Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

AJUNTAMENT DE PALMA

Núm. 617070
Departament de Gestió Urbanística. PD 2000/56, SEGEX 1043972M. Aprovació inicial modificació projecte d'urbanització de les UE 19-05 i 19-06, a Avda. Joan Miró, el Terreno

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

La Junta de Govern de Palma, en sessió de dia 04/09/2024, va aprovar inicialment la modificació del projecte d'urbanització de les UE 19-05 i 19-06, a Avda. Joan Miró, El Terreno, promogut pel senyor Jordi Basora Pascual, en representació de MELIÀ Hotels International, S.A., redactat per l'Enginyer Industial Bartolomé J. Campaner Perelló.                 .

En compliment dels articles 71.2 i 79.4 de la Llei 12/2017, de 29 de desembre, d'urbanisme de les Illes Balears (BOIB 160 de 29 de desembre); el 117.1.b) del Reglament general de la Llei 12/2017, de 29 de desembre, d'urbanisme de les Illes Balears, per a l'illa de Mallorca (BOIB 51 de 22-04-23); el 70.2 de la Llei 7/85, de 2 d'abril, reguladora de les bases del règim local, modificada per la Llei 11/99, de 21 d'abril, i el 83 de la Llei 39/15, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú, es sotmet a informació pública d'un mes l'esmentada modificació del projecte d'urbanització.

Els qui se'n considerin afectats la poden examinar, juntament amb la documentació tècnica aprovada, al Servei d'Informació Urbanística de l'Àrea d'Urbanisme, Habitatge i Projectes Estratègics (Av. Gabriel Alomar, núm. 18, baixos, Edifici Municipal de les Avingudes –dimarts i dijous de 9 a 11h-) i/o a la seu electrònica municipal a l'adreça:       

https://ajtpalma.sharepoint.com/:f:/s/serveigestiourbanistica/URBANITZACIONS/Etu8xpzr60BDs9uns_GkW5UBCmHe-aoQT-YLzh201GUrxQ?e=XjryEd

i formular-hi les al·legacions que estimin pertinents dins l'esmentat termini i mitjançant escrit dirigit al batle. Les al·legacions s'han de presentar, si es tracta de subjecte obligat a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions públiques –segons l'art. 14.2 de la Llei 39/15- obligatòriament a la seu electrònica del Web de l'Ajuntament de Palma, amb indicació expressa i clara d'allò que es tracta i fent-hi constar el número d'expedient. Si es tracta d'una persona física podrà utilitzar l'esmentada seu electrònica o bé presentar la documentació a qualsevol de les Oficines municipals d'Atenció a la Ciutadania, la ubicació de les quals es pot consultar al web www.palma.cat, o a les dependències a què es refereix l'art. 16.4 de la Llei 39/2015.

 

(Signat electrònicament: 23 de setembre de 2024)

La cap de departament p.d. Decret de Batlia núm. 3000, de 26 de febrer de 2014 publicat al BOIB 30 de 04-03-2014 María Ortiz Fernández