Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

FONS DE GARANTIA AGRÀRIA I PESQUERA DE LES ILLES BALEARS (FOGAIBA)

Núm. 662310
Resolució del director gerent del FOGAIBA per la qual s’aproven les bases i la convocatòria per a la creació d’una borsa de treball de personal laboral no permanent en la categoria professional d'administratiu/iva per al FOGAIBA

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

De conformitat amb els principis constitucionals rectors per a l'accés a l'ocupació pública, recollits a l'article 55 del reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'estatut Bàsic de l'Empleat públic, es convoca un procés per a la creació d'una borsa de treball de personal laboral no permanent del grup C Administratiu/iva de la relació de llocs de treball del FOGAIBA.

A l'article 18.2 de la llei 3/2007, de 27 de març, de la Funció Pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, es disposa que en la selecció del personal laboral s'han de respectar els principis de publicitat, igualtat, mèrit i capacitat.

A l'article 29 del Conveni col·lectiu del personal laboral de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears al qual el FOGAIBA es va adherir en data 31 de març de 2015, s'estableix que la selecció de personal laboral no permanent del FOGAIBA s'ha de dur a terme segons ordre de prelació establerta al mateix, essent el primer les borses de treball.

De conformitat amb l'article 13 r) del decret 64/2005, de 10 de juny, de creació del Fons de Garantia Agrària i Pesquera de les Illes Balears, amb l'autorització del Consell de Direcció del FOGAIBA dict la següent

RESOLUCIÓ

1.- Aprovar la convocatòria per a la creació d'una borsa de treball de personal laboral no permanent en la categoria professional d'Administratiu/iva de la relació de llocs de treball del FOGAIBA.

2.- Aprovar les bases que han de regir la convocatòria.

3.- Designar els membres de la Comissió Tècnica de Valoració.

4.- Ordenar la publicació d'aquesta resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

Interposició de recurs

Contra aquesta resolució que no exhaureix la via administrativa, es pot interposar recurs d'alçada davant el conseller d'Agricultura, Pesca i Medi Natural, en el termini d'un mes a comptar des de l'endemà de la seva publicació, d'acord amb l'establert a l'article 58.4 de la Llei 3/2003 de 26 de març, de règim jurídic de l'administració de la comunitat autònoma de les Illes Balears i en els articles 121 i 122 de la Llei 39/2015 d'1 d'octubre, del Procediment administratiu comú de les administracions públiques, tot allò sense perjudici d'interposar qualsevol altre que estimi pertinent en defensa dels seus interessos.

 

Palma, en la data de la signatura electrònica (10 d'octubre  de 2024)

El director gerent del FOGAIBA Joan Josep Coll Bibiloni

 

ANNEX I

Bases de la convocatòria per crear una borsa de treball de personal laboral no permanent en la categoria professional d'Administratiu/iva per al FOGAIBA

Primer Normes generals

1. Objecte

L'objecte de la convocatòria és la constitució d'una borsa de treball de personal laboral no permanent en la categoria professional d'Administratiu/iva per al FOGAIBA.

2. Normes d'aplicació

2.1. Aquestes bases regeixen la convocatòria d'un concurs per seleccionar personal per integrar la borsa de treball de personal laboral no permanent per dur a terme treballs ocasionals i urgents, per substituir personal laboral amb reserva de lloc de treball, o bé per cobrir per interinitat les vacants que es produeixen en la categoria professional objecte de la convocatòria o per qualsevol altre tipus de contractació laboral mitjançant la modalitat de durada determinada subjecta a la legislació laboral vigent, limitat exclusivament a la categoria objecte de la convocatòria.

2.2. El contingut d'aquestes bases s'ajusta als principis rectors de l'accés a l'ocupació pública establerts en l'article 55.2 de l'Estatut bàsic de l'empleat públic (EBEP) i al que disposa l'article 29 del Conveni col·lectiu del personal laboral de la comunitat autònoma de les Illes Balears, respecte de la confecció de les borses de treball. La convocatòria i les bases s'han negociat amb la participació del Comitè d'Empresa.

