Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció primera. Nomenaments, situacions i incidències

AJUNTAMENT D'ALAIOR

Núm. 660997
Nomenament de personal eventual Ajuntament d'Alaior. Expedient núm.: 9626/2024

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Feim públic que, per resolució de batlia número 2024-1644, de data 01.10.2024, s'ha resolt en la seva part bastant següent:

PRIMER.- Nomenar a la Sra. Caterina Reurer Cardona (***1489**), com a personal eventual, per ocupar el lloc de treball de «Responsable de protocol, comunicació i gabinet de Batlia».

Recordar que, d'acord amb la normativa vigent, el nomenament i cessament del personal eventual és lliure per part de l'autoritat competent, si bé haurà de cessar, automàticament, quan es produeixi el cessament o bé expiri el mandat d'aquesta Alcaldia.

SEGON.- El règim, dedicació, denominació i funcions de la plaça d'assistent de batlia, és el següent, d'acord amb la catalogació corresponent del lloc de treball:

“Núm. : 1.

Règim: personal eventual.

Dedicació: jornada complerta.

Denominació de la plaça: « Responsable de protocol, comunicació i gabinet de Batlia»

Funcions:

  • Protocol·làries i de suport a la Batlia; preparació i tramitació d'escrits, comunicacions i altres feines encaminades al bon funcionament de les relacions de l' Ajuntament amb les diverses institucions i amb la comunitat en general.
  • Organització, acompanyament i assistència en viatges, recepcions, actes i esdeveniments representatius i protocol·laris. Assistència administrativa en l'organització d'esdeveniments representatius i protocol·laris.
  • Planificació d'agenda de Batlia conjuntament amb el personal administratiu.
  • Assistència i assessorament a la Batlia en les reunions que convoqui amb les diferents entitats i associacions del municipi; supervisió, suport i gestions envers actuacions necessàries pel correcte desenvolupament dels actes institucionals de la corporació.
  • Feines relacionades amb la imatge corporativa i altres tasques connectades amb la comunicació i les relacions externes.
  • Assistència, organització i supervisió d'esdeveniments de comunicació i posicionament en mitjans de comunicació.
  • Grup/nivell d'equivalència: grup A1, nivell 22.
  • Titulació acadèmica requerida: grau universitari.
  • Complement específic mensual 659,26€ .”

Contra aquesta Resolució, que exhaureix la via administrativa, podeu interposar un recurs potestatiu de reposició davant el mateix òrgan administratiu que dicta la Resolució en el termini d'un mes comptador des de l'endemà de la seva publicació al BOIB, d'acord amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

També podeu interposar un recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu de Palma de Mallorca en el termini de dos mesos comptadors des de l' endemà de la seva publicació al BOIB, d'acord amb l'article 46 de la Llei 29 /1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.

Si optau per interposar un recurs potestatiu de reposició, no podreu interposar el recurs contenciós administratiu mentre no es dicti la resolució expressa del recurs de reposició o se'n produeixi la desestimació per silenci. Tot això, sens perjudici de poder interposar qualsevol altre recurs que considereu més convenient al vostre dret.

 

Alaior, 11 d'octubre de 2024

El batle José Luis Benejam Saura