data de naixement |
Telèfon |
Domicili |
Núm. |
Localitat |
Codi postal |
Província |
|
Relació amb la persona sol·licitant |
|
Títol de la representació (*) |
(*) Pàtria potestat, tutor, guardador/a etc.
( ) |
Dono el meu consentiment exprès perquè les administracions i organismes públics, en els termes prevists en la legislació reguladora de la protecció de dades de caràcter personal, comuniquin al Departament de Benestar Social, Família i Igualtat les dades d'aquest caràcter i, en concret, les relatives a la identificació personal, el padró, la situació laboral, el cobrament de pensions o prestacions publiques, si n'és el cas, la situació de discapacitat i la situació civil i de parentiu, pròpia i dels descendents menors d'edat. |
DECLARACIÓ
Declar, sota la meua responsabilitat, que les dades que he escrit en aquesta sol·licitud són certes i que la documentació que no s'adjunta a aquesta sol·licitud es va presentar en aquest Consell Insular en data .............................................. i registre d'entrada núm. ............................................
Eivissa, ........ d........................... de 2024
(Signatura)
Les sol·licituds aniran acompanyades de la documentació següent:
-DNI/NIE de la persona sol·licitant. En el supòsit que la sol·licitud es presenti en representació d'una altra persona, també s'haurà de presentar el DNI/NIE de la persona representant degudament autoritzada.
-En el cas de presentació de NIE, aquest ha d'anar acompanyat de la documentació que acrediti la identitat de la persona beneficiària.
-En el cas que el beneficiari sigui major de 18 anys i tengui capacitat legal modificada, s'haurà d'adjuntar la sentència legal.
-Llibre de família o documentació anàloga oficial que el substitueixi en el supòsit que la persona beneficiària no visqui sola a l'habitatge, o certificat d'estar inscrita al corresponent registre de parelles estables.
-Certificat convivència emès per l'ajuntament del municipi de residència.
-Certificat històric d'empadronament a nom de la persona beneficiaria, on consti la data d'alta en qualsevol del municipis de l'illa d'Eivissa.
-Documentació en vigor, acreditativa del reconeixement de la situació de discapacitat mitjançant resolució o targeta acreditativa; resolució que acrediti la condició de pensionista de la Seguretat Social per incapacitat permanent total, absoluta o gran invalidesa, pensionista de classes passives de jubilació o retir per incapacitat permanent per al servei o inutilitat, emès per l'òrgan competent.
-Títol de família monoparental, si és el cas.
-Per als supòsits de sol·licitud d'ajuda per a institucionalització, informe acreditatiu del centre on es troba institucionalitzada la persona beneficiària de l'ajuda, on consti que es tracta d'una plaça privada.
-Declaració de la renda dels membres majors d'edat de la unitat de convivència, corresponent a l'exercici 2023. En el cas de no estar obligat a fer-la, s'haurà d'aportar el certificat de renda expedit per l'Agència Tributària. En el seu cas, es pot autoritzar el Consell Insular d'Eivissa per tal que pugui aconseguir aquesta documentació, segons els models que figuren com a annexos II i III.
-En el cas de ciutadans de la Unió Europea o persones estrangeres residents a Eivissa, quan no constin dades sobre els seus ingressos hauran de presentar documentació suficient acreditativa en què consti en quin país tributen i els ingressos que perceben del país corresponent.
-Les factures originals a nom de la persona beneficiària, o el seu representant legal, justificatives de les despeses, emeses i pagades del dia 1 de setembre de 2023 fins al 31 d'agost de 2024, ambdós inclosos, exceptuant les factures emeses la darrera setmana del mes d'agost, que podran ser pagades fins al dia 10 de setembre de 2024, i la documentació justificativa del pagament de les factures de conformitat amb el previst al punt quart de la present convocatòria.
-En el supòsit de despeses per d'obres, s'haurà d'adjuntar, si escau, la documentació acreditativa de l'ajuntament i/o la normativa vigent, per poder realitzar-les.
-En el cas de finançaments, serà necessari aportar el contracte i els rebuts corresponents; els quals deuran anar a nom del beneficiari de la prestació.