3. Contractacions de personal derivades de la borsa

Les contractacions han de tenir per objecte la realització de treballs ocasionals o urgents, la substitució per interinitat del personal laboral amb reserva de lloc de treball, per qualsevol altre tipus de contractació laboral mitjançant la modalitat de durada determinada subjecta a la legislació laboral vigent, limitat exclusivament a la categoria objecte de la convocatòria, o la cobertura de places vacants, exceptuant la jubilació parcial, que està regulada de forma específica per la negociació col·lectiva.

Segon Requisits que han de complir les persones aspirants

Les persones interessades han de complir els requisits següents:

— Tenir la nacionalitat espanyola o alguna d'altra de les que permeten l'accés a l'ocupació pública segons l'article 57 del Text refós de la Llei de l'Estatut bàsic de l'empleat públic, aprovat per Reial decret legislatiu 5/2015.

— Tenir 16 anys d'edat complerts.

— No haver estat separades, mitjançant expedient disciplinari, del servei de qualsevol administració pública, o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes; ni trobar-se inhabilitades de forma absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial, per exercir funcions similars a les que complien, en el cas que haguessin estat separades, inhabilitades o acomiadades disciplinàriament. En el cas de ser nacionals d'un altre Estat, no trobar-se inhabilitada o en situació equivalent ni haver estat sotmesa a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu Estat i en els mateixos termes, l'accés a una ocupació pública.

— Tenir les capacitats i aptituds físiques i psíquiques que siguin necessàries per a l'exercici de les funcions del exercici de les funcions de la categoria laboral professional i especialitat a què correspon la borsa específica a la qual opten.

— Estar en possessió de la titulació següent: Títol de Batxillerat o títol de Formació Professional de Grau Superior.

— Estar en possessió del coneixement de llengua catalana nivell C1 (nivell avançat).

— No tenir contracte laboral fix del FOGAIBA de la mateixa categoria.

Tercer Presentació de sol·licituds

El model normalitzat de la sol·licitud i de la relació de documents acreditatius per prendre part en el procés selectiu s'ha d'ajustar a l'annex IV d'aquestes bases.

Les instàncies per participar en aquesta convocatòria s'han de dirigir al FOGAIBA i s'han de presentar en el registre d'entrada del FOGAIBA preferiblement per via telemàtica o en qualsevol de les oficines que preveu l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, dins els deu dies hàbils següents a la data de publicació de la convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

S'ha d'adjuntar a la sol·licitud emplenada adequadament la documentació acreditativa dels mèrits al·legats en la forma establerta i la documentació següent:

— Llevat que l'aspirant s'hi oposi expressament, la secció de personal del FOGAIBA verificarà les dades relatives a les titulacions acadèmiques a través de la plataforma d'intermediació de dades. Si la persona aspirant s'oposa a la comprovació d'ofici, adjuntarà còpia del títol acadèmic requerit (anvers i revers) o de l'homologació corresponent del títol, si escau. Si el FOGAIBA no pogués consultar les dades relatives a les titulacions acadèmiques a través de la plataforma d'intermediació de dades, es requerirà a la persona interessada que aporti còpia del títol acadèmic.

— Còpia del certificat de català C1

— El currículum vitae actualitzat.

— Autobaremació. Juntament amb la sol·licitud, les persones aspirants han d'emplenar obligatòriament l'autobaremació de mèrits, que té igualment la consideració de declaració responsable, en la qual s'hi han de fer constar els mèrits al·legats i la valoració que atorguen a cada un d'ells. La valoració declarada vincula la persona aspirant.

En cap cas es valoraran mèrits que no hagin estat al·legats en l'autobaremació.

Les sol·licituds registrades fora de termini no es tendran en compte.

