Secció III. Altres disposicions i actes administratius
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
AGÈNCIA TRIBUTÀRIA DE LES ILLES BALEARS
Núm. 659177
Resolució de l’administrador tributari, dictada per vacant de la Direcció de l’Agència Tributària de les Illes Balears, de delegació de signatura en determinades unitats que integren l’estructura de l’Agència
Antecedents
1. Mitjançant la Resolució del conseller d'Economia, Hisenda i Innovació de 27 de juliol de 2023 de delegació de competències i de delegació de signatura en determinats òrgans de la Conselleria d'Economia, Hisenda i Innovació, d'altres conselleries de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, de l'Agència Tributària de les Illes Balears i del Servei de Salut de les Illes Balears, i de suplència dels òrgans directius de la Conselleria d'Economia, Hisenda i Innovació (BOIB núm. 106, de 29 de juliol), s'ha delegat en el director o la directora de l'Agència Tributària de les Illes Balears l'exercici de les funcions següents:
a) La signatura dels actes administratius i dels documents comptables i administratius relatius a operacions no pressupostàries de l'Agència Tributària de les Illes Balears.
b) La subscripció dels documents comptables que es derivin de les resolucions dels procediments de devolució d'ingressos indeguts que dicti aquest òrgan directiu en l'exercici de la competència que li atribueix la disposició final quarta de la Llei 3/2008, de 14 d'abril, de creació i regulació de l'Agència Tributària de les Illes Balears, en relació amb les lletres a) i b) de l'article 63.4 del Decret 75/2004.
Així com, la competència per autoritzar la imputació de les despeses a exercicis futurs i la competència per modificar les anualitats ja compromeses a què es refereix l'article 66.1 de la Llei 14/2014, quan es tracti de despeses de caràcter pluriennal que no ultrapassin els límits establerts en l'article 65.1 de la mateixa Llei i l'import global de les anualitats corresponents a exercicis futurs sigui igual o inferior a un milió d'euros.
2. Aquesta delegació de competències i delegació de signatura, a la vegada, pot ser objecte de delegació de signatura en les unitats administratives que consideri adequades, així com també altres funcions que corresponen al director/a de l'ATIB de manera originària.
3. D'aquesta manera, i a fi d'agilitar la tramitació d'alguns procediments, es considera adequat delegar la signatura de diverses actuacions que, originàriament, per delegació de competències o per delegació de signatura, segons els casos, corresponen al Director/a de l'ATIB en determinades unitats administratives integrades dins la seva estructura organitzativa.
Fonaments de dret
1. L'article 12 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.
2. Els articles 25, 31, 33.1 i 42.d) de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
3. L'article 12.2 de la Llei 3/2008, de 14 d'abril, de creació de l'Agència Tributària de les Illes Balears.
4. El Decret 8/2023, de 10 de juliol, de la presidenta de les Illes Balears, pel qual es determina la composició del Govern i s'estableix l'estructura de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
5. El Decret 12/2023, de 10 de juliol, de la presidenta de les Illes Balears, pel qual s'estableixen les competències i l'estructura orgànica bàsica de les conselleries de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
6. El Decret 16/2023, de 20 de juliol, de la presidenta de les Illes Balears, pel qual es modifica el Decret 12/2023, de 10 de juliol, de la presidenta de les Illes Balears, pel qual s'estableixen les competències i l'estructura orgànica bàsica de les conselleries de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
7. L'Ordre de la consellera d'hisenda i administracions públiques de 22 de desembre de 2016 per la qual es regula l'estructura organitzativa i funcional de l'Agència Tributària de les Illes Balears.
Per tot això, dict la següent
Resolució
1.- Delegar en el cap del Servei de Recursos Humans i en el Coordinador/a de les Àrees del departament administratiu i econòmic, per suplència , la signatura de tots els documents i els actes següents:
a) Els documents administratius i comptables inherents a la tramitació de les despeses del capítol 1:Despeses de personal.
b) Els relatius a la tramitació i la concessió de permisos, vacances, llicències i reduccions de jornada prevists en la normativa vigent, i també dels permisos prevists en la normativa bàsica estatal que no estiguin inclosos en el Decret 7/2020, de 31 de gener, pel qual es regulen els permisos, les llicències, les vacances i altres mesures de conciliació de la vida personal, familiar i laboral del personal funcionari al servei de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
c) Els relatius a la formalització de les diligències de presa de possessió i d'incorporació del personal de la Conselleria.
d) Les relatives a la tramitació de les convocatòries de les comissions de serveis de caràcter voluntari dels llocs de feina vacants i dotats adscrits a l'ATIB.
2.- Delegar en el Coordinador/a de les Àrees del departament administratiu i econòmic, la signatura de tots els actes i els documents següents:
a) Els actes, i els documents administratius i comptables relatius a les modificacions de crèdit, sense limitació de quantia.
b) El actes i documents comptables i administratius inherents a la tramitació de les despeses menors derivades de subministraments i serveis de quantia inferior a cinc mil euros, exclòs l'impost sobre el valor afegit.
c) El actes i documents comptables i administratius inherents a la tramitació dels contractes menors de subministraments o serveis d'un valor estimat inferior a quinze –mil euros, exclòs l'impost sobre el valor afegit.
3.- Disposar que totes les referències a les unitats administratives i a la Direcció que contenen els apartats anteriors d'aquesta Resolució s'han d'entendre fetes als llocs de treball que en cada moment del temps exerceixin les funcions que tenen atribuïdes les unitats administratives i la direcció esmentades en la data d'aquesta Resolució, amb independència de la denominació del lloc de treball i del seu titular.
4.- Publicar aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
Palma, data de la signatura electrònica (10 d'octubre de 2024)
L'administrador tributari de l'ATIB Justo Alberto Roibal Hernández (Per vacant de la Direcció de l'ATIB, art. 5.3 de l'Ordre de la consellera d'Hisenda i Administracions Públiques de 22/12/2016. BOIB núm. 163, de 29/12/2016)