-En el supòsit que la persona beneficiària sigui menor d'edat o estigui incapacitada judicialment, la factura podrà anar a nom del seu representant legal.
-Quan s'hagi demanat i/o rebut una subvenció per fer front a despesa presentada per valorar la necessitat (pel mateix concepte i dins del mateix període de la prestació), s'haurà d'acreditar l'import, la procedència i l'aplicació a l'objecte de l'ajuda, i s'haurà de presentar una declaració responsable (Annex IV).
-Sol·licitud d'alta o modificació com a creditor del CIE segellat per l'entitat bancària o en el seu lloc la declaració responsable de titularitat de dades bancàries de persones físiques expedit necessàriament a nom de la persona beneficiària de l'ajuda i signat per la persona beneficiària. En el cas que la persona beneficiària sigui menor d'edat, els documents esmentats hauran d'anar a nom de la persona representant. Podreu trobar aquests documents a la pàgina web de la institució (www.conselldeivissa.es) i també a la Seu Electrònica.
-Qualsevol altre document que es consideri oportú aportar.
A mes de la documentació esmentada abans, les sol·licituds de les prestacions aniran acompanyades de la documentació especifica següent:
A.Quan la prestació sigui per a l'adquisició de vehicle de motor, les sol·licituds d'ajudes aniran acompanyades de la documentació específica següent:
a. Declaració responsable que garanteixi que el vehicle s'utilitzarà per a ús personal i privat (Annex V)
b. Declaració responsable en què consti que han transcorregut cinc anys des de la data d'adquisició de l'últim vehicle subvencionat (Annex V)
c. Acreditar tenir dificultats de mobilitat de conformitat amb el Reial Decret 888/2022, de 18 d'octubre, de procediment per al reconeixement, declaració i qualificació del grau de discapacitat
d. Permís de conduir
B.Quan la prestació sigui per a l'adaptació de vehicle a motor:
a. Permís de conduir corresponent, en què s'especifiqui el tipus d'adaptació prescrita
b. Còpia de la targeta de la inspecció tècnica del vehicle on consti l'adaptació
C.Quan la prestació sigui per a adaptació de vehicle a motor per tal d'obtenir el permís de conduir:
a.Matrícula a l'autoescola
Les persones que hagin presentat en aquest Consell Insular qualsevol d'aquests documents en virtut d'anteriors sol·licituds només hauran d'aportar la documentació que sigui necessari actualitzar o renovar, sempre que no hagin transcorregut més de cinc anys des que la documentació fou presentada i s'assenyalin la data i el número de registre d'entrada de l'escrit amb el qual es varen aportar.
Annex II Prestacions econòmiques de dret de concurrència per a persones amb discapacitat a l'àmbit de l'Illa d'Eivissa per a l'any 2024
AUTORITZACIÓ DE SOL·LICITUD DE DADES FISCALS DEL BENEFICIARI O REPRESENTANT LEGAL SI ES MENOR D'EDAT
Nom i llinatges: |
DNI/NIE: |
( ) Autoritz el Consell Insular d'Eivissa a sol·licitar davant de l'Agència Tributària de l'Administració de l'Estat per tal d'obtenir les meves dades relatives a l'exercici 2023, tot d'acord amb l'article 95.1.k de la Llei 58/2003, de 17 de desembre, general tributària, que permet, amb autorització prèvia de la persona interessada, cedir les dades tributàries que necessitin les administracions públiques per desenvolupar les seues funcions (Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals; Reial Decret 203/2021, de 30 de març, pel qual s'aprova el Reglament d'actuació i funcionament del sector públic per mitjans electrònics), així com utilitzar mitjans telemàtics per substituir l'aportació de certificats per part de la ciutadania.
( ) No Autoritz l'òrgan instructor a sol·licitar i obtenir la informació descrita en el paràgraf anterior.
DADES FISCALS
( ) Autoritz l'òrgan instructor perquè pugui demanar documentació telemàtica justificativa de la meua renda.
( ) No autoritz l'òrgan instructor perquè pugui demanar documentació telemàtica justificativa de la meua renda.
Eivissa, .......................... d............................. 2024
(Signatura de la persona beneficiària o del/de la representant legal)
Annex III Prestacions econòmiques de dret de concurrència per a persones amb discapacitat a l'àmbit de l'Illa d'Eivissa per a l'any 2024
AUTORITZACIÓ DE SOL·LICITUD DE DADES FISCALS D'ALTRES MEMEBRES DE LA UNITAT FAMILIAR QUE CONVIUEN AMB EL SOL·LICITANT
Nom i llinatges:
|
DNI/NIE:
|
Amb relació a la sol·licitud de prestacions econòmiques de dret de concurrència per a persones amb discapacitat a l'àmbit de l'Illa d'Eivissa per a l'any 2024, efectuada per ....................................................................................................................., en favor de ......................................................................................................... i com a persona que forma part del nucli de convivència de la persona amb discapacitat interessada,
c.Autoritz l'òrgan instructor perquè pugui demanar documentació telemàtica justificativa de la meua renda.
(Signatura)
Eivissa, .......................... d............................. 2024
Annex IV Prestacions econòmiques de dret de concurrència per a persones amb discapacitat a l'àmbit de l'Illa d'Eivissa per a l'any 2024
Declaració responsable en relació amb altres ajudes per a les mateixes necessitats
Nom i llinatges:
|
DNI/NIE:
|
Amb relació a la sol·licitud de prestació econòmica de dret de concurrència per a persones amb discapacitat a l'àmbit de l'Illa d'Eivissa per a l'any 2024, DECLARO RESPONSABLEMENT que:
( ) No s'ha demanat altra ajuda o subvenció pel mateix concepte objecte de valoració.
( ) Sí s'han demanat altres ajudes pel mateix objecte de valoració, i sí s'han concedit:
......................................................................................................................................................................
( ) S'ha demanat ajuda o subvenció per al mateix concepte de valoració i encara no s'ha resolt:
.......................................................................................................................................................................
I que comunicaré al Consell Insular d'Eivissa qualsevol incidència pel que fa a aquest assumpte.
( ) Autoritz l'òrgan instructor a comprovar si la persona sol·licitant ha sol·licitat/percebut subvencions a altres administracions públiques (Ib-Salut i Ministeri d'Educació)
(Signatura)
Eivissa, .......................... d............................. 2024
Annex V Prestacions econòmiques de dret de concurrència per a persones amb discapacitat a l'àmbit de l'Illa d'Eivissa per a l'any 2024
Declaració responsable d'adquisició de vehicle per a ús privat
Jo, ……………………………………………., amb DNI/NIE……………………….., propietari del vehicle ..................................................................................................... amb matrícula …………………………….., adquirit en data…………………………..,
DECLAR que:
- Aquest vehicle només s'utilitzarà per a ús personal i privat.
- Han transcorregut més de 5 anys des de l'última adquisició d'un vehicle pel qual es va concedir una ajuda econòmica a les darreres convocatòries.
Eivissa, .......................... d............................. 2024
Signat,
Annex VI
Prestacions econòmiques de dret de concurrència per a persones amb discapacitat a l'àmbit de l'Illa d'Eivissa per a l'any 2024
AUTORITZACIÓ DE REPRESENTACIÓ
(S'ha d'emplenar aquest apartat sempre que formuli la sol·licitud una persona diferent a la persona beneficiària)
Nom i llinatges _____________________________________________________________,
amb DNI/NIE núm. __________________________________________________________
AUTORITZ
Nom i llinatges _____________________________________________________________,
amb DNI/NIE núm. __________________________________________________________
A presentar davant el Consell Insular la següent documentació:
I perquè així consti als efectes oportuns, sign aquest document
Eivissa, .......................... d............................. 2024
Signatura
*Aquest document s'ha d'acompanyar de la fotocòpia del DNI/NIE de la persona que fa l'autorització i la seva validesa es limita a aquesta sol·licitud.
La persona autoritzada ha d'acreditar la seva identitat.