Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

CONSELLERIA D'ECONOMIA, HISENDA I INNOVACIÓ

Núm. 666893
Resolució per la qual s’aprova la reelaboració de la Carta Marc de la Xarxa d’Atenció a la Ciutadania

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Fets

1. En data 10 de juny de 2024, el Servei de Coordinació de l'Atenció a la Ciutadania adscrita a la Direcció General d'Estratègia Digital i Simplificació Administrativa de la Conselleria d'Economia, Hisenda i Innovació va finalitzar la reelaboració del contingut de la Carta Marc corresponents als serveis oferts per aquesta organització, mitjançant l'aprovació interna del seu contingut pel director general.

2. El dia 31 de juliol la directora general competent en qualitat (ara Direcció General de Coordinació i Transparència), va emetre l'informe favorable sobre la validació i aprovació de la Carta Marc del Servei de Coordinació de l'Atenció a la Ciutadania de conformitat amb l'article 6.1 del Decret 37/2009, de 26 de juny, sobre Cartes Ciutadanes de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

3. Una vegada emès l'informe favorable per part de la Direcció General de Coordinació I Transparència, es varen produir una sèrie de canvis que manifestaren la necessitat de modificar el contingut de la Carta Marc aprovada inicialment el 6 d'agost pel conseller d'Economia, Hisenda i Innovació. Per aquest motiu, el dia 20 de setembre, el director general d'Estratègia Digital I Simplificació Administrativa va aprovar la resolució de modificació de la Carta Marc de la Xarxa d'Atenció a la Ciutadania.

4. El dia 25 de setembre la Direcció General de Coordinació i Transparència va emetre l'informe previ i preceptiu per aprovar la modificació de la Carta Marc de la Xarxa d'Atenció a la Ciutadania de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, d'acord amb el Decret 37/2009, de 26 de juny, sobre Cartes Ciutadanes de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

Fonaments de Dret

1. Els articles 25 i 26 de la Llei 4/2011, de 31 de març, de la Bona Administració i del Bon Govern de les Illes Balears (BOIB núm.53, de 9 d'abril).

2. El Decret 37/2009, de 26 de juny, sobre Cartes Ciutadanes de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (BOIB núm.99, de 9 de juliol).

3. La Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (BOIB núm. 44, de 3 d'abril).

Per tot això, dicta la següent

 

Resolució

1. Aprovar el contingut de la Carta Marc de la Xarxa d'Atenció a la Ciutadania de conformitat amb l'article 6.1 del Decret 37/2009, de 26 de juny, sobre Cartes Ciutadanes de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, el qual s'ha de publicar a la pàgina web del Servei de Qualitat i Avaluació de la Direcció General de Coordinació i Transparència, competent en matèria de qualitat, de la Conselleria de Presidència i Administracions Públiques, en la pàgina corresponent a les Cartes Ciutadanes http://cartesciutadanes.caib.es, així com en la pàgina web institucional del Servei de Coordinació de l'Atenció de la Ciutadania.

2. Publicar aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

Interposició de recursos

Contra aquesta Resolució, que exhaureix la via administrativa, es pot interposar un recurs potestatiu de reposició davant l'òrgan que l'ha dictat en el termini d'un mes comptador des de l'endemà de la publicació, d'acord amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i l'article 57 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

 

També es pot interposar un recurs contenciós administratiu davant la Sala Contenciosa del Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears en el termini de dos mesos comptadors des de l'endemà de la notificació, d'acord amb l'article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.

 

Palma, data de la signatura electrònica (13 d'octubre de 2024)

El conseller d'Economia, Hisenda i Innovació Antoni Costa Costa