La inexactitud, la falsedat o l'omissió, de caràcter essencial, de qualsevol dada o informació que s'incorpori en la declaració responsable en relació als requisits exigits per participar en aquest concurs, o la no presentació davant l'administració convocant de la documentació que, si escau, hagi estat requerida per acreditar el compliment dels requisits declarats, determina l'exclusió del procediment selectiu, sens perjudici de les responsabilitats penals, civils o administratives en què s'hagi pogut incórrer.

Quart Comissió Tècnica de Valoració

- La Comissió Tècnica de Valoració estarà constituïda per tres persones com a membres titulars i pels seus suplents. Dues persones seran designades pel director gerent, una de les quals exercirà les funcions de president, una altra de secretari. A més una tercera persona serà designada pel Comitè d'Empresa entre els seus components. Per a cada persona que sigui membre titular també se n'ha de designar una de suplent.

- Les persones que són membres de la Comissió Tècnica de Valoració poden cessar en aquestes funcions encara que ja les hagin començat a exercir i ser substituïdes per l'òrgan que les va nomenar.

- Per a la constitució vàlida de la Comissió Tècnica de Valoració a l'efecte de fer sessions, deliberacions i valoracions i prendre acords es requerirà sempre la presència de totes les persones que en són membres.

- Les funcions bàsiques de la Comissió Tècnica de Valoració són les següents:

a) Valorar els mèrits al·legats per les persones concursants al lloc de proveïment d'aquesta convocatòria.

b) Elaborar una llista en la qual, per ordre de puntuació, han de figurar totes les persones aspirants presentades i les puntuacions obtingudes per cadascuna d'elles.

c) Resoldre les al·legacions presentades per les persones candidates.

d) Fer la proposta corresponent de les persones candidates seguint l'ordre de puntuació més alta.

- S'aixecarà acta de totes les reunions que la Comissió Tècnica de Valoració faci, que hauran de signar totes les persones que en són membres i que hi hagin assistit en acabar la sessió o abans de començar la següent.

Cinquè Sistema de selecció

El sistema de selecció de les persones aspirants és el concurs. Juntament amb la sol·licitud (annex IV) els aspirants hauran d'aportar el full d'autobarem (annex V) en el qual han de declarar la puntuació declaren tenir en cadascun dels apartats i la puntuació total.

Seguint l'ordre establert per l'autobarem, la Comissió Tècnica de Valoració requerirà als 10 primers aspirants que presentin la documentació acreditativa dels mèrits declarats a l'autobarem. Aquests mèrits es valoraran conforme al barem i les puntuacions que s'especifiquen a l'annex II d'aquesta resolució. Per acreditar els mèrits s'ha de tenir en compte el següent:

- Per acreditar l'experiència professional al sector privat, a part de l'informe de vida laboral, s'han d'adjuntar còpia dels contractes laborals o qualsevol document admès en dret que l'acrediti. En els casos en què no es pugui aportar còpia del contracte o a aquests no s'especifiqui la categoria professional o no correspongui amb l'exigida, s'haurà d'aportar un certificat de serveis prestats degudament firmat i segellat per l'empresa que exposi l'experiència i les funcions a l'empresa.

- Per acreditar l'experiència professional al sector públic, s'haurà d'aportar un certificat de serveis prestats degudament firmat i segellat per l'Administració pública corresponent que indiqui la categoria laboral en la qual ha estat contractat.

Les sol·licituds registrades fora de termini no es tendran en compte.

No serà necessària la presentació de mèrits si aquests ja s'han presentat en procediments anteriors del FOGAIBA. En aquest cas, s'haurà d'indicar el procediment concret en què consten aquests documents.

En haver conclòs la valoració dels mèrits dels 10 primers aspirants, la Comissió Tècnica de Valoració ha de fer pública la llista provisional amb la puntuació total obtinguda per les persones valorades. Aquesta llista es publicarà a la pàgina web del FOGAIBA.

Les persones aspirants, els mèrits de les quals ja han estat revisats, disposen d'un termini de deu dies hàbils, comptadors des de l'endemà de la publicació de la llista, per fer les al·legacions o reclamacions que estimin oportunes sobre la valoració provisional dels mèrits del concurs. Les al·legacions o reclamacions s'han de fer per escrit amb registre d'entrada en el FOGAIBA.

A la llista, ordenada de major a menor puntuació, hi ha de figurar la posició obtinguda, NIF o NIE encriptats, llinatges i nom de les persones aspirants i la puntuació obtinguda.

Finalitzat aquest termini d'al·legacions, la Comissió Tècnica de Valoració proposarà al director gerent el llistat dels aspirants per ordre de puntuació que formaran la borsa de treball per a futures contractacions amb les mateixes característiques. Aquesta llista definitiva es es publicarà a la pàgina web del FOGAIBA.

Conforme es presenti la necessitat de realitzar crides al borsí, es requerirà la documentació acreditativa dels mèrits als següents 10 aspirants seguint l'ordre d'autobarem. Aquest procediment es repetirà tantes vegades com sigui necessari per cobrir les vacants que es vagin produint o fins haver valorat els mèrits de tots els aspirants.

Sisè Desempats

En cas d'empat en la valoració dels candidats, i en el cas de que hi hagi infrarrepresentació d'homes o dones, se seleccionarà a la persona que pertanyi al col·lectiu menys representat. Es considerarà que hi ha infrarrepresentació quan la proporció d'un dels grups (dones – homes) sigui superior al 60%. L'àmbit al qual es calcularà la proporció serà el conjunt de persones de la mateixa categoria al FOGAIBA.

Si hi persisteix l'empat s'aplicaran els següents criteris de desempat seguint l'ordre establert:

1. Experiència professional al FOGAIBA en la mateixa categoria professional.

2. Experiència professional al FOGAIBA en distinta categoria professional.

3. Experiència professional a altres administracions en la mateixa categoria professional.

4. Puntuació obtinguda en formació complementària relacionada amb el lloc de treball.

5. Puntuació obtinguda en coneixements d'informàtica

6. Puntuació obtinguda en coneixements de català.

7. Puntuació obtinguda en coneixements de llengües estrangeres.

Finalment, si aplicats aquests criteris l'empat persisteix, es realitzarà un sorteig.

Setè Resolució de la convocatòria

El termini per a la resolució de la convocatòria és de dos mesos comptadors des de que finalitzi el termini de presentació de sol·licituds. L'entitat pot ampliar aquest termini.

Amb la publicació a la pàgina web del FOGAIBA de la llista definitiva de constitució de la borsa de treball, queden derogades les borses anteriors de la mateixa especialitat, les quals deixaran d'estar vigents.

Vuitè Vigència de les borses de treball

El període de vigència d'aquesta borsa de treball temporal és de tres anys, comptats a partir de l'endemà de publicació de la convocatòria en el BOIB.

Si a la finalització del termini d'aquest període no s'hagués constituït una nova borsa que substitueixi l'anterior, la vigència d'aquesta s'ha de prorrogar de forma automàtica una única vegada més amb un màxim de 6 anys, sense necessitat d'acte exprés.

No obstant això, es pot convocar una nova borsa abans que transcorri el període de vigència, amb la informació prèvia al Comitè d'Empresa.

Novè Crida

Si es produeix una vacant i és necessari proveir-la, s'ha d'oferir als aspirants que formen part de la llista definitiva de mèrits revisats de la borsa de treball, seguint l'ordre de prelació establert.

Les citacions a les persones interessades es faran per correu electrònic.

La persona interessada tindrà un termini de dos dies hàbils per acceptar l'oferta. Si la persona interessada no contesta al correu electrònic remès dins termini o renuncia a l'oferta rebuda, passarà al darrer lloc de la llista, llevat que es produeixi alguna de les circumstàncies següents, justificada oportunament:

a) Que tengui una malaltia, acreditada mitjançant un parte de baixa per IT.

b) Que estigui en període d'embaràs, de maternitat o paternitat, d'adopció i d'acolliment permanent o preadoptiu, i inclou el període en què sigui procedent la concessió d'excedència per a cura de fills i filles, en els supòsits anteriors, o casos justificats degudament de càrregues familiars, d'acord amb el que disposa el Conveni col·lectiu vigent.

c) Que presti serveis al FOGAIBA, l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears o algun dels ens que en depenen, com a personal funcionari interí o com a personal laboral temporal al ja sigui amb contracte de durada determinada, interí o indefinit. Aquesta circumstància s'acreditarà mitjançant el nomenament o contracte de treball i una nòmina recent.

Les persones que al·leguin alguna d'aquestes circumstàncies romandran en situació de “no disponible” i conservaran el seu lloc a la borsa i no rebrà cap oferta més mentre es mantengui la situació. Correspon a la persona interessada comunicar al FOGAIBA, per qualsevol mitjà que permeti deixar-ne constància, la finalització de la concurrència de les causes esmentades.

A més, estaran en situació de no disponibilitat aquelles persones integrants de la borsa de treball que ja es trobin prestant serveis com a personal laboral al FOGAIBA en la mateixa categoria professional objecte de la convocatòria. Excepcionalment, aquestes persones poden sol·licitar estar en situació de disponibilitat per una possible crida.

Desè Motius d'exclusió

Són motius d'exclusió de la borsa els següents:

a) Renunciar a un contracte de treball, el qual fos adjudicat en virtud de la borsa de treball, una vegada iniciada la relació de treball.

b) No haver superat el període de prova de 2 mesos previst al contracte.

c) Haver estat sancionat mitjançant un expedient disciplinari.

d) Haver rebutjat dues vegades consecutives una oferta de treball, sense que es produeixi cap de les circumstàncies justificatives que preveu el punt vuitè d'aquesta convocatòria.

 

ANNEX II VALORACIÓ DELS CANDIDATS

Mèrits a valorar (màxim 30 punts)

1. Experiència professional

1.1. Experiència professional en el sector privat exercint funcions d'administratiu amb contractes de treball del grups de cotització 3 i 5. (P=0,05 x mes treballat). Puntuació màxima 7,5 punts.

1.2. Experiència professional en Administracions Públiques o Sector Públic Instrumental:

- Experiència professional en la categoria administratiu/iva en el FOGAIBA (laboral o funcionari). (P=0,1 x mes treballat).

- Experiència professional en la categoria administratiu/iva en qualsevol de les Administracions Públiques o Sector Públic Instrumental. (P=0,075 x mes treballat).

- Experiència professional en el FOGAIBA en una altra categoria professional (laboral o funcionari). (P=0,05 x mes treballat).

Puntuació màxima 7,5 punts.

2. Formació

2.1. Coneixements de català

Es valoraran els certificats oficials de nivell de coneixement de llengua catalana segons la següent puntuació. Puntuació màxima 3 punts

- Certificat de coneixements de llenguatge administratiu LA 0,5 punts

- Nivell superior (certificat nivell C2) 2,5 punts

2.2. Coneixements d'informàtica

Es valoraran els certificats acreditatius de coneixements de l'àrea informàtica (processadors de text, fulls de càlcul i bases de dades) expedits per escoles oficials o escoles de l'administració pública. Puntuació màxima 2 punts

Els cursos d'informàtica s'han de valorar d'acord amb la puntuació següent:

Curs de nivell elemental

0,0975 punts

Curs de nivell mitjà

0,195 punts

Curs de nivell superior

0,39 punts

Els cursos d'informàtica que no indiquin el nivell a què corresponen s'han de valorar segons el nombre d'hores que acreditin. Cursos amb una durada d'entre 10 i 19 hores: 0,0975 punts; cursos amb una durada d'entre 20 i 29 hores: 0,195 punts, i cursos de 30 hores o més: 0,39 punts.

Si s'acredita més d'un curs d'un programa informàtic, només es valorarà aquell que doni més punts.

Tots els cursos corresponents al present epígraf realitzats o amb el certificat emès abans de l'1 de gener de l'any 2.000 tindran el 50% de la puntuació establerta.

2.3. Formació complementària relacionada amb el lloc de treball

Es valoraran els certificats acreditatius expedits per centres oficials o escoles de l'Administració pública en les matèries relacionades a continuació (P = 0,025 x hora). Puntuació màxima 6 punts.

Cursos de subvencions.

Cursos de procediment administratiu.

Cursos de formació en fiscalitat agrària.

Cursos d'Administració electrònica.

Cursos relacionats amb la gestió de Fons europeus.

Cursos relacionats amb detecció/prevenció o avaluació de fraus.

Cursos en prevenció de riscs laborals.

Cursos en matèria d'igualtat.

Si s'acredita més d'un curs d'una mateixa matèria, només es valorarà el més recent.

Els cursos no inclosos en la llista anterior es valoraran sempre i quan estiguin directament relacionats amb les funcions pròpies del FOGAIBA.

2.4. Coneixements orals i escrits d'anglès

Únicament es valoraran els certificats oficials superats (no només realitzats) de coneixements d'anglès, sempre entesos dins el Marc Comú Europeu. Es valoraran els certificats de les escoles oficials d'idiomes (EOI), de les universitats, i d'altres entitats amb els criteris següents: Puntuació màxima 2 punts.

Puntuació de cada nivell del Marc Comú Europeu:

- Nivell bàsic 1/A1: 0,25 punts

- Nivell bàsic 2/A2: 0,5 punts

- Nivell intermedi 1/B1: 0,75 punts

- Nivell intermedi 2/B2: 1 punt

- Nivell avançat 1/C1: 1,5 punts

- Nivell avançat 2/C2: 2 punts

Només es valorarà el certificat que correspongui al nivell més alt acreditat.

2.5. Titulacions acadèmiques

Es valoraran les titulacions acadèmiques oficials que siguin superiors a les que són requisit per participar a la convocatòria.

No es valoraran aquells estudis que són un pas previ per cursar els estudis que es valoren o que constitueixen un requisit per participar en la convocatòria.

Es valoraran les titulacions acadèmiques de caràcter oficial o l'equivalència de les quals hagi regulat o establert el Ministeri d'Educació, Cultura i Esports.

Puntuació màxima 2 punts.

- Per a cada titulació acadèmica oficial de diplomatura, llicenciatura, grau o màster universitari: 1 punt.

 

ANNEX III COMISSIÓ TÈCNICA DE VALORACIÓ

President: Enrique Páez Penedo, cap del Departament Jurídic.

Secretària: Adriana Riba Civil, cap de la Secció de Personal.

Representant del Comitè d'empresa:

President suplent: Llorenç García Bauzà, cap de l'Àrea de Control Intern i Auditoria

Secretària suplent: Jerònia Cladera Serra, cap de la Secció de la Unitat Administrativa de Contractació.

Representant del Comitè d'empresa suplent:

 

ANNEX IV SOL·LICITUD D'ADMISSIÓ A LA BORSA DE TREBALL DE PERSONAL LABORAL TEMPORAL DE LA CATEGORIA ADMINISTRATIU/IVA DEL FOGAIBA

 

COGNOMS I NOM

 

DNI

 

DOMICILI

 

POBLACIÓ

 

TELÈFON

 

ADREÇA ELECTRÒNICA

 

- SOL·LICIT participar i ser admès en el procés de referència.

- DECLAR que compleixo tots els requisits que exigeix la convocatòria i que són certes totes les dades d'aquest document, alhora que em compromet a provar-les documentalment.

[   ] M'opòs a que el FOGAIBA comprovi d'ofici els documents relatius a la titulació acadèmica, l'experiència laboral a FOGAIBA i tots aquells documents i certificats que ja hagin estat aportats en processos selectius anteriors.

- ADJUNT a la present sol·licitud el full d'autobarem (annex V), que té la consideració de declaració responsable, on hi faig constar els mèrits i la valoració de cadascun d'ells.

 

.............................., ............ de/d' .............................. de 2024

 

Signatura del sol·licitant

 

ANNEX V FULL D'AUTOBAREM

NOM i LLINATGES:

NIF/NIE:

TOTAL PUNTS

1.1. Experiència professional en el sector privat exercint funcions d'administratiu amb contractes de treball del grups de cotització 3 i 5. (P=0,05 x mes treballat). Puntuació màxima 7,5 punts.

 

1.2. Experiència professional en Administracions Públiques o Sector Públic Instrumental. (P=0,10 x mes treballat):

- Experiència professional en la categoria administratiu/iva en el FOGAIBA (laboral o funcionari). (P=0,1 x mes treballat).

- Experiència professional en la categoria administratiu/iva en qualsevol de les Administracions Públiques o Sector Públic Instrumental. (P=0,075 x mes treballat).

- Experiència professional en el FOGAIBA en una altra categoria professional (laboral o funcionari). (P=0,05 x mes treballat).

Puntuació màxima 7,5 punts.

 

2.1 Coneixements de català. (Només s'ha de valorar un certificat, excepte en el cas del certificat de coneixements de llenguatge administratiu LA, en que la puntuació es pot sumar a la dels certificats C2 o C1, segons correspongui. Puntuació màxima 3 punts)

- Certificat de coneixements de llenguatge administratiu LA 0,5 punts

- Nivell superior (certificat nivell C2) 2,5 punts

 

2.2 Coneixements d'informàtica. (Es valoraran els certificats acreditatius de coneixements de l'àrea informàtica (processadors de text, fulls de càlcul i bases de dades) expedits per escoles oficials o escoles de l'administració pública. Puntuació màxima 2 punts)

- Curs de nivell elemental: 0,0975 punts

- Curs de nivell mitjà: 0,195 punts

- Curs de nivell superior: 0,39 punts

(Els cursos d'informàtica que no indiquin el nivell a què corresponen s'han de valorar segons el nombre d'hores que acreditin. Cursos amb una durada d'entre 10 i 19 hores: 0,0975 punts; cursos amb una durada d'entre 20 i 29 hores: 0,195 punts, i cursos de 30 hores o més: 0,39 punts.

Si s'acredita més d'un curs d'un programa informàtic, només es valorarà aquell que doni més punts.

Tots els cursos corresponents al present epígraf realitzats o amb el certificat emès abans de l'1 de gener de l'any 2.000 tindran el 50% de la puntuació establerta)

 

2.3. Formació complementària. (Es valoraran els certificats acreditatius expedits per centres oficials o escoles de l'Administració pública en les matèries relacionades a l'apartat 3 de l'annex II. (P = 0,025 x hora). Puntuació màxima 6 punts)

 

2.4. Coneixements d'anglès. (Únicament es valoraran els certificats oficials superats (no només realitzats) de coneixements d'anglès, sempre entesos dins el Marc Comú Europeu. Es valoraran els certificats de les escoles oficials d'idiomes (EOI), de les universitats, i d'altres entitats amb els criteris següents: Puntuació màxima 2 punts.

Puntuació de cada nivell del Marc Comú Europeu:

- Nivell bàsic 1/A1: 0,25 punts

- Nivell bàsic 2/A2: 0,5 punts

- Nivell intermedi 1/B1: 0,75 punts

- Nivell intermedi 2/B2: 1 punt

- Nivell avançat 1/C1: 1,5 punts

- Nivell avançat 2/C2: 2 punts

Només es valorarà el certificat que correspongui al nivell més alt acreditat)

 

2.5. Titulacions acadèmiques (Es valoraran les titulacions acadèmiques oficials que siguin superiors a les que són requisit per participar a la convocatòria.

No es valoraran aquells estudis que són un pas previ per cursar els estudis que es valoren o que constitueixen un requisit per participar en la convocatòria.

Es valoraran les titulacions acadèmiques de caràcter oficial o l'equivalència de les quals hagi regulat o establert el Ministeri d'Educació, Cultura i Esports.

Puntuació màxima 2 punts.

- Per a cada titulació acadèmica oficial de diplomatura, llicenciatura, grau o màster universitari: 1 punt